PDA

Bekijk Volledige Versie : Hooligans

voetballerdes
10/03/2009, 17:17
??ik heb van een vriend gehoord dat je met FIFA 2010/010/10 weet niet hoe ze het gaat noemen , maar heb gehoord dat je met hooligans kan vechten , een nieuwe optie dus , maar ik zou graag weten of dat waar is of niet , want ik zelf zou het ckker strak vinden als er echt een optie kom dat je met hooligans kan spelen

Greetz Deze man

Jeremy
10/03/2009, 17:25
Nee, dat lijkt mij niet dat het in FIFA 2010 komt. De FIFA zal dat niet goedkeuren en in de vorige jaren van FIFA is het ook niet gebeurd.

voetballerdes
10/03/2009, 17:28
oh ja ik had maar gehoord weetje , zal wel strak vinden als was

Menno
10/03/2009, 17:30
Haha, Jeremy, dat je hier nog serieus op ingaat. :P

Jordi
10/03/2009, 17:46
FIFA wil niks met rellen, drugs (zie Mutu schandaal) te maken hebben, daarom zal het nooit in een FIFA game voorkomen.

Dylinho
10/03/2009, 17:55
Leek mij anders wel cool:P Maar toch zal het er nooit in zitten

Jim
10/03/2009, 19:35
??ik heb van een vriend gehoord dat je met FIFA 2010/010/10 weet niet hoe ze het gaat noemen , maar heb gehoord dat je met hooligans kan vechten , een nieuwe optie dus , maar ik zou graag weten of dat waar is of niet , want ik zelf zou het ckker strak vinden als er echt een optie kom dat je met hooligans kan spelen

Greetz Deze man

Dit is waar en af en toe wordt er een speler doodgeschoten door zo'n hooligan. Je kan ook stewards in elkaar slaan en met de hooligans het veld oprennen en spelers slaan. ;)

Raindog
10/03/2009, 19:36
Kindjes toch. Hier bestaat al een spel voor, dacht dat het Hooligan Storm Over Europe ofzo heette. Heeft uiteraard niets met voetbal te maken, maar als jullie dat leuk vinden zoek je het maar op.

Grunn4Life
12/03/2009, 17:58
Kindjes toch. Hier bestaat al een spel voor, dacht dat het Hooligan Storm Over Europe ofzo heette. Heeft uiteraard niets met voetbal te maken, maar als jullie dat leuk vinden zoek je het maar op.

Ik heb 'm, best strak spelletje. Voor een tientje op bol.com

Feyenoordfan1
12/03/2009, 18:43
Ik heb 'm, best strak spelletje. Voor een tientje op bol.com

Vind ik jammer van je tientje, heb het ff geyoutubed.. vond het er best wel dom uitzien :P Maarja, je hebt smaak en je hebt smaak :P

Grunn4Life
12/03/2009, 20:18
Vind ik jammer van je tientje, heb het ff geyoutubed.. vond het er best wel dom uitzien :P Maarja, je hebt smaak en je hebt smaak :P

Die youtube beelden zijn ook niet echt geweldig altijd, maar het is gewoon een grappig idee, dat je in Duitsland speelt en dat je 4-0 verloren hebt, je bent met een groepje en overal zitten hooligans. Best een leuk spel, je moet het spelen en niet op youtube zien ;)

Dylinho
12/03/2009, 21:32
Die youtube beelden zijn ook niet echt geweldig altijd, maar het is gewoon een grappig idee, dat je in Duitsland speelt en dat je 4-0 verloren hebt, je bent met een groepje en overal zitten hooligans. Best een leuk spel, je moet het spelen en niet op youtube zien ;)

Leek mij ook leuk en ik heb hem gedownload alleen doet die het niet op vista:(

dennis3000
13/03/2009, 21:25
FIFA wil niks met rellen, drugs (zie Mutu schandaal) te maken hebben, daarom zal het nooit in een FIFA game voorkomen.
heet mutu daarom ook murgu en zegt commentator tegen matteratzie valentijn ofzoiets

Mister
01/04/2009, 14:41
heet mutu daarom ook murgu en zegt commentator tegen matteratzie valentijn ofzoiets

Klopt, of beide spelers willen heel veel geld zien voor hun naam. ;)

Mitch
01/04/2009, 14:51
Mutu is door dat drugs schandaal.
Materzi is gled ja

Glennie92
01/04/2009, 17:10
Eigenlijk als Fifa slim is betrekt het wel de hooligans bij het nieuwe deel. Niet zo zéér met vechten maar dat je er wel als coach mee te maken krijgt en persconferenties over moet geven op het spel. Dit zou het speelplezier denk ik alleen maar bevorderen!

Mister
01/04/2009, 18:27
Eigenlijk als Fifa slim is betrekt het wel de hooligans bij het nieuwe deel. Niet zo zéér met vechten maar dat je er wel als coach mee te maken krijgt en persconferenties over moet geven op het spel. Dit zou het speelplezier denk ik alleen maar bevorderen!

Hooligans zijn gewoon criminelen, die moet je echt niet in FIFA doen. Ze verpesten de sfeer (niet altijd) en dan moet je ze niet belonen.

Guzzie
01/04/2009, 21:51
Hooligans zijn gewoon criminelen, die moet je echt niet in FIFA doen. Ze verpesten de sfeer (niet altijd) en dan moet je ze niet belonen.

Mutu zit er toch ook in... :P

Mister
01/04/2009, 22:39
Mutu zit er toch ook in... :P

Heeft zijn leven herpakt, speelt onder een andere naam en je snapt wel wat ik bedoel. :cheesy:

RJ_MikiFan
01/04/2009, 22:49
Hooligans hoeft van mij niet persé. Wel zou ik de supporters graag beter uitgewerkt zien. Hierbij bedoel ik vooral sfeer en de strijd tussen het thuis- en uitpubliek.

Guzzie
02/04/2009, 08:42
Heeft zijn leven herpakt, speelt onder een andere naam en je snapt wel wat ik bedoel. :cheesy:

Ik snap wel wat je bedoelt ja, ik bedoelde die opmerking over Mutu ook niet echt serieus :P

Glennie92
02/04/2009, 18:17
Hooligans hoeft van mij niet persé. Wel zou ik de supporters graag beter uitgewerkt zien. Hierbij bedoel ik vooral sfeer en de strijd tussen het thuis- en uitpubliek.

idd ik wil ook eigenlijk zeggen dat de rol van het publiek te klein is bij Fifa. Ze maken op FIFA altijd wel geluid maar wat zingen ze nu eigenlijk? Op FIFA09 ( PS3 ) is het enigste wat ik herken de laatste regel van You'll never walk alone en meer niet. Zelfs in voorgaande jaren werd er meer met het publiek gedaan dan tegenwoordig ( hierbij moet je denken aan van Nistelrooy op 08 :'Ruuuuud' )

Guzzie
06/05/2009, 15:56
idd ik wil ook eigenlijk zeggen dat de rol van het publiek te klein is bij Fifa. Ze maken op FIFA altijd wel geluid maar wat zingen ze nu eigenlijk? Op FIFA09 ( PS3 ) is het enigste wat ik herken de laatste regel van You'll never walk alone en meer niet. Zelfs in voorgaande jaren werd er meer met het publiek gedaan dan tegenwoordig ( hierbij moet je denken aan van Nistelrooy op 08 :'Ruuuuud' )

In 09 zeggen ze nog steeds 'Ruuuud'.

Feyenoordfan1
06/05/2009, 19:32
Ah soms hoor ik wel eens dingetjes bij een wedstrijd van Man.City roepen ze allemaal 'City - City - City - City!' maar verder ook niet echt veel.

Guzzie
07/05/2009, 20:59
Ah soms hoor ik wel eens dingetjes bij een wedstrijd van Man.City roepen ze allemaal 'City - City - City - City!' maar verder ook niet echt veel.

Inderdaad, en bij PSV hoor je wel eens van 'Boeruh!', en zo nog wel meer.

Pascal
07/05/2009, 21:06
EA wil duidelijk niks met criminaliteit etc. te maken hebben bij "serieuze" games als Fifa. Zelfs de opstootjes in de game stellen nog niet zo gek veel voor.

Ik zou het wel heel grappig vinden als er bepaalde spreekkoren door je luidsprekers komt als je Feyenoord - Ajax speelt in Fifa 10. ;)
Oh wacht, je zou juist niks moeten horen, er zouden geeneens supporters moeten zijn dan.

Ruud.
15/05/2009, 19:37
Of eens een fakkeltje in de tribunes. En eens een doek over de supporters voor de wedstrijd ziet al veel leuker uit.

marmarv
17/05/2009, 20:37
ja dat zou leuk zijn want nu is het bij iedere club het zelfde