PDA

Bekijk Volledige Versie : FIFA 19 Algemene Discussie

Jordi
09/06/2018, 18:33
Discussieer hier over de nieuwe FIFA-game!

Volg vanaf 20:00 uur live de FIFA 19 aankondiging op EA Play via FIFA Benelux! (https://fifabenelux.com/fifa-19/fifa-19-aankondiging-op-ea-play/)

falonso
09/06/2018, 20:19
Het stuk van FIFA was niet veel speciaals. Dat de Champions League erin zou zitten wisten we eigenlijk al. De Europa League zal er dan ook wel in zitten, neem ik aan?

itsblurb
09/06/2018, 20:30
Cruijff en Gerrard in FIFA 19!

Jordi
09/06/2018, 20:51
Releasedatum van FIFA 19 is 28 september (https://fifabenelux.com/fifa19/releasedatum-van-fifa-19-is-28-september/)

Officieel: Champions League in FIFA 19 (https://fifabenelux.com/fifa19/officieel-champions-league-in-fifa-19/)

Melvin030
10/06/2018, 02:14
De Europa league en Super Cup zitten ook in de game EA heeft alles wat PES dit jaar nog heeft overgenomen over een paar weken horen we meer over de game bij Gamescom. Borussia Dortmund zit ook weer in de game net als het stadion van Dortmund.

Hunter_Thompson
10/06/2018, 02:24
De Europa league en Super Cup zitten ook in de game EA heeft alles wat PES dit jaar nog heeft overgenomen over een paar weken horen we meer over de game bij Gamescom. Borussia Dortmund zit ook weer in de game net als het stadion van Dortmund.

Tof, hadden ze nochtans niet vermeld op EA Play. Alles stond in het teken van de Champions League (en helaas de gratis WK DLC, van oud nieuws gesproken)

Ben vrij teleurgesteld. Vorig jaar hadden ze zaal- of pleintjesvoetbal geteased en daar was nu niets te zien. Terwijl het perfect kan. In FIFA 18 was de eerste match van The Journey op een pleintje 3 vs 3.

Dus dan kan makkelijk een helemaal modus. En dan lekker volledig vrij je team samen stellen in zaalvoetbalmatchen van 5vs5

En wéér geen classic teams; Nu ze CL licentie hebben hadden ze nochtans gerust alle CL finales ooit er kunnen insteken. Ik bedoel, dat konden ze wel in 1998. Toen zaten alle WK finales erin.

Jordi
10/06/2018, 13:49
Failstation83 Het is nog maar de eerste aankondiging van FIFA 19. EA zal vast en zeker nog meer aankondigen.

[FR]feyenoord[1908]
10/06/2018, 15:36
Ik ben benieuwd wanneer/ of de Europa League en Super cup aangekondigd worden.

BrannieJ
10/06/2018, 17:19
feyenoord[1908];522457']Ik ben benieuwd wanneer/ of de Europa League en Super cup aangekondigd worden.

Die rechten zijn nu in handen van EA, dus ga er maar van uit dat deze gewoon in Fifa 19 zitten.

Vraag mijzelf af waarom ze nog aandacht aan Alex Hunter / The Journey besteden. Heel even gespeeld in Fifa 17 maar al vrij snel gestopt omdat het personage mij totaal niet interesseert. Had toch liever een eigen personage willen maken om vervolgens met EA gameface je gezicht in het spel te importeren.

Verder heb ik het idee dat ze alle "nieuwe" gameplay veranderingen van de voorgaande jaren pakken, deze verder uitwerken en met wat lichte aanpassingen hier en daar dit presenteren als compleet nieuwe features. Hopelijk presenteren ze tijdens Gamescom nog wat veranderingen, mede in carrière mode, die Fifa voor mij nog interessant kunnen maken.

Hunter_Thompson
10/06/2018, 19:47
@Failstation83 (https://fifabenelux.com/forum/member.php?u=27010) Het is nog maar de eerste aankondiging van FIFA 19. EA zal vast en zeker nog meer aankondigen.

Hopelijk komt er nog iets nieuws (of nog beter iets oud) uit de bus. Zaalvoetbal en Classic Teams. Zou echt zalig zijn. Kan je meteen een hoop competities eruit halen, alsof buiten enkele tientallen fans zitten te wachten op een of andere vage tweede klasser.

En dan nog ga je niet met je één sterretje ploegje spelen als je ook met legendarische elftallen kan spelen. Het zal er (heel) vroeger wel in.

En natuurlijk moeten er enkel Belgische icons in. Ceulemans, Pfaff, Coppens, Gerets, Van Der Elst, Preud'homme. Gewoon het halve team van WK '86 komt in aanmerking, zonder Maradona waren we wereldkampioen hoor :D

falonso
10/06/2018, 22:33
Hopelijk komt er nog iets nieuws (of nog beter iets oud) uit de bus. Zaalvoetbal en Classic Teams. Zou echt zalig zijn. Kan je meteen een hoop competities eruit halen, alsof buiten enkele tientallen fans zitten te wachten op een of andere vage tweede klasser.

En dan nog ga je niet met je één sterretje ploegje spelen als je ook met legendarische elftallen kan spelen. Het zal er (heel) vroeger wel in.

En natuurlijk moeten er enkel Belgische icons in. Ceulemans, Pfaff, Coppens, Gerets, Van Der Elst, Preud'homme. Gewoon het halve team van WK '86 komt in aanmerking, zonder Maradona waren we wereldkampioen hoor :D

Ik wil juist meer competities, veel leuker. Die Classic Teams en zaalvoetbal, ik geef er helemaal niks om. Geef mij maar meer Europese competities en de Jupiler League, voor carriere. Afrikaanse competities zou ik ook leuk vinden, maar het is wel logisch dat daar weinig aandacht aan wordt besteed. De Braziliaanse competitie met licentie zou geweldig zijn.

Voor de rest hoop ik vooral op meer weerstand tegen PC, zonder veel met instellingen te hoeven veranderen. En co-op mag wel iets anders. Het is eigenlijk absurd dat ik met een vriend van mij misschien 100 potjes winnen en tegen de nummer 10 van de wereld moeten, die er een stuk of 800 had gewonnen dacht ik.

db1512
10/06/2018, 23:38
Het toevoegen van het WK voor clubteams in carrière zou ik ook wel mooi vinden, toch weer een extra prijs die je kan winnen als je de CL wint. Kijk vooral uit naar meer nieuwe stadions en gameface, of dat je d.m.v. een creation center faces toe kan voegen. Ultieme droom zou zijn dat na de Premier League ook de Bundesliga, Serie A en La Liga compleet in het spel komen.
Ook zou ik het mooi vinden als je wat meer ruimte krijgt om de trainer die langs de lijn staat te customizen, o.a. door ervoor te kunnen kiezen om gewoon met de huidige trainer door te gaan als die al in het spel zit zoals de PL trainers, Simeone, Ancelotti e.d. De mogelijkheid om net als bij het creëren van spelers alles zelf te kunnen bewerken zou ik ook al prima vinden.

Hunter_Thompson
11/06/2018, 00:10
Ik wil juist meer competities, veel leuker. Die Classic Teams en zaalvoetbal, ik geef er helemaal niks om. Geef mij maar meer Europese competities en de Jupiler League, voor carriere. Afrikaanse competities zou ik ook leuk vinden, maar het is wel logisch dat daar weinig aandacht aan wordt besteed. De Braziliaanse competitie met licentie zou geweldig zijn.

Voor de rest hoop ik vooral op meer weerstand tegen PC, zonder veel met instellingen te hoeven veranderen. En co-op mag wel iets anders. Het is eigenlijk absurd dat ik met een vriend van mij misschien 100 potjes winnen en tegen de nummer 10 van de wereld moeten, die er een stuk of 800 had gewonnen dacht ik.

Europese competities ok, maar Afrikaanse en 2e klassers uit Arabische landen met ploegen die allemaal met 1 ster hebben. Niks leuk aan. Serieus, wat er is nu leuk aan 10 competities met 20 ploegen waar geen kat om geeft en waarvan de beste anderhalve ster heeft?

Tenzij je een van 10 supporter van FC Kebab de zich FIFA 19 kan kopen na 10 jaar sparen zit niemand daar op te wachten.

Zuid-Amerika is een ander verhaal natuurlijk. En Japan heeft ook aardige ploegen, maar geen woestijnploegen en zeker geen 2e klasse woestijnploegen.

Moet je rekenen dat je als je een FUT pak scoort je kanse op zo'n prutsspeler 100x hoger wordt en je amper deftige spelers nog zal halen door al die brolploegen tweede klassers vanuit Afrika en Arabië.

Een beetje waar voetliefhebber speelt gewoon liever met classic teams ipv een één ster team waar je nog noooit van gehoord hebt uit een of andere tweede klasse uit een land waar je nog nog nooit van gehoord hebt; Hoe duidelijk kan iets zijn!

Edit: Een beide kan gewoon perfect. Twee leagues meer op minder gaat voor EA het verschil niet maken. Een league met CL finalisten en eentje met UEFA e CWC finalisten.

Zaalvoetbal (nuja pleintjesvoetbal) zat eigenlijk al in in FIFA18. Je kon één match spelen, de eerste van The Journey

db1512
11/06/2018, 01:12
Denk dat als ze met Afrikaanse ploegen gaan beginnen ze eerst beginnen met de hoogste divisies voordat de tweedeklassers komen;)
Maar zonder gekheid een aantal Afrikaanse teams zodat ze aan een WK voor clubteams mee zouden kunnen doen en wellicht clubs waar relatief veel internationals in spelen zou toch helemaal niet zo raar zijn?
Wat betreft dat zaal/pleintjesvoetbal, laat ze daar maar lekker een Fifa Street voor op de PS4 voor maken want zit daar niet echt op te wachten. Over de Classic teams, heb het altijd een beetje nep gevonden dat het zo'n mixteam was. Maak er dan gewoon een echt team van vroeger van zoals bijv. Oranje '88, Barcelona '92 of het Milan van '94.

Spoon0612
11/06/2018, 06:36
Co-op carriere mode zou echt de uitkomst zijn. Het kan al jaren bij FM, andere spellen zoals F1 racing dus waarom niet bij fifa. Waarbij je tot nu toe alleen co-op online kunt spelen tegen andere.

Raindog
11/06/2018, 08:55
Een beetje waar voetliefhebber speelt gewoon liever met classic teams ipv een één ster team waar je nog noooit van gehoord hebt uit een of andere tweede klasse uit een land waar je nog nog nooit van gehoord hebt; Hoe duidelijk kan iets zijn!

Misschien hebben sommige mensen een andere mening dan jij? Misschien moet je daar gewoon respect voor hebben. Niet elke voetballiefhebber speelt 'gewoon liever met classic teams in plaats van met één-ster-teams', er zijn er genoeg die liever iets opbouwen op lange termijn en bijvoorbeeld een Engelse of Duitse derdeklasser naar de PL of Bundesliga willen loodsen. Dat zijn toch geen landen waar je nog nooit van gehoord hebt?

Tenzij je een van 10 supporter van FC Kebab de zich FIFA 19 kan kopen na 10 jaar sparen zit niemand daar op te wachten.

Wat probeer je met deze uitspraak te bereiken? Ik vermoed dat je de inwoners van bepaalde landen probeert te kwetsen of stigmatiseren, en daar zie ik niet meteen het nut van in. Ook is dat slechts een vermoeden, want je berichten staan vol tip- en schrijffouten. Zou je daar wat op kunnen letten door bijvoorbeeld je berichten nog eens na te lezen voor je ze post? Dat maakt het voor de andere leden gemakkelijker om te begrijpen wat je bedoelt. Hunter S. Thompson was een geweldige schrijver, probeer hem wat eer aan te doen door minstens foutloos te schrijven. Waarvoor dank.

falonso
11/06/2018, 12:26
Europese competities ok, maar Afrikaanse en 2e klassers uit Arabische landen met ploegen die allemaal met 1 ster hebben. Niks leuk aan. Serieus, wat er is nu leuk aan 10 competities met 20 ploegen waar geen kat om geeft en waarvan de beste anderhalve ster heeft?

Zuid-Amerika is een ander verhaal natuurlijk. En Japan heeft ook aardige ploegen, maar geen woestijnploegen en zeker geen 2e klasse woestijnploegen.

Moet je rekenen dat je als je een FUT pak scoort je kanse op zo'n prutsspeler 100x hoger wordt en je amper deftige spelers nog zal halen door al die brolploegen tweede klassers vanuit Afrika en Arabië.

Edit: Een beide kan gewoon perfect. Twee leagues meer op minder gaat voor EA het verschil niet maken. Een league met CL finalisten en eentje met UEFA e CWC finalisten.

Zaalvoetbal (nuja pleintjesvoetbal) zat eigenlijk al in in FIFA18. Je kon één match spelen, de eerste van The Journey

Geef mij maar Europese en Afrikaanse competities hoor! Nee, ik hoef ook geen 2e niveau uit kleine landen, maar er zijn veel leuke competities om toe te voegen. Tsjechië, Griekenland, Oekraïne, maar ook landen als Servië, Roemenië of Bulgarije zou ik leuk vinden. Al snap ik dat dat commercieel niet zo heel interessant is. En uit Afrika de Zuid-Afrikaanse, misschien nog wat anderen zoals de Egyptische en Marokkaanse. Op landen uit Azië zit ik niet echt te wachten. Japan en Zuid-Korea zitten er al, China zou misschien een leuke toevoeging zijn, maar voor de rest denk ik niet echt. En Zuid-Amerikaanse competities zijn sowieso een verbeterpunt.

Ik vind wel, net als Raindog, dat je een beetje respectloos doet tegenover meningen die anders zijn dan die van jou. Waarom zou iemand per se met een Classic Team willen spelen? Ik speel maar twee dingen; carriere en co-op. Wat heb ik dan aan zo'n Classic Team? En ik zie de lol er gewoon niet van in. Dat is voor jou duidelijk anders, en dat is prima, maar we kunnen ook gewoon elkaars mening respecteren.

Co-op carriere mode zou echt de uitkomst zijn. Het kan al jaren bij FM, andere spellen zoals F1 racing dus waarom niet bij fifa. Waarbij je tot nu toe alleen co-op online kunt spelen tegen andere.

Dat zou geweldig zijn! Wat zou ik dat gaaf vinden zeg. Bij FM kan het, maar doe ik het niet. Heb het geprobeerd maar het is heel erg lastig, omdat de een snel door wil en de ander juist de tijd moet nemen voor iets, en daarna andersom. Bij F1 kun je niet echt carriere doen toch?

Spoon0612
11/06/2018, 18:05
Dat zou geweldig zijn! Wat zou ik dat gaaf vinden zeg. Bij FM kan het, maar doe ik het niet. Heb het geprobeerd maar het is heel erg lastig, omdat de een snel door wil en de ander juist de tijd moet nemen voor iets, en daarna andersom. Bij F1 kun je niet echt carriere doen toch?

Jawel hoor, bij de vorige editie althans wel. Start je gewoon in Australie en doe je een seizoen zeg maar. Irritante aan dat spel is dat de CPU jou klakkeloos van de baan af kan rijden zonder penalty en jij bij de minst geringen aanraking de pit in moet. Bij FM vind ik het wel grappig om dan aan een tafel te zitten en dan co-op te spelen. Als dit in fifa zou gebeuren zou de CM een flinke boost krijgen.

falonso
11/06/2018, 18:46
Jawel hoor, bij de vorige editie althans wel. Start je gewoon in Australie en doe je een seizoen zeg maar. Irritante aan dat spel is dat de CPU jou klakkeloos van de baan af kan rijden zonder penalty en jij bij de minst geringen aanraking de pit in moet. Bij FM vind ik het wel grappig om dan aan een tafel te zitten en dan co-op te spelen. Als dit in fifa zou gebeuren zou de CM een flinke boost krijgen.

Ik heb bij F1 2017 wel een seizoen gespeeld, maar het is niet echt carriere. Dat zou helemaal gaaf zijn! FM vind ik ook wel leuk om zo te doen, vooral vanwege de diepgang, maar het is lastig samen spelen als je veel transferonderhandelingen hebt lopen, als je nieuwe staf zoekt, etc. Soms speelt de een een potje en de ander niet, dat soort dingen. Maar ik deed het dan niet met iemand naast mij, dat scheelt misschien. Als het in FIFA zou zitten zou ik al m'n vrije tijd daar mee bezig zijn haha.

Hunter_Thompson
11/06/2018, 20:51
Misschien hebben sommige mensen een andere mening dan jij? Misschien moet je daar gewoon respect voor hebben. Niet elke voetballiefhebber speelt 'gewoon liever met classic teams in plaats van met één-ster-teams', er zijn er genoeg die liever iets opbouwen op lange termijn en bijvoorbeeld een Engelse of Duitse derdeklasser naar de PL of Bundesliga willen loodsen. Dat zijn toch geen landen waar je nog nooit van gehoord hebt?

Wat probeer je met deze uitspraak te bereiken? Ik vermoed dat je de inwoners van bepaalde landen probeert te kwetsen of stigmatiseren, en daar zie ik niet meteen het nut van in. Ook is dat slechts een vermoeden, want je berichten staan vol tip- en schrijffouten. Zou je daar wat op kunnen letten door bijvoorbeeld je berichten nog eens na te lezen voor je ze post? Dat maakt het voor de andere leden gemakkelijker om te begrijpen wat je bedoelt. Hunter S. Thompson was een geweldige schrijver, probeer hem wat eer aan te doen door minstens foutloos te schrijven. Waarvoor dank.

Andere mensen mogen een mening hebben, maar ik niet. Begrepen. (edit: neem dit nu ook niet te serieus op, want dat is het niet)

Op de man spelen, hoeft al helemaal niet trouwens. Verder heb ik gisteren Dr. Thompson meer eer aangedaan dan je weet. Ik had een vandaag een vrije dag en laat ons zeggen dat de vele schrijffouten daar iets met te maken hebben. Als je trouwens ooit eens een first draft van Hunter gelezen hebt, dan zet je het idee dat hij een taalpurist was die van de eerste keer foutloos schreef al snel uit je hoofd. De beste man heeft net z'n editor vroegtijdig grijs haar gegeven.

Ik zie trouwens niet waar ik iemand z'n mening niet respecteer. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het eens moet zijn met een mening. Ik heb niemand uitgemaakt voor vorte vis, enkel argumenten gegeven waarom ik het toevoegen van tweede divisies met teams van één sterretje geen meerwaarde vind.

FC Kebab is een gewoon een grapje. Je weet niet eens mijn nationaliteit en mijn roots. Misschien ben ik wel een Marokkaan. Ik heb iig immigratie roots en nee, het is niet tussen België en Nederland. Er zijn trouwens enkele amateurploegjes die FC Kebab heten. Ik zie het probleem niet. Kebab is gewoon een soort eten. Er is ook een Brits team dat FC Cheddar heet. Er zijn zelfs enkele teams tussen die naar een drankje genoemd zijn. FC Pils is trouwens kampioen geworden in de Cambrinus Liga dit jaar. Mooi toch? Mijn eigen team wordt FC Boer genoemd (of soms zotten, al is dat meer specifiek naar Bruggelingen in het algemeen). AA Gent zijn Kwekkers. Genk zijn Smurfen, KV Mechelen zijn kakkers en Anderlecht zijn nekken (of Joden, maar dat is gepikt van Ajax).

Ik respecteer gerust dat iemand met een onbekende Afrikaanse ploeg wil spelen. Er zitten best wel leuke competities tussen zoals Zuid-Afrikaanse zoals teams als Kaizer Chiefs en Orlando Pirates. Maar ik hoef het er niets eens met zijn, net zoals er petities ontstaan voor de Indische en Chinese competities. Ja, die krijgen veel stemmen omdat beide landen meer dan een miljard mensen hebben. Net zoals een poll van groot land Turkije ook veel stemmen haalt voor het toevoegen van hun tweede klasse. Veel meerwaarde heeft dat voor mensen buiten die landen natuurlijk niet. Buiten dat je FUT packs nog meer spelers zullen bevatten met scoren van ergens tussen de 40 & 50.

Geen idee hoe het met Nederland zit, maar de Belgische tweede klasse heeft er ooit voor de helft ingezeten. Die teams zaten er in degradatie en promotie te simuleren. Heeft geloof ook maar een jaartje geduurd.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Ik vind wel, net als Raindog, dat je een beetje respectloos doet tegenover meningen die anders zijn dan die van jou. Waarom zou iemand per se met een Classic Team willen spelen? Ik speel maar twee dingen; carriere en co-op. Wat heb ik dan aan zo'n Classic Team? En ik zie de lol er gewoon niet van in. Dat is voor jou duidelijk anders, en dat is prima, maar we kunnen ook gewoon elkaars mening respecteren.

Vind ik dus niet. Het was sowieso niet zo bedoeld. Waarom iemand met een Classic team zou willen spelen? Genoeg redenen. Nostalgie en de kans iets mee te maken van lang voor je tijd. Iets waar je legendarische verhalen over gehoord hebt.

Kijk dat je als Nederlander of Belg niet eens met de ploeg uit '86 of '88 zou willen snap ik niet. En als zeker niet als je ze tegen elkaar zou kunnen laten spelen.

Zoals ik eerder aangaf, is het trouwens helemaal geen "of" verhaal. Je kan gerust alle legendarische teams er bij steken én half Afrika.

Als het kon met de beperkte technologie in de jaren '90 (Een spel als Sensible World of Soccer had letterlijk élk team uit de wereld en FIFA had het vroeger meerdere jaren).

Dat het er nu niet meer inzit is omdat de portretrechten gigantisch zijn tegenwoordig. In de jaren '90 waren games, zeker een niche game op de Amiga zoals SWOS.

Begin jaren 2000 rook men echter geld en gingen enkele makelaars gigantische sommen eisen voor het gebruik van de juiste naampjes. Onbetaalbaar behalve voor grote jongens en zelfs die faalden. Al had het falen van Sony's voetbalfranchise vooral te maken met het gebrek aan kwaliteit.

Dus als je nu een van meeste legendarische finales uit het voetbal zelf wil ervaren zoals die tussen Uruguay en Brazilië betaal je allicht je onnozel aan de erfgenamen van de spelers. In 1998 was dat nog geen probleem.

Als je buiten FIFA ook gek bent van echt voetbal, moet je het verhaal van de de WK finale van 1950 eens opzoeken. Fascinerend spul.

db1512
12/06/2018, 00:12
@Hunter_Thompson (https://fifabenelux.com/forum/member.php?u=27010) volgens mij wordt er niet gezegd dat je geen mening mag hebben maar vooral dat de manier waarop je je mening uit en hoe je reageert op de mening van een ander niet altijd even respectvol is. Nou geef je zelf al aan dat we je opmerking over het niet mogen hebben van een mening niet al te serieus moeten nemen, wellicht handig om de twist die aan je gebruikersnaam wordt gegeven dan ook niet uit te leggen als op de man spelen maar gewoon met een korrel zout nemen. Het komt een beetje kinderachtig over om je eigen spelfouten te verdedigen door te melden dat dhr. Thompson, die ik overigens zelf niet ken dus of hij wel of niet met spelfouten schreef zou ik niet weten, ook niet direct foutloos was. Ik denk dat als je je mening gewoon als eigen mening verkondigt i.p.v. te stellen dat een waar voetbal liefhebber dat vindt je al een stuk inhoudelijker kan discussiëren dan door alleen maar te stellen dat iedereen het met je eens is en niemand zit te wachten op de mening van de ander.

falonso
12/06/2018, 00:18
Vind ik dus niet. Het was sowieso niet zo bedoeld. Waarom iemand met een Classic team zou willen spelen? Genoeg redenen. Nostalgie en de kans iets mee te maken van lang voor je tijd. Iets waar je legendarische verhalen over gehoord hebt.

Kijk dat je als Nederlander of Belg niet eens met de ploeg uit '86 of '88 zou willen snap ik niet. En als zeker niet als je ze tegen elkaar zou kunnen laten spelen.

Zoals ik eerder aangaf, is het trouwens helemaal geen "of" verhaal. Je kan gerust alle legendarische teams er bij steken én half Afrika.

Als het kon met de beperkte technologie in de jaren '90 (Een spel als Sensible World of Soccer had letterlijk élk team uit de wereld en FIFA had het vroeger meerdere jaren).

Dat het er nu niet meer inzit is omdat de portretrechten gigantisch zijn tegenwoordig. In de jaren '90 waren games, zeker een niche game op de Amiga zoals SWOS.

Begin jaren 2000 rook men echter geld en gingen enkele makelaars gigantische sommen eisen voor het gebruik van de juiste naampjes. Onbetaalbaar behalve voor grote jongens en zelfs die faalden. Al had het falen van Sony's voetbalfranchise vooral te maken met het gebrek aan kwaliteit.

Dus als je nu een van meeste legendarische finales uit het voetbal zelf wil ervaren zoals die tussen Uruguay en Brazilië betaal je allicht je onnozel aan de erfgenamen van de spelers. In 1998 was dat nog geen probleem.

Als je buiten FIFA ook gek bent van echt voetbal, moet je het verhaal van de de WK finale van 1950 eens opzoeken. Fascinerend spul.

Het kan inderdaad allebei, en dat zou een mooie oplossing zijn. Maar zoals je aangeeft; er is een commercieel aspect, en dat maakt het denk ik wel 'of'. Ik zelf zou niet met legendarische teams spelen, misschien in co-op. Maar in carriere heb je daar niets aan en dat is eigenlijk het enige wat ik speel buiten co-op. Als ze een soort toernooi of competitie zouden doen, zou ik misschien met het Ajax van '95 willen spelen.

De spellen uit de jaren '90 ken ik niet. Mijn eerste FIFA was FIFA 2001 en vanaf daar ben ik verder gegaan. Ik ben ook veel te jong om al die legendarische teams en spelers allemaal te kennen en het interesseert mij ook gewoon te weinig. Het draait, wat mij betreft, om het nu en om de toekomst.

Ik heb overigens een keer met een mod gespeeld, waardoor je alle competities in Europa had. Dat was leuk joh, had je ook de echte CL en EL, met voorrondes en al. Daar houd ik wel van.

Classic Teams ken ik eigenlijk alleen van PES, die hebben geloof ik landenteams met Classic spelers erin. Voor de rest kan ik me niet herinneren dat ik het ooit (bewust) in een game heb gezien. Maar zoals ik zei, het interesseert me te weinig, dus het kan dat ik het gezien heb maar er geen aandacht aan heb besteed.

Spoon0612
12/06/2018, 06:42
Het blijft een game, daarin is het juist leuk dat er ook classic spelers zijn. Eerder had je ook een EU team en een wereld team. Het hoeft niet perse in een mode zoals carriere ofzo. Er is zoveel mogelijk waarbij je iedereen vooruit kunt helpen, maar de wereld draait om geld. En dat haalt EA uit Fut, de rest telt niet meer.

Moha88
12/06/2018, 08:46
2019 en Fifa heeft nog steeds geen online carriere.

Schaam je EA. Dorstige geldwolven die fans die het spel groot hebben gemaakt de vinger geven.

Raindog
12/06/2018, 10:07
Andere mensen mogen een mening hebben, maar ik niet. Begrepen. (edit: neem dit nu ook niet te serieus op, want dat is het niet)

Op de man spelen, hoeft al helemaal niet trouwens. Verder heb ik gisteren Dr. Thompson meer eer aangedaan dan je weet. Ik had een vandaag een vrije dag en laat ons zeggen dat de vele schrijffouten daar iets met te maken hebben. Als je trouwens ooit eens een first draft van Hunter gelezen hebt, dan zet je het idee dat hij een taalpurist was die van de eerste keer foutloos schreef al snel uit je hoofd. De beste man heeft net z'n editor vroegtijdig grijs haar gegeven.

Ik zie trouwens niet waar ik iemand z'n mening niet respecteer. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het eens moet zijn met een mening. Ik heb niemand uitgemaakt voor vorte vis, enkel argumenten gegeven waarom ik het toevoegen van tweede divisies met teams van één sterretje geen meerwaarde vind.

FC Kebab is een gewoon een grapje. Je weet niet eens mijn nationaliteit en mijn roots. Misschien ben ik wel een Marokkaan. Ik heb iig immigratie roots en nee, het is niet tussen België en Nederland. Er zijn trouwens enkele amateurploegjes die FC Kebab heten. Ik zie het probleem niet. Kebab is gewoon een soort eten. Er is ook een Brits team dat FC Cheddar heet. Er zijn zelfs enkele teams tussen die naar een drankje genoemd zijn. FC Pils is trouwens kampioen geworden in de Cambrinus Liga dit jaar. Mooi toch? Mijn eigen team wordt FC Boer genoemd (of soms zotten, al is dat meer specifiek naar Bruggelingen in het algemeen). AA Gent zijn Kwekkers. Genk zijn Smurfen, KV Mechelen zijn kakkers en Anderlecht zijn nekken (of Joden, maar dat is gepikt van Ajax).

Ik respecteer gerust dat iemand met een onbekende Afrikaanse ploeg wil spelen. Er zitten best wel leuke competities tussen zoals Zuid-Afrikaanse zoals teams als Kaizer Chiefs en Orlando Pirates. Maar ik hoef het er niets eens met zijn, net zoals er petities ontstaan voor de Indische en Chinese competities. Ja, die krijgen veel stemmen omdat beide landen meer dan een miljard mensen hebben. Net zoals een poll van groot land Turkije ook veel stemmen haalt voor het toevoegen van hun tweede klasse. Veel meerwaarde heeft dat voor mensen buiten die landen natuurlijk niet. Buiten dat je FUT packs nog meer spelers zullen bevatten met scoren van ergens tussen de 40 & 50.

Geen idee hoe het met Nederland zit, maar de Belgische tweede klasse heeft er ooit voor de helft ingezeten. Die teams zaten er in degradatie en promotie te simuleren. Heeft geloof ook maar een jaartje geduurd.

Goed om te zien dat je nu de moeite wilt doen om foutloos te schrijven en argumenten aan te halen, veel meer vraag ik als moderator niet. Dat Thompson zijn manuscripten niet foutloos indiende bij zijn editor is een non-argument, aangezien de andere leden jouw editors niet zijn.

Je hebt inderdaad niemand uitgemaakt, maar iemands mening weerleggen met de uitspraak 'een beetje voetballiefhebber speelt liever met classic teams' komt neer op zeggen dat de ander zijn mening niet telt omdat die in jouw ogen geen voetballiefhebber is, net omdat zijn mening verschilt met de jouwe. Eindigen met 'hoe duidelijk kan iets zijn!' is ook geen argument en komt nogal arrogant over. Nogmaals: blij dat je nu toch argumenten op tafel gelegd hebt, dat komt sowieso al sympathieker over. Om daar inhoudelijk op door te gaan: voor mij, als voetballiefhebber, is één van de meest interessante aspecten aan FIFA de mogelijkheid om iets op te bouwen bij een ploeg, door bestaande jeugdspelers te laten groeien, door te investeren in de (fictieve) jeugdopleiding of door transfers te doen. Ik zie wel dat het leuk kan zijn om eens met een classic team te spelen, maar voor mij zou dat snel gaan vervelen. Vandaar dat ik niet denk dat dat de moeite waard is om tijd en geld in te steken.

Over FC Kebab: context is alles. Als je zo'n 'grapje' maakt in een negatieve context (quote: "Tenzij je een van 10 supporter van FC Kebab de zich FIFA 19 kan kopen na 10 jaar sparen zit niemand daar op te wachten.") komt dat al snel als beledigend over. Zeker als je ook nog eens aangeeft dat mensen van Arabische en Afrikaanse landen tien jaar moeten sparen om een spel van €60 te kopen. Zo'n dingen slaan nergens op en zijn ook helemaal niet nodig om aan te geven dat jij graag met classic teams speelt. Ik hoop dus dat je die uitspraken in de toekomst achterwege laat en dat we vanaf nu geanimeerde discussies kunnen voeren met argumenten en met respect voor elkaars mening.

2019 en Fifa heeft nog steeds geen online carriere.

Schaam je EA. Dorstige geldwolven die fans die het spel groot hebben gemaakt de vinger geven.

Hoe zie je een online-carrière dan? 20 mensen die elk een team in de EPL besturen? Ik wil niet diegene met WBA zijn, en ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die na een paar matchen al stoppen of die altijd lang op zich laten wachten. Zijn er sportgames die wel een online carrière hebben?

Moha88
12/06/2018, 12:16
Raindog.

Nba2k en Nba live hebben online carriere.
Madden heeft online carriere.
NHL heeft online carriere.
MLB heeft online carriere.

Dit zijn de sport spellen die ik speel waarin online carriere ( online leauge) in zitten.

Je kan het ook met 2 of 4 man spelen en de rest van de teams is de cpu zoals ofline. Of je kan het doen zoals de forums doen van de bovenstaande spelllen. Alle 30 spelers zitten in een groupchat op de telefoon en er wordt een eerlijke loting gehouden wie wanneer mag kiezen.

Ik speel al minimaal sinds 2008 online carrieres in andere spellen.

Soms met vrienden alleen en soms met loyale hardcore spelers die ik leer kennen via andere forums.

Raindog
12/06/2018, 14:39
Hoe zit het dan qua matchen? Je speelt alles tegen de CPU, behalve als je tegen een vriend moet? Is het dan niet lastig dat je niet voort kan als je op een online match moet wachten? En doe je dan ook transfers?

[FR]feyenoord[1908]
12/06/2018, 20:40
Dat online carrière hoeft van mij ook niet persé.
Ik heb liever dat ze het gewoon singe player houden, en het veel uitgebreider maken vooral wat betreft jeugdopleidingen. En bijvoorbeeld als je jonge spelers uitleend, je precies kan bij houden hoeveel wedstrijden ze spelen. Dat kan nu alleen als je ze in dezelfde competitie uitleend. En natuurlijk de optie om shirts aan te passen voor het volgende seizoen. Blijft het toch een beetje realistisch vind ik.

Jordi
12/06/2018, 21:07
In deze video legt Chuboi best wat uit over de verschillen in de gameplay van FIFA 19:

https://www.youtube.com/watch?v=__9bTO_-HAs

falonso
12/06/2018, 21:44
Hoe zit het dan qua matchen? Je speelt alles tegen de CPU, behalve als je tegen een vriend moet? Is het dan niet lastig dat je niet voort kan als je op een online match moet wachten? En doe je dan ook transfers?

Alles gaat gewoon exact hetzelfde als normale carriere, alleen dan met een timer, zodat je niet overal te lang over doet. Het vervelde is inderdaad als de ene Champions League speelt en de ander Europa League of niets. Dan moet je best lang wachten. Dat zou opgelost kunnen worden door bijvoorbeeld mee te kunnen kijken. Niet ideaal, maar ik zou het er voor over hebben. Zo zie ik het in ieder geval.

feyenoord[1908];522512']Dat online carrière hoeft van mij ook niet persé.
Ik heb liever dat ze het gewoon singe player houden, en het veel uitgebreider maken vooral wat betreft jeugdopleidingen. En bijvoorbeeld als je jonge spelers uitleend, je precies kan bij houden hoeveel wedstrijden ze spelen. Dat kan nu alleen als je ze in dezelfde competitie uitleend. En natuurlijk de optie om shirts aan te passen voor het volgende seizoen. Blijft het toch een beetje realistisch vind ik.

Ik denk dat dit leuke wensen zijn, gedeeld door bijna iedereen die carriere speelt (ik zie dit ook graag), maar het gaat niet gebeuren denk ik. FIFA zou er niks aan verdienen, net als aan online carriere overigens. Dus ik verwacht niet dat ze daar veel moeite in gaan steken. De jeugdopleiding is voor mij altijd een reden om te stoppen. Dan vind ik het gewoon niet leuk meer vanwege het gebrek aan diepgang. En dan zet ik FM weer aan en ga ik helemaal los. Als ze die jeugdopleiding realistischer maken, is het al een stuk leuker. Iets van coefficienten zou ik ook leuk vinden. Stel dat nu de Nederlandse clubs in carriere domineren in Europa, moet je nog steeds voorrondes spelen als nummer 2. En dat je als club dan profijt hebt in de potindeling met lotingen. Maar dat is allemaal niet realistisch denk ik. Helaas.

Kevin88
13/06/2018, 09:24
Ik hoop dat ze de sqaud battles er in houden bij FIFA Ultimate team. Door die Sqaud battels heb ik een goed team. Ook wil ik online wat makkelijker maken. Want ik word met 5-0 weg gespeeld. Dat is niet leuk. Dus is de Fut Champions mij veel te hoog gegrepen.
Want ik speel alleen maar Ultimate team. Omdat ik het leuk vind om een eigen team te maken.

Groetjes Kevin 88

db1512
13/06/2018, 14:04
De terugkeer van het Creation Center zou ik ook wel kunnen waarderen, als EA geen gamefaces van sommige topspelers in de game opneemt (Oblak, Mertens, Carrasco, Bernardo Silva om er maar eens een paar te noemen) geef ons dan op z'n minst de mogelijkheid ze zelf toe te voegen.

JLAV
15/06/2018, 21:28
De terugkeer van het Creation Center zou ik ook wel kunnen waarderen, als EA geen gamefaces van sommige topspelers in de game opneemt (Oblak, Mertens, Carrasco, Bernardo Silva om er maar eens een paar te noemen) geef ons dan op z'n minst de mogelijkheid ze zelf toe te voegen.

Welke console speel je db1512?

-----------------------------------------------------

Iemand al screens van de Europa league in fifa ?

Jordi
16/06/2018, 17:19
Afgelopen week was er het FIFA 19 nieuws over de Champions- & Europa League licentie en de gameplay veranderingen ten opzichte van FIFA 18. Inmiddels is bekend geworden dat The Journey een derde, en laatste, deel krijgt in FIFA 19.

https://fifabenelux.com/fifa19/the-journey-eindigt-in-fifa-19/

db1512
18/06/2018, 16:32
JLAV ik speel op de PS4, helaas dus geen mogelijkheden om via patches iets te doen.

Moha88
21/06/2018, 14:32
EA moet het financiële systeem in carrière echt ingewikkelder maken. Leuke van Pes is dat je geld moet overhouden om kosten te betalen aan het eind van het seizoen anders is het game over.

Zo 1 dimensionaal om geld alleen maar nodig te hebben voor transfers. Is te makkelijk allemaal.

Meer realisme!

falonso
10/07/2018, 22:18
Weten jullie hoe het staat met de Keuken Kampioen Divisie (wat een belachelijke naam)? Vorig jaar waren er de geruchten dat er gesprekken waren, maar dat het niet op tijd zou zijn voor FIFA 18. Komt de competitie wel in FIFA 19? Ik ben eigenlijk bang dat EA met het toevoegen van de EL en CL zoiets heeft van "weer genoeg gedaan aan carriere" en dat er verder niet al te veel wijzigingen komen in licenties (het is natuurlijk ook prijzig) en carriere.

Jordi
10/07/2018, 22:36
Ik heb er eerlijk gezegd dit jaar nog niks over gehoord. Als we nieuws hebben, melden we dat direct!

Igneel
11/07/2018, 08:19
Nou die diviese zo heet hoeft die er van mij niet in nog. erger dan de croky cup.

Spoon0612
11/07/2018, 17:30
Igneel dit is nu al de tweede post van je waar ik geen soep van kan maken. Heb je moeite met de taal? Lees het nog eens na voordat je het post.

Jordi
16/07/2018, 19:52
Opmerkelijke Instagram berichten wijzen op mogelijke komst van Johan Cruijff als ICON in FIFA 19. Check nu het artikel op FIFA Benelux! (https://fifabenelux.com/fifa19/johan-cruijff-mogelijk-in-fifa-19/)

Begiristain
17/07/2018, 20:36
Zou heel vet zijn!

JLAV
18/07/2018, 11:00
Had er eigenlijk al moeten zijn denk ik, wel mooi dat ze hem alsnog gaan toevoegen.

Jordi
24/07/2018, 19:34
Check nu onze homepage voor 3 artikelen over de FIFA 19 gameplay!
Ook heb ik hier nog een video met gameplay:

https://www.youtube.com/watch?v=D0SNs86SDUw

Raindog
25/07/2018, 17:09
Wow, die zien er alledrie erg goed uit! Vooral met de uitdieping van het tactische systeem ben ik erg blij.

BrannieJ
25/07/2018, 17:58
Na de aankondiging was ik nog niet echt enthousiast, maar nu er mondjesmaat wat videomateriaal vrijkomt kijk ik toch weer enigszins uit naar Fifa 19. Toevoeging van CL en EL is mooi, maar verder is er nog vrij weinig bekend of er nog andere verbeteringen en/of toevoegingen voor career mode komen. Is Fifabenelux dit jaar wederom aanwezig op Gamescom?

Jordi
25/07/2018, 20:08
Ik vond die Timed Finishing echt klinken als iets dat super arcade is en daardoor niet leuk zou zijn, maar heb nu paar keer beelden bekeken en het lijkt juist ervoor te zorgen dat de skillgap groter wordt! En dat vind ik erg belangrijk, nu wordt de game zo makkelijk dat iedereen op min of meer op hetzelfde niveau komt.

De kans is groot dat we ook dit jaar afreizen naar Duitsland voor de Gamescom, maar moeten nog de bevestiging van EA krijgen wat onze mogelijkheden met FIFA 19 dan zouden worden.

JLAV
26/07/2018, 11:16
Check nu onze homepage voor 3 artikelen over de FIFA 19 gameplay!
Ook heb ik hier nog een video met gameplay:

https://www.youtube.com/watch?v=D0SNs86SDUw

Ik wilde hem net delen, wat ziet dat er gaaf uit. Ben benieuwd hoe ze dat met die badges van Premier League, Europa League en Champions League gaan doen. In FIFA 17 & 18 was het voor modders onmogelijk om dit aan te passen. Kan nu al niet wachten op FIFA 19 !

itsblurb
26/07/2018, 16:29
In FIFA 19 zullen er beelden uit de spelerstunnel zijn, en voor career mode komt er een speciale animatie voor de CL of EL loting. Hoe de animatie eruit zal gaan zien is nog niet bekend. De schot-meter is trouwens gewoon aan en uit te zetten in de instellingen.

Spoon0612
26/07/2018, 17:45
Leuk die animatie maar als je een paar duels of een seizoen hebt gespeeld skip je die toch altijd weer. Ik vrees veer voor een kleine toevoeging ipv echt de problemen aanpakken etc.

BrannieJ
27/07/2018, 10:08
Chinese competitie bevestigd voor Fifa 19:https://twitter.com/laichifung/status/1022711137517752323

Spoon0612
27/07/2018, 15:43
Speelt iemand ooit in die League? Vind het niet zo veel toevoegen eerlijk gezegd. Liever de Braziliaanse terug.

BrannieJ
28/07/2018, 12:00
Wij hier in Europa waarschijnlijk niet. Maar door deze competitie toe te voegen kunnen Chinese spelers met hun teams aan de slag waardoor EA waarschijnlijk weer meer exemplaren kan verkopen in de Chinese markt.

itsblurb
28/07/2018, 15:59
De Braziliaanse league komt niet terug, maar er komen wel een paar losse Braziliaanse teams.

Moha88
01/08/2018, 04:07
Wanneer komt er een " Club gezocht Carriere Fifa 19" thread/Topic?

Dan kunnen we alvast carrière ideeën delen.

Jordi
02/08/2018, 21:52
Deze mag je ook zelf aanmaken hoor ;)

Aanstaande zaterdag verschijnt het eerste FUT 19 nieuws met oa nieuwe ICONS, features & gameplay!

falonso
03/08/2018, 23:01
PES is volgens mij wel flink bezig om rechten binnen te halen. Ze hebben de CL en EL natuurlijk verloren, maar de Russische en Turkse competitie zitten er nu in geloof ik. Ook Celtic en Rangers zitten er in. Heeft dit gevolgen voor FIFA?

Jordi
04/08/2018, 21:49
Vandaag drie artikelen geschreven over FIFA 19 aankondigen. Gaat dat zien op onze site!

falonso
04/08/2018, 22:35
Ik hoop dat ze dat met die statistieken overal doen, dus ook in carriere en co-op. En dat competitie-systeem zou in co-op denk ik ook wel leuk zijn. Voor de rest maakt het me niets uit, want zowel kick-off als Ultimate Team speel ik nooit. Wel goed om te zien dat ze bezig zijn dingen aan te passen en toe te voegen.

Kevin88
05/08/2018, 09:48
Hallo mensen. Ik vind de vooruitzichten er leuk en ik heb FIFA 19 al ge pre orderd. Ook weet ik dat je in een divisie word geplaatst.
Maar ik vraag me af of de sqaud battels terug komen.
Want daar heb ik mijn winst veel behaald en een goed team.

Groetjes Kevin88.

josholtland
05/08/2018, 10:17
Dat klopt falonso, PES heeft in de nieuwe editie 9 nieuwe , compleet gelicenceerde competities:

Turkse league
Schotse league
Deense league
Portugese league
Argentijnse league
Zwitserse league
Chileense league
Belgische league

En EXCLUSIEF in PES (het enige gevolg voor FIFA): Russische League

Spoon0612
05/08/2018, 10:25
Volledige rechten wil niet zeggen dat de competities niet meer bij FIFA erin zitten? Seedrof is ook een icon zag ik. Even als R.Baggio

Melvin030
05/08/2018, 11:58
Rivaldo is ook een icon en de Chinese super league zit in de game.

falonso
05/08/2018, 13:12
Dat klopt @falonso (https://fifabenelux.com/forum/member.php?u=25521), PES heeft in de nieuwe editie 9 nieuwe , compleet gelicenceerde competities:

Turkse league
Schotse league
Deense league
Portugese league
Argentijnse league
Zwitserse league
Chileense league
Belgische league

En EXCLUSIEF in PES (het enige gevolg voor FIFA): Russische League

Fijn dat je erbij zet dat alleen de Russische competitie exclusief in PES zit, de rest dus (ga ik vanuit) ook in FIFA! Wel mooi dat PES daarmee bezig is, maakt mijn Become A Legend carriere weer wat leuker volgend jaar. Verder vind ik het geen leuke game. Zou het daarom ook zonde vinden als die licenties uit FIFA zouden gaan, want daar vind ik carriere leuk en het leukste vind ik dat met zo veel mogelijk echte competities erin. Dat gaat bij mij zelfs zo ver dat ze heel Europa mogen toevoegen. Leuk toch, EL-voorrondes met Ajax tegen Flora Tallinn ofzo... lekker met wat talentjes naar een eenvoudige 5-0, terwijl je daarna in de competitie gewoon weer volle bak moet. Ik merk altijd dat ik na eenvoudige potjes moeite heb met het daaropvolgende potje, alsof mijn focus weg is. En het maakt het natuurlijk gewoon echter. Nu speel je altijd tegen clubs uit dezelfde landen, met heel veel geluk speel je tegen een club uit 'overig' zeg maar.

Jordi
06/08/2018, 19:56
Alex Hunter gaat naar Real Madrid (https://fifabenelux.com/fifa19/alex-hunter-gaat-naar-real-madrid/)

Raindog
07/08/2018, 17:53
Zeg, vraagje: Weet iemand of alle teams die normaal niet in FIFA zitten maar wel meedoen aan de CL of EL ook worden toegevoegd, nu FIFA de CL-licenties heeft?

[FR]feyenoord[1908]
07/08/2018, 20:06
Nog nergens voorbij zien komen, Maar dat hoop ik wel!

Tatabana073
08/08/2018, 09:46
Hallo ik een vraagje over FIFA -9

Je hebt 2 FIFA’s de normale en de fifa-19-champions-edition wat os het verschil

Jordi
08/08/2018, 21:04
Tatabana073 Dat kan je zien in ons artikel: https://fifabenelux.com/fifa19/releasedatum-van-fifa-19-is-28-september/ ;)

EagleFan
09/08/2018, 20:57
Fijn dat je erbij zet dat alleen de Russische competitie exclusief in PES zit, de rest dus (ga ik vanuit) ook in FIFA! Wel mooi dat PES daarmee bezig is, maakt mijn Become A Legend carriere weer wat leuker volgend jaar. Verder vind ik het geen leuke game. Zou het daarom ook zonde vinden als die licenties uit FIFA zouden gaan, want daar vind ik carriere leuk en het leukste vind ik dat met zo veel mogelijk echte competities erin. Dat gaat bij mij zelfs zo ver dat ze heel Europa mogen toevoegen. Leuk toch, EL-voorrondes met Ajax tegen Flora Tallinn ofzo... lekker met wat talentjes naar een eenvoudige 5-0, terwijl je daarna in de competitie gewoon weer volle bak moet. Ik merk altijd dat ik na eenvoudige potjes moeite heb met het daaropvolgende potje, alsof mijn focus weg is. En het maakt het natuurlijk gewoon echter. Nu speel je altijd tegen clubs uit dezelfde landen, met heel veel geluk speel je tegen een club uit 'overig' zeg maar.

Het zou inderdaad wel heel gaaf zijn als EA wat meer Europese competities, of in ieder geval alle club's toevoegt die CL en EL Kwalificatie spelen, dan word de carrière veel spannender, CL of EL voorrondes tegen Sturm Graz, FCSB, Trencin enz.
Ook blijf ik hopen dat ze ook wat meer lagere niveau's toe gaan voegen, dat maakt de carrière veel leuker met promoveren en degraderen :)

Raindog
12/08/2018, 08:44
Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit 100% betrouwbaar is, maar ik hoop van wel: https://mobile.twitter.com/fifacmnetwork/status/1028494886264352769?s=21

Begiristain
12/08/2018, 12:57
Ben benieuwd! Hoop sowieso dat EA zich meer richt op functionaliteiten in de career mode ipv showitems. Liever een nuttige functie dan een extra krantenartikeltje, waar je na twee weken ook wel klaar mee bent.

falonso
12/08/2018, 16:02
Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit 100% betrouwbaar is, maar ik hoop van wel: https://mobile.twitter.com/fifacmnetwork/status/1028494886264352769?s=21

Ik heb gekeken wat er nog meer staat, het zou allemaal wel mooi zijn. Maar of het betrouwbaar is, is inderdaad nog maar de vraag. Jammer wel dat er met de jeugd eigenlijk niets verandert.

Melvin030
14/08/2018, 23:21
Heb bij iemand in de beta gekeken en de Griekse competitie zit in Fifa19.

Raindog
15/08/2018, 10:41
Heb je er toevallig een screenshot of foto van? Lijkt me sterk dat EA dat nog steeds niet naar buiten gebracht heeft, en het lijkt me ook sterk nadat de Griekse competitie vorig seizoen twee weken stilgelegd is nadat een maffe voorzitter het veld heeft bestormd met een wapen.

EagleFan
15/08/2018, 20:16
Dat zou in ieder geval wel goed nieuws zijn, hoe meer Europese Clubs (met de toevoeging van de CL), hoe beter, nu nog hopen dat je in carierre ook voorrondes kan spelen evt. :)
De Keuken Kampioen divisie niet toevallig voorbij zien komen? :p

Jimbo2304
16/08/2018, 13:51
Dat zou in ieder geval wel goed nieuws zijn, hoe meer Europese Clubs (met de toevoeging van de CL), hoe beter, nu nog hopen dat je in carierre ook voorrondes kan spelen evt. :)
De Keuken Kampioen divisie niet toevallig voorbij zien komen? :p

Zou toch geweldig zijn wanneer de KKD erbij komt, ik zou het in ieder geval veel langer vol kunnen houden met mijn carrière.

EagleFan
17/08/2018, 15:42
Zojuist officieel bevestigd door EA: 16 nieuwe stadions, meer als 200 facescans enz. in de La Liga.

Raindog
17/08/2018, 15:58
Hier een lijstje van de stadions. Geen Camp Nou: https://twitter.com/FIFAALLSTARS/status/1030452999565574144

El Niño Matti
17/08/2018, 16:33
Fantastisch nieuws, voor wie met een team uit LaLiga speelt! Alleen jammer van Camp Nou ... https://www.facebook.com/LaLiga/videos/567602813637836/

BrannieJ
17/08/2018, 18:36
Heb helemaal niks met La Liga maar dit is toch wel een mooie toevoeging, volgend jaar de Bundesliga en dan wellicht wat meer stadions en faces voor de kleine competities.

Neemt niet weg dat er voor de rest (buiten gameplay om) weinig is veranderd of toegevoegd. Tot nu toe allemaal wat karig of ben ik de enige die pessimistisch gestemd is?

Aron1997
17/08/2018, 19:09
Gameplay is voor mij dik oke, wel jammer dat Valencia en Barcelona niet hun stadion hebben. Dat zijn nu net de 2 clubs die ik in la Liga zou nemen..

Die 200 gezichten in la Liga zijn wel super!

Raindog
17/08/2018, 19:16
Mestella zit er volgens mij wel in, Camp Nou inderdaad niet (maar er is een generic stadion dat er nogal op lijkt). BrannieJ: wat ik tot nu toe al gezien heb bevalt me enorm, maar als het daarbij blijft ga ik toch wat teleurgesteld zijn. Hopelijk komt er tijdens de gamescom nog meer nieuws naar buiten over de career-mode.

Spoon0612
17/08/2018, 23:01
PES heeft de rechten voor Camp Nou en Barcelona, vandaar dus niet dit stadion in fifa18 en 19.

EagleFan
18/08/2018, 12:41
Er gaan geruchten rond op Twitter dat ook de Ligue 1 (Frankrijk) presentatie er in zit, zou wel vet zijn :)

Ook een video gevonden waarin dat te zien is :)

https://www.youtube.com/watch?v=0xj5i-k0BWU

GPMorgan
18/08/2018, 12:51
Het is toch eigenlijk teleurstellend dat wij blij moeten zijn met licenties die worden toegevoegd?

Ik heb gelukkig de Beta kunnen spelen en ik dacht dat Fifa '18 de slechste gameplay had van de afgelopen series, maar toen kwam FIFA 19.
Heb het jaren uitgehouden maar het word alleen maar slechter. Ik heb daarnaast ook PES 2019 mogen spelen en ik moet zeggen dat het een serieuze goede gameplay is in vergelijking met de arcade gameplay van FIFA. PES gaat dit jaar echt meer richting de SIM kant wat mij doet bekoren. Helaas zijn er ook geen veranderingen in Careermode en Pro Clubs en moeten we blij zijn met een licentie (CL, La Liga etc). Dat is toch schande? vroeger in FIFA 07 bijvoorbeeld werd er helemaal niet gesproken over licenties, daar zat gewoon alles in en het was normaal. Zoals elk jaar zal ik ook weer FIFA kopen en is het meer een jaarlijkse traditie geworden maar ik doe het met tegenzin. Hopelijk valt er met de sliders nog iets te tweaken maar ben niet optimistisch.

Ik zou wel is een paar kritische opinies willen horen van meder FB'er in plaats de polonaise te lopen om een paar licenties.

Als laatste, in de Beta zit nu een extra diffeculty "Ultimate", dat is in mijn mening het enige wat positief is.

falonso
18/08/2018, 22:20
Het is toch eigenlijk teleurstellend dat wij blij moeten zijn met licenties die worden toegevoegd?

Ik heb gelukkig de Beta kunnen spelen en ik dacht dat Fifa '18 de slechste gameplay had van de afgelopen series, maar toen kwam FIFA 19.
Heb het jaren uitgehouden maar het word alleen maar slechter. Ik heb daarnaast ook PES 2019 mogen spelen en ik moet zeggen dat het een serieuze goede gameplay is in vergelijking met de arcade gameplay van FIFA. PES gaat dit jaar echt meer richting de SIM kant wat mij doet bekoren. Helaas zijn er ook geen veranderingen in Careermode en Pro Clubs en moeten we blij zijn met een licentie (CL, La Liga etc). Dat is toch schande? vroeger in FIFA 07 bijvoorbeeld werd er helemaal niet gesproken over licenties, daar zat gewoon alles in en het was normaal. Zoals elk jaar zal ik ook weer FIFA kopen en is het meer een jaarlijkse traditie geworden maar ik doe het met tegenzin. Hopelijk valt er met de sliders nog iets te tweaken maar ben niet optimistisch.

Ik zou wel is een paar kritische opinies willen horen van meder FB'er in plaats de polonaise te lopen om een paar licenties.

Als laatste, in de Beta zit nu een extra diffeculty "Ultimate", dat is in mijn mening het enige wat positief is.

Ik word wel vrolijk van licenties. Hoe meer, hoe beter, wat mij betreft. Maar ik wil meer zien natuurlijk. Ik hoop echt dat Ultimate een mooie uitdaging biedt. Als FIFA maar een beetje moeilijk is, is het voor mij al leuk en dan vermaak ik mij prima voor lange tijd. Ik had gehoopt dat ze carriere wel wat hadden veranderd. De jeugd slaat eigenlijk nergens op nu en ik zou graag zien dat je dingen kunt upgraden, zoals in oude FIFA's (FIFA 06?). Dan kun je ook echt groeien als club zijnde, terwijl dat nu niet zo is.

Heb je PES 2018 gespeeld? Wat vind je daarvan? Ik vind die gameplay echt vreselijk. Ik heb PES ook alleen vanwege Become A Legend, wat ik een geweldige spelmodus vind.

Spoon0612
18/08/2018, 23:13
Carriere mode is al jaren lang dood, zeker sinds FUT. Transfers zouden in 18 zijn aangepakt maar ze zijn nog slechter geworden. Toptalenten worden verhuurd, vandaag zag ik De Ligt aan Toulouse uitgeleend worden door Ajax. En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Jeugd is ook alweer een aantal jaren weinig tot niets verbeterd. Na een aantal seizoenen krijg je heel sporadisch een aanbieding van een andere club, terwijl dit bij succes toch veel meer zou moeten zijn. Daarbij is de tegenstand ook minimaal van de CPU, ondanks sliders, handmatige besturing. Manchester City verlsa je met 4-0 en vervolgens speel je gelijk tegen Sunderland enz. Er moet en kan veel meer verbeteren maar ze passen enkel de looks aan. Toch koop ik het spel weer ondanks mijn frustraties

BrannieJ
19/08/2018, 23:15

Nou bij deze mijn rant als je denkt dat iedereen hier positief is;

Leuk en aardig die Ultimate difficulty maar die zit volgens mij al 1 of 2 jaar in Fifa. Kan me herinneren dat ik ooit FUT heb opgestart en die difficulty heb geselecteerd.

FUT heeft imo een dubbele betekenis met de hegemonie van FIFA t.o.v. PES en tegelijkertijd ook de dood van FIFA. Sinds die mode geïntroduceerd is en iedereen die stomme kut packs koopt hoeft EA amper wat te veranderen, het geld stroomt immers toch in grote overvloeden binnen. Careermode is al jaar en dag hetzelfde qua gameplay, grootste verandering van de laatste jaren is dat we spelers individueel kunnen trainen en transferonderhandelingen met zinloze graphics erbij. Wat is er gebeurt na de dood van FIFA Manager? De diepgang van die game zou niet misstaan in een careermode. Geef mij en andere careermode liefhebbers die extra diepgang en moeilijkheidsgraad om kleine clubs te transformeren zowel op het veld als achter de schermen.

Daarnaast is er nog Pro Clubs wat een enorm succes kan worden mits EA dat goed uitwerkt. Het heeft veel meer Esports in zich dan een paar willekeurige pro gamers die namens Ajax, Feyenoord of welke andere club 1v1 tegen elkaar spelen. Pro Clubs 11v11 als Esports waarbij 11 gamers namens een club het tegen elkaar opnemen, dat komt dichterbij het spelletje dat iedereen elk weekend speelt en/of kijkt. Wat meer liefde naar Pro Clubs zou op zijn plaats zijn.

Jordi
20/08/2018, 13:52
https://pbs.twimg.com/media/DlCaHyeW4AAoJq8.jpg:large (https://twitter.com/EA_FIFA_Italia/status/1031494339174838273)

Serie A licentie is terug in FIFA 19!

Spoon0612
20/08/2018, 17:23
Geen Russische clubs in FIFA maar wel CSKA, Spartak en Lokomotiv vanwege CL licentie. Verder D.Kiev, Viktoria Plzen erin.

tomcleanmountain
20/08/2018, 18:20
vanwege CL licentie
Houdt dat in dat alle CL/EL deelnemende teams zijn toegevoegd? Ook voorrondes?

itsblurb
21/08/2018, 13:34
Op Anfield zit nu ook YNWA erin: https://www.reddit.com/r/FifaCareers/comments/98sqtz/ynwa_in_fifa_19_career_mode/

Spoon0612
21/08/2018, 19:40
Houdt dat in dat alle CL/EL deelnemende teams zijn toegevoegd? Ook voorrondes?

Ik denk niet alle voorrondes, maar gewoon een. Krasnodar, Rode Ster Belgrado, D.Zagreb, Bate Borisov, Jablonec zitten er ook allemaal in.

EagleFan
22/08/2018, 12:50
Is de datum van de demo al bekend?

Jordi
22/08/2018, 13:07
EagleFan Simpele vraag, met een -helaas- simpel antwoord: Nee. Maar als ik een gokje moet wagen zou ik zeggen 11 september ;)

Jordi
22/08/2018, 19:52
Bekijk nu de Hands-On (https://fifabenelux.com/fifa19/fifa-19-hands-on-gamescom/)van de FIFA 19 speelsessie die wij gisteren in Keulen hadden!

Melvin030
22/08/2018, 22:54
Ook is voor de Lique 1 het stadion van Olympique Lyon in begrepen in de game want ze hebben de world cup 2019 voor vrouwen toegevoegd. Is in de journey het geval.

Jordi
23/08/2018, 21:56
Voor de liefhebbers van gameplay beelden (niet van mij):

https://www.youtube.com/watch?v=ACfjXpnLFwY

Ik vind zelf wel jammer dat de gast die lijkt te spelen niet echt goed lijkt en niveau van AI ook niet zo hoog ingesteld lijkt.

Spoon0612
24/08/2018, 07:00
Waarom speel je met de trainer aan, tempo is erg laag van de speler zelf en idd de AI oogt als amateur wua snelheid en keuzes.

BrannieJ
24/08/2018, 17:31
Ziet er naar uit dat timed finishing weer een waardeloze toevoeging is, zorg dat het balkje in het groen eindigt en het is zo goed als een goal. Buiten licenties om, lijkt dit gewoon op FIFA 18,5. Ik koop al 18/19 jaar lang FIFA en kan het niet helpen dat ik de laatste 2 jaar minder enthousiast ben. Wellicht dat de demo hier nog wat verandering in kan brengen, maar ik verwacht er nu al niks meer van...

Raindog
24/08/2018, 17:43
Ik vraag me wel af wat dat geeft bij manual instellingen. Moet je dan én perfect mikken én het groene balkje vinden? Wat gebeurt er als het ene lukt maar het andere niet?

EagleFan
25/08/2018, 11:30
https://youtu.be/SDEz92h90hc

Nog wat gameplay beelden van de nieuwe houserules.

Moha88
25/08/2018, 15:11
Het voetbal seizoen begint midden augustus meestal. EA released Fifa altijd anderhalve maand later. Wat toch wel irritaties opwekt.

Ik ben terug van vakantie en heb genoten van transfers maar, nu moet ik elke transfer zelf handmatig bijwerken en dat kost uren en uren.

Zou eens handig zijn om spelers selectie bestanden te laten uploaden die andere spelers kunnen downloaden.

Zit in elke sport spel behalve weer Fifa.

Aron1997
25/08/2018, 15:39
http://www.insidegamer.nl/artikel/dit-valt-er-te-verwachten-van-career-mode-in-fifa-19/?API_COOKIE_REDIRECTED=True

Kan iemand mij hiervan zeggen of dit allemaal klopt? Enkele zaken wist ik nog niet , kleine maar fijne aanpassingen wel!

Melvin030
25/08/2018, 16:24
Alles wat der staat in het artikel klopt. Heb dit ook op de ea forums gelezen.

Spoon0612
25/08/2018, 20:38
Kleine verbeteringen maar nog niks van waar je zegt dat CM een boost krijgt. Erg jammer!

EagleFan
26/08/2018, 10:04
Ik las net het gerucht dat het nationale elftal van Brazilië er niet in zit, dat zou wel heel erg zonde zijn...

[FR]feyenoord[1908]
26/08/2018, 13:27
Ik lees ergens dat er een kit creator komt in fifa 19 career mode, dit zou dus betekenen dat je elk seizoen je tenues aan kan passen door bijv te veranderen van merk sponsor etc etc. Kan iemand dit bevestigen?

Raindog
26/08/2018, 13:31
Wat is je bron daarvoor? Heb dat gerucht zelf nog nergens gezien...

Jordi
26/08/2018, 13:39
EagleFan Ik heb het bericht ook gezien op Twitter via FIFA Infinity (https://twitter.com/FIFA_Infinity/status/1033377301646458880?s=19), wat normaliter een betrouwbare bron is. Maar de Gamescom versie is nooit 100% accuraat qua licenties, dus nog even afwachten of het daadwerkelijk zo is.

Gerucht van kit creator lijkt me erg fake.

falonso
26/08/2018, 14:24
feyenoord[1908];522945']Ik lees ergens dat er een kit creator komt in fifa 19 career mode, dit zou dus betekenen dat je elk seizoen je tenues aan kan passen door bijv te veranderen van merk sponsor etc etc. Kan iemand dit bevestigen?

Hier geloof ik echt helemaal niks van. Lijkt me veel te veel moeite in iets wat niks oplevert voor EA en wat ook weinig toevoegt aan de game zelf. Het is wel leuk en realistisch dat je ieder jaar een ander uitshirt hebt, maar ik kan me niet voorstellen dat EA daar moeite voor gaat doen.

Raindog
26/08/2018, 15:44
Als zoiets er al inkomt zal het waarschijnlijk enkel voor FLUT zijn. Excuseer, FUT.

falonso
26/08/2018, 16:14
Als zoiets er al inkomt zal het waarschijnlijk enkel voor FLUT zijn. Excuseer, FUT.

Daar moest ik even om glimlachen :)

Het is wel zo dat FUT Carriere kapot gemaakt heeft en daarmee voor mij FIFA. Ik haalde mijn plezier altijd alleen maar uit carriere en ik vind ook echt niks anders leuk. Sinds FIFA 18 speel ik op de PS4 en dan doe ik ook wel co-op, dat is ook wel leuk natuurlijk, maar dat gaat niet altijd.

En toch zal ik FIFA 19 weer kopen... waarom trap ik er toch elk jaar weer in? Ach, even een maandje FIFA en dan kan ik weer de nieuwe FM spelen.

FRFC
26/08/2018, 22:14
Wanneer is het het beste om FIFA19 te bestellen? Zijn er nu al goede deals of is het beter om nog wat dagen te wachten of tot de dag van de release? Wil gewoon de normale versie trouwens. Speel geen FUT en dergelijke dus hoef geen extra’s :-)

[FR]feyenoord[1908]
27/08/2018, 17:40
Ik had meer hoop dan dat ik er echt in geloofde, maar zou toch gaaf zijn als het erin komt. Vind het zo jammer dat ze de CM links laten liggen ten opzichte van dat *** FUT. Maar toch kan ik niet meer wachten tot ie uitkomt haha.

Jordi
27/08/2018, 19:55
Wat ik altijd opmerkelijk en jammer vind is het verwijt van een grote groep CM-spelers die het gebrek aan wijzigingen in die mode te danken is aan FUT. Het lijkt alsof men de FUT-spelers nieuwe wijzigingen misgunt. We hebben er toch allemaal baat bij als EA ervoor kiest om overal zo veel mogelijk wijzigingen in aan te brengen? Het is toch geen wedstrijdje wie het meeste plezier kan beleven aan de game? Als we allemaal optimaal kunnen genieten is dat toch voor iedereen het beste?
Overigens denk ik dat de tijd die EA gestoken heeft in The Journey vele malen hoger is dan in FUT, maar dat ter zijde.

falonso
27/08/2018, 20:27
Wat ik altijd opmerkelijk en jammer vind is het verwijt van een grote groep CM-spelers die het gebrek aan wijzigingen in die mode te danken is aan FUT. Het lijkt alsof men de FUT-spelers nieuwe wijzigingen misgunt. We hebben er toch allemaal baat bij als EA ervoor kiest om overal zo veel mogelijk wijzigingen in aan te brengen? Het is toch geen wedstrijdje wie het meeste plezier kan beleven aan de game? Als we allemaal optimaal kunnen genieten is dat toch voor iedereen het beste?
Overigens denk ik dat de tijd die EA gestoken heeft in The Journey vele malen hoger is dan in FUT, maar dat ter zijde.

Ik snap de link niet tussen het misgunnen van toevoegingen en het verwijt naar FUT? Dat ik FUT vreselijk vind en dat ik zeker weet dat Carriere daardoor minder wordt gewijzigd, heeft toch niks te maken met het gunnen van wijzigingen in andere spelmodi? Al gooit EA heel FUT om zodat het 300x leuker is voor de spelers, dat maakt mij echt helemaal niks uit. Maar kunnen ze dan carriere ook 1,5x zo leuk maken? Iedereen mag op hun manier genieten van FIFA, maar ik mag er toch van balen dat de modus die ik speel daar het slachtoffer van is? Want van dat optimale genieten, daar komen we als CM-spelers niet eens van in de buurt. EA doet er bijna niks aan om het leuker te maken...

BrannieJ
27/08/2018, 20:51

Ik misgun de FUT spelers niets. Doordat FUT voor EA zo'n enorm (financieel) succes is, is het logisch dat ze daar alle resources op zetten. Helaas is dat ten koste gegaan van career mode en pro clubs. Zoals je aangeeft heeft The Journey ook een vinger in de pap gehad die de nodige tijd & aandacht heeft gehad. Neemt niet weg dat die mode vanaf het begin gewoon uitermate teleurstellend is uitgewerkt. De laatste jaren zijn het alleen maar kleine zouthoudertjes voor mensen die career mode spelen. Paar licenties erbij, interactieve cutscenes bij transfer/contract onderhandelingen en de mogelijkheid om spelers individueel te trainen. Voor de liefhebbers van pro clubs is het helemaal armoedig waar amper veranderingen zijn aangebracht in de laatste 2/3 jaar.

Raindog
27/08/2018, 21:06
Het maffe is dat de carrière-modus een aantal FIFA’s geleden veel uitgebreider was. Ik kan me herinneren dat je vroeger ticketprijzen kon instellen en een soort linietrainers kon aanstellen om een groep spelers te trainen. Dat je nog steeds zelf geen trainer kan creeëren is in 2018 een schande, zeker als de NBA- game van EA met een app (een app!) komt waarmee je je eigen gezicht kan scannen om je eigen speler te creeëren.

Het frustrerende is dat EA met weinig moeite een groot verschil zou kunnen maken in career-mode, maar dat ze dat gewoon nalaten.

BrannieJ
28/08/2018, 12:44
Klopt helemaal. Als ze de functionaliteit van FIFA Manager in career mode kunnen verweven zou dat al een ultieme toevoeging zijn. Zoals je zegt is het uitermate teleurstellend dat we nog steeds niet met onze eigen kop aan de zijlijn kunnen staan of des noods als Mourinho/Sarri/Klopp terwijl je met hun club speelt.

Moha88
28/08/2018, 23:05
Het maffe is dat de carrière-modus een aantal FIFA’s geleden veel uitgebreider was. Ik kan me herinneren dat je vroeger ticketprijzen kon instellen en een soort linietrainers kon aanstellen om een groep spelers te trainen. Dat je nog steeds zelf geen trainer kan creeëren is in 2018 een schande, zeker als de NBA- game van EA met een app (een app!) komt waarmee je je eigen gezicht kan scannen om je eigen speler te creeëren.

Het frustrerende is dat EA met weinig moeite een groot verschil zou kunnen maken in career-mode, maar dat ze dat gewoon nalaten.

De Scan your face app in Nba2k is al sinds Nba2k15 actief. Werkt simpel en voegt een nieuwe dimensie toe aan speel plezier. Of je nou je eigen speler maakt of jezelf als coach subliem gewoon!

Verder denk ik dat Fifa een monopoliepositie uitmelkt. Er is geen enkele bedrijf dat Fifa aan het werk kan zetten qua concurrentie. Helemaal nu PES de CL licentie kwijt is.

falonso
30/08/2018, 21:23
Denken jullie dat Dudelange in FIFA zit nu ze zich hebben geplaatst voor de Europa League? Dat zou wat zijn! Aan de andere kant wel zonde dat Cluj er dan niet in komt, daar pik je in carriere toch eerder een talentje op dan bij Dudelange.

Raindog
30/08/2018, 21:27
Enerzijds lijkt het me logisch dat alle EL-teams er in zitten, anders sta je daar mooi te pronken met je licentie maar moet je toch weet teams gaan toevoegen die niet gekwalificeerd zijn. Anderzijds heeft EA al een aantal nieuwe clubs aangekondigd, en dan lijkt het me sterk dat ze een maand voor de release nog extra teams gaan toevoegen. Ik ben benieuwd, maar ik vrees er voor.

falonso
31/08/2018, 13:15
Het zou zonde zijn als EA ze niet toevoegt. Ze hebben er recht op en het voegt iets toe in de game. En ze wisten natuurlijk al dat nu pas bekend zou zijn welke clubs mee zouden doen in beide hoofdtoernooien. Ik hoop dat die clubs er in zitten, maar net als jou, vrees ik van niet.

Enrique
02/09/2018, 15:40
Is er eigenlijk in het verleden in september nog nieuws uitgekomen over een nieuwe Fifa-reeks?

BrannieJ
02/09/2018, 17:13
Enige nieuws m.b.t. FIFA in september is eigenlijk de aankondiging van de demo datum.

Jordi
02/09/2018, 19:57
De strategie van EA is niet elk jaar precies hetzelfde, maar in september is het vaak alleen nieuws over licenties.

falonso
02/09/2018, 21:10
De strategie van EA is niet elk jaar precies hetzelfde, maar in september is het vaak alleen nieuws over licenties.

Dat biedt nog een klein beetje hoop op de Eerste Divisie dan, al denk ik niet dat die er gaat komen. Na de berichten van vorig jaar had ik daar op gehoopt, maar dat hadden ze toch al wel bekend gemaakt? Qua licenties verwacht ik eigenlijk niets meer. Ik ben al blij als ze alle CL en EL-ploegen erin doen. Want zelfs dat moet ik nog maar zien.

Jurran
03/09/2018, 14:59
Sorry ik ben hier nieuw en kan geen onderwerp vinden waar ik deze vraag kwijt kan. Mijn vraagje is of het mogelijk is om de spoiler (in manager stories) te openen via de telefoon want mij lukt het niet?

Jordi
03/09/2018, 19:30
Jurran Welkom op FIFA Benelux! Helaas heb je gelijk, met de mobiele layout van het forum kan je de spoilers niet openklikken. Als je helemaal onderaan de pagina kiest voor full site krijg je de PC weergave van het forum, waarmee het wel lukt. Vervolgens kan je dan helemaal linksonderen weer kiezen voor het mobiele thema. Ontzettend omslachtig, maar helaas kan het niet anders op dit moment. Wij werken hard aan een oplossing voor verschillende forum problemen, welke we bij de lancering van FIFA 19 verholpen willen hebben.

Jurran
03/09/2018, 23:36
Jordi
Dankjewel voor je reactie, zal ik dat eens proberen.

Raindog
04/09/2018, 16:00
Ik hoop dat dit betrouwbaar is: https://www.fifagamenews.com/fifa-19-career-mode-new-features/

BrannieJ
04/09/2018, 17:56
He stukje over de pers conferentie met meerdere dialoog opties heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. Voor de rest is het allemaal wel bekend dat de overige zaken zijn toegevoegd of al in de game zitten.

tomcleanmountain
04/09/2018, 21:46
Ik zie op die site ook de begrotingen van de clubs staan in career mode. Bij Duitsland staat 3. Bundesliga - Coming Soon. Betekent dit dat deze competitie is toegevoegd aan FIFA? Die zat nog niet in FIFA 18 toch? De Keuken Kampioen Divisie zie ik helaas niet terug dus denk dat we die kunnen vergeten (mits die site betrouwbaar is).

EagleFan
04/09/2018, 22:10
Ik zie op die site ook de begrotingen van de clubs staan in career mode. Bij Duitsland staat 3. Bundesliga - Coming Soon. Betekent dit dat deze competitie is toegevoegd aan FIFA? Die zat nog niet in FIFA 18 toch? De Keuken Kampioen Divisie zie ik helaas niet terug dus denk dat we die kunnen vergeten (mits die site betrouwbaar is).

Ik dacht gelezen te hebben dat de Braziliaanse competitie er wel in zit, dus die lijst lijkt me nog niet compleet.

Raindog
05/09/2018, 00:03
De Duitse derde klasse zat al wel in FIFA 18, hoor. Wat echter wel maf is, is dar Westerlo bij de Velgische teams staat, terwijl die al 2 jaar in tweede voetballen en dus niet in FIFA 18 zaten.

Aron1997
05/09/2018, 00:10

Begrotingen? Je bedoelt de budgetten? Kan je me de link bezorgen, ik vind het niet.

Kevin88
05/09/2018, 09:11
Ik vraag me af of er al wat meer bekend is over de ratings. Want het is begin september en ik heb nog niks gehoord over wie nou welke rating krijgt. En of er nog spelers zijn die een hogere rating hebben als in FIFA 18.

Groetjes Kevin88

Raindog
05/09/2018, 10:40
Ratings worden de laatste jaren per week veranderd op basis van de realiteit, dus het heeft weinig zin om ratings te gaan bekend maken omdat er op een kleine maand tijd best nog wel wat kan veranderen. Aron1997: https://www.fifagamenews.com/fifa-19-career-mode-transfer-budgets/

Jordi
05/09/2018, 20:07
Vandaag heeft EA Sports al 12 nieuwe ICONS voor FIFA 19 bekend gemaakt. Check ze allemaal op FIFA Benelux! (https://fifabenelux.com/fifa19/meer-fifa-19-icons-bekend-gemaakt/)Ook keren alle ICONS van FIFA 18 terug in de game.

falonso
05/09/2018, 20:43
Ratings worden de laatste jaren per week veranderd op basis van de realiteit, dus het heeft weinig zin om ratings te gaan bekend maken omdat er op een kleine maand tijd best nog wel wat kan veranderen. @Aron1997 (https://fifabenelux.com/forum/member.php?u=24672): https://www.fifagamenews.com/fifa-19-career-mode-transfer-budgets/

De ratings waren vorig jaar en de jaren daarvoor al bekend voor de release. Ik keek toen dagelijks op Futhead om te zien of er nog nieuwe Eredivisie-spelers bij kwamen. Een paar dagen voor de release stond alles er op. Op SoFifa kun je de carriere ratings zien, dus ook het potentieel. Ik heb daar speciaal een account aangemaakt zodat je dan bij instellingen kan veranderen dat je het potentieel niet ziet. Daar zie je elke week de wijzigingen, daar kun je ook op filteren (dus dat je alleen de gewijzigde spelers ziet). Nu staat op beide sites nog niets voor FIFA 19.

Raindog
05/09/2018, 21:54
Dat verandert weinig aan mijn argument. Persoonlijk zit ik niet op ratings te wachten, maar wel op een datum voor de demo.

tomcleanmountain
06/09/2018, 00:24
Dat verandert weinig aan mijn argument. Persoonlijk zit ik niet op ratings te wachten, maar wel op een datum voor de demo.
13 september.

Raindog
06/09/2018, 10:40
Dat is wat veel sites als mogelijke datum aangeven, maar van EA zelf is er nog geen officieel bericht gekomen.

Jurran
06/09/2018, 19:19
Net de animaties gezien bij het winnen van de champions league. Precies hetzelfde als elk jaar maar dan met de beker erbij, toch wel erg jammer moet ik zeggen hoopte echt op nieuw animaties na al 6 jaar dezelfde.

Jordi
06/09/2018, 23:45
Het is niet meer mogelijk hier te reageren, meer informatie: FIFA Benelux lanceert nieuwe forum (https://fifabenelux.com/forum/showthread.php?20717-FIFA-Benelux-lanceert-nieuwe-forum&p=523027#post523027)