PDA

Bekijk Volledige Versie : [GC17] Stel nu je FIFA 18 vragen

Jordi
14/08/2017, 20:23
Volgende week start in het Duitse Keulen de Gamescom, de grootste gamebeurs van Europa. Electronic Arts is net als afgelopen jaren met onder andere grootmachten Microsoft en Ubisoft aanwezig op de beurs. Op maandag 21 augustus zal EA vanaf 18:30 uur een persconferentie houden, waarbij de nieuwste games van de uitgever getoond zullen worden. FIFA 18 is natuurlijk één van die games, waardoor we je op FIFA Benelux de mogelijkheid geven de livestream te volgen.

https://fifabenelux.com/wp-content/uploads/2017/08/FIFA18vragenantwoorden-1024x576.jpg (https://fifabenelux.com/wp-content/uploads/2017/08/FIFA18vragenantwoorden.jpg)

Een dag later, op dinsdag 22 augustus, zal FIFA Benelux met twee man afreizen naar Keulen om zelf aan de slag te gaan met FIFA 18. Heb jij vragen over het nieuwste deel in de FIFA-serie? Laat het weten in dit topic.

Juventino
14/08/2017, 22:25
Hebben de clubs in de Serie B echt tenues en logo's?

Aron1997
15/08/2017, 10:14
Veranderd er iets aan het jeugdteam? Manier van scouten of meer mogelijkheden als voordien? Dit is namelijk ook al het zelfde zo lang het bestaat.

Grunn1972
15/08/2017, 10:40
Hebben de kleinere competities nou eindelijk hun play off systeem en of de supercup in carriere zitten? Als een club in het echt een speler huurt motk word dat dan ook in de game doorgevoerd?

Jordi
15/08/2017, 11:34
Denk niet dat wij carrière modus (zo ver) kunnen induiken om dat soort dingen te checken, maar ga m'n best doen om de info ergens vandaan te halen.

Jesse
15/08/2017, 12:53
Wordt er nou ook eens een speler van jezelf gehuurd met optie tot koop, zodat je daar ook nog in kan onderhandelen?

itsblurb
15/08/2017, 13:15
Wanneer je een speler verhuurd aan een buitenlandse club, kunnen we dan deze FIFA wel zijn prestaties bij die club zien?

GBA43
15/08/2017, 17:12
Wordt er een in 'Seizoenen' nog steeds gebruik gemaakt van het standaard scorebord, of worden er bij clubs uit hetzelfde land dit jaar wel weer gebruik gemaakt van de TV Lay-out? (Zie Premier League & Bundesliga)

Moha88
15/08/2017, 18:02
Gaat EA zich meer bezighouden met het uiterlijk van spelers gedurende het seizoen? In fifa 17 is Messi het hele jaar door blond? En Pepe kaal?

Kost maar een update?

Snuck
15/08/2017, 20:38
Komt er een Alex Hunter card waar je echt wat aan hebt?

Xander
16/08/2017, 00:01
Kan je in FIFA18 nu wel alles aanpassen bij een speler? Denk aan de leeftijd, nationaliteit en kapsels o.a.

TimZuijderwijk
16/08/2017, 11:48
Kan je in FIFA18 nu wel alles aanpassen bij een speler? Denk aan de leeftijd, nationaliteit en kapsels o.a.

Waarom zou je de leeftijd of nationaliteit willen aanpassen?

Kingfvp
16/08/2017, 13:55
Komen er nog aanpassingen aan voor proclubs?

Snuck
18/08/2017, 13:18
Wie gaat hier op alle vragen de antwoorden geven?

Jordi
18/08/2017, 14:06
Ik ga proberen een antwoord te krijgen tijdens de sessie die wij hebben met FIFA 18 op de Gamescom. Helaas is het daarin niet mogelijk om alles uren te testen, dus specifieke onderdelen van een bepaalde gamemode te weten komen wordt lastig.

Martkrc
21/08/2017, 13:41
Nieuwe stadions?

Max
21/08/2017, 16:15
Hoe werkt het wissel-systeem precies. Moet je dit per se van tevoren instellen? of komen er ook suggesties? En vanaf wanneer word een wissel aangeven?

Spoon0612
21/08/2017, 16:54
Hoe werkt het wissel-systeem precies. Moet je dit per se van tevoren instellen? of komen er ook suggesties? En vanaf wanneer word een wissel aangeven?

Bij spel instellingen kun je dit aan/uit zetten zie ik in de beta. Je kan dus voor de wedstrijd je wissels invoeren, wat er gebeurd bij een rode kaart of blessure weet ik nog niet.

itsblurb
21/08/2017, 17:30
Weet iemand wanneer de DEMO uitkomt?

Gerwin
21/08/2017, 19:42
heeft iemand enig idee of er een update komt voor FIFA Mobile? Met betrekking op FIFA 18 uiteraard

EagleFan
21/08/2017, 19:45
Weet iemand wanneer de DEMO uitkomt?

Dat is nog niet officieel bekend gemaakt, maar kijkend naar de laatste jaren zal dat rond 12 september zijn verwacht ik.

itsblurb
21/08/2017, 20:10
Gerwin Ja, daar komt een update voor!

Xander
21/08/2017, 21:11
Waarom zou je de leeftijd of nationaliteit willen aanpassen? Van Beckermann een 21 jarige Jamaicaan maken.

Jordi
23/08/2017, 20:50
Veel vragen over de carrière modus, waar ik helaas geen antwoord op heb. Wij hebben onvoldoende tijd gehad om gamemodes goed door te testen en dit soort details te weten te komen.

Wordt er een in 'Seizoenen' nog steeds gebruik gemaakt van het standaard scorebord, of worden er bij clubs uit hetzelfde land dit jaar wel weer gebruik gemaakt van de TV Lay-out? (Zie Premier League & Bundesliga)

Bij vriendschappelijke wedstrijden was dit wel het geval, dus ik denk bij seizoenen ook.

Nieuwe stadions?

Estadio La Peineta (Atlético Madrid), StubHub Center (LA Galaxy), Amex Stadium (Brigthon) en John Smith's Stadium (Huddersfield Town) zijn sowieso nieuw in FIFA 18. Of er nog meer bijkomen of stadions weggaan is nog niet bekend.

Je kan voor de wedstrijd tot maximaal drie suggesties instellen. Volgens mij kunnen er ook andere suggesties komen, maar weet dit niet meer 100% zeker. Worden aangegeven vanaf ongeveer de 30e minuut denk ik.

Als er nog meer vragen zijn hoor ik het graag.

Aron1997
23/08/2017, 21:05
Gaan we voor meer carrière info moeten wachten tot het uitkomt of gaat ea nog wat vrijgeven deze Gamescom of gewoon in de loop van tijd?

Jordi
23/08/2017, 22:16
Ik heb helaas tegenwoordig geen zicht meer wanneer EA dingen gaat aankondigen.

Aron1997
24/08/2017, 14:18
Is het penalty, hoekschop en vrijetrap systeem nog hetzelfde?

Moha88
24/08/2017, 16:59
Nog iets meegekregen over de niveau's in het spel? In fifa 17 win ik met Deportivo La Coruna in het eerste zien al de dubbel met 7 punten voor op nr2 Real op legendarisch.

Hier moeten ze echt iets aan doen in fifa 18. Legendarisch voelt als professional.

Aron1997
24/08/2017, 17:28
En de super league zit er dan toch niet in zeker?

bvhuizen
25/08/2017, 23:46
Zit FUT Draft in FIFA18?

Aron1997
27/08/2017, 00:41
Zitten de trainingen nog in fifa18 carrière? Nog niks van gezien namelijk in filmpjes

Begiristain
27/08/2017, 10:18
Hoop dat je een soort trainingsprogramma kan maken. Ik heb er dit jaar nauwelijks gebruik van gemaakt, omdat ik het gewoon teveel handelingen vind.

Spoon0612
27/08/2017, 10:22
Hoop dat je een soort trainingsprogramma kan maken. Ik heb er dit jaar nauwelijks gebruik van gemaakt, omdat ik het gewoon teveel handelingen vind.

Als je een talent uitpikt, vijf training invult kun je dit elke week laten herhalen door op een simpele knop te drukken.

Begiristain
27/08/2017, 10:26
Haha, echt? Nooit opgevallen. Zal eens kijken wanneer ik weer speel.

Aron1997
27/08/2017, 11:17
Ja telkens wanneer je zondag passeert en weer kunt trainen hoef je gwn driehoek (PS4) te drukken en dan stelt hij de vorige training in. En ik simuleer meestal alles wat natuurlijk ook met 1 knop gaat. Maar hoop dat er toch wat aan veranderd net zoals de manier van jeugdspelers te scouten.

Raindog
27/08/2017, 15:43
Dat hoop ik ook. Nu haal je altijd maar random jonge spelers binnen die niet vanuit de club zelf komen, maar waarvan ze wél komen weet niemand. Hoe kom je in pakweg Engeland ook aan pakweg een Argentijn van 15? Beter zou zijn om op andere manieren dan scouts in een eigen jeugdacademie te kunnen investeren; door middel van jeugdtrainers, trainingscomplexen of beter materiaal. In plaats van een scout die elke maand met namen komt zou er een jeugdtrainer of verbindingspersoon elke maand met een verslag van de spelers in je jeugdacademie kunnen komen, en die geeft jou dan de keuze om jongeren (voor bepaalde tijd) met de A-ploeg te laten meetrainen of zelfs in de selectie op te nemen. Die namen mogen ook totaal random gegenereerd worden, maar dan heb je tenminste het gevoel dat een speler je hele jeugd heeft doorlopen voor hij in de basis komt bij de A-ploeg, zoals Kane.

falonso
27/08/2017, 17:48
Dat hoop ik ook. Nu haal je altijd maar random jonge spelers binnen die niet vanuit de club zelf komen, maar waarvan ze wél komen weet niemand. Hoe kom je in pakweg Engeland ook aan pakweg een Argentijn van 15? Beter zou zijn om op andere manieren dan scouts in een eigen jeugdacademie te kunnen investeren; door middel van jeugdtrainers, trainingscomplexen of beter materiaal. In plaats van een scout die elke maand met namen komt zou er een jeugdtrainer of verbindingspersoon elke maand met een verslag van de spelers in je jeugdacademie kunnen komen, en die geeft jou dan de keuze om jongeren (voor bepaalde tijd) met de A-ploeg te laten meetrainen of zelfs in de selectie op te nemen. Die namen mogen ook totaal random gegenereerd worden, maar dan heb je tenminste het gevoel dat een speler je hele jeugd heeft doorlopen voor hij in de basis komt bij de A-ploeg, zoals Kane.

Pff dat zou gaaf zijn. Maar zoiets verwacht ik eerlijk gezegd niet, het zal wel gewoon het oude systeem blijven.

Heeft iemand enig idee wanneer de ratings van de spelers naar buiten komen? Ik ben zeer benieuwd naar Ajax, waar ik zoals altijd mijn eerste carriere mee ga beginnen.

En zijn er verschillen tussen PC en PS4? Ik speel nu op PC, maar wil misschien gaan switchen naar PS4, omdat het grootste voordeel voor PC (modden) weg is gevallen.

itsblurb
27/08/2017, 18:18
Weinig verschil tussen PC en PS4. Ik speel sinds deze FIFA pas op PS. Het voordeel is dat als je online speelt heel makkelijk een pot vindt. Bij de PC moet je eerst 10 minuten wachten.

Begiristain
27/08/2017, 18:52

Dat zou inderdaad een verbetering zijn. Soort FM-achtige situatie verwerken. Nu is het totaal een random keuze. Als je zelf ook je jeugdopleiding groter of beter kan maken is dat veel interessanter.

Xander
28/08/2017, 14:21
Zitten de trainingen nog in fifa18 carrière? Nog niks van gezien namelijk in filmpjes Zit erin. Er staan op Youtube filmpjes van de beta betreft carrière en daar is te zien dat er van wat nu bekend is en te zien, dat er niets is veranderd.

Aron1997
28/08/2017, 15:32
Ah oke ik was ze er daar nog niet in tegengekomen. Het nieuwe squad hub vind ik wel knap.

db1512
01/09/2017, 17:19
Die squad hub ziet er inderdaad goed uit, weet iemand of het ook mogelijk is om met een echte manager een carrière te beginnen? Vind het heel tof dat de echte managers met faces in het spel zitten bij de tegenstander, maar zou het leuker vinden als je echt met Guardiola een carrière bij City kan doen.

Melvin030
11/09/2017, 17:38
db1512 dat gaat in FIFA18 niet gebeuren is het zelfde als in FIFA17 met onbekende gezichten het is beter als je eigen gezicht kan uplouden via je telefoon en dan als Manager face kan gebruiken.

Moha88
11/09/2017, 18:23
db1512 dat gaat in FIFA18 niet gebeuren is het zelfde als in FIFA17 met onbekende gezichten het is beter als je eigen gezicht kan uplouden via je telefoon en dan als Manager face kan gebruiken.

Hoe uploaden? Is er een app hiervoor?

Aron1997
13/09/2017, 19:29
Gaat ea buiten de top 100 niet nog lijstjes op hun site posten?

lucbeltie
14/09/2017, 09:35
Als je op de Twitter van EA Sports Fifa kijkt, zijn er al verschillende lijstjes langsgekomen. Onder andere vanmorgen/vannacht de 5* skillers!

Meddavec
14/09/2017, 15:10
Beste allemaal,

Wellicht kunnen jullie me helpen:

De laatste maanden heb ik geen fifa 17 meer gespeeld en dus ook geen fut. Dit betekent dat ik niet meer kan inloggen op de fut web app / app op mobiele telefoon. Fifa 17 heb ik een aantal weken terug al ingeleverd bij Game Mania en alvast Fifa 18 gepre-orderd. Ik kan dus niet meer zelf inloggen op fifa 17 en ultimate team openen.

Ik zou graag wel gebruik maken van de fut web app voor fifa 18 en zo alvast iedere dag wat pakketjes te kunnen openen etc.

Als ik nu een fifa 17 disc van een vriend leen en gewoon weer ultimate team open. Kan ik dan weer gebruik maken van de (web) app en dus ook de web app voor fifa 18?

Jordi
14/09/2017, 17:07
Zover ik weet kan je dan gewoon gebruik maken van de Web App Meddavec. Het is denk ik zelfs niet nodig om de game opnieuw op te starten, aangezien je al historie op FIFA 17 hebt op je account.

Meddavec
14/09/2017, 22:07
Zover ik weet kan je dan gewoon gebruik maken van de Web App Meddavec. Het is denk ik zelfs niet nodig om de game opnieuw op te starten, aangezien je al historie op FIFA 17 hebt op je account.

Top! Gelukkig :praise:

pelvz
15/09/2017, 13:50
Weet iemand overigens of de Icon Edition of de Ronaldo Edition de 26ste al in de winkel komen te liggen of kan je deze alleen in de PS4 store kopen?

pinda88
15/09/2017, 18:17
De icon editie is alleen via de ps store te koop gaf Gamemania bij mij aan

Moha88
19/09/2017, 14:50
Weet iemand overigens of de Icon Edition of de Ronaldo Edition de 26ste al in de winkel komen te liggen of kan je deze alleen in de PS4 store kopen?

Alleen ps store actie. Heb het zelf ook zo gekocht en komende maandag om 12 middernacht kan je al beginnen.

Aron1997
02/10/2017, 11:20
Ik heb een vraag over de Carrière mode.

Ik zie wanneer ik een speler wil contracteren dat ik spelers kan aanbieden die mijn club al leende. Is dit een fout in het spel of hoe komt dat dit kan?

Daniël.
02/10/2017, 12:45

Ik zie wanneer ik een speler wil contracteren dat ik spelers kan aanbieden die mijn club al leende. Is dit een fout in het spel of hoe komt dat dit kan?
Dit heb ik op Youtube ook langs zien komen. Is volgens mij gewoon een fout.

Kingfvp
03/10/2017, 10:29
Weet iemand al wat je met je geleende spelers kan doen aan het einde van het seizoen? Moet je ze later weer contracteren of kan je ze dan al een aanbieding doen?

Moha88
03/10/2017, 19:16
Jongens een vraagje, ik zit met een listig probleem. In mijn transferscherm lijst staan zo'n 7 spelers en er wordt aangegeven dat ze allemaal linksbenig zijn wat niet waar is. Dumfries de rechtsback van Heerenveen is zeker geen linkspoot of ben ik nou gek? In ieder geval alle spelers die het lijst staan worden als linkspoot aangegeven wat zeer verwarrend is betreft spelers kopen.

Iemand dit ook opgemerkt?
Wat me ook opviel als bug is dat Huntelaar zijn contract afliep nog 2maanden en telkens krijg ik emails van het bestuur om actie te ondernemenof juist niet betreft zijn contract. Maar wanneer ik zijn contract wil openbreken en verlengen gaat dat niet en staat er dat er al over zijn contract onderhandeld is. Zoja met wie en wanneer en hoe?

Nu speelt Huntelaar voor ene Union Espanola --_--

Iemand enig idee wanneer de patch uit komt?

falonso
03/10/2017, 19:22
Jongens een vraagje, ik zit met een listig probleem. In mijn transferscherm lijst staan zo'n 7 spelers en er wordt aangegeven dat ze allemaal linksbenig zijn wat niet waar is. Dumfries de rechtsback van Heerenveen is zeker geen linkspoot of ben ik nou gek? In ieder geval alle spelers die het lijst staan worden als linkspoot aangegeven wat zeer verwarrend is betreft spelers kopen.

Iemand dit ook opgemerkt?
Wat me ook opviel als bug is dat Huntelaar zijn contract afliep nog 2maanden en telkens krijg ik emails van het bestuur om actie te ondernemenof juist niet betreft zijn contract. Maar wanneer ik zijn contract wil openbreken en verlengen gaat dat niet en staat er dat er al over zijn contract onderhandeld is. Zoja met wie en wanneer en hoe?

Nu speelt Huntelaar voor ene Union Espanola --_--

Iemand enig idee wanneer de patch uit komt?

Dat eerste heb ik ook. Dat tweede zal zijn omdat hij toen al een contract had getekend. Daarom kon je niet onderhandelen, maar omdat zijn contract afliep, kreeg je wel meldingen.

Moha88
03/10/2017, 19:32
Dat eerste heb ik ook. Dat tweede zal zijn omdat hij toen al een contract had getekend. Daarom kon je niet onderhandelen, maar omdat zijn contract afliep, kreeg je wel meldingen.

Aah, dus KJH is al akkoord gegaan met een ander club. Mag wel wat duidelijker. Zo weet je niet met wie hij een akkoord heeft bereikt. Verwarrend.

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben betreft de transferscherm bug.

Boskamp
04/10/2017, 23:07
Iemand al enig idee of de lettertypen van de shirts (rugnummers/namen) en de shirt patches met het EFL/Championship logo naar de Premier League-standaard veranderen als je promoveert? Ben zelf wel iemand van de details eigenlijk en het weerhield me er eerlijk gezegd van om een carrière met een Championship club te doen in FIFA 17.

Pietje7
08/10/2017, 08:31

Klopt. Dit is opgelost met de nieuwste update die je als het goed is al hebt gedaan.

Pietje7
11/10/2017, 02:15
Iemand in 18 al veel ervaring met solliciteren bij andere clubs? Welke overstappen heb je weten te maken?

Word je ook wel eens gevraagd als manager van een club zoals bij landenteams?

Aron1997
12/10/2017, 17:21
Ik werd na 1 seizoen met portsmouth waarmee ik kampioen werd na de zomer transferperiode van het 2e seizoen gevraagd door chelsea. Zelf kon ik gaan solliciteren bij het gedegradeerde huddersfield, Leeds, porto en benfica geloof ik. Ben uiteindelijk voor huddersfield gegaan.

Pietje7
20/10/2017, 07:19
Ik werd na 1 seizoen met portsmouth waarmee ik kampioen werd na de zomer transferperiode van het 2e seizoen gevraagd door chelsea. Zelf kon ik gaan solliciteren bij het gedegradeerde huddersfield, Leeds, porto en benfica geloof ik. Ben uiteindelijk voor huddersfield gegaan.

Mooie uitdaging!

Iets anders, zit nu in m'n tweede seizoen met Coventry. Net gepromoveerd als nummer 3. Ik had vorig jaar een voorcontract gesloten met een speler met aflopend contract en einde seizoen na de laatste wedstrijd (buiten de transferperiode) mijn aanvoerder alvast verkocht. Nu is seizoen twee geladen, heb ik mijn aanvoerder nog en is die speler nog niet gearriveerd. Bij hem staat dat hij al een overeenkomst heeft met een andere club o.i.d.

Iemand ervaring mee?

Raindog
20/10/2017, 09:48
Het is een bug: als je de eerste transferperiode uitgezet hebt komt die speler pas on januari van s2.

Pietje7
20/10/2017, 10:33
Het is een bug: als je de eerste transferperiode uitgezet hebt komt die speler pas on januari van s2.

Ok, maar ik had de eerste transferperiode aanstaan juist. Maar goed, dan komt die speler in jan. prima. Maar nog steeds gek van die verkochte aanvoerder dan. Ik was gewend dat je aan het begin van de transferperiode allerlei meldingen kreeg van gekochte/verkochte en verhuurde spelers enzo

En weet je of deze bug dan voor alle komende seizoenen zo blijft gelden? Ook als ik van club wissel ofzo?

Raindog
20/10/2017, 11:09
Geen idee, heb dit ook maar ergens gelezen...

Pietje7
20/10/2017, 15:36
Geen idee, heb dit ook maar ergens gelezen...

Haha ok. Ja ik lees het nu ook op verschillende plekken. Zal het zelf even testen en laten weten😉

falonso
20/10/2017, 18:01
Kan je ergens instellen dat het beeld minder fel moet zijn? Als je vanuit de schaduw de zon in loopt, is het scherm gewoon wit. Ook in de ArenA is spelen in de zon onmogelijk, omdat je gewoonweg spelers niet kunt zien. Althans, je ziet ze wel, maar niet de kleur van het shirtje. Het is misschien realistisch (alhoewel de schaduw in de ArenA nergens op slaat en vreselijk irritant is) dat de camera moet aanpassen van schaduw naar zonlicht, maar het zorgt er voor dat ik potjes moet spelen waarin ik weet dat ik niet ga scoren. Nu kwam Juventus langs, ik heb geen kans gehad. Er was wel ruimte voor, maar ik kon geen passjes geven omdat ik niet wist wie waar stond. Overigens ook raar dat ik 's middags tegen Juventus in de CL speel.

Spoon0612
20/10/2017, 20:13
Kan je ergens instellen dat het beeld minder fel moet zijn? Als je vanuit de schaduw de zon in loopt, is het scherm gewoon wit. Ook in de ArenA is spelen in de zon onmogelijk, omdat je gewoonweg spelers niet kunt zien. Althans, je ziet ze wel, maar niet de kleur van het shirtje. Het is misschien realistisch (alhoewel de schaduw in de ArenA nergens op slaat en vreselijk irritant is) dat de camera moet aanpassen van schaduw naar zonlicht, maar het zorgt er voor dat ik potjes moet spelen waarin ik weet dat ik niet ga scoren. Nu kwam Juventus langs, ik heb geen kans gehad. Er was wel ruimte voor, maar ik kon geen passjes geven omdat ik niet wist wie waar stond. Overigens ook raar dat ik 's middags tegen Juventus in de CL speel.

Tip : zet het weer altijd op bewolkt, probleem opgelost.