PDA

Bekijk Volledige Versie : Michelle Preud'homme ~ L'OM OL. Marseille

Naudi
14/03/2018, 12:53
Na het mislukken met mijn Inter story (wat ik zelf zeer jammer vond) ga ik aan iets nieuws beginnen. Ditmaal met de Franse club Ol. Marseille.

http://i63.tinypic.com/1qolme.jpg

itsblurb
14/03/2018, 15:51
Leuke trainer, bij een leuke ploeg. Ben zeer benieuwd of het goed uitpakt. Hij heeft natuurlijk nog nooit een topclub onder zijn hoede gehad, alhoewel Marseille dat tegenwoordig ook niet meer is. Veel succes!

Ryanajax
14/03/2018, 20:10
Mooi team voor een story! Ben benieuwd wat je ervan kunt maken.

Daniël.
14/03/2018, 21:05
Leuke clubkeuze. Ik ben benieuwd of Preud'homme de juiste man is voor l'OM. Succes met je story!

Begiristain
14/03/2018, 21:13
Ben benieuwd, veel succes! Preud'homme z'n eerste topclub of niet?

db1512
15/03/2018, 00:10
Ben benieuwd wat je hier van gaat maken. Preud'homme heeft behalve in kleine competities nog weinig gepresteerd dus het is denk ik wel een gok van Marseille, succes met je story in elk geval!

Naudi
15/03/2018, 21:18
Bedankt voor de vele reacties! Het is inderdaad Preud'homme zijn eerste topclub maar ik ben er zeker van dat we met L'OM prijzen zullen pakken. Hier opnieuw een kort stukje en dan volgt er zondag/maandag een eerste interveuw met de trainer.

http://i68.tinypic.com/30vnh4z.jpg

db1512
15/03/2018, 22:30
Dat de Marseille fans ook goede raddraaiers zijn hebben we in Groningen twee jaar terug wel mee gemaakt, die gekke Fransen hebben toen de hele stad op z'n kop gezet. Denk dat je wel eerste moet kunnen worden in deze groep, zijn stuk voor stuk mindere teams dan Marseille.

Daniël.
16/03/2018, 12:58
In principe zou je in deze poule gewoon groepswinnaar moeten worden inderdaad, maar je zult zeker moeten waken voor onderschatting. Veel succes in je Europa League-campagne!

Ryanajax
16/03/2018, 18:01
Groepswinnaar worden zou moeten lukken, maar mocht je per ongeluk tweede eindigen is er ook geen reden voor paniek denk ik. Aangezien Marseille één van de sterkere teams is in het toernooi heb ik wel de verwachting dat je wat rondes zult overleven.

Begiristain
17/03/2018, 12:53
Hele gunstige loting inderdaad. Stukje leest prima weg. Ga zo door.

Naudi
29/03/2018, 20:25
Bedankt voor de reacties iedereen! Sorry van het wachten maar het waren drukke weken. Vanaf nu zal er weer regelmatig een update komen. Hier het eerste interview met de Belgische keuzeheer.

Gespeelde wedsrijden:
Marseille 4-1 Dijon
Marseille 2-0 Angers
Nantes 0-3 Marseille
Monaco 1-2 Marseille
Marseille 1-3 Stade Rennes

http://i65.tinypic.com/wahs2h.jpg

Ryanajax
30/03/2018, 16:23
Goede resultaten geboekt! Zou mooi zijn als je ver weet te komen in de Europa League, mede omdat het misschien ook de makkelijkste weg tot Champions League kwalificatie is. Verder zou Diop een leuke aankoop zijn. Aldeweireld vind ik wat minder realistisch.

Begiristain
30/03/2018, 17:13
Sluit ik me bij aan. Alderweireld kan hogerop dan Spurs en dat is Marseille zeker niet.

Daniël.
30/03/2018, 21:38
Leuk interview! Je bent goed begonnen aan de competitie, dus hopelijk kun je deze vorm volhouden. Ik ben het eens met de rest dat Alderweireld geen realistische aankoop zou zijn. Diop daarentegen zou een uitstekende aankoop zijn. Tip: ik had persoonlijk de titel en de foto ook links gezet, zodat alles mooi onder elkaar staat. Daarnaast was je niet helemaal consistent met de witregels tussen de vragen en de antwoorden van Preud'homme.

db1512
30/03/2018, 22:48
Leuk interview na een goede start met Marseille. Ben het met de mannen hierboven eens dat Diop een realistischere naam is dan Alderweireld, al vind ik Diop ook een beetje zo'n standaard naam worden. Wat vind je van Denayer? Zou je na het eerste seizoen denk ik prima van Manchester City over kunnen nemen.

Qua opmaak zou ik de foto en titel wat meer boven de tekst plaatsen. De vragen zou ik dikgedrukt of cursief doen i.p.v. onderstreept zoals nu, ziet er denk ik mooier uit.

Naudi
04/04/2018, 15:23
Bedankt voor de reacties gasten ! Alderweireld heb ik inderdaad al van men lijstje gehaald. Zoals db1512 al aanhaalde, aan Denayer had ik ook liever gedacht, maar in de eerste plaats denk ik aan Franse spelers. Kurt Zouma staat ook evenwel op mijn lijst nu evenals Benjamin Pavard wat denken jullie? Ook zou ik in januari een nieuwe spits halen. Hiervoor dacht ik aan Olivier Giroud, Edin Dzeko of misschien Mario Balotelli nog eens een kans geven aan de top?

http://i64.tinypic.com/2iswql2.jpg

Daniël.
04/04/2018, 22:13
Mooie zege op de Grieken! Ik zou voor je volgende stukje de titel nog wat groter maken (en evt. dikgedrukt), zodat deze beter opvalt. Zouma en Pavard zouden trouwens prima versterkingen zijn. Giroud en Dzeko zijn in mijn ogen niet zo realistisch om te halen, maar Balotelli zou inderdaad misschien wel een stapje hogerop kunnen maken in Frankrijk. Verder zou je nog kunnen denken aan spitsen als Moussa Dembélé of Sébastien Haller.

Ryanajax
05/04/2018, 20:52
Goed resultaat in je eerste groepswedstrijd! Qua eventuele aankopen ben ik het met Daniël eens.

Naudi
06/04/2018, 16:46
@Daniël Ryanajax Bedankt voor de reacties! Over de aankopen gaan we het misschien in een volgend stukje hebben met onze nieuwe TD.

Gespeelde wedstrijden:

Amiens 0-2 L'OM
L'OM 2-1 Toulouse
L. Poznan 1-3 L'OM

http://i63.tinypic.com/2ihy2d4.jpg

PS: Is Paint veranderd soms? De functies staan niet meer op hun plaats en ik weet niet meer hoe ik een rechthoekige lijn langs men stukje kan zetten nu? Ook is het vervelend geworden dat de gum nu niet meer wit uittekent ipv vroeger? Nu is het een soort grijze kleur dat erop komt? Daardoor dat het boven de foto niet mooi afgesneden is.

Ryanajax
08/04/2018, 15:28
Goede resultaten neergezet! Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zoveel verstand heb wat betreft het nut van technische directeur etc. Wat je stukje betreft, het ziet er bovenaan inderdaad wat slordig uit. Bij mij is Paint nog hetzelfde, maar misschien dat die binnenkort nog wordt aangepast.

db1512
08/04/2018, 23:13
Ryanajax de taak van een technisch directeur is vaak om zich bezig te houden met het technisch beleid, dus zegmaar van het uitzetten van de opleiding tot het aantrekken van spelers. Veel clubs hebben een TD omdat hij er vaak langer zit dan een trainer en de trainer zich dan primair op het eerste elftal kan focussen.
Naudi goede resultaten en leuk stuk over je TD!

Naudi
13/04/2018, 17:15
Bedankt voor jullie reacties jongens! Voor het volgende stukje gaan we weer een interview doen. Sorry dat ik weinig gepost heb maar had vorige week teveel werk. Wie mag ik interviewen? De geblesseerde Anguissa, topschutter Payet of jeugdig talent Lopez?

Gespeelde wedstrijden:
OGC Nice 2-1 OM
Lens 1-2 OM
OM 5-1 Zulte Waregem
OM 1-3 Paris STG

http://i64.tinypic.com/2uiu8g3.jpg

db1512
13/04/2018, 17:40
Interview met Payet lijkt me wel leuk, heerlijke goal ook weer gescoord gisteren. Jammer van de nederlaag tegen PSG, al is het natuurlijk geen schande als je van hen verliest.

Ryanajax
14/04/2018, 11:28
Jammer van de nederlaag tegen PSG, al kun je altijd van ze verliezen natuurlijk. Daarnaast lijkt een interview met Payet mij ook het meest interessant.

Naudi
16/04/2018, 20:09
Bedankt voor de reacties jongens!

Gespeelde wedstrijden:

OM 3-2 Lille (Coupe de La Ligue)
Lille 1-1 OM
OM 1-1 Poznan
OM 4-0 Caen

http://i67.tinypic.com/1yojte.jpg

Naudi
21/04/2018, 17:10
Groepswinst voor Olympique Marseille

Na een klinkende overwinning is Olympique Marseille nu al zeker van de groepswinst. Na het gelijkspel tussen Zulte Waregem en Lech Poznàn kan de Franse topclub niet meer ingehaald worden. Eerder op de avond plaatsten ook al landenoot Olympique Lyon, AC Milan, Lazio Roma en FC Köln zich al voor de volgende ronde.

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjqut_70svaAhULUlAKHYQiCMwQjRx6BAgAEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.om.net%2Fen%2Fnews%2F325147% 2Feuropa-league-om-ready-friday&psig=AOvVaw1JyDYQLeMUkCKYVGH-y94f&ust=1524409618866967

0-5! Supporters die vinden dat voetbal enkel om doelpunten draait werden gisterenavond goed verwend. Al na tien minuten was het raak voor de bezoekers. Na slecht uitverdedigen van Panathinaikos kon Morgan Samson perfect infiltreren en zijn ploeg op voorsprong zetten. Enkele minuten later werd het wel even spannend. Adil Rami verkeek zich op een actie van Christos Donis en werd terecht naar de kant verwezen. Na de uitsluiting van de Franse verdediger kreeg de thuisploeg meer ruimte én geloof in een overwinning. “Ik besefte dat ik moest ingrijpen want we werden een kwartier lang overrompeld” wist Michelle Preud’homme Foot toe te lichten. Slachtoffer van dienst werd Lucas Ocampos. In zijn plaats kwam de net gerevalideerde André Anguissa, waardoor Samson meer naar de rechterkant speelde. Een wissel die soelaas bracht. L’OM kon het spel weer wat temporiseren en vlak voor het rustsignaal maakte Dimitri Payet er met een heerlijke knal 0-2 van.
Ook na de rust kon de thuisploeg niet profiteren van hun numerieks overwicht.

Tien minuten ver in de tweede helft vond Valère Germain de ruimte in de centrale verdediging en knalde hij het leer overhoeks binnen. “Dit doet natuurlijk deugd”, verklaarde de Franse aanvaller. “Wanneer je na vier maand blessure in twee weken tijd drie goals maakt toon je dat je het vak nog niet verleerd bent” Op het uur spelen toonde de nummer twee in de nationale competitie ook dat het op stilstaande fases gevaarlijk kan zijn. Payet zag perfect dat Jordan Amavi vrij stond op de rand van de zestien. Met een schitterende voorzet en een mooie cross-beweging zette de verdediger zijn ploeg op een 0-4 voorsprong. Vijf minuten voor tijd zorgde Germain dan nog met zijn tweede doelpunt van de avond voor het vijfde doelpunt.

Gespeelde wedstrijden:

Bordeaux 2-3 OM
Panathinaikos 0-5 OM
Metz 1-3 OM

db1512
23/04/2018, 13:38
Goed om te lezen dat je je geplaatst hebt voor de KO fase van de EL, ook in de competitie zijn de resultaten goed!

gunnerforlife
23/04/2018, 15:36
Sterk interview met Payet! En mooi dat je geplaatst bent voor de knockout fase van de Europa League. Hopelijk kan je zo ver geraken als IRL. Succes nog!

Ryanajax
23/04/2018, 18:42
Goede resultaten! Ook fijn dat je nu al door bent in de Europa League natuurlijk. Hopelijk weet je dit nog door te trekken, waarschijnlijk krijg je dan een mooi seizoen.

Begiristain
25/04/2018, 21:59
Mooie wedstrijden neergezet! Groepswinst kan je prima voordelen opleveren in de volgende ronde.

Naudi
27/04/2018, 17:21
Dankjewel voor de reacties jongens! Deze keer een kort stukje. Het volgend stuk wordt een overzicht van de Europa League en erna start de tranfserperiode.

Gespeelde wedstrijd:
Montpellier 1-2 OM

http://i65.tinypic.com/25qxljq.jpg

Ryanajax
27/04/2018, 18:18
Fijn dat je blessure vrij bent. Als je meer opties op het veld hebt, is er natuurlijk ook minder vermoeidheid dus dit zal enkel in je voordeel werken.

db1512
28/04/2018, 14:31
Altijd fijn als de ziekenboeg leegloopt, vooral Sanson lijkt mij een erg belangrijke speler.

Begiristain
29/04/2018, 16:11
Sanson kan erg belangrijk voor je ploeg worden! Heerlijke speler.

Naudi
03/05/2018, 16:26
Bedankt voor de reacties jongens! Na dit stukje volgen de transfers.

Gespeelde wedstrijden:
Zulte W 2-2 OM
OM 0-4 Saint-Etiènne
OM 1-0 Angers (Coupa de la Ligue)
Lyon 2-2 OM
OM 3-0 Troyes

Haalbare loting voor Marseille

Tijdens de loting voor de eerste knock-out fase na de groepswedstrijden werd Olympique Marseille geloot aan het Duitse Hoffenheim. Een haalbare kaart volgens de meeste analisten.

In L’EQUIPE werd de loting benoemd als een oefenwedstrijd voor Michelle Preud’homme en de zijnen. “Dit keer moeten de Fransen niet vrezen als de Duitsers zullen langskomen”, kopte de krant deze morgen. Een uitspraak waarmee trainer Preud’homme het mee eens is. “ Normaal gezien mogen we geen probleem hebben met Hoffenheim. We hebben de betere kern en we spelen eerst uit. Maar in het voetbal weet je natuurlijk nooit. De wedstrijd moet nog altijd gespeeld worden”
Olympique Marseille werd makkelijk groepswinnaar in groep A. Met twee gelijke spelen en vier overwinningen heeft de huidige Franse nummer twee Europees nog geen enkele keer verloren. 1899 Hoffenheim kon naar de Europa League gaan via de derde plaats in een toch wel lastige groep met Juventus, Basel en FC Porto.
Na de loting was er wel een heel speciaal iemand blij voor L’OM. Op zijn twitter account deelde Yannick Carrasco de loting met als onderschrift ‘Great pic voor L’OM! Hope they can qualify fort he next round’. Volgens naasten van de Belgische winger mist hij Europa en dan vooral Frankrijk. Analisten zien hierin de bevestiging van eerdere geruchten rond de transfer van Carrasco naar Olympique Marseille.

db1512
05/05/2018, 14:07
Hoffenheim doet het uitstekend in de Bundesliga met een vierde plek en ze hebben een aantal prima spelers dus ben het niet helemaal met Preud'homme eens dat het geen probleem mag zijn. Ben benieuwd of Carrasco gaat komen, zou niet echt een realistische transfer zijn maar je haalt er natuurlijk wel een boel kwaliteit mee binnen.

Ryanajax
05/05/2018, 16:16
Ben het eigenlijk volledig eens met db1512. Hoffenheim is zeker geen makkelijke tegenstander en gezien de prestaties van afgelopen jaren van beide zou ik ze misschien eerder de favoriet vinden. Al hoop ik natuurlijk dat je ze weet te verslaan.

Naudi
12/05/2018, 15:24
En hier de eerste transfer aankondiging! Weet wel niet zo goed wat ik zou doen met Rolando. Zou ik zijn contract nog een jaar verlengen of in de zomer nog een extra verdediger kopen? Misschien morgen de tweede en laatste transfer normaal gezien van de winterperiode

Gespeelde wedstrijd:
LOM 4-1 EA Guingamp

http://i68.tinypic.com/jjyc1z.jpg

Spoon0612
12/05/2018, 22:36
Top aankoop, wat een beest is dat. Kan heel goed in een drie mans verdediging. Eventueel zelfs als linksback.

Naudi
14/05/2018, 22:32
Spoon0612 Bedankt! Zal zich al meteen mogen bewijzen want Rami is 8 weken out. Hier kondigen we de tweede en voorlopig laatste transfer aan. Het is misschien ietwat onrealistisch maar wel een leuke toevoeging voor de story waar we vee mee kunnen doen

http://i67.tinypic.com/5kg421.jpg

Gespeelde wedstrijden:
Nantes 0-0 (4-5P) OM Coupe de la Ligue
Rennes 1-1 OM
OM 0-1 Bordeaux Coupe Nationale
Bordeaux 1-1 (4-5P) Coupe de la Ligue

Spoon0612
15/05/2018, 06:43
Een manager storie hoeft niet perse realistisch te zijn in mijn ogen. Carrasco en China, die move begreep ik sowieso al niet. Financieel natuurlijk wel maar dan zegt hij zelf dat hij het om sportieve redenen deed. Kon naar zoveel clubs in Europa maar helaas.

db1512
15/05/2018, 12:30
Natuurlijk een enorme kwaliteitsimpuls voor je elftal. Overstap naar China ook niet echt begrepen, zou in mijn ogen een prima vervanger voor Robben/Ribery kunnen zijn bij Bayern. Voor jou erg mooi dat je hem aan kan trekken, hoe heb je dat met die clausule gedaan? Over Sarr, heb hem vorig jaar met City gehad en heb toen heel veel plezier aan hem beleefd. Kan eigenlijk in elk systeem wel uit de voeten (3, 4 of 5 verdedigers) en kan prima op linksback spelen zoals Spoon hierboven al aangaf.

Ryanajax
15/05/2018, 20:45
Denk dat de aankopen je alleen maar sterker maken. Vooral Carrasco zal een directe versterking voor de basis zijn zodra hij aansluit.

Naudi
18/05/2018, 17:23
En hier een klein overzichtje van de duurste winter transfers. Zo krijgen jullie ook een beetje inzicht in het gene dat buiten onze club speelt.

http://i68.tinypic.com/mkw74o.jpg

Gespeelde wedstrijden:
OM 1-3 Monaco
OM 2-1 Metz
OM 1-1 Strasbourg
Saint Etienne 0-1 OM

Begiristain
19/05/2018, 12:15
Opvallende transfers, met flinke bedragen!

Ryanajax
19/05/2018, 16:51
Zeer opvallende transfers inderdaad, maar zo zie je maar weer dat er van alles kan gebeuren.

Naudi
21/05/2018, 17:34
Gespeelde wedstrijden:

Hoffenheim 0-0 OM
OM 1-1 Bordeaux
OM 1-0 Hoffenheim
PSG 4-0 OM

http://i64.tinypic.com/25f0jzn.jpg

Spoon0612
21/05/2018, 21:24
Waarom heb je het duel met PSG niet uitgewerkt, is toch wel een affiche in het Franse voetbal niet waar?

db1512
22/05/2018, 19:29
Ben het wel met Spoon eens dat het wedstrijdverslag tegen PSG er eigenlijk wel in hoort, al snap ik ook dat je die wedstrijd snel wilt vergeten. Wel mooi dat je de volgende ronde van de EL hebt gehaald.

Ryanajax
23/05/2018, 16:24
Mooi dat je de volgende ronde hebt behaald, verder ben ik het met de andere eens wat betreft PSG.

Naudi
27/05/2018, 15:35
Had inderdaad mss beter dat duel uitgewerkt, mijn excuses hiervoor. Normaal ging ik gisteren dit stukje uploaden maar omdat de site problemen had is het maar vandaag geworden.

http://i64.tinypic.com/21ou64w.jpg

Begiristain
27/05/2018, 20:56
Heel prima resultaten! Jammer van Toulouse, maar de anderen zijn natuurlijk prima!

db1512
28/05/2018, 00:03
Goede resultaten, ook in Europa! Wie tref je in de volgende ronde?

Ryanajax
28/05/2018, 20:41
Mooie uitslagen! Hoe sta je er ondertussen voor in de competitie?