PDA

Bekijk Volledige Versie : Pro Clubs: Op zoek naar spelers voor Fifa 18 en 19.

casperbieren
05/09/2018, 14:29
Hey!

Ik weet niet of iedereen al echt goed bekend is met de beste gamemode die je misschien nog niet speelt: Pro Clubs. In Pro Clubs maak je je eigen 'Pro' aan. Je eigen speler die begint rond de 75 ALG. Door potjes te spelen level je up en speel je skillpoints vrij waarmee je je pro beter kunt maken. In het veld bestuur je alleen je eigen pro, maar kun je met 10 anderen samenspelen in je team! Je begint in divisie 10, en moet je proberen omhoog te werken naar divisie 1, waar het niveau aardig hoog is! Ook kun je meedoen aan bekertoernooien. Na een paar maandjes zal je pro 90+ zijn, en kun je de mooiste goals, passes en onderscheppingen maken.

Ik ben een speler van een club die al 3 jaar met dezelfde groep van 3-6 actieve spelers rond divisie 1/2 speelt. Voor Fifa 18 en 19 ben ik op zoek naar wat nieuwe mensen die lekker veel online zijn, of gewoon af en toe komen spelen.

- Ervaring met Fifa is wel handig, maar begin je net, ook geen probleem.

- In principe zijn we op zoek naar alle posities. Maar ben je nou een goede verdediger of keeper, dan willen we je er al helemaal graag bij hebben!

- Het liefst wel alleen mensen met een mic, dat vinden we belangrijk voor communicatie, maar vooral voor de gezelligheid, want dat is misschien wel het belangrijkste! Voor een paar eurootjes heb je al een setje goedkope oortjes.

-We hebben veel liever iemand erbij die nog niet super goed is maar wel gezellig, dan een of andere superspits die alleen maar op iedereen loopt te klagen.

- En uiteraard is bij ons het resultaat belangrijker dan individuele acties. Ben je een goede skiller, laat dan vooral je voetjes spreken op het veld! Maar er moet ook goed gepassed en snel gecounterd (kunnen) worden.

Heb je zin om eens lekker komen te spelen, laat hieronder een berichtje achter, en dan gaan we dat zeker doen!