PDA

Bekijk Volledige Versie : FIFA 19 - Vragen & Antwoorden

Jordi
12/08/2018, 21:56
Heb jij vragen over FIFA 19? Dit is de ideale plaats om je vraag te stellen of vragen van andere leden te beantwoorden!

---

Over iets meer dan een week reis ik namens FIFA Benelux af naar de Gamescom om FIFA 19 te gaan testen. Helaas heb ik hiervoor minder tijd dan in de voorgaande jaren, dus gamemodes bekijken gaat waarschijnlijk niet lukken. Maar als er vragen zijn over de gameplay, laar hieronder maar weten en dan zal ik proberen hier na de Gamescom antwoord op te geven (of te verwerken in een hands-on) artikel.

Raindog
12/08/2018, 22:49
Kies je nog altijd uit dezelfde managerfaces of kan je nu echt een manager aanmaken (of een bestaande kiezen)?

Qua gameplay zelf: hoe voelt die timed finishing?

Moha88
13/08/2018, 02:20
Is het waar dat Champions Leauge en Europa leauge niet in carrière zitten? Maar in een aparte game mode?

Raindog
13/08/2018, 10:41
Ze zitten inderdaad in een aparte game mode, maar ook in carrière.

Kevin88
13/08/2018, 21:51
Kan je ook nog Sqaud Battles spelen in Ultimate Team of is dat vervangen door de Survival Mode.?

Jordi
13/08/2018, 22:20
Squad Battles blijven in Ultimate Team! Survival Mode is onderdeel van de nieuwe Kick Off (https://fifabenelux.com/fifa19/uitbreidingen-fifa-19-kick-off/), terwijl FUT Divsion Rivals (https://fifabenelux.com/fifa19/ea-sports-introduceert-fut-division-rivals-voor-fifa-19-ultimate-team/) nieuw is in FUT.

FRFC
14/08/2018, 02:57
Hier nog maar eens proberen dan... Ik heb het spel een tijd niet gespeeld (anderhalf jaar). Is er een verbetering ten opzichte van aanbiedingen die je krijgt in de career mode of moet je nog steeds van dag tot dag kijken of er toevallig iets leuks bij zit?

Moha88
14/08/2018, 03:53
Hier nog maar eens proberen dan... Ik heb het spel een tijd niet gespeeld (anderhalf jaar). Is er een verbetering ten opzichte van aanbiedingen die je krijgt in de career mode of moet je nog steeds van dag tot dag kijken of er toevallig iets leuks bij zit?

Je moet nog altijd zelf kijken. Ook in fifa19 vrees ik.

Spoon0612
14/08/2018, 08:54

Ik kreeg een aanbieding van Real Madrid tijdens S2 van mijn Fiorentina carriere. Dit komt zelden voor, er zijn te weinig banen beschikbaar. Ik vind het juist leuk om een club in nood te gaan helpen. Die uitdagingen zijn er nauwelijks, tja in dezelfde competitie als waar je al manager bent. Dat is minder aantrekkelijk.

FRFC
14/08/2018, 15:47
Ik kreeg een aanbieding van Real Madrid tijdens S2 van mijn Fiorentina carriere. Dit komt zelden voor, er zijn te weinig banen beschikbaar. Ik vind het juist leuk om een club in nood te gaan helpen. Die uitdagingen zijn er nauwelijks, tja in dezelfde competitie als waar je al manager bent. Dat is minder aantrekkelijk.
Dat is wel een leuke uitzondering! Het zou veel leuker zijn als je na het seizoen een uitgebreide lijst krijgt met clubs die interesse in je diensten hebben. En clubs die lager spelen dan je huidige niveau zouden daar standaard tussen moeten staan.

El Niño Matti
16/08/2018, 14:19
Nu de licentie van de UCL & UEL aanwezig zijn, geldt dit dan ook voor de Europese Supercup?

Jordi
16/08/2018, 20:23
Jazeker! De Europese Supercup is ook met licentie aanwezig in FIFA 19!

Jordi
20/08/2018, 13:53
Morgen kan ik voor het eerst dit jaar even aan de slag met FIFA 19. Zijn er nog vragen?

Raindog
20/08/2018, 15:09
Spanneeend! Kan je eens polsen of de career mode die in de beta te zien was de definitieve was, of dat er nog dingen worden toegevoegd? Verder ben ik benieuwd of de AI beter voetbal brengt, en of je meer verschil voelt tussen een match tegen Man City of tegen Huddersfield. Als je tijd hebt mag je ook nog eens naar nieuwe stadiums die nog niet bevestigd zijn speuren, en ik ben ook benieuwd naar nieuwe trainers langs de zijlijn.

falonso
20/08/2018, 19:48
Spanneeend! Kan je eens polsen of de career mode die in de beta te zien was de definitieve was, of dat er nog dingen worden toegevoegd? Verder ben ik benieuwd of de AI beter voetbal brengt, en of je meer verschil voelt tussen een match tegen Man City of tegen Huddersfield. Als je tijd hebt mag je ook nog eens naar nieuwe stadiums die nog niet bevestigd zijn speuren, en ik ben ook benieuwd naar nieuwe trainers langs de zijlijn.

Wat mij betreft ook dit en misschien welke licenties er zijn? Of is het mogelijk dat dat nog niet helemaal up-to-date is? Heb geruchten gelezen over de Griekse competitie en we hadden natuurlijk vorig jaar het gerucht rondom de JL, dus ben benieuwd of daar iets van waar is.

Aron1997
20/08/2018, 23:28
Is er iets veranderd met hoe dat de potenties werken hoe een speler stijgt en of training hetzelfde is gebleven?

En of er iets veranderd is met de jeugdteams/ het scouten van talenten