PDA

Bekijk Volledige Versie : [Playstation 4] 21 juli 2vs2 & 1vs1 FIFA 18 Worldcup event in Amstelveen.

Dltri
04/07/2018, 20:25
Beste forumleden,

Met het WK in volle gang heb ik besloten om een FIFA 18 toernooi te organiseren. Ik nodig graag iedereen uit die graag FIFA 18 op de playstation 4 speelt. Het toernooi zal worden gehouden in Amstelveen. Tijdens het toernooi zijn er joysticks aanwezig en hoef je je eigen controller niet mee te nemen.

Op zaterdag 21 juli start om 13.00 uur start het 2vs2-toernooi en om 16.30 uur start het 1vs1-toernooi. Voor beide toernooien is er €500,- gegarandeerd aan prijzengeld en het inschrijfgeld is voor het 2vs2 toernooi €20,- en voor het 1vs1 toernooi €10,-. We spelen op de World-cup editie die is toegevoegd aan FIFA 18.

Vooraanmelden is een pre. Het inschrijfgeld hoeft pas op de locatie worden afgerekend. Als je een vooraanmelding doet krijg je op de dag zelf een consumptie waarmee je wat te drinken kan halen. Inschrijven op de dag zelf is mogelijk tot 12.45 uur voor het 2vs2-toernooi en 16.00 uur voor het 1vs1-toernooi.

Vooraanmelden 1vs1: *knip*

Vooraanmelden 2vs2: *knip*

Vooraanmelden kan via de website *knip*. Er wordt gespeeld op 6 televisies en er is plek voor maximaal 48 koppels en 64 singels. Als je een vooraanmelding doet ben je zeker van deelname. Schrijf je jezelf op de dag in zonder aanmelding is er een kans dat je niet meer kan meedoen als het vol zit.

Beide toernooien starten in poules van drie of vier. De nummers 1 en 2 gaan door naar de winnaars-ronde en nummers 3 en 4 gaan door naar de verliezers-ronde. Daarna wordt er doorgespeeld in knock-out waarbij er in de winnaars-ronde met verlening wordt gespeeld bij gelijk stand en in de verliezers-ronde direct penalty's..

https://globalgamingleague.nl/
Volg globalgamingleague (*knip*) op Instagram en Facebook om extra op de hoogte te blijven. Ik zal vaker FIFA 18 toernooien organiseren en hoop jullie zaterdag 21 juli te zien! We gaan er een leuke FIFA 18 middag van maken ;)

Jordi
04/07/2018, 22:11
Reclame maken op ons forum wordt niet gewaardeerd en is daarom ook niet toegestaan.