PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe Faces

Arm1n
09/08/2008, 10:06
Wie vinden jullie een nieuwe face moet verdienen?
Het mag ook gewoon spelers met een face zijn want spelers als Materazzi en C.Ronaldo vind ik misukt.

ik vind:

Klaas Jan Huntelaar
Heitinga
De Guzman
Stekelenburg
Affelay
Aisatti
Sagna
C.Ronaldo
Materazzi
Julio Cesar
Oddo
Quaresma
Jullie verder...

Jordi
09/08/2008, 11:11
Er moeten er nog zoveel een goede face krijgen. Dan kan ik deze hele pagina vol typen.... Maar dat doe ik maar niet:P

Roaldinho
09/08/2008, 11:28
Als Realsupporter zou ik graag Gago en Higuain eens "echt" hebben. De waarde van Raul is trouwens ver ondermaats. Ook Iniesta van Barca mag een echt face.
Eigenlijk is het eenvoudig. Alle topteams in respectievelijk hun competitie moeten allemaal echte faces hebben.
dwz : Ajax, feyenoord en PSV voor NL
Anderlecht, Brugge en Standard voor BE
Bayern Munchen, Schalke, Stuttgard, Bremen voor DE
Lyon, Marseille, Lille voor FRA
Real Madrid, Barcelona, Valencia, Sevilla, Atletico voor SPA
Porto, Benfica voor POR
Chelsea, Arsenal, Liverpool, ManU, Tottenham voor ENG
enzovoorts.
Als je veel online speelt zoals ik is het leuk als je een match kan spelen met je favo topteam met spelers met echte faces.
Ik begrijp wel dat het voor EA onmogelijk is om alle teams en alle spelers echt te maken.
Ik vind echter wel dat ze het naar behoren doen maar Ronaldo die is Úcht mislukt ja :P

HardcoreAjacied
10/08/2008, 16:15
Babel en Huntelaar zeker vind ik.

mrl
10/08/2008, 22:47
Een hele lijst:
Deze spelers moeten een echte of betere face op de XBOX360:

Nederlanders: Huntelaar, van Persie, Vennegoor, van der Sar, Drenthe, Babel, Kuyt, Heitinga, Affelay, Aissati, Amrabat, Ooijer, Boulahrouz, de Ridder, de Guzman, Stekelenburg

Belgen: Mirallas, Defour, Simons, Stijnen, Fellaini, Dembele

Duitsers: Podolski, Neuer, Pander, Adler, Fritz, Enke, Westerman, Rolfes

Fransen: Ben Arfa, Mandana, Clerc, Nasri, Sagna, Gomis, Anelka, Briand, Sinama-Pongolle, Gourcuff, Trezeguet

Spanjaarden: Silva, Palop, Albiol, Capdevila, Arbeloa, Iniesta, Cazorla, Sergio Garcia, Senna, Guiza, de la Red, Soldado, Fabregas, Llorente (van Atletic de Bilbao en Valliodid)

Portugezen: Quaresma, Valente, Deco, Ronaldo, Moutinho, Meireles, Veloso, Miguel, Bruno Alves, Pepe, Bosingwa

Engelsen: Bentley, Richards, Owen, Agbonlahor

Brazilianen: Alex (van Chelsea en van Fenerbache), Afonso Alves , Gomes, Anderson, Maicon, Luizao, Helton, Kaka, Rafinha, Diego

Italianen: Montolivo, Aquilani, Grosso, Barzagli, Quagliarella, Di Natale

Kroaten: Modric, Eduardo, Rakitic, Krancjar, Pranjic, Petric, Olic

Russen: Zhirkov, Akinfeev, Pavlyuckenko, Arshavin

Zweden: Rosenberg, Elmander, Issakson, Linderoth, Wilhelmson, Allback
Lasse Nilson

Overig: Lobont, Chivu, Mutu, Arda Turan, Fenin, Djourou, Lichtsteiner, Phillip Degen, Behrami, Barnetta, Inler, Taiwo, Mikel, Lazovic, Rajkovic

het kan zijn dat k wat vergeten ben en natuurlijk verdienen niet alle spelers gelijk een face zoals Fenin die misschien niet iedereen van jullie kent maar ik vind m wel een goede speler, dus daarom ;)

Anti-Fenerbahše
11/08/2008, 12:10
Ik vind dat IEDERE speler van de topclubs een perfecte face moeten hebben, verder de vedettes van de ploegen ook en de toptalenten.

Xander
22/08/2008, 16:26
Ze mogen wel eens bij kleine clubs de betere spelers een echte face geven, anders hebben alleen spelers bovn de 80 faces doe eens gek en doe ook onder de 70:D

Komay
25/08/2008, 11:48
Die een nieuw gezicht moeten krijgen
Nederlanders: E. van der Sar, Robben, Sneijder, Babel, Kuyt, Huntelaar, Heitinga, J. de Guzman

Xander
02/09/2008, 12:37
Nederlanders: E. van der Sar, Robben, Sneijder, Babel, Kuyt, Huntelaar, Heitinga, J. de Guzmande helft van hun heeft al 1, en die zijn al goed

Arm1n
02/09/2008, 15:11
Vind jij Sneijder Goed Gelukt??? Als je het mij vraagt niet maargoed jouw mening.
Ik vind Dirk Kuyt echt heel goed gemaakt in Fifa 08 met dat blonde haar echt goed.

Xander
03/09/2008, 06:27
Vind jij Sneijder Goed Gelukt??? Als je het mij vraagt niet maargoed jouw mening.
Ik vind Dirk Kuyt echt heel goed gemaakt in Fifa 08 met dat blonde haar echt goed.sneijder niet echt nee, hij vind dat die spelers nieuwe face moeten, maar de helft was al gedaan en er stonden heel vele goeie niet tussen v/d vaart een voorbeeld(die heeft al helemaal niet helemaal een echte face)

Hennip
19/09/2008, 10:53
huntelaar, affelay, suljemani, suarez, amrabat en salcido moeten zoienzo echt gezichten hebben

Arm1n
19/09/2008, 16:28
Nederlanders: E. van der Sar, Robben, Sneijder, Babel, Kuyt, Huntelaar, Heitinga, J. de Guzman

Ik vind die Kuyt erg goed gelukt

Superkar
19/09/2008, 18:54
Sorry hoor,maar Aissati verdient echt geen echt gezicht.
Hij heeft nog helemaal niets laten zien.
Maar ik vind wel dat bij de NL'se topclubs(PSV en Ajax)wel wat meer echte gezichten mogen komen,maar geen Aissati net zoals Manco bijv ook geen echt gezicht hoort te krijgen bij PSV.

Bij PSV horen de volgende spelers een echt gezicht te hebben(sommige hebben ze al):

Issakson,Salcido,Simons,Méndez,Bréchet,Afellay,Mar cellis(Dzsudzsák heeft een echt gezicht)
Eventueel Addo en Rodriguez maar die hoeven niet persé.

Bij Ajax:

Stekelenburg,Oleguer,Huntelaar,Vermaelen,Gabri,Sua rez,Emanuelson,Lindgren
Eventueel Sulejmani en Leonardo maar die hoeven ook niet persé

Maar ik denk niet dat EA dit gedaan heeft.
Zo zou ik het willen ;)
Bij Ajax omdat als ik met PSV tegen Ajax speel wil je natuurlijk wel tegen een paar spelers met een echt gezicht.

Menno
20/09/2008, 09:04
Van der Vaart, Van Nistelrooy en Robben zeer mooi, Sneijder wat minder.
Ook is Kuyt mooi.

Guzzie
20/09/2008, 14:58
Het mag ook gewoon spelers met een face zijn want spelers als Materazzi en C.Ronaldo vind ik misukt.

ik vind:

Klaas Jan Huntelaar
Heitinga
De Guzman
Stekelenburg
Affelay
Aisatti
Sagna
C.Ronaldo
Materazzi
Julio Cesar
Oddo
Quaresma
Jullie verder...

Jij bent zeker Ajax-fan? Kan ik ook , ik ben Feyenoord-fan

Makaay, Tomasson, Biseswar, Slory, Hofs, Buijs, Timmer etc.
Sowieos Joao Moutinho en Miguel Veloso van Sporting, en Seydoe Keita,
Gerard Pique van Barca, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Guzzie
20/09/2008, 15:00
Sorry hoor,maar Aissati verdient echt geen echt gezicht.
Hij heeft nog helemaal niets laten zien.
Maar ik vind wel dat bij de NL'se topclubs(PSV en Ajax)wel wat meer echte gezichten mogen komen,maar geen Aissati net zoals Manco bijv ook geen echt gezicht hoort te krijgen bij PSV.

Bij PSV horen de volgende spelers een echt gezicht te hebben(sommige hebben ze al):

Issakson,Salcido,Simons,MÚndez,BrÚchet,Afellay,Mar cellis(Dzsudzsßk heeft een echt gezicht)
Eventueel Addo en Rodriguez maar die hoeven niet persÚ.

Bij Ajax:

Stekelenburg,Oleguer,Huntelaar,Vermaelen,Gabri,Sua rez,Emanuelson,Lindgren
Eventueel Sulejmani en Leonardo maar die hoeven ook niet persÚ

Maar ik denk niet dat EA dit gedaan heeft.
Zo zou ik het willen ;)
Bij Ajax omdat als ik met PSV tegen Ajax speel wil je natuurlijk wel tegen een paar spelers met een echt gezicht.

Heeft niet alleen met FIFA te maken, KNVB moet ook rechten geven enzo. Daarom zat Nederlands Elftal er afgelopen jaren er niet in of met foute namen/tenues.

Guzzie
23/09/2008, 21:01
Als Realsupporter zou ik graag Gago en Higuain eens "echt" hebben. De waarde van Raul is trouwens ver ondermaats. Ook Iniesta van Barca mag een echt face.
Eigenlijk is het eenvoudig. Alle topteams in respectievelijk hun competitie moeten allemaal echte faces hebben.
dwz : Ajax, feyenoord en PSV voor NL
Anderlecht, Brugge en Standard voor BE
Bayern Munchen, Schalke, Stuttgard, Bremen voor DE
Lyon, Marseille, Lille voor FRA
Real Madrid, Barcelona, Valencia, Sevilla, Atletico voor SPA
Porto, Benfica voor POR
Chelsea, Arsenal, Liverpool, ManU, Tottenham voor ENG
enzovoorts.
Als je veel online speelt zoals ik is het leuk als je een match kan spelen met je favo topteam met spelers met echte faces.
Ik begrijp wel dat het voor EA onmogelijk is om alle teams en alle spelers echt te maken.
Ik vind echter wel dat ze het naar behoren doen maar Ronaldo die is Úcht mislukt ja :P

Bij Portugal mist Sporting Lisbon? Speelt toch weer mooi Champions League, kan Benfica niet zeggen.

JeffreyB
24/09/2008, 16:13
Ik vind Kuyt op de 360 juist helemaal niet lijken...

Guzzie
18/10/2008, 19:07

Hoezo Babel en Van Der Sar, die zien er top uit..

Guzzie
06/11/2008, 16:35

ik vind:

Klaas Jan Huntelaar
Heitinga
De Guzman
Stekelenburg
Affelay
Aisatti
Sagna
C.Ronaldo
Materazzi
Julio Cesar
Oddo
Quaresma
Jullie verder...

Oddo heeft er nu een :D. En hij ziet er fantastich uit!

Grunn4Life
06/11/2008, 16:41
Haha Aissati verdiend een face? Aissati is nog niet klaar voor de grote voetbalwereld, leuke middenvelder voor Ajax hoor daar niet van maar hij stelt weinig voor..

Max
06/11/2008, 18:31
Op de wii mag sowieso C.Ronaldo een andere. Hij heeft grijze haren aan de zijkant.
Kunnen ze niet elke speler die 75+ een goede face geven

Grunn4Life
06/11/2008, 18:50
Nee denk dat dat niet kan.. Aangezien je dan superveel faces krijgt en dat kost ook geheugen.