PDA

Bekijk Volledige Versie : Tacktieken

jazzyjeff2cool
26/01/2018, 11:55
Kan iemand mij uitleggen wat er veranderd wanneer ik bv. lange bal, balbezit, hoog druk zetten, ... gebruik. Gaat het spel automatisch mijn vooraf ingestelde teamtactics aanpassen?
Kan je mij ook oplijsten wat elke tactiek precies doet met de spelers? Uiteraard begrijp ik ook dat balbezit wil zeggen dat de spelers zich dichter komen aanbieden om een pas te krijgen en iets compacter gaan spelen. Maar wat gebeurt er op het valk van teamtactics en wat gaan de spelers doen bij de verschillende tacktieken?

Spoon0612
26/01/2018, 19:43
Iedere tactiek zegt het al. Lange bal, word het veld lang met diepe loop acties van je vleugelspelers zodat je de lange bal kunt spelen. Bij balbezit is de opbouw langzamer, staan de spelers dichter op elkaar en vormen er driehoekjes. Je kan bij elke tactiek zien wat er gaat gebeuren. Ik merk wel wanneer de AI hoog druk zet er veel meer druk wordt uitgeoefend dan wanneer je dit zelf doet. Ondanks dat je het op 100 hebt staan. Je zal zelf moeten uit proberen wat je het fijnst vind. Blijf in positie/vrije spel zorgt ook voor veel verschil vind ik.