PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe Competitie(s) in Fifa 09

Sjiggy
03/07/2008, 18:14
Ik had gehoord dat er 1 0f meerderen nieuwe competities in Fifa 09 zouden zitten. Weet iemand welke? Ik hoop toch zeker de Russische

Joost
04/07/2008, 01:12
Eentje die in ieder geval ik zeker weet is die van Australië

Erwin1992
04/07/2008, 11:12

Die zit toch al in FIFA08

Jeremy
04/07/2008, 12:06
Klopt Australische zat ook al in FIFA 08,maar zal ook wel in 09 komen.

FIFA 08 telt 620 FIFA-teams, 30 competities (inclusief alle 27 competities uit FIFA 07) en meer dan 15.000 spelers (20% meer dan in FIFA 07). De nieuwe competities die in deze versie zijn toegevoegd aan het spel zijn de Ierse competitie (een nieuwe competitie na de hervormingen die zijn doorgevoerd in het Ierse topvoetbal), de Australische A-League en de Tsjechische Gambrinus liga.

Joost
04/07/2008, 12:14
Die zit toch al in FIFA08

Hehe, ja sorry, iets te vlug gelezen. In een interview van Gamespot staat in ieder geval dit:

"We have 30 leagues and around 40 national teams in the game this year, including the Australian national side which is fully licensed with correct kits, badges, and player names."

NL kevv NL
04/07/2008, 13:53
het word de jupiler league

Erwin1992
04/07/2008, 16:22
Ik denk het niet en voor mij hoeft de Jupiler League ook helemaal niet:p
Ik zie graag de Russische competitie en de Griekse

JohnCena
04/07/2008, 18:32
het word de jupiler league

dream on..

tot nu toe werden alleen de 2de divisies van de A landen in het spel gezet (Duitsland, Frankrijk, Engeland, Italie , Spanje ) .

en aangezien nl clubs niks meer presteren in europa , worden er ook geen andere comp voor nl ingevoegd.. denk eerder dat de russische comp erbij word gezet.

Komay
05/07/2008, 03:37
dream on..

tot nu toe werden alleen de 2de divisies van de A landen in het spel gezet (Duitsland, Frankrijk, Engeland, Italie , Spanje ) .

en aangezien nl clubs niks meer presteren in europa , worden er ook geen andere comp voor nl ingevoegd.. denk eerder dat de russische comp erbij word gezet.

Dat valt wel mee hoor, alleen dit seizoen niet.

JohnCena
05/07/2008, 15:47
Dat valt wel mee hoor, alleen dit seizoen niet.

dan nog is nl veel zwakker dan de a landen.

scheper
05/07/2008, 16:46
ik hoop dat de jupiler league er bij zit.
maar anders de russische league of de argentijnse.

Komay
05/07/2008, 18:47
dan nog is nl veel zwakker dan de a landen.

Dat is waar, maar het is nog steets een aantrekkelijke competitie.

RedLine
05/07/2008, 19:18
Dat is waar, maar het is nog steets een aantrekkelijke competitie.

Voor Nederland ja maar niet voor de rest.

scheper
10/07/2008, 14:56
ik snap niet waarom de tsjechische australische en vooral de ierse er in zitten.
de jupiler league heeft meer kwaliteit dan de ierse.
want een club als vvv venlo heeft al 2 en een halve ster dus kunnen rkc,fc den bosch,fc zwolle,goahead eagles,mvv en bv veendam ook wel zoveel sterren hebben.

Don_lano
11/07/2008, 12:36
IK hoop maar dat de russische competitie erin zit :P rest maakt me niet zoveel uit :P

Sjondeboswachter
31/07/2008, 21:55
beter doen ze: argentijnse,griekse en russische

fuck die jupiler league trouwens man.
nog nooit zo'n slecht niveau gezien.

Erwin1992
31/07/2008, 22:06

eindelijk iemand die het begrijpt:p
maar ik denk dat er deze keer geen nieuwe competities in komen tot mij spijt:(

Arm1n
01/08/2008, 15:14
Ik hoop inderdaad de Russiche en Argentijnse competitie Trouwens komen er nieuwe landen bij dan wil ik graag Ivoorkust Iran Saudi Arabie Japan Ghana en een Normaal Nederland Hopelijk komen de KNVB en EA eruit met de spelers shirts en al dat soort dingen.

yoranpies1
02/08/2008, 00:57

Ga spelen man, wat ben je nou stoer aan het doen !

Ik kan jullie bevestigen dat de Russische competitie er in zit !

Arm1n
02/08/2008, 09:37

Heb je Bewijs?

yoranpies1
02/08/2008, 11:21
Heb je Bewijs?

Ik heb dat gehoord op FV.

HardcoreAjacied
02/08/2008, 23:52
Ik hoop idd ook op de russische

Sjondeboswachter
03/08/2008, 23:16

hoezo doe ik stoer?
je gaat me niet vertellen dat jij het niveau van de jupiler leage iets vind voorstellen?

yoranpies1
03/08/2008, 23:59
hoezo doe ik stoer?
je gaat me niet vertellen dat jij het niveau van de jupiler leage iets vind voorstellen?

Op tv niet, maar je bent zeker nog nooit bij een wedstrijd van MVV geweest ! Wat een sfeer en met wat voor een passie daar gevoetbalt wordt is gewoon geweldig ! En dat zal vast ook wel bij andere clubs uit de jupiler league zijn. (en het niveau is ook zwaar okeej bij de meeste clubs)

Sjondeboswachter
04/08/2008, 10:33
Op tv niet, maar je bent zeker nog nooit bij een wedstrijd van MVV geweest ! Wat een sfeer en met wat voor een passie daar gevoetbalt wordt is gewoon geweldig ! En dat zal vast ook wel bij andere clubs uit de jupiler league zijn. (en het niveau is ook zwaar okeej bij de meeste clubs)

ahahahahahahahahahahahahahahahahahah
laat me niet lachen, oeps ik doe het al, het stelt echt helemaal niks voor dus ga alsjeblieft weg

JohnCena
04/08/2008, 11:37
de helft van die jupiler clubs is bijna failliet en zijn misschien nog slechter dan hoofdklassers.. in het buitenland gaan ze zich kapot lachen als dit in fifa 09 komt.

Toms
04/08/2008, 19:05
Als enige toevoeging zeg ik ik de russische competitie. Wat belangrijker is voor mij is de kwaliteit van de face's. Leuk dat ze rooney voor de honderdste keer minimalistisch veranderen maar het zou leuker zijn als ze meer op de andere spelers gaan letten. Bijvoorbeeld dat ze beginnen met alle spelers tot 20 jaar een eigen gezicht te geven. En elk jaar de jonge (nieuwe) spelers een eigen face geven. Zo heb je binnen 5 jaar een groot deel van fifa een eigen face.

Hopelijk ben ik duidelijk :D

Michel
05/08/2008, 02:13
Het gaat niet om de prestaties, dat de Nederlandse JL er niet in zit en de Ierse competitie wel. Dit heeft met interesse en verkoopomgeving te maken. Een game wordt in Tsjechië of Ierland meer verkocht, als deze competities er in zitten. De game zal misschien ook meer gekocht worden als de Jupiler League er in zit, maar leg deze vraag naast de vraag in Ierland, Tsjechië of Australië en je ziet een groot verschil.

Ik hoop op de competitie van Rusland, Oakraďne & Qatar.

yoranpies1
05/08/2008, 09:37
ahahahahahahahahahahahahahahahahahah
laat me niet lachen, oeps ik doe het al, het stelt echt helemaal niks voor dus ga alsjeblieft weg

Jongetje denk alseblieft na voor dat je jezelf voor schut zet, je moet wel voor je land opkomen !

JohnCena
05/08/2008, 12:16
Jongetje denk alseblieft na voor dat je jezelf voor schut zet, je moet wel voor je land opkomen !

waarom opkomen voor een competitie die geen enkele functie meer heeft ?

LucaToni30
05/08/2008, 13:33
Heb gelezen dat er 4 nieuwe competities zouden zijn: de Russische, Argentijnse, Macedonische en Zuid-Afrikaanse.

Bernabeu en Ataturk stadion zouden er terug bij zijn en Ibrox, Celtic Park, Hampden Park en het Ernst-Happel stadion zouden er ook bij zijn.

Sjondeboswachter
05/08/2008, 13:34
yoran pies, dat jij door een mvv bril kijkt hoeft nog niet te betekenen dat de competitie ook wat voorsteld

Chris
05/08/2008, 14:25
Laten we het even centraal houden.

Het ging over wensen voor nieuwe competities in FIFA 09, niet over welke competitie goed of slecht is!

JohnCena
05/08/2008, 15:59
Heb gelezen dat er 4 nieuwe competities zouden zijn: de Russische, Argentijnse, Macedonische en Zuid-Afrikaanse.

Bernabeu en Ataturk stadion zouden er terug bij zijn en Ibrox, Celtic Park, Hampden Park en het Ernst-Happel stadion zouden er ook bij zijn.

dit is onzin . Macedonie ??? lol

Don_lano
05/08/2008, 17:13
voor mij hoeft er alleen maar de russische in te zitten en als er dan nog bij moeten de griekse en de argentijnse dan :P

yoranpies1
06/08/2008, 01:24
yoran pies, dat jij door een mvv bril kijkt hoeft nog niet te betekenen dat de competitie ook wat voorsteld

Kan een kern van waarheid in zitten maar dan nog, er worden vaak leuke potjes gespeeld, en ik vind dat die competitie er gewoon hoort (als nederlander zijnde) want de eredivisie is nu niet zo leuk oom mee te spelen, maar als je kunt degraderen en promoveren wel ;)

dodorun
06/08/2008, 09:49
ik vind gewoon dat de Ierse, Australische en tsjechische bij overig moeten want ze hebben toch weinig teams en doe er dan bijvoorbeel 7 van ieder en zet er een paar Argentijnse clubs bij en dan nog 2 uit qatar ofzoo dan heb je overig.....
Dan inplaats van die 3 gewoon Griekse, Russiche en die van Oekraine.. ?

Arm1n
07/08/2008, 20:04
Slecht nieuws Chris maakte bekend dat de Jupiler Leaugue niet in FIFA 09 zit jammer.
Nu jullie zo denken over de jupiler league als ik jullie was zou ik eens een keer wedstrijden uit de Segunda Division Championship en Seri B te bekijken Zo veel scheelt het niet met de Jupiler Leaugue.

JohnCena
07/08/2008, 20:57
maar qua begroting scheelt het een gigantisch stuk..

Erwin1992
07/08/2008, 21:12
Laten we het even centraal houden.

Het ging over wensen voor nieuwe competities in FIFA 09, niet over welke competitie goed of slecht is!

Zijn jullie blind ofzo:S

yoranpies1
08/08/2008, 12:56
maar qua begroting scheelt het een gigantisch stuk..

Het ging toch om het niveau he !

JohnCena
08/08/2008, 16:41
die is veel te laag...

yoranpies1
08/08/2008, 21:35
Ga spelen !

galaxy
09/08/2008, 19:49
Het boeit mij niet zoveel welke competities erin komen, ik vind alleen de top 5 van Rusland bijv. wel vet. En de jupiler leaque lijkt me ook wel mooi, omdt ik het wel leuk zou vinden met Emmen te promoveren naar de Eredivisie. Maar ik weet wel dat die toch niet gaat gebeuren.

Zou die Japanse J-Leaque ofzo er niet eens in kunnen komen? Niet dat ik die zo leuk vind, maar omdat Fifa daar dan wel eens heel goed zou kunnen gaan verkopen?

Anti-Fenerbahçe
10/08/2008, 22:28
Galaxy die is er al in.

Ik hoop de Griekse en Argentijnse league erbij.

Turkse league moet erbij zitten, ik heb daar veel lol in vooral met Carriere:)

mrl
11/08/2008, 10:31
Galaxy die is er al in.

Ik hoop de Griekse en Argentijnse league erbij.

Turkse league moet erbij zitten, ik heb daar veel lol in vooral met Carriere:)
Nee hoor Anti-Fenerbahçe de Japanse J-league zit er niet nog niet in, de Koreaanse K-league wel.

mrl
11/08/2008, 10:34
Ik hoop dat de Russische en Argentijnse competitie erin zitten, de Jupiler league hoor ik ook op, iedereen zegt dat het niveau daar te slecht voor is maar als de coca-cola league 2 er in zit hoort de jupiler league er ook in als je t mij vraagt.

De Tsjechische, Ierse en de Australiesche competitie hoeven er van mij niet meer bij te zitten.

Erwin1992
11/08/2008, 11:36
Er moeten geen competities weg, er moeten gewoon nieuwe BIJkomen.

Anti-Fenerbahçe
11/08/2008, 12:08
Betaal jij het?;)

@MRL Ik was in de war, je hebt gelijk, mamar ik denk dat er weinig vraag is naar zulke leagues.

galaxy
12/08/2008, 18:24
@Anti-Fenerbahçe: Nee, dat denk ik ook niet. Maar misschien wel vanuit Japan, daar zijn toch best wel veel redelijk rijke mensen die Fifa wel zouden willen spelen? Nouja misschien ook wel niet, volgens mij is voetbal daar ook wel niet zo populair.

Van mij mogen ze nu wel een keer bekend maken wel competities er komen want ik ben benieuwd..

Erwin1992
12/08/2008, 19:37
eind augustus bij de leipzig nogwat.... in leipzig dus:p

Arm1n
12/08/2008, 19:54
Het boeit mij niet zoveel welke competities erin komen, ik vind alleen de top 5 van Rusland bijv. wel vet. En de jupiler leaque lijkt me ook wel mooi, omdt ik het wel leuk zou vinden met Emmen te promoveren naar de Eredivisie. Maar ik weet wel dat die toch niet gaat gebeuren.

Zou die Japanse J-Leaque ofzo er niet eens in kunnen komen? Niet dat ik die zo leuk vind, maar omdat Fifa daar dan wel eens heel goed zou kunnen gaan verkopen?

Japans Sowieso niet omdat PES van Japan is en FIFA wil Geen Japans Elftal of Competitie in FIFA hebben Concurrenten strijd dus

crazyguy
13/08/2008, 13:22
hoop toch zeker weten wel jupiler league

JohnCena
13/08/2008, 13:45
in een andere topic is al gemeld dat de bagger competitie er niet in zit

sanderovic
15/08/2008, 10:14
die jupiler league komt er vast wel een keer in maar niet bij de release. Er zijn vast mensen die een patch maken voor fifa 09 met de jupiler league erin. Dus wacht een aantal weekjes af na de release van fifa 09 en je kan vast wel weer een big dutch superpatch downloaden wat met eerdere fifa's ook is gebeurd.

etolino
17/08/2008, 17:34
Ik hoop op de russische de argentijnse en de Griekse comptitie

svandomburg
18/08/2008, 18:31

Die zat er al in. In ieder geval wel op de Xbox 360.

Xander
22/08/2008, 16:35
Van mij mag de ierse er zoiezo wel uit en australische, welke er wel bij ogen komen zijn: russische, griekse, japanse, kroaatse en hopelijk juliper league (dat toch niet zal komen)

etolino
23/08/2008, 20:46
ik zou wel is een vrouwen voetbal competitie willen hebben in fifa

met bv de 10 sterkst vrouwenclubs

Xander
24/08/2008, 17:30
ik zou wel is een vrouwen voetbal competitie willen hebben in fifa

met bv de 10 sterkst vrouwenclubsen dan zeker vrouwen en mannen bij elkaar in het team? kan je beter aparte game maken Fifa09 dames

96cent
24/08/2008, 17:46
Ik hoop toch dat Russische, Argentijnse, Griekse en Jupiler League erbij komt. En dat gezeur over het niveau van de eerste divisie, ach de coca cola league zit er ook in

Komay
24/08/2008, 17:58
Ik hoop toch dat Russische, Argentijnse, Griekse en Jupiler League erbij komt. En dat gezeur over het niveau van de eerste divisie, ach de coca cola league zit er ook in

Precies, het is niet of er ook maar iemand buiten engeland ook maar een reet om de 3 divisie van Engeland geeft.

scheper
25/08/2008, 15:27
zijn de nieuwe competities al bekend.
want dat zou toch op de Leipzig Game Convention gebeuren?

groeten milco

Xander
25/08/2008, 15:58
zijn de nieuwe competities al bekend.
want dat zou toch op de Leipzig Game Convention gebeuren?

groeten milcowanneer is/was dat dan

scheper
25/08/2008, 16:02
dat was afgelopen weekend.
dat is een gamebeurs waar ea ook staat.
maar i dacht het hier op de site gelezen te hebben dat het in dit weekend bekend gemaakt zou worden.

thomto
26/08/2008, 16:44
ik hoop dat de Jupiler League erin komt en dan kun je promoveren en degraderen en ik denk wel dat de russische competitie omdat zenit toch de uefa cup hebben gewonnen

Komay
26/08/2008, 18:06
ik hoop dat de Jupiler League erin komt en dan kun je promoveren en degraderen en ik denk wel dat de russische competitie omdat zenit toch de uefa cup hebben gewonnen

Zou wel gaaf zijn, kun je met FC Eindhoven eredivisie winnen... Geinig..

Ajax96
27/08/2008, 14:17
ik hoop op de russische en de griekse
en van de overige europese landen zou ik de topclubs bij overig doen
bijv. Partizan,Dinamo Kiev,Steau,HJK,Levski Sofia

Komay
27/08/2008, 15:03
ik hoop op de russische en de griekse
en van de overige europese landen zou ik de topclubs bij overig doen
bijv. Partizan,Dinamo Kiev,Steau,HJK,Levski Sofia

De Jupiler League/Eerste divisie erbij en mijn droom komt uit..

FortunaSittardPower
27/08/2008, 15:41
Ik vind ook dat ze de jupiler league erbij moeten maken en eens een keer het echt Nederlands elftal

Joost
27/08/2008, 16:04
De eredivisie heeft te weinig aanzien in Europa, en aangezien er een conflict is tussen EA en de KNVB is het onmogelijk het Nederlands elftal er gelicenseerd in de game te krijgen.

Komay
27/08/2008, 16:20
De eredivisie heeft te weinig aanzien in Europa, en aangezien er een conflict is tussen EA en de KNVB is het onmogelijk het Nederlands elftal er gelicenseerd in de game te krijgen.

Achterlijk

Xander
27/08/2008, 17:34
Achterlijkvond het al een verassing dat uberhaut nederland erin zat, heb zelf de spelers ermaar bij gedaan

JohnCena
27/08/2008, 18:29
Achterlijk

we wisten al langer dat de knvb ze niet op een rijtje heeft...

Michel
28/08/2008, 13:06
In FIFA 09 zit er weer een Nederlands Elftal met nepnamen. Gelukkig is dit via de ingebouwde functie om de selecties te kiezen, niet zo moeilijk om weer de 'goede' Nederlandse Elftal te krijgen.

willi16
14/09/2008, 15:00
Voor Nederland ja maar niet voor de rest.
Nederlands voetbal staat bekend om het positie spel het is misschien niet altijd even goed maar het is zeker aantrekkelijk voetbal
de competities die er in horen zijn de Argentijnse Griekse Russische en de Jupiler league

brainsie
16/09/2008, 21:16
De compititie's zijn:(er missen er wat maar het is zobiezo niet de eerste-divisie)
Barclays Premier League
The Football League
A-League
Ligue 1
Campeonato Brasileiro Série A
Scottish Premier League
Dutch Eredivisie
Swiss Super League
FAI League of Ireland
Jupiler League
Gambrinus liga
Major League Soccer
Ekstraklasa
Primera División de México
Liga BBVA
Liga Adelante
German Bundesliga
Serie A
Norwegian Tippeligaen
K-League
Liga Sagres
Danish Superliga
Turkcell Süper Lig
Allsvenskan
Austrian Bundesliga

en 15 nieuwe stadions, ik ben benieuwd want volgensmij is dat nog niet bekend.

En op de Playstation 3 voel je met dual shock de trillingen van het publiek, dus ik kijk uit naar 2 oktober

Joojo88
20/09/2008, 23:32
De Jupiler League Van Nederland En De Tweede Klasse Van Belgie Zijn er spijtig genoeg niet bij:( Ik heb deze competities zo Gelezen
*A-League
*Austria Austrian Bundesliga T-Mobile
*Brazil Campeonato Brasileiro Série A
*Belgium Jupiler League
*Czech Republic Gambrinus liga
*Denmark Danish Superliga
*England England Premier League
*England (Barclays Premier League)(ook ploegen van WALES)
*France Ligue 1
*German Bundesliga
*Ireland FAI League
*Italy Serie A
*South Korea K-League
*Mexico Primera División
*Dutch Eredivisie
*Norwegian Tippeligaen
*Ekstraklasa
*Liga Sagres (Portugal)
*Scottish Premier League
*Liga BBVA(Eerste Klasse Spanje)
*Liga Adelante(Tweede Klasse Spanje)
*Swiss Super League(ook ploegen van Liechtenstein)
*Allsvenskan
*Turkcell Süper Lig
*Canada Major League Soccer(ook Ploegen van VS)

Zo heb ik het Gelezen op WIKI.maar er stond geen 2de divisie Bij(England,Italië,Duitsland,Frankrijk.)

Joojo88
20/09/2008, 23:34
De compititie's zijn:(er missen er wat maar het is zobiezo niet de eerste-divisie)
Barclays Premier League
The Football League
A-League
Ligue 1
Campeonato Brasileiro Série A
Scottish Premier League
Dutch Eredivisie
Swiss Super League
FAI League of Ireland
Jupiler League
Gambrinus liga
Major League Soccer
Ekstraklasa
Primera División de México
Liga BBVA
Liga Adelante
German Bundesliga
Serie A
Norwegian Tippeligaen
K-League
Liga Sagres
Danish Superliga
Turkcell Süper Lig
Allsvenskan
Austrian Bundesliga

en 15 nieuwe stadions, ik ben benieuwd want volgensmij is dat nog niet bekend.

En op de Playstation 3 voel je met dual shock de trillingen van het publiek, dus ik kijk uit naar 2 oktober

Waarom staan 2de divisies er niet by england,italie,frankrijk,duitsland?

Joojo88
20/09/2008, 23:35
De Jupiler League/Eerste divisie erbij en mijn droom komt uit..
Dan is je droom niet uitgekomen want ze staan er niet by

JohnCena
21/09/2008, 00:50
Dan is je droom niet uitgekomen want ze staan er niet by

idd jupiler is namelijk ook de naam van de 1 ste klasse in Belgie..

en ik zit me iedere vrijdagavond kapot te lachen om het niveau in die 1ste divisie van nl zeg...
wat een grove fouten en blunders worden daar gemaakt....

Xander
23/09/2008, 09:11

en ik zit me iedere vrijdagavond kapot te lachen om het niveau in die 1ste divisie van nl zeg...
wat een grove fouten en blunders worden daar gemaakt....Bedoel je met 1e divisie de Eredivisie? ik vind zelf de belgische competitie het lachertje van allemaal, de velden, de speler, de stadions nee jongen jullie jupiler kun je al bijna vergelijken met de onze

JohnCena
23/09/2008, 10:15
Bedoel je met 1e divisie de Eredivisie? ik vind zelf de belgische competitie het lachertje van allemaal, de velden, de speler, de stadions nee jongen jullie jupiler kun je al bijna vergelijken met de onze

lol ik bedoelde niet de eredivisie maar die baggercompetitie eronder....

Chris
23/09/2008, 11:14
Aub geen discussie over welke leagues wel of niet goed zijn. Heeft geen zin om elkaar competitie af te kraken.

Joojo88
24/09/2008, 13:51

wat een grove fouten en blunders worden daar gemaakt....
Nu noemd het Jupiler Pro League

JohnCena
24/09/2008, 18:24
Aub geen discussie over welke leagues wel of niet goed zijn. Heeft geen zin om elkaar competitie af te kraken.

lol ik bedoelde de eerste divisie van nl ,

frankiejj007
25/09/2008, 12:19
Achja, als de Jupiler League (de Nederlandse dus) aanwezig zou zijn, zal ik al blij zijn.
Verder natuurlijk de Russische competitie.

Michel
25/09/2008, 14:26
Er zijn geen nieuwe competities in FIFA 09. EA heeft dit jaar geen nieuwe licenties weten te bemachtigen, dus FIFA 09 zal evenveel & dezelfde competities hebben als FIFA 08 (dus geen Argentijnse of Russische competitie helaas).

Joost
25/09/2008, 14:31
... hoewel dit nog niet is bevestigd door EA. Er wordt enkel wel gesproken op de site van 30 competities. FIFA 08 bevat ook 30 competities, dus zouden er geen nieuwe inkomen.

Ook in de database is niets van nieuwe competities te vinden.

frankiejj007
25/09/2008, 14:37
Zullen teams als CSKA en Zenit wel beshikbaar zijn?

woet
25/09/2008, 20:21
@frankiejj007: dat kan best;) Bij Rest of The world

Is engeland de enige met 3 competities??

Michel
26/09/2008, 13:06
... hoewel dit nog niet is bevestigd door EA. Er wordt enkel wel gesproken op de site van 30 competities. FIFA 08 bevat ook 30 competities, dus zouden er geen nieuwe inkomen.

Ook in de database is niets van nieuwe competities te vinden.
Klopt ik heb van een goede bron gehoord dat EA geen nieuwe licenties heeft weten te bemachtigen, dus er zijn ook geen nieuwe competities. Het is gewoon precies hetzelfde als FIFA 08 (ook met een fake Nederland). Engeland is inderdaad de enige met 3 competities. Daarnaast zitten er in de competitie van de Verenigde Staten Canadese clubs (dit is ook in het echt), met bijv. Toronto. Daarnaast heb ik gehoord dat er als het goed is, 15 nieuwe stadions in FIFA 09 zullen zitten.

JohnCena
26/09/2008, 13:25
ik dacht dat engeland 4 competities had ??

Rick
26/09/2008, 20:34
ik dacht dat engeland 4 competities had ?? engeland heeft ook 4 competities
Barclays Premier League
Coca Cola League 1
Coca Cola League 2
Coca Cola League 3

Trouwens,ik graag nieuwe competities
Russian Premier League
Argentinie competitie
Griekse Competitie
Roemeense Competitie

ik wil heel graag weten welke competities nieuw zijn.

Rick
26/09/2008, 20:53
Rusland moet er gwn in anders is het spel zwaar verpest :(

Rick
26/09/2008, 21:22
ik heb hier de competities (na lang zoeken) voor Fifa 09!!

Hyundai A-League Australie
T-Mobile Bundesliga Oostenrijk
Primera división Argentinie NIEUW
Jupiler League Belgie
Exqi League 2e div. Belgie NIEUW
Russian League Rusland NIEUW
Série A Brazilie
Gambrinus Liga Tsjechie
Superliga Denenmarken
Eredivisie NL
FA Premier League ENG
Football League Championship [2] ENG
Football League One ENG
Football League Two ENG
Ligue 1 Orange FRA
Ligue 2 Orange FRA
1.Bundesliga Duitsland
2.Bundesliga Duitsland
Ukraine League Oekraine NIEUW
FAI League of Ireland Ierland
Serie A Italie
Serie B Italie
K-League Zuid Korea
Major League Soccer Amerika
Primera División Mexico
Tippeligaen Noorwegen
Orange Ekstraklasa Polen
Super Liga Portugal
Scottish Premier League Schotland
Primera División SPA
Segunda División SPA
Allsvenskan Zweden
Super League Zwitserland
Turkcell Süper Lig Turkije

Ik heb dit van wikipedia frankrijk

Rick
26/09/2008, 21:25
http://fr.wikipedia.org/wiki/FIFA_09
ik heb het hier gevonden
ik dat jullie het kunnen openen

JohnCena
26/09/2008, 21:40
wikipedia......

marcoo-
26/09/2008, 21:50
Ik hoop:

Jupiler League
Griekse
Russische

Jordi
26/09/2008, 22:09

Jupiler League Belgie
Série A Brazilie
Gambrinus Liga Tsjechie
Superliga Denenmarken
Eredivisie NL
FA Premier League ENG
Football League One ENG
Football League Two ENG
Ligue 1 Orange FRA
Ligue 2 Orange FRA
1.Bundesliga Duitsland
2.Bundesliga Duitsland
Serie A Italie
Serie B Italie
K-League Zuid Korea
Primera División Mexico
Tippeligaen Noorwegen
Orange Ekstraklasa Polen
Super Liga Portugal
Primera División SPA
Segunda División SPA
Allsvenskan Zweden
Super League Zwitserland

Dit meen je toch niet hé. Als de Jupiler League in NL slecht is. Wat is die Belgische 2e divisie dan wel niet:((8)

Erwin1992
26/09/2008, 22:21
Net of wikipedia zo betrouwbaar is... Ik geloof hier dus niets van al hoop ik het nog wel:P

Joojo88
26/09/2008, 22:43
Dit meen je toch niet hé. Als de Jupiler League in NL slecht is. Wat is die Belgische 2e divisie dan wel niet:((8)
eigenlijk is het wel waar maar het is zo (ik vind het zo goed)=P:P

Joojo88
26/09/2008, 22:49

Jupiler League Belgie
Série A Brazilie
Gambrinus Liga Tsjechie
Superliga Denenmarken
Eredivisie NL
FA Premier League ENG
Football League One ENG
Football League Two ENG
Ligue 1 Orange FRA
Ligue 2 Orange FRA
1.Bundesliga Duitsland
2.Bundesliga Duitsland
Serie A Italie
Serie B Italie
K-League Zuid Korea
Primera División Mexico
Tippeligaen Noorwegen
Orange Ekstraklasa Polen
Super Liga Portugal
Primera División SPA
Segunda División SPA
Allsvenskan Zweden
Super League Zwitserland

by sommigen staan 2de league van belgie er niet by? raar ? in Engels staat de 2de divisie niet,in het italiaans ook niet,in het pools ook niet ,Portugees ook niet,(die van het engels is zoiezo verkeerd ...:S

Andreazz
27/09/2008, 00:31
Er zijn geen nieuwe competities in 09, is bevestigt door David Rutter.

Rick
27/09/2008, 07:28
tsja,ik denk zelf ook dat het niet klopt maar het stond er wel

Rick
27/09/2008, 11:23
ik heb hier nog een nieuw competities van wikipedia ik weet niet of dit waar is

Turkcell Süper Lig
Barclays Premier League
Coca-Cola Championship
Football League One
Football League Two
Arjantin Primera División Yeni
A-League
Austriacka Bundesliga
Jupiler League
Campeonato Brasileiro Serie A
Gambrinus Liga
Superligaen
Ligue 1
Ligue 2
Primera División
Segunda División
Eredivisie
Eircom League
K-League
I Bundesliga
II Bundesliga
Makedonska Prva Liga Yeni
Primera División
Tippeligaen
Ekstraklasa
BWINLIGA
Premier Soccer League 1 Yeni
Premier Liga 1 Yeni
Scottish Premier League
Major League Soccer
Swiss Super League
Allsvenskan
Serie A
Serie B

http://tr.wikipedia.org/wiki/FIFA_09

JohnCena
27/09/2008, 12:26
ik heb hier nog een nieuw competities van wikipedia ik weet niet of dit waar is

Turkcell Süper Lig
Barclays Premier League
Coca-Cola Championship
Football League One
Football League Two
Arjantin Primera División Yeni
A-League
Austriacka Bundesliga
Jupiler League
Campeonato Brasileiro Serie A
Gambrinus Liga
Superligaen
Ligue 1
Ligue 2
Primera División
Segunda División
Eredivisie
Eircom League
K-League
I Bundesliga
II Bundesliga
Makedonska Prva Liga Yeni
Primera División
Tippeligaen
Ekstraklasa
BWINLIGA
Premier Soccer League 1 Yeni
Premier Liga 1 Yeni
Scottish Premier League
Major League Soccer
Swiss Super League
Allsvenskan
Serie A
Serie B

http://tr.wikipedia.org/wiki/FIFA_09

kap a.u.b met je wikipedia ...

Rick
27/09/2008, 18:26

oké chagerijn ;)

Jeremy
27/09/2008, 18:43
Oké, vanaf nu weer on-topic mensen.

joostschipper
27/09/2008, 18:51
ok hoop dat de jupiler erbij zit en mocht hij erbij zijn :P maak dan een patch met nederlands amatuers dan kan ik met mijn cluby vv sho naar de top komen in champions lauage ahha:D:D zou gaaf zijn

Rick
27/09/2008, 18:52
volgens mij komen er nu geen competities meer (8):@:(

Rick
27/09/2008, 18:53
vet, met de amateurs :D

Joojo88
28/09/2008, 14:02
Maar dit is wel waar ! dit is de juiste (kyk op youtube http://www.youtube.com/watch?v=6JFgXeMAbKw
Geen nieuwe competite's is bevestigt door David Rutter.

Joojo88
28/09/2008, 14:04

Jupiler League Belgie
Série A Brazilie
Gambrinus Liga Tsjechie
Superliga Denenmarken
Eredivisie NL
FA Premier League ENG
Football League One ENG
Football League Two ENG
Ligue 1 Orange FRA
Ligue 2 Orange FRA
1.Bundesliga Duitsland
2.Bundesliga Duitsland
Serie A Italie
Serie B Italie
K-League Zuid Korea
Primera División Mexico
Tippeligaen Noorwegen
Orange Ekstraklasa Polen
Super Liga Portugal
Primera División SPA
Segunda División SPA
Allsvenskan Zweden
Super League Zwitserland

Spijtig genoeg is dit niet niet juist:8

Rick
28/09/2008, 16:05
Spijtig genoeg is dit niet niet juist:8

waarom zijn er dan geen nieuwe ?

Jordi
28/09/2008, 18:35
Jongens,

Dit staat op FIFA08 site:
Compleet authentiek: met realistische kopieën van 30 competities

En dit op de site van FIFA09:
Compleet authentiek — Meer dan 500 officiële teams en 30 competities worden nauwkeurig weergegeven met de juiste tenues en emblemen.

Fifa-Hero
22/10/2008, 15:18
Zenit St. Petersburg zit niet in het spel he? (te minste kan hem niet vinden bij overig) :S TERWIJL ZE DE SUPERCUP HEBBEN GEWONNEN, EN OOK NOG VAN BAYERN!

willi16
23/10/2008, 01:31
ook de uefa;)

Guzzie
30/10/2008, 19:52
Echt dom vind ik dat, dat Zenit St. Petersburg er niet in zit. Sowieso de Russische competitie.. En dan zit de Australische er wel in.. Maja zou wel weer met rechten te maken hebben die de Russische voetbalbond niet vrijgeeft.