PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdedigen

InspectorMoors
26/10/2017, 20:12
Ik wordt er gek van! Ik kan niet verdedigen. Met name als ik online speel, maar ook wel bij single player, wordt ik langs alle kanten voorbij gelopen en krijg dus veel te veel doelpunten tegen. Wie heeft er tips??

falonso
26/10/2017, 21:09
Offline: niet happen, kijken en zorgen dat je tussen de bal en de goal in blijft staan. Ik dek altijd ietsjes naar binnen, zodat de speler alleen maar buitenom er langs kan. In de hoek/zijkant van het veld is het makkelijker verdedigen. Je kan een tweede spelers aanroepen die komt helpen volgens mij, al weet ik niet met welke knop.

Online: Beetje van hetzelfde, al doet dat weinig als je een beetje vaardige tegenstander hebt. Ik speel online alleen cop, dus je kan samenwerken als je goed coacht. Wat wij bijvoorbeeld wel eens doen is dat de een met L2 de tegenstander vertraagt, waardoor de ander erbij kan komen en de bal af kan pakken. Wij worden vaak compleet weggedribbeld omdat we de bal niet af kunnen pakken. Het gebeurt steeds minder, maar de verbetering gaat ontzettend langzaam en het is enorm frustrerend.

Wat overigens ook kan helpen, zijn instructies. Als je steeds met te weinig man achterin staat, kan je die gebruiken om je vleugelverdedigers achterin te houden. Of je kan een wat defensievere formatie pakken.

Spoon0612
27/10/2017, 19:05
Als men wil gaan schieten altijd LT (xbox) of L2 indrukken om een schot te kunnen. Komt een speler naast je verdediger houdt dan B ingedrukt (xbox) de tackle knop. Hierdoor gaat je man het duel aan en probeert hij de tegenstander van de bal te zetten. Geduldig rond en in de zestien wachten is ook de beste optie. Aangezien timing essentieel is in Fifa18 maak je vaak een domme staande tackle of overtreding.

Streekloper
09/11/2017, 11:51
Goedemorgen , op zich gaat t verdedigen wel goed. Maar toch vind ik dat mijn tegenstander op t middenveld te veel ruimte krijgt. Hoe pak ik het aan om korter te dekken ? (Ps4 )

Mvg streek loper

dextro
14/01/2018, 10:47
Gewoon lekker hard verdedigen altijd, misschien met mannetje op het middenveld spelen met veel kracht zodat het makkelijker word duels op het middenveld te winnen.