PDA

Bekijk Volledige Versie : George Boateng: terug op het oude nest | Middlesbrough F.C.

tomcleanmountain
10/08/2018, 16:06
Een tijdje terug ben ik een carrière gestart met Middlesbrough, met als doel om de club weer te laten promoveren naar de Premier League en op het niveau van 2006 te brengen, toen de club de finale van de Europa League wist te bereiken. Ik ben ongeveer bij speelronde 10 momenteel, ik heb ondertussen wat stukken tekst getypt in mijn telefoonnotities die ik nog uit ga typen dus jullie kunnen in korte tijd wel redelijk wat stukjes gaan verwachten. Aftrappende met de presentatie van de nieuwe coach:

WARM WELKOM VOOR BOATENG BIJ TERUGKEER MIDDLESBROUGH
Oud-captain keert terug op het oude nest

Middlesbrough FC heeft vanmiddag George Boateng gepresenteerd als nieuwe hoofdtrainer. De oud-speler van Boro en Oranje heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor de duur van 2 jaar en neemt de scepter over Tony Pulis. Pulis gaat voor de derde keer in zijn loopbaan als hoofdcoach aan de slag bij Stoke City, dat afgelopen seizoen degradeerde uit de Premier League.

Veel ervaring als coach heeft Boateng niet. Nadat hij in 2013 zijn loopbaan als voetballer afsloot in Maleisi bij T-Team, bleef hij in dat land wonen en ging hij een nieuwe carrire als voetbalanalyticus aan. Eind 2014 werd bekend dat hij trainer werd van Kelantan FA, waar hij een contract tekende voor een half jaar. Na afloop van zijn contract verhuisde de Nederlander met Ghanese roots naar Londen, in de hoop daar een nieuwe club te vinden.

https://www.thestar.com.my/~/media/online/2014/09/01/10/20/doc6gq6xsyttpzh7ldb7x0.ashx/?w=620&h=413&crop=1&hash=61A3C8B9145E3F94867ACC317FFFB2A7F83CD326
Boateng aan het werk als hoofdtrainer van Kelantan FA

Boateng was naar eigen zeggen verrast toen hij een telefoontje kreeg van eigenaar en voorzitter Steve Gibson.
"Maar ik hoefde geen seconde na te denken. Ik heb hier 8 seizoenen gevoetbald en was erg gelukkig in die tijd. Toen ik eerder vandaag bij het Riverside Stadium arriveerde om mijn contract te ondertekenen, voelde het als thuiskomen. Een grote groep supporters stond me op te wachten en ik werd met gejuich ontvangen."
Aan de reactie van het publiek te merken zijn de verwachtingen dus hoog, ondanks de weinige ervaring die Boateng heeft als trainer. Of hij die gaat waarmaken gaan we komend seizoen ontdekken, maar hij heeft in ieder geval grootse plannen met de club.
"Ik wil meteen knallen in mijn eerste seizoen hier. Volgend jaar spelen wij weer Premier League, let op mijn woorden."

De gehele selectie, inclusief Boateng, vertrekt morgen naar Itali om zich voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Onderdeel van de voorbereiding is deelname aan de European Shield, een toernooi waar onder andere FC Utrecht aan deelneemt.

Begiristain
11/08/2018, 14:01
Originele keuze! Ben benieuwd wat je van je verhaal gaat maken.

Kleine tip: je wisselt cijfers af geschreven als woord en als cijfer. Tot en met twintig (en tientallen, etc.) kan je het gewoon voluit schrijven.

Ryanajax
12/08/2018, 16:39
Leuk dat je ook met een story begint! Ben zeer benieuwd wat je er van kunt gaan maken.

tomcleanmountain
12/08/2018, 23:08
Ik hoop dat 'ie in de smaak gaat vallen! En bedankt voor de tip Begiristain, ga ik wat mee doen!

Hier nieuwe stukjes! Over het tweede stukje wil ik nog even wat melden: ik ben inmiddels dus al bij speelronde 10 ongeveer, en na het sluiten van de transferperiode (in FIFA) zijn Bamford (Leeds), Gibson (Burnley) en Traor (Wolves) nog verkocht in het echt. Deze heb ik dus nog wel in mijn selectie zitten, en ga ik in de winterperiode verkopen naar Engelse clubs (naar de echte clubs zou natuurlijk mooi zijn maar dat is afhankelijk van boden die ik ontvang). Ik besef me nu trouwens dat ik Gibson niet gebruik en op de reservebank heb zitten en doe alsof hij al verkocht is terwijl ik met Traor nog wel speel. Ik ga Traor vanaf nu ook niet meer gebruiken en doe net alsof hij al verkocht is.

http://i64.tinypic.com/nf08ll.jpg

http://i66.tinypic.com/2aj6mv6.jpg
Onleesbaar op mijn laptop dus hier een directe link: http://nl.tinypic.com/r/2aj6mv6/9

Ryanajax
13/08/2018, 11:49
Normaal gesproken zou ik nog even wachten met reageren totdat ik mijn eigen stukje plaats, maar ik zou het zonde vinden als je zomaar zou doen alsof n van je beste spelers verkocht is. Vergeet niet dat het jou story is en het niet gebaseerd hoeft te zijn op wat er in het echt gebeurd. Als jij Traor graag wilt behouden kun je dat simpelweg gewoon doen met het verhaal dat hij met Middelsbrough de Premier League in wil, het volste vertrouwen heeft in de nieuwe trainer of gewoon het juiste bod niet kreeg. Dit zijn slechts voorbeelden van hoe je het aan zou kunnen pakken, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik hoop alleen dat het wat duidelijker is dat een realistische story niet gebaseerd op de realiteit hoeft te zijn.

Daanaast zien je stukjes er goed uit en zijn ze goed geschreven. Ook heb je twee leuke aankopen gedaan. Ga zo door zou ik zeggen!

tomcleanmountain
13/08/2018, 19:35
Daar heb je een goed punt! Ik baalde persoonlijk wel toen ik zag dat Traor op de valreep nog naar Wolves vertrok, maar ik wil het misschien wel t realistisch houden inderdaad door ook letterlijk het 'echte' seizoen te volgen. Ik ga het zo aanhouden zoals je aangegeven hebt met het verhaal dat hij graag met Boro de Premier League in wil, dat is wel een goede! Zal er later wel een stukje bij maken dat interesses van andere clubs afgewezen zijn :)
Ik ga ook eens aan jouw story beginnen een dezer dagen! Feedback volgt in je topic.

tomcleanmountain
14/08/2018, 15:50
Boateng maakt duidelijk werk van zijn plannen om de Premier League te bereiken: opnieuw weet hij een speler uit die competitie binnen te halen. Wie zou het zijn?
http://i65.tinypic.com/25sv12e.jpg

Een week na deze toptransfer sluit de transferperiode. Hier volgt een overzicht van de transfers gedurende deze periode. Kleine opmerking: ik heb hierin ook de transfers meegenomen die al gedaan waren voordat ik aan mijn carriere begon, deze heb ik namelijk zelf ook handmatig doorgevoerd van tevoren (net zoals alle andere transfers die op dat moment in de Premier League en Championship gedaan waren).

http://i66.tinypic.com/111tisx.jpg

Begiristain
14/08/2018, 20:34
Denk dat Pereira een goede versterking voor je ploeg is! Brengt mooi wat creativiteit met zich mee. Stukjes zien er goed uit! (Overigens heb je nu wederom 6 en twee, :p)

Ryanajax
15/08/2018, 13:28
Mooie stukjes! Ben zeer benieuwd wat Pereira kan gaan brengen, maar een versterking is hij zeker.

tomcleanmountain
27/08/2018, 16:33
Ik speelde FIFA 18 op Xbox 360, maar ik heb vorige week een PS4 aangeschaft. Die aangesloten en daardoor moest de Xbox de kast uit. Daardoor ook meteen einde carrire / FIFA voor mij tot FIFA 19 uitkomt volgende maand. Ik ga dan een carrire starten met HSV en een nieuwe manager story daarmee beginnen!
Deze mag dus op slot.

Wanneer komen er trouwens meerdere categorin voor FIFA 19? Lijkt me tof om van tevoren al wat voorstukjes te plaatsen over m'n HSV carrire (coach aanstelling e.d.).