PDA

Bekijk Volledige Versie : In de Schijnwerpers

Menno
30/11/2008, 11:35
He Mods, ik heb een idee'tje voor de site.

Op http://fm.manutd.nl/ staan ook vele manager story, maar dan over Football Manager. Elke week kiezen de Mods 1 story uit die voor 1 week in de schijnwerpers (IDS) staat. Mijn idee is om dit dus ook voor FIFABENELUX te doen. Elke maandag komt er op de voorpagina van de site een bericht over de story van de week, met een link naar de story. Zo wordt het aantrekkelijker om een story te maken, omdat je zo meer waardering kunt krijgen dan alleen maar reacties.

Goed idee, slecht idee? Graag reacties over je mening!

Menno.

PS: Kan er een poll bijgevoegd worden, waarin mensen kunnen stemmen over hun mening?

Grunn4Life
30/11/2008, 11:38
Ik vind het wel een goed idee, krijgen we elke week Menno :P

Menno
30/11/2008, 11:42
Ik vind het wel een goed idee, krijgen we elke week Menno :P

Ik heb het idee niet gemaakt voor mezelf, maar voor beginners die nu misschien meer zin krijgen om een story te maken. Zo komen er meer story's, en dat kan het forum aantrekkelijker maken. Ook kan er een regel komen dat je maar 1 keer in 3 weken ofzo IDS mag staan. Hier kan dan elke week een topic van gemaakt worden waarin iedereen mag stemmen, op 5 story's, uitgekozen door de Mods.

Het lijkt me niet moeilijk om te realiseren, en het is leuk als je als maker van een story wat waardering krijgt, waardoor betere storys kunnen ontstaan.

Meer reacties??

Menno
30/11/2008, 12:43
Voelt niemand wat voor dit idee?

Peter
30/11/2008, 12:45
Ik vind het wel een goed idee :D.

Menno
30/11/2008, 13:44
Ook reacties van mods?

skypo2
30/11/2008, 13:46
Zo zullen er nog meer spelers actief reageren op fifa benelux..
Het is natuurlijk al erg druk, maar zo worden ze net iets groter, en de andere punten zijn al genoemd.

Goed idee, als het niet teveel moeite kost..

Mitch
30/11/2008, 14:44
Goed en leuk bedacht, Als je daarom de story's Mooier worden Graag! ;)

Jeremy
30/11/2008, 14:52
I agree with the idea. Aangezien we ook mooiste goal van de week hebben kunnen we mischien daar iets mee samenvoegen. Dat kijken we nog wel even aan.

Menno
30/11/2008, 14:58
I agree with the idea. Aangezien we ook mooiste goal van de week hebben kunnen we mischien daar iets mee samenvoegen. Dat kijken we nog wel even aan.

Leuk dat je er voor open staat, en de andere mods?

Het idee is dus dat de mods elke week 5 goede story's uitkiezen, en dan een topic maken waarin de normale leden kunnen stemmen welke story ze de beste vinden. Over de einduitslag komt een bericht op de voorpagina van fifabenelux, en dan een link naar de story van de winnaar.

Zo zien ook mensen die zo nu en dan eens op de site kijken de leuke en mooie kant van een story maken, en dan beginnen die er misschien ook wel 1.

Joost
30/11/2008, 16:22
Het is inderdaad een leuk idee maar...

ik heb zelf nooit tijd om alle verhalen te lezen. Er moet dan iemand worden aangesteld om alle verhalen te gaan lezen en elke week 5 te kiezen. Wie dat wil gaan doen weet ik dus niet.

Menno
30/11/2008, 16:29

ik heb zelf nooit tijd om alle verhalen te lezen. Er moet dan iemand worden aangesteld om alle verhalen te gaan lezen en elke week 5 te kiezen. Wie dat wil gaan doen weet ik dus niet.

Als daar niemand voor kan worden aangesteld, dan kun je de opzet natuurlijk ook veranderen. Bijvoorbeeld dat de mods niks uitkiezen, maar dat je dan er een poll bij doet met de namen van de leden die een actieve story hebben, en dat je daar dan uit kan kiezen als normaal lid.

Bijvoorbeeld:

Grunn4life.......... -------------
33%
Fifamasterrr....... -------------
33%
Forza heerenveen -------------
33%

Grunn4Life
30/11/2008, 17:13

Ik sta er wel voor open.. Ik ben heel erg vaak op dit forum en helemaal bij het topic Manager Story. Ik ben ook gestopt ermee dus ik kan mezelf ook niet voortrekken.

Menno
30/11/2008, 17:28
Ik sta er wel voor open.. Ik ben heel erg vaak op dit forum en helemaal bij het topic Manager Story. Ik ben ook gestopt ermee dus ik kan mezelf ook niet voortrekken.

Ja, Grunn4life zou hier een goede kandidaat voor zijn. Hij heeft ong 1.100 reacties, waarvan waarschijnlijk wel 700 bij Manager Story's van zichzelf en anderen. Hij heeft goede story's gemaakt, dus weet wat goed en minder goed is. Ook heeft hij het gauw door als iemand kopieert van een ander, omdat hij zowat alles doorleest. Hij kan jullie dan 5 story's geven, en dan maakt een mod er een topic van, en dan kan iedereen stemmen.

Dus, Joost, Jeremy en Jordi: Gaan jullie hiermee akkoord?;)
Dat we vanaf volgende week beginnen ofzo?

Rifaatinho
30/11/2008, 17:35
Ja, Grunn4life zou hier een goede kandidaat voor zijn. Hij heeft ong 1.100 reacties, waarvan waarschijnlijk wel 700 bij Manager Story's van zichzelf en anderen. Hij heeft goede story's gemaakt, dus weet wat goed en minder goed is. Ook heeft hij het gauw door als iemand kopieert van een ander, omdat hij zowat alles doorleest. Hij kan jullie dan 5 story's geven, en dan maakt een mod er een topic van, en dan kan iedereen stemmen.

Dus, Joost, Jeremy en Jordi: Gaan jullie hiermee akkoord?;)
Dat we vanaf volgende week beginnen ofzo?

een heele goed idee Forza ;)

Joost
30/11/2008, 18:55
Ik ga dit binnenkort met Chris overleggen.

Jullie gaan dit nog horen.

Joost
03/12/2008, 09:47
Ik krijg inmiddels van sommige mensen PM's over dit.

Is niet nodig! We komen met een antwoord zo snel als we dit weten.