PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuwtjes en feitjes op een rij

NL kevv NL
29/06/2008, 11:23
Enkele opvallende feiten...

* De game voelt langzamer aan dan EURO 08. Dit heeft te maken met momentum
* Nieuwe tactics systeem met 50.000 mogelijkheden
* AI spelers niet aan de bal verbeterd
* Meer competities dan in 08
* Spelers bewegen realistischer in duels om de bal
* Afschermen van de bal in PS2 versie
* Off the Ball runs worden aangegeven
* Be a Pro mode uitgebreider, meer seizoenen
* Wii-mote gebruiken om pass aan te geven
* Rooney als Wii charachter
* One touch, de bal eerder onder controle
* Zeer positieve previews
Enkele grote gamesites hebben de gelegenheid gehad om een zeer vroege versie van FIFA 09 te spelen. Gamepro is de eerste site die al over deze speelsessie bericht nog voordat de game officieel is aangekondigd door Electronic Arts.

De game voelt nog beter aan, de game lijkt een stuk sneller geworden dan voorgaande delen in de FIFA-serie. De animaties van de spelers zijn realistischer, tijdens een sliding is het mogelijk om als aanvaller toch overeind te blijven als je op je goede been staat. Ook aan de keepers is gesleuteld.

Electronic Arts heeft bekendgemaakt dat het nieuwe FIFA-deel, FIFA 09, op 3 oktober in de winkels zal komen te liggen. FIFA 09 verschijnt voor de PC, Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Wii, PlayStation 2, PlayStation Portable en Nintendo DS

dit is het nieuws tot nu toe.

Strategisch en tactisch zijn er ook verbeteringen. Zo wordt het mogelijk om de strategie voor zowel de aanval als de verdediging aan te passen. Je kunt bijvoorbeeld meer aggressie in de strijd gooien of meer risicio.

De Be A Pro mode wordt uigebreid waardoor je nu in 4 seizoenen kunt proberen een legende te worden.

Chris
29/06/2008, 15:23
Al het nieuws wat op FIFA Benelux over FIFA 09 is geplaatst kun je handig terugvinden:

http://www.fifabenelux.com/index.php?spel=FIFA+09

RedLine
29/06/2008, 15:35
Ik koop het voor de PS3 en ik download het voor de PC.

AjaxRuleZZZ
29/06/2008, 15:58
Ik ga hem zeker kopen ;)

marnic
29/06/2008, 16:03
Wie weet er hoeveel grafisch geheugen je nodig hebt voor FIFA..

RedLine
29/06/2008, 17:01
Wie weet er hoeveel grafisch geheugen je nodig hebt voor FIFA..

Lol bijna niks joh grafisch is fifa 08 ook al niks waard en er zullen grafisch wel minimaal verschillen zijn denk ik.

Joost
04/07/2008, 01:27
In een nieuw nieuwsbericht heb je kunnen lezen dat FIFA 09 op de PC ook High-End wordt. Je kunt verwachten dat je minimaal een videokaart met 128-256MB geheugen zult nodig hebben.

NL kevv NL
04/07/2008, 05:13
FIFA Benelux had de afgelopen tijd al veel FIFA 09 nieuws. Vandaag heeft Electronic Arts FIFA 09 officieel voorgesteld. Met deze aankondiging is gelijk het embargo op FIFA 09 nieuws opgeheven, verwacht de komende dagen dus veel FIFA 09 nieuws.

We trappen af met het officiŰle persbericht.

EASPORTS LEVERT FIFA 09-ERVARING OP MAAT VOOR VERSCHILLENDE GAME-PLATFORMS

Ruim 250 gameplay-verbeteringen in de PLAYSTATION 3- en Xbox 360-versies zorgen voor de snelst reagerende, intelligentste en meest realistische actie ooit.

SCHIPHOL RIJK. - 1 juli 2008 - Electronic Arts Inc. kondigt vandaag de introductie aan van platformspecifieke ervaringen voor de populaire FIFA 09-serie van EA SPORTS(tm). Bij het ontwerp van FIFA 09 wordt rekening gehouden met de specifieke hardware van de verschillende platforms, zodat voor elk platform een unieke gameplay-ervaring ontstaat: de game wordt komende herfst wereldwijd uitgebracht op het PLAYSTATION«3 computer entertainment systeem, het Xbox 360(tm) video game and entertainment systeem, het Wii(tm)-systeem, PC, PlayStation«2 computer entertainment systeem, Nintendo DS(tm), PSP« en mobiel.

Electronic Arts heeft vandaag een hele berg informatie vrijgegeven over FIFA 09. Er zijn ook een aantal nieuwe screenshots vrijgegeven. Zo zien we onder meer Ronaldinho, Pepe, Ibrahimovic, Terry en Rooney in actie. De screenshotsvoor de PlayStation 2 zien er prima uit.

BRON : FIFABENELUX

scheper
05/07/2008, 16:49
ik ga hem zeker kopen dat doe ik 5 jaar.

Sjondeboswachter
31/07/2008, 21:59
ga je hem 5 jaar achtereenvolgens kopen fifa 09?

AOSY86
01/08/2008, 14:23
İk koop hem voor PC (Mischien ook voor PS3)

talentenjager
08/08/2008, 18:20
welke nieuwe faces zitten erin en zijn de stadions een beetjee verbetert ??

talentenjager
08/08/2008, 18:22
en is nu bij de be a pro mode ook zo dat je champions leaghe enzo bij heb??

JohnCena
08/08/2008, 19:25
hij bedoelt dat hij al 5 jaar elk jaar een nieuwe fifa titel koopt....

sanderovic
10/08/2008, 10:58
ik koop hem alleen als het echt iets nieuws is, want fifa is al een aantal jaar veel van hetzelfde... Ben er een beetje op uitgekeken, dus ben benieuwd naar de vernieuwingen anders wordt t weer pro evo:P

talentenjager
10/08/2008, 11:03
bekijk deze filmpjee van de fifa 2009 tot en met 4.17 is het pc
je ziet hier spelers van dichtbij vele faces waarvan ik velen niej ken maa ook

bekijk hem hier http://video.google.nl/videosearch?q=fifa+2009+bilder+pc&hl=nl&sitesearch=#

ik vind het een zeer goed spel zo als het er hier uit ziet !! wat jullie ??

Anti-Fenerbahše
10/08/2008, 22:30
Ik koop FIFA altijd vanaf dag 1, zo ook deze keer. Lekker dagje spijbelen:)

sanderovic
11/08/2008, 18:37
ik vind hem weer teveel op fifa 08 lijkt, her en der misschien wat verbeteringen grafisch maar niet echt next-gen. Hopelijk is de gameplay dit jaar wel goed want dan zal ik hem zeker spelen... Afwachten op de demo maar

Xander
22/08/2008, 16:29
ik vind hem weer teveel op fifa 08 lijkt, her en der misschien wat verbeteringen grafisch maar niet echt next-gen. Hopelijk is de gameplay dit jaar wel goed want dan zal ik hem zeker spelen... Afwachten op de demo maargameplay mag wel goed veranderd worden, altijd het zelfde en snel saai:S

willi16
14/09/2008, 15:21
ik hoop dat de ontwikkeling hetzelfde is als 08 op de ps3 ook hoop ik dat de keepers wat beter zijn en niet van die achterlijke fouten maken en dat de overtredingen is een keer eerlijk zijn dus niet als je een schouderduw geeft dat dat een overtreding is!

FEYENOORD FOR EVER!!