PDA

Bekijk Volledige Versie : Club Gezocht Carrière.

Moha88
03/08/2018, 04:51
Ook deze zomer zijn we de dagen aan het aftellen voor Fifa 19, en Carrière mode met Champions Leauge en Europa Leauge licenties en prijzen.

Welke club(s) zie jij jezelf mee beginnen en waarom. Weet je nog niet welke club deel een beschrijving en leden zullen je helpen met advies en tips.

Ik begin zoals elk jaar met Ajax. Ben toch zwaar tevreden over hun transferbeleid deze zomer. En het blijft toch de mooiste club van Nederland.

Spoon0612
03/08/2018, 09:35
Ik start ook altijd met Ajax. Kijken wat de potentie is van de nieuwe talenten, dit jaar Mazraoui en Sierhuis bijvoorbeeld. Krijgt Eiting een update enz. Verder start ik waarschijnlijk in Engeland en wil ik een ploeg terug leiden na hun degradatie denk dan aan Deportivo of HSV.

itsblurb
03/08/2018, 11:04
Ik start ook met Ajax. Met het nieuwe beleid is er nu veel mogelijk, wat het leuker zal gaan maken. Ik ga denk daarnaast ook met een ploeg uit de Serie A beginnen, aangezien in Fifa 19 de rechten zijn gekocht en er een (net zoals de BPL, BL en LaLiga) lay-out in zit.

FRFC
03/08/2018, 15:40
Ik start waarschijnlijk met Manchester United. Ik wil een club die echt meedoet om alle prijzen vanaf de start. Tel daarbij op dat de Premier League alle stadions kent, United beschikt over drie degelijke tenues en beschikt over een aantal giga talenten. Heb er ook even over nagedacht om met Juventus te beginnen maar de keuze ligt vooralsnog bij Manchester United. Misschien dat ik later nog begin aan een career mode met een lager team in een leuke competitie.

Moha88
04/08/2018, 14:24
Ajax schijnt in trek te zijn. Met een aardige selectie op papier. Hopen dat Neres en Ziyech blijven.

Nu de Serie A echte licenties heeft wordt dat ook weer interessant.

Zelf kom ik uit omgeving Sittard. Met Fortuna Sittard in de Eredivisie ga ik zeker een gooi doen met ze.

Laten we hopen dat het niveau veel moeilijker is gemaakt in Fifa 19.

Melvin030
05/08/2018, 12:05
Denk dat ik begin met Feyenoord en dan kijk ik welke aanbiedingen er komen. Carriere met Dortmund lijkt me ook wel wat.

FRFC
05/08/2018, 22:29
Denk dat ik begin met Feyenoord en dan kijk ik welke aanbiedingen er komen. Carriere met Dortmund lijkt me ook wel wat.
Misschien off-topic... maar ik heb het spel een tijd niet gespeeld (anderhalf jaar). Is er een verbetering ten opzichte van aanbiedingen krijgt of moet je nog steeds van dag tot dag kijken of er toevallig iets leuks bij zit?

[FR]feyenoord[1908]
07/08/2018, 20:20
Ik begin met Feyenoord, en ik ga pas nadenken over een vertrek als ik de titel de beker en in Europees verband wat gepresteerd heb. Daarna hoop ik in England terecht te komen. En daar dan via de sub top de absolute top te halen.

Joostvans
09/08/2018, 11:58
Mijn eerste carrière wanneer FIFA 19 eindelijk uitkomt staat al vast. Wilde het eigenlijk al dit seizoen, maar de shirts en het logo (omdat ze geen licentie hadden voor de Serie B) waren toch een te grote drempel. Nu ze gepromoveerd zijn naar de Serie A en weer waanzinnige shirts hebben (zoek maar eens even op) begin ik meteen met Parma.

Aron1997
09/08/2018, 17:07
Wolverhampton & Fulham trekken mij wel aan om mee te beginnen.

Beide clubs uit Milan hebben ook leuke transfers gedaan dus staan ook op de verlanglijst

db1512
11/08/2018, 13:44
Ik neig ook heel erg naar een Premier League club als je kijkt wat daar allemaal gebeurd is. Liverpool, Everton en Fulham lijken hele interessante opties, al is het denk ik ook wel weer een mooie uitdaging om Manchester United eindelijk een keer aan het voetballen te krijgen. In andere competities lijken Valencia en Real Betis Sevilla me wel leuke clubs, laat m'n keuze denk ik vooral afhangen van het aantal gamefaces dat de ploegen hebben en de rating, hoop dat ze dit jaar ook in Spanje, Duitsland en Italië de topspelers en talenten een gameface geven.

El Niño Matti
13/08/2018, 14:46
Ik start altijd met Atletico Madrid, een geweldig team met een even geweldige spirit! Nu de licentie van de Champions League er eindelijk is, lijkt het mij een fantastische uitdaging om dit team in hun eigen stadion de Beker met de Grote Oren te laten winnen! Het feit dat Griezmann uiteindelijk blijft, is een opsteker van jewelste, zeker met Diego Costa als aanvalspartner. Enig minpunt, da's persoonlijk, vind ik het jammer dat Fernando Torres hier geen deel meer uitmaakt. Maar anders, laat het maar snel eind september zijn!

FRFC
13/08/2018, 22:28
Ik zit te twijfelen over mijn keuze voor Manchester United. Zouden Bayern München of Juventus betere opties zijn? Ik denk dat United net een streepje voor heeft qua potentie. Weinig zin in een Real Madrid en Barcelona, dus het moet sowieso een team zijn in de Premier League, Bundesliga of Serie A. AC Milan en AS Roma zouden eventueel ook nog kunnen maar dan heb je wel minder ruimte voor transfers lijkt me...

Melvin030
14/08/2018, 23:27
Speelde alleen fut meer dan 2000 wedstrijden en dit is nieuwe game mode.

Moha88
15/08/2018, 05:39
Ik zit te twijfelen over mijn keuze voor Manchester United. Zouden Bayern München of Juventus betere opties zijn? Ik denk dat United net een streepje voor heeft qua potentie. Weinig zin in een Real Madrid en Barcelona, dus het moet sowieso een team zijn in de Premier League, Bundesliga of Serie A. AC Milan en AS Roma zouden eventueel ook nog kunnen maar dan heb je wel minder ruimte voor transfers lijkt me...

La Liga is naar mijn mening nog altijd spannender als de Bundesliga. Om Real en Barca gelijk af te schrijven doe je ze tekort mee naar mijn beleving.

Real moet CR7's afwezigheid opvullen met enorme kwaliteit. Een nieuwe tijd is aangebroken. Benzema weer aan de praat krijgen? Bale zijn ware belofte laten inlossen door hem de man te maken? Isco basis laten veroveren door constant te presteren met hem.

Wat betreft Barca, heb je Europees veel recht te zetten. Verdediging blijft zwak en hebben spelers nodig. Lenglet gaat het niet alleen doen.

Oude garde begint te verdwijnen 1 voor 1. Dus je moet iets geniaals uit La Masia toveren (Barcelona B)

Manchester United lijkt me het leukste. Vanwege de PL.

FRFC
15/08/2018, 21:48
La Liga is naar mijn mening nog altijd spannender als de Bundesliga. Om Real en Barca gelijk af te schrijven doe je ze tekort mee naar mijn beleving.

Real moet CR7's afwezigheid opvullen met enorme kwaliteit. Een nieuwe tijd is aangebroken. Benzema weer aan de praat krijgen? Bale zijn ware belofte laten inlossen door hem de man te maken? Isco basis laten veroveren door constant te presteren met hem.

Wat betreft Barca, heb je Europees veel recht te zetten. Verdediging blijft zwak en hebben spelers nodig. Lenglet gaat het niet alleen doen.

Oude garde begint te verdwijnen 1 voor 1. Dus je moet iets geniaals uit La Masia toveren (Barcelona B)

Manchester United lijkt me het leukste. Vanwege de PL.
Ik vind de teams in de Bundesliga zelf veel leuker. In Spanje heb je Real en Barcelona, daar achter Atletico en dan nog Sevilla. Maar verder spreekt de subtop van de Bundesliga me meer aan dan die van La Liga. En daar onder al helemaal. Speel liever tegen Hamburger SV of FC Köln dan tegen Eibar of Girona bijvoorbeeld.

Bij Real zou ik inderdaad kunnen bouwen aan een nieuw tijdperk, maar aangezien d’r meteen gepresteerd moet worden is het na twee keer winnen van alles wel gelijk de lol d’r af. En denk niet dat ik me steeds kan opladen om tegen niet aansprekende tegenstanders (voor mij) te spelen. Bij Barcelona is die uitdaging ook weg bij het winnen van één of twee Champions League’s. Het verhaal van Barcelona B zou me in dat opzicht meer aanspreken maar ook dat is denk ik niet voldoende mij er bij te houden.

Ik denk dat Manchester United vooralsnog mijn voorkeur geniet. Tevens omdat een Pulisic hoog op mijn lijstje staat en ik hem niet zo snel zal kunnen contracteren als ik bij de concurrent teken.

Begiristain
16/08/2018, 20:56
Barça B zit volgend jaar ook niet in FIFA. Zij zijn gedegradeerd dit seizoen. Voor mij één van de redenen waarom ik mijn laatste carrière op FIFA18 met FC Barcelona doe.

FRFC
17/08/2018, 02:42
Barça B zit volgend jaar ook niet in FIFA. Zij zijn gedegradeerd dit seizoen. Voor mij één van de redenen waarom ik mijn laatste carrière op FIFA18 met FC Barcelona doe.
Wist ik dus niet. Kan ik gelijk enige potentiele aankopen van m’n watchlist schrappen..

Joostvans
17/08/2018, 11:45
Het ligt er natuurlijk aan welke spelers ze besluiten toe te voegen aan het eerste elftal. In de voorgaande jaren zagen we dat spelers die in het voorseizoen mee speelden gewoon werden toegevoegd. Dus het zou me niets verbazen als we Juan Miranda, Marc Cucurella, Jorge Cuenca, Riqui Puig, Abel Ruiz naast de al gepromoveerde Oriol Busquets en Carles Aleñá zien in FIFA 19.

Als je trouwens in La Liga aan de slag wil zijn er meer opties dan enkel Barcelona en Real Madrid om mee naar de top te groeien. Denk aan Atletico Madrid (die naar mijn mening een betere selectie hebben dan hun grote broer in Madrid) of Valencia.

Overigens zal Barcelona ook niet mijn eerste carrière worden. Die 'eer' is weggelegd voor Parma. Fantastische shirts (zoek ze maar eens op), een grote clubgeschiedenis en een competitie waar nu ook de licentie in handen van EA is. Ben al bezig om een verlanglijst op te stellen van spelers die ik naar Parma wil gaan halen.

Raindog
17/08/2018, 18:45
Gaat leuk worden, ze hebben net Gervinho binnengehaald!

tomcleanmountain
18/08/2018, 19:39
Ik ga beginnen met HSV of FC Köln. Lijkt me een mooie uitdaging om deze clubs weer op (sub)top niveau te krijgen ik Duitsland. Welke club lijkt jullie het leukste, en kun je redelijk wat leuke transfers doen?

Spoon0612
18/08/2018, 23:26
Ik ga beginnen met HSV of FC Köln. Lijkt me een mooie uitdaging om deze clubs weer op (sub)top niveau te krijgen ik Duitsland. Welke club lijkt jullie het leukste, en kun je redelijk wat leuke transfers doen?

HSV is wel veel kwaliteit kwijt hoor. Met Lasogga, Arp, Holtby, Kostic heb je nog wel een aardige as. Mooie club, mooie tenue’s en het echte stadion zal er nog wel in zitten. Koln heeft een wat degelijkere selectie. Ik zou voor Die Rothosen kiezen, HSV dus.

tomcleanmountain
20/08/2018, 11:15
Ik begin toch een beetje te twijfelen om niet met een Eredivisie club te beginnen waar ook een leuke uitdaging ligt. Daarom is SC Heerenveen ook nog een optie voor mij, een club die wel tot de subtop behoort maar het al jaren niet voor elkaar krijgt om zich te plaatsen voor Europees voetbal. Lijkt me een mooie uitdaging om dit voor elkaar proberen te krijgen en om in de loop van de seizoenen de club tussen het rijtje Ajax/Feyenoord/PSV te krijgen.

Joostvans
21/08/2018, 14:57
Moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk begin te twijfelen of ik wel een nieuwe carrière met Barcelona wil gaan starten op FIFA 19. Heb op FIFA 18 immers alles keurig voor elkaar en er zijn eigenlijk weinig redenen om opnieuw te starten. Heb net een update geplaatst in het 'Realistische Coach' topic in FIFA 18, feel free to check it out!

Raindog
21/08/2018, 15:51
Waarschijnlijk ben je binnen een dikke maand ook wel wat uitgekeken op Barça. Ik zou voor een andere uitdaging gaan.

Afhankelijk van hoe goed ik de nieuwe gameplay onder de knie heb tegen dat FIFA19 zelf uitkomt start ik vermoedelijk met Parma, Fulham (Craven Cottage!) of Inter.

Naudi
24/08/2018, 15:45
Naast mijn traditionele start met club Brugge (is altijd mijn eerste carrière) ben ik al aan het denken welke ploeg ik als tweede carrière zal nemen. Zit zelf te denken aan Lyon, AS Roma of Borussia Dortmund. Wil elk jaar meestrijden om de titel en in de Champions League toch ook ver geraken. Weet enkel niet welk team de leukste kern heeft.

Spoon0612
24/08/2018, 20:24
Naast mijn traditionele start met club Brugge (is altijd mijn eerste carrière) ben ik al aan het denken welke ploeg ik als tweede carrière zal nemen. Zit zelf te denken aan Lyon, AS Roma of Borussia Dortmund. Wil elk jaar meestrijden om de titel en in de Champions League toch ook ver geraken. Weet enkel niet welk team de leukste kern heeft.

Lyon heeft veel talent, je kan 4-3-3 spelen met Depay, Mariano en Traore of kiezen voor 4-4-2. Met Fekir heb je een hele goede CAM. Hem behouden zou een kunststukje zijn. Ga de strijd aan met Monaco, Marseille om PSG van de troon te stoten.

AS Roma raakte oa. Alisson en Nainggolan kwijt maar kocht oa Kluivert. Napoli en Inter worden hoger ingeschat maar wie weet kan je het Juve lastig gaan maken.

In Duitsland staat Bayern al zeven seizoenen aan de macht en daar lijkt voorlopig geen verandering in te komen. Schalke werd verrassend tweede maar verloor onder meer Goretzka en Meyer, stadsgenoot Dortmund heeft een hele aardige kern. Ze hebben echter geen echte goede doelpunten machine. Ga je met Phillip spelen, de jonge Isak of zelfs Reus als valse 9.

Bij alle drie genoeg uitdagingen, eigen stadion, mooie tenue’s. Lastige keuze.

Naudi
25/08/2018, 16:01
Is inderdaad een lastige keuze hé haha. Zou er ook een story van willen maken. Met Lyon en Roma heb ik al leuke carrières gehad in het verleden en bij Dortmund heb ik ook al enkele seizoenen gespeeld. Zal afwachten wat de resultaten zullen zijn van het nieuwe seizoen.

Martkrc
04/09/2018, 12:28
Nu alle (buiten Barca) stadions van Spanje erin zitten, ga ik toch denk ik daar ergens een carrière beginnen. Heb op FIFA 17 enkel carrières gehad in Engeland.

Voorkeur gaat uit naar Valencia of Celta de Vigo

Hakkert007
04/09/2018, 14:32
Ik ga een start maken met Swansea City deze jaargang. Waar Southampton vorig jaar er net in bleef, viel voor Swansea het doek in de Premier League. Als gevolg hiervan hebben een aantal spelers de club verlaten en moet het weer opnieuw aan de slag om promotie naar de Premier League af te dwingen. Nu Fer aanvoerder is (en van der Hoorn als Fer afwezig is) lijkt het me leuk om deze jongens weer op weg te helpen naar de grootste competitie. Met McBurnie die de laatste weken belangrijke goals maakt, kijk ik er naar uit om deze ploeg een grote speler te laten worden in de Engelse competitie.

(Ben daarnaast fan van Mike van der Hoorn :bigsmile:)

Begiristain
04/09/2018, 18:22
Nu alle (buiten Barca) stadions van Spanje erin zitten, ga ik toch denk ik daar ergens een carrière beginnen. Heb op FIFA 17 enkel carrières gehad in Engeland.

Voorkeur gaat uit naar Valencia of Celta de Vigo

Vergeet ook Real Betis en Sevilla niet! Passen goed bij je lijstje.