PDA

Bekijk Volledige Versie : Tactieken

Laetie07
30/12/2017, 12:09
Heb problemen met men teamtactiek, wil dat men verdediging hoger speelt en agressiever reageert op inspeelpasses naar de spitsen van de tegenpartij. Bij instellingen zet ik druk en agressie op 90 maar men team speelt heel ver uit elkaar en verdedigers spelen erg afwachtend...
Iemand tips?

Spoon0612
30/12/2017, 13:55
Heb problemen met men teamtactiek, wil dat men verdediging hoger speelt en agressiever reageert op inspeelpasses naar de spitsen van de tegenpartij. Bij instellingen zet ik druk en agressie op 90 maar men team speelt heel ver uit elkaar en verdedigers spelen erg afwachtend...
Iemand tips?

Wat is je team wijdte? Zet deze tussen de 20 en 35, beetje schuiven en uitproberen. Je kan bij instellingen ook nog sliders gebruiken. Daar kun je bijv. dekkingfrequentie veranderen. Dit zorgt er ook voor dat ze meer schoten blokken. Normaal staat alles op 50/50, hoe hoger je het zet, hoe meer dekking ze geven.

Laetie07
05/01/2018, 09:21
die sliders enkel offline, en ik speel bijna nooit offline...
zit nu in divisie 5 en speel soms tegen ploegen waarvan je echt wordt onder druk gezet
je ziet het team echt als een blok opschuiven, verdedigers dekken kort en schuiven hoog op
heb al veel zitten uitproberen maar weinig effect

Spoon0612
05/01/2018, 09:44
die sliders enkel offline, en ik speel bijna nooit offline...
zit nu in divisie 5 en speel soms tegen ploegen waarvan je echt wordt onder druk gezet
je ziet het team echt als een blok opschuiven, verdedigers dekken kort en schuiven hoog op
heb al veel zitten uitproberen maar weinig effect

Met drukzetten en agressiviteit mag maar een verschil van 15 punten zitten. Dus druk bijv. op 85, dan moet agressie minimaal op 70. Snelheid en passing zullen ook kort op elkaar moeten staan. Hoe sneller, hoe meer diepe ballen je moet geven, hoe minder snelheid hoe compacter de loop acties en hoe meer ruimte er is voor tikkie-taka. Maar dit zal je vast al hebben uitgevogeld.