PDA

Bekijk Volledige Versie : FIFA 18 mankementen????

Thabigben
30/09/2017, 19:22
Beste FIFA vrienden! Ik moet toch iets kwijt.
Na het spelen van behoorlijk wat potten begin ik me toch echt te irriteren aan een aantal punten.

1.Ik kom geen speler voorbij, ik wordt continu van de bal gezet al speel ik met city tegen pec.

2.Voorzetten zijn mega slecht vooral de lage harde voorzet is er helemaal uit en ook de hoge voorzetten zijn bijna allemaal niet te doen.

3.Zodra ik met een speler loop en ik kap terug ben ik altijd de bal kwijt.

4.De passes ik moet continu spelen met een keiharde bal anders komen ze bijna niet aan.

5.Tegenstanders op legendarisch in carrière modus zijn echt superslecht in aanvallen, met een kleine club loop je over alles en iedereen heen en aanvallend komen ze er amper uit.

6.Bal springt continu van de voeten af

Nog meer mensen hier last van?

Raindog
30/09/2017, 19:36
Neen, in tegendeel: ik hen exact het tegenovergestelde: dribbelen is wel moeilijk, maar ik ga vaak m'n man voorbij. Kappen is ook geen probleem, en zowel lage als hoge voorzetten werken prima en resulteren in goals. De cpu vind ik veel beter dan in 17, met gevarieerd en soms zelfs prachtig aanvallend spel. In m'n passing moet ik et nog aan wennen dat je ze nu ook moet laden, zoals met schoten. Het voordeel is wel dat je superkorte pasjes kan geven. Ik speel wel op manual, misschien geeft dat een verschil. De aannames vind ik ook een pak beter en realistischer. L2 kan daar wel bij helpen.

leon34
01/10/2017, 09:42
Ik heb nu drie westrijden gespeeld en ik merk echt dat het niveau van de tegenstander lager is. ik speel legendarisch en het voelt als wereldklasse . heeft iemand daar ook last van?

falonso
01/10/2017, 21:25
Beste FIFA vrienden! Ik moet toch iets kwijt.
Na het spelen van behoorlijk wat potten begin ik me toch echt te irriteren aan een aantal punten.

1.Ik kom geen speler voorbij, ik wordt continu van de bal gezet al speel ik met city tegen pec.

2.Voorzetten zijn mega slecht vooral de lage harde voorzet is er helemaal uit en ook de hoge voorzetten zijn bijna allemaal niet te doen.

3.Zodra ik met een speler loop en ik kap terug ben ik altijd de bal kwijt.

4.De passes ik moet continu spelen met een keiharde bal anders komen ze bijna niet aan.

5.Tegenstanders op legendarisch in carrière modus zijn echt superslecht in aanvallen, met een kleine club loop je over alles en iedereen heen en aanvallend komen ze er amper uit.

6.Bal springt continu van de voeten af

Nog meer mensen hier last van?

1. Heb ik ook, verlies altijd de fysieke duels. Daarom blijf ik nu uit de duels, speel ik spelers aan in de ruimte en pass ik sneller.
2. Had ik in het begin ook, maar nu scoor ik echt vaak uit voorzetten. Lage voorzetten niet echt, ik kom niet vaak in de positie om die te geven.
3. Ik kap nooit terug met de rechter knobbel, als dat is wat je bedoelt, dus kan hier niets over zeggen.
4. Ik heb het op CPU-hulp staan, dus wederom geen idee.
5. Ik vind ze vrij aardig aanvallen, ik krijg weinig kansen tegen, maar de kansen die ik tegen zijn, zijn grote. Ze missen ze alleen allemaal.
6. Nog nooit gehad, misschien doe je iets met de linker knobbel?

Ik heb nu drie westrijden gespeeld en ik merk echt dat het niveau van de tegenstander lager is. ik speel legendarisch en het voelt als wereldklasse . heeft iemand daar ook last van?

Hoe bedoel je? Bedoel je dat je het gewoon makkelijk hebt of dat je geen verschil merkt tussen legendarisch en wereldklasse?

Hebben er meer mensen last van dat de tegenstanders weinig kansen afmaken? Ik heb de slider al wat aangepast, maar ik weet niet hoeveel invloed dat heeft.

Raindog
01/10/2017, 22:01
Nope, bij mij maakt de cpu z'n kansen wel af.

falonso
01/10/2017, 22:22
Frustrerend. Bij een vriend van mij worden de kansen ook gewoon afgemaakt, terwijl we allebei op dezelfde instellingen speelden toen. Ik ben inmiddels geswitched naar legendarisch, maar ik merk niet echt verschil. Ik verander de slider voor mijn keeper nog wat en die van hun schoten, dan zal het wel opgelost zijn.

leon34
02/10/2017, 10:44
1. Heb ik ook, verlies altijd de fysieke duels. Daarom blijf ik nu uit de duels, speel ik spelers aan in de ruimte en pass ik sneller.
2. Had ik in het begin ook, maar nu scoor ik echt vaak uit voorzetten. Lage voorzetten niet echt, ik kom niet vaak in de positie om die te geven.
3. Ik kap nooit terug met de rechter knobbel, als dat is wat je bedoelt, dus kan hier niets over zeggen.
4. Ik heb het op CPU-hulp staan, dus wederom geen idee.
5. Ik vind ze vrij aardig aanvallen, ik krijg weinig kansen tegen, maar de kansen die ik tegen zijn, zijn grote. Ze missen ze alleen allemaal.
6. Nog nooit gehad, misschien doe je iets met de linker knobbel?

Hoe bedoel je? Bedoel je dat je het gewoon makkelijk hebt of dat je geen verschil merkt tussen legendarisch en wereldklasse?

Hebben er meer mensen last van dat de tegenstanders weinig kansen afmaken? Ik heb de slider al wat aangepast, maar ik weet niet hoeveel invloed dat heeft.

Het niveau tussen fifa 17 en 18 is groot want ik speel nu legendarisch en ik win alles en met fifa 17 had ik al moeite met wereldklasse

falonso
02/10/2017, 14:19
Oh, ik vond FIFA 17 juist heel makkelijk. Won ik alles, ongeacht het niveau. Hier heb ik wel moeite, ik heb met Ajax 74 punten gepakt in een heel seizoen dus dat is niet denderend. De rest verspeelde alleen nog meer en daardoor ben ik eenvoudig kampioen geworden. Ik hoop dat de kansen er in de CL wel in gaan, dan heb ik daar nog een enorme uitdaging in.

Op 17 kreeg ik amper kansen tegen, hier krijg ik er soms best veel tegen. Alleen ze missen ze gewoon. Toch raar hoe groot dat verschil is. Of speel je met een kleinere club? Misschien dat deze FIFA met kleine clubs heel lastig is en met (nationale) topclubs vrij makkelijk?

Moha88
02/10/2017, 16:36
Ik heb 3 wedstrijden achtermekaar dezelfde scripted wedstrijd gespeeld.

Az.Ado.Sparta, speelde alle 3 hetzelfde. Telkens wanneer ik scoor of gelijk maak krjjg ik een gelijkmaker of tegengoal letterlijk 30 sec na mijn doelpunt.

Vind de keepers betreft lage ballen traag reageren. Wachten op de patch.

Ik ben dankzij die 3 neppe matches 2e geindigd in de Eredivisie.

Niveau mag veel hoger. Waarom heb je in fut een extra niveau genaamd Ultimate en in carriere enkel tot legendarisch?

Hands in de 16 is ook een drama.

Spoon0612
03/10/2017, 17:59
Keepers zijn echt een drama. Duiken over de slapste schoten heen, houdbare penalty's gaan erin en soms maken ze een hele vreemde move net voordat de bal er is. Verder vind ik de AI heerlijk tegenstand bieden. Heb nog geen ergernissen gehad daarin. Foute passes en balaanname kan altijd. Ben tot nu toe erg tevreden.

Begiristain
03/10/2017, 19:15
Volgens de nieuwe update worden de keepers verbeterd.

KilltheMonkey
03/10/2017, 21:36
Wanneer komt de nieuwe update?

FloydLandis
03/10/2017, 21:44
Heb hetzelfde probleem met de keepers.. dan krijg je zoveel tegenstand maar maak je toch 2-3 goals door her slappe keeperswerk.. fijn dat ze het gaan verbeteren.

Hopelijk komt de buli lay out ook bij dr volgende update.. houd me tot nu toe tegen om een carriere in Duitsland te starten...

Moha88
04/10/2017, 01:42
Storend dat wanneer je met Ajax tegen Willem 2 speelt wanneer Willem 2 zwarte shirts heeft maar op de radar wit is. En Ajax juist andersom witte shirts maar zwart op de radar.

Iemand enig idee wanneer de patch uitkomt? Worden de vernieuwingen uit de patch gewoon in je huidige carriere bijgewerkt of moet je opnieuw beginnen?

Begiristain
04/10/2017, 19:58
In de patch zitten ook aanpassingen voor de radar. Je zal dan in je eigen kleuren getoond worden. Volgens mij is er geen datum genoemd wanneer hij uitkomt. Op de PC is hij inmiddels gereleased en de consoles moeten snel volgen.

Moha88
04/10/2017, 20:00
In de patch zitten ook aanpassingen voor de radar. Je zal dan in je eigen kleuren getoond worden. Volgens mij is er geen datum genoemd wanneer hij uitkomt. Op de PC is hij inmiddels gereleased en de consoles moeten snel volgen.

Wanneer is die voor de pc uitgebracht? Update 1.02?

The new Titi
04/10/2017, 21:38
Storend dat wanneer je met Ajax tegen Willem 2 speelt wanneer Willem 2 zwarte shirts heeft maar op de radar wit is. En Ajax juist andersom witte shirts maar zwart op de radar.

Iemand enig idee wanneer de patch uitkomt? Worden de vernieuwingen uit de patch gewoon in je huidige carriere bijgewerkt of moet je opnieuw beginnen?
V.w.b. dat laatste ben ik ook benieuwd naar! Kun je nu gewoon doorgaan met je huidige carrière? Ik meen me te herinneren van FIFA17 dat de presentatie van de PL er ook ‘opeens’ inzat.

Spoon0612
04/10/2017, 21:50
Tegenstander start ook niet altijd in de sterkst mogelijke opstelling, is ook al vele edities zo

Enrique
17/10/2017, 00:43
Is het eigenlijk normaal dat spelers, wanneer de CPU een hoge doorsteekpass geeft, dat de spelers dan in de lucht kijken en ik die dan 2 seconden niet kan besturen?
Heb zo al paar tegendoelpunten gehad en dat is wel irritant.

Grunn1972
17/10/2017, 16:21
Hebben meer mensen last van met squad battle dat de mindere tegenstanders zwaarder aanvoelen en dat je daardoor veel meer problemen met ze hebt, ik speel gisteren tegen een team ik geloof 69 rating op legendarisch en verlies gewoon door twee couters met 2-1 daarna tegen een team 81 rating win ik gewoon met 3-1.
Ik krijg het gevoel dat die brons/zilver team gewoon door de computer veel sterker word gemaakt die spelers hebben een snelheid tussen de 50 en 70 maar ze rennen veel sneller dan bijvoorbeeld mijn Vardy met een hunter kaart. Ook is bijna alle kansen die de computer krijgt bijna raak. Ook als ik op Youtube kijk bij mensen zie ik dat de game play op de zelfde moeilijkheid veel rustiger is dan bij mij kan je dat instellen bij FUT?