PDA

Bekijk Volledige Versie : FIFA 2010: Philips Stadion petitie

Geart
29/09/2008, 20:12
Ik zou heel graag het Philips stadion willen zien in FIFA 09. Ik ben een petitie gestart en ik zou het super vinden als jullie ook zouden willen stemmen:

http://www.ipetitions.com/petition/philips-stadium-fifa2010/index.html

Jordi
29/09/2008, 20:14
Ik zou heel graag het Philips stadion willen zien in FIFA 09. Ik ben een petitie gestart en ik zou het super vinden als jullie ook zouden willen stemmen:

http://www.ipetitions.com/petition/philips-stadium-fifa2010/index.html

De Kuip heeft toch een veel grotere waarden in de voetbal geschiedenis. Ik zie veel liever de Kuip.

Geart
29/09/2008, 20:22
De Kuip heeft toch een veel grotere waarden in de voetbal geschiedenis. Ik zie veel liever de Kuip.

Klopt, maar Feyenoord zit op dit moment niet echt in een fijne positie.

Jordi
29/09/2008, 20:28
Klopt, maar Feyenoord zit op dit moment niet echt in een fijne positie.
Maar het maakt toch niet uit, voor welke club het is.

Superkar
29/09/2008, 20:31
Je kan wel meer fans hebben,maar PSV blijft een grotere club dan Feyenoord netzoals Ajax groter is als PSV.Meer prijzen,en het stadion is zeker historie.Staat nog op dezelfde plek waar het begon.

Jordi
29/09/2008, 20:39
Je kan wel meer fans hebben,maar PSV blijft een grotere club dan Feyenoord netzoals Ajax groter is als PSV.Meer prijzen,en het stadion is zeker historie.Staat nog op dezelfde plek waar het begon.

Bij Feyenoord begonnen toch ook de belangrijke dingen in de Kuip?

Superkar
29/09/2008, 20:44
Jij zei dat de Kuip een veel grotere waarde heeft in de voetbal geschiedenis.
Geef me 1 reden waarom dat is?
Meer prijzen,is meer waarde.

Herjan
29/09/2008, 23:24
ik zou ook heel graag de galgenwaard in Fifa zien maar dat gaat ook niet gebeuren, als EA het waard vind om het phillips stadion in Fifa te zetten dan doen se dat wel, de nederlandse competitie wordt met elk seizoen minder interresant. we kunnen allemaal wel voor elk stadion die we er in willen petite voor aanvragen, je zou gewoon ff moeten wachten op een patch en die zullen er met no time komen.

Herjan
29/09/2008, 23:25

de kuip is het het oudste stadion die er is, en daarna de Galgewaard.

Jeremy
29/09/2008, 23:34
Het is ongeveer wel simpel wat iedereen wil voor stadion in FIFA. De club waarvoor je bent daarvan wil je het stadion in FIFA. Zo heeft iedereen daarop tot nu toe gereageerd:P
Jordi wil de kuip, Geart het Philips stadion enzovoort, enzovoort :P

Jordi
30/09/2008, 13:22
Het is ongeveer wel simpel wat iedereen wil voor stadion in FIFA. De club waarvoor je bent daarvan wil je het stadion in FIFA. Zo heeft iedereen daarop tot nu toe gereageerd:P
Jordi wil de kuip, Geart het Philips stadion enzovoort, enzovoort :P
En jij de aRENa. Maar het is gebleken uit voorgaande jaren dat die aRENa geen succes was:p. Ik vind dat er een makkelijke stadion maker moet komen voor FIFA 09. Zo kan je ook het stadion/sport complex van je favo club maken:)

Jeremy
30/09/2008, 13:43
Hoezo ArenA geen succes? Niet van alles gaan roepen zonder argument.
Het zou inderdaad wel fijn zijn als er een stadion maker komt. Alhoewel ik niet verwacht dat EA zoiets gaat uitgeven.

Geart
30/09/2008, 14:14
Het zou inderdaad wel fijn zijn als er een stadion maker komt. Alhoewel ik niet verwacht dat EA zoiets gaat uitgeven.

Je zal dan toch moeten werken met een 3D programma. Met een stadionmaker zou je het voor elke leek mogelijk maken om een stadion te maken, ik kan je nu al vertellen dat de stadions dan niet om aan te zien zijn!

Jeremy
30/09/2008, 14:36
Voor de mensen die er wel mee kunnen werken, zouden er dus hele vette stadions kunnen komen.
Zo moet EA eigelijk een soort competitie daarvoor maken. Wie maakt het mooiste stadion.
De top 3 zet EA dan in de volgende FIFA.
Maargoed, nogmaals zoiets verwacht ik niet van EA.

Herjan
30/09/2008, 14:46
se hadden in fifa manager 2008 een stadion maker dus waarom niet voor fifa 2009

JohnCena
30/09/2008, 15:05
lol ik ben voor ajax, maar ik vind de kuip veel mooier dan die betonnen ufo van ons...

Jeremy
30/09/2008, 15:13
Maar meestal is het de meerderheid dat voor welke club je bent, je dat stadion mooi vindt waar de club in speelt

Jordi
30/09/2008, 15:31
Dat was ook maar een grapje hoor;). Deed ik alleen omdat ik voor Feyenoord ben;).

lol ik ben voor ajax, maar ik vind de kuip veel mooier dan die betonnen ufo van ons...

Als je nou er ook zo over denkt bij de clubs;):p.

CR9Productions
08/12/2008, 17:37
je wordt vet genaaid door ea in de ps3 versie geen ajax stadion en geen Madrid !

Grunn4Life
08/12/2008, 18:20
Euroborg! Euroborg!

Ik hoop echt dat iemand stadions maakt, en snel!

Guzzie
08/12/2008, 18:21

Eén van de eerste Ajacieden die toegeeft dat 'ons' stadion mooier is!

Guzzie
08/12/2008, 18:22

De Kuip is groter, grote finale's zijn in De Kuip geweest. Lijken me 2 goede redenen ;).

Grunn4Life
08/12/2008, 18:30
KNVB Bekerfinale.

Groningen FC
08/12/2008, 18:39
Jongens, laten we het hebben over de Euroborg? Die is stukken mooier

Grunn4Life
08/12/2008, 18:40
Van de binnenkant wel ja.. Maar goed, die is onbelangrijk.. Vindt FIFA.

Groningen FC
08/12/2008, 18:42
Van de binnenkant wel ja.. Maar goed, die is onbelangrijk.. Vindt FIFA.

Ja idd, maar hopelijk word het beroemd :D

Slapie
08/12/2008, 18:51
In de PS2 zit wel Amsterdam Arena maar geen Santiago Bernabau.
Groot gelijk Grunn en Groningen Fc.

Stone
11/12/2008, 15:09
Als we het toch over stadions hebben waarom een bepaald stadion erin. Ze kunnen in Fifa 10 beter de stadions wat prezieser maken zodat ze er wat meer op lijken. Nu speel ik bijv. tegen ADO enzo en de meeste lijken er niet eens op.

gamertje
11/12/2008, 15:32
Als we het toch over stadions hebben waarom een bepaald stadion erin. Ze kunnen in Fifa 10 beter de stadions wat prezieser maken zodat ze er wat meer op lijken. Nu speel ik bijv. tegen ADO enzo en de meeste lijken er niet eens op.

Dat komt door de licentie rechten van fifa de KNVB (Kleuters niet voetballen)
Die maken de rechten te duur

Stone
11/12/2008, 15:44

Oke naja dat wist ik niet bedankt voor de info! Inderdaad kinderachtig

Pascal
11/12/2008, 17:23
Die Rot KNVB, het zal ook wel hun schuld zijn dat Nederland (als team) helemaal verprutst is in veel Fifa's. Heh, in sommige zat geeneens een Nederland.

De Kuip moet trouwens ook in Fifa.

gamertje
11/12/2008, 19:57
Die Rot KNVB, het zal ook wel hun schuld zijn dat Nederland (als team) helemaal verprutst is in veel Fifa's. Heh, in sommige zat geeneens een Nederland.

De Kuip moet trouwens ook in Fifa.

Ja hier baal ik echt van. Tevens ik vind gewoon alle bekende stations erin moeten. En anders misschien gewoon dat je vanaf EA voor 1,50 elke keer updates krijgt.

Real Madrid C.F.
26/12/2008, 13:16
Het is idd heel raar dat het stadion van de grootste club van europa niet eens op het spel zit, het Santiago Bernabeú is er niet eens:S heel raar.

Pascal
26/12/2008, 14:03
Het is idd heel raar dat het stadion van de grootste club van europa niet eens op het spel zit, het Santiago Bernabeú is er niet eens:S heel raar.

Zal wel te veel geld hebben gekost. -_-'

Robbin
27/12/2008, 14:02
Zal wel te veel geld hebben gekost. -_-'

of teveel moeite voor fifa09

Real Madrid C.F.
27/12/2008, 16:26
Het is sowieso raar Real Madrid is de rijkste club ter wereld, en dan doen ze het stadion van madrid er niet op:S maar wel ataturk(sorry voor de turkse fans) maar de turkse competitie is lang niet zo bekend als de spaanse

Pascal
27/12/2008, 17:08
Het is sowieso raar Real Madrid is de rijkste club ter wereld, en dan doen ze het stadion van madrid er niet op:S maar wel ataturk(sorry voor de turkse fans) maar de turkse competitie is lang niet zo bekend als de spaanse

Ik denk dat EA wel weet dat Real Madrid beter is dan een turks team, maar als EA iets niet in een game doet komt dat meestal doordat het te duur is.

Dylinho
31/12/2008, 17:33
Ze moeten gewoon van elk team het echte stadion hebben!

ZE WERKEN ER GODVERDOMME EEN JAAR AAN!
Dan moeten ze in ieder geval elk jaar 20 stadions en alle faces hebben!

Guzzie
01/01/2009, 03:49
Ze moeten gewoon van elk team het echte stadion hebben!

ZE WERKEN ER GODVERDOMME EEN JAAR AAN!
Dan moeten ze in ieder geval elk jaar 20 stadions en alle faces hebben!

Lukt jou dat in een jaar?
Deze topic is echt onzin, ga dan voor een groot stadion ..

Dylinho
01/01/2009, 19:20
Lukt jou dat in een jaar?
Deze topic is echt onzin, ga dan voor een groot stadion ..

Misschien wel maar ze werken altijd aan de kleine dingen nooit aan grote.
Bijvoorbeeld altijd aan de graphics maar nu is dat goed dus kunnen ze aan stadions werken!

Wouterp
19/01/2009, 15:57
Hallo, uit goede bron heb ik vernomen dat het stadion van PSV zal worden opgenomen in het nieuwe spel. De verbouwingen blijken de smeekbedes in een stroomversnelling te hebben gebracht. Fifa zelf verklaart dat slechts één stadion uit de eredivisie te weinig was. De kuip zou nooit een optie zijn geweest omwille van de geruchten dat Feyenoord naar een groter stadion wil. "Met de uitbreiding aan het Philipsstadion is er nu zekerheid dat PSV nog geruime tijd daar blijft spelen", aldus EA Sportsbaas Peter Moore...
In bijlage al wat previews

FIFABas
19/01/2009, 16:09
Dat is PES

Dylinho
19/01/2009, 16:49
Hallo, uit goede bron heb ik vernomen dat het stadion van PSV zal worden opgenomen in het nieuwe spel. De verbouwingen blijken de smeekbedes in een stroomversnelling te hebben gebracht. Fifa zelf verklaart dat slechts één stadion uit de eredivisie te weinig was. De kuip zou nooit een optie zijn geweest omwille van de geruchten dat Feyenoord naar een groter stadion wil. "Met de uitbreiding aan het Philipsstadion is er nu zekerheid dat PSV nog geruime tijd daar blijft spelen", aldus EA Sportsbaas Peter Moore...

wlke bron? en waarom alleen het Philips Stadion opgenoemd?
en je bent heel erg netjes Goedzo:P

Guzzie
19/01/2009, 20:05

Zo zeker is dat niet hoor, dat als je uitbreidt dat je er een tijdje blijft. FC Groningen wil ook al naar een nieuw stadion!

Grunnfan
29/01/2009, 07:11
Ga naar editing daar kan je hem vinden

Dylinho
29/01/2009, 17:39
Ga naar editing daar kan je hem vinden

? wat vinden?

marmarv
05/02/2009, 17:02
maar er zijn heel veel stadions die ook niet in fifa zitten (stadion van Real Madrid )terwijl dat een club is die harstikke goed is.

maarja van mij mogen er nog wel nederlandse (top) clubs.;)

marnic
24/05/2009, 20:55
De Arena en de Kuip moeten erin dat zijn de 2 ''grootste'' stadions van nederland. vooral qwa naam

Casper
24/05/2009, 21:00
De Arena zowieso. Daar speelt volgens mij ook Nederland de meeste van zijn interlands

Grunn4Life
24/05/2009, 22:25
De Arena zowieso. Daar speelt volgens mij ook Nederland de meeste van zijn interlands

Nee de meeste wedstrijden worden volgens mij in De Kuip gespeeld, ben ik vrijwel zeker van.

Dylinho
25/05/2009, 08:08
De Arena en de Kuip moeten erin dat zijn de 2 ''grootste'' stadions van nederland. vooral qwa naam

Waarom die twee? Ik vind dat het Philips Stadion en de Grolsch Veste er dan ook in mogen.

Max
25/05/2009, 08:59
De ArenA denk ik ook, ik ben nog ff aan het zoeken of ik het antwoord kan vinden ;)

Ruud.
25/05/2009, 19:56
De Kuip zou mooi zijn om er bij te hebben. Het Philips Stadion heeft vrij weinig zit. Want het stadion waar PSV nu in voetbal op FIFA lijkt wel een beetje op het Philips Stadion. Altans op de PS2.

Mark
25/05/2009, 20:23
Denk dat alleen de Amsterdam ArenA erin zit net zoals de vorige jaren.

Ruud.
25/05/2009, 21:23
Verwacht het ook, maar misschien zal er nog een ander Nederlands stadion inzitten, misschien door de next-gen. Maar ik hoop nu toch dat Estadio Santiago Bernabeu in komt!

marnic
25/05/2009, 21:51
Ik hoop dat de Amsterdam Arena en Bernabeu er in komen vooral voor NEXT GEN!

maarja dat is allemaal maar afwachten..

Dylinho
26/05/2009, 15:02
Denk dat alleen de Amsterdam ArenA erin zit net zoals de vorige jaren.

Hz? De ArenA heeft er nog nooit in gezeten en waarom zou die er nu inkomen? Het NL Elftal is er niet dus komt de ArenA er echt niet voor Ajax in.

Ruud.
26/05/2009, 19:59
Amsterdam ArenA zit wel op FIFA 09. Op de PS2 althans wel!

Jeremy
26/05/2009, 20:19
De ArenA zit ook in de pc versie van FIFA 09. Op consoles heb ik er eigenlijk nog niet naar gekeken.

Pascal
26/05/2009, 21:04
Zit de Arena er niet in op de Consoles? Da's raar, op de PC zit de Arena er al jaren in.

Jordi
26/05/2009, 21:09
De ArenA zit ook in de pc versie van FIFA 09. Op consoles heb ik er eigenlijk nog niet naar gekeken.

Volgens mij zit de aRENa op de Next-Gen er niet in.

Revanche
30/05/2009, 13:14
De ArenA zit er bij mij ik heb ps2 ( FIFA08) ook al in.

Ruud.
01/06/2009, 20:04
Mijn vriend heeft de ArenA er niet bij zitten op de X-Box 360. Dus dit zal wel per console verschillen.

scheper
09/06/2009, 15:53
bij de next gen consoles zit de arena er niet bij.
maar op de ps2 wel, pc weet ik zo niet.
ik vind ook dat er wel weer een stadion uit nederland bij fifa op de next-gen mag komen.

wat zijn dat voor fotos die zijn van pes en google earth!!!!

Maickd88
11/06/2009, 14:32
Ik wil alleen nog even vermelden dat PSV de best presteerende club uit Nederland is voor zeker de afgelopen 10 jaar en niet alleen in de eredivisie maar ook op europees gebied. Als het op dit moment iemand is die een stadion verdiend in Fifa 2010 is het PSV. Ik zeg dit niet alleen omdat ik zelf PSV supporter ben maar ook in de algemene lijnen denk. Ik vindt ook dat de Kuip en Arena er sowieso in Fifa moeten zitten er zijn dan wel patches te downloaden voor stadions in de eredivisie maar wat heb je eraan het is vaak lelijker en bevat vaak bugs. Het liefst zie ik natuurlijk dat alle clubs die in het spel zitten ook hun eigen stadion hebben.

:praise:

Ruud.
11/06/2009, 17:49
Ik wil alleen nog even vermelden dat PSV de best presteerende club uit Nederland is voor zeker de afgelopen 10 jaar en niet alleen in de eredivisie maar ook op europees gebied. Als het op dit moment iemand is die een stadion verdiend in Fifa 2010 is het PSV. Ik zeg dit niet alleen omdat ik zelf PSV supporter ben maar ook in de algemene lijnen denk. Ik vindt ook dat de Kuip en Arena er sowieso in Fifa moeten zitten er zijn dan wel patches te downloaden voor stadions in de eredivisie maar wat heb je eraan het is vaak lelijker en bevat vaak bugs. Het liefst zie ik natuurlijk dat alle clubs die in het spel zitten ook hun eigen stadion hebben.

:praise:

Ajax is veel bekender dan PSV. Dus de kans is groter dan de ArenA in Next-Gen komt dan het Philips Stadion.

scheper
12/06/2009, 16:30
ben psv suporter maar vind eigenlijk dat de kuip eerderl in fifamoet dan het philips stadion.

Robbin
12/06/2009, 16:44
ik zie het liefste gewoon mooie stadions in fifa zitten. Ik vind eigenlijk de kuip wat mooier dan het philips stadion. Maar seacon stadion- de koel- vind ik nog altijd het mooiste stadion met heel erg veel sfeer. ;)

FIFABas
12/06/2009, 22:08
Waarom zou De Kuip er niet in kunnen komen?
Liverpool bouwt toch ook een nieuw stadion? En Feyenoord heeft plannen voor 2016. En Anfield Road komt wel in Fifa. Dus met dat verhaal over een nieuw stadion, dat het daarom niet in het spel komt, is onzin.

Dylinho
12/06/2009, 22:17
Ajax is veel bekender dan PSV. Dus de kans is groter dan de ArenA in Next-Gen komt dan het Philips Stadion.

Dat klopt niet sinds PSV 4x kampioen achterelkaar is geworden en zo`n prachtige prestatie in europa leverden zijn hun zeker bekender.

RJ_MikiFan
12/06/2009, 23:27
Hahaha, denk je dat echt? Als mensen vragen aan voetbalfans in Engeland, Italië of Spanje wat ze van PSV weten, dan antwoorden ze steevast dat PSV uit het land van Ajax komt.

Maickd88
13/06/2009, 02:11
Ze zullen antwoorden met Guus Hiddink of Cocu van Nistelrooy eerder dan dat het te maken heeft met Ajax...

RJ_MikiFan
14/06/2009, 23:27
Hiddink en van Nistelrooy kennen ze zeker, maar niet van PSV.

Ajax heeft enorm veel fanclubs in Europa, ze stonden op een lijstje 8e, achter Man Utd, Ac Milan en Barcelona, zegt genoeg lijkt me.