PDA

Bekijk Volledige Versie : Back to Glory - Inter

Robinho89
03/07/2017, 12:44
Inter op zoek naar nieuwe coach

https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/IQqMG_tvzcYikjID4_xU6ejsyVo=/0x0:1998x3000/1200x800/filters:focal(820x365:1138x683)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/54701763/671609516.0.jpg

Stefano Pioli heeft het bij Internazionale evenmin lang uitgehouden. De nummer zeven van Italie heeft de opvolger van Frank de Boer na zes maanden alweer op de straat gezet. De Boer moest na vier maanden al vertrekken bij Inter.

Jeugdtrainer Stefano Vecchi zal de trainingen voorlopig leiden tot er een nieuwe coach zal aangesteld worden. Hij heeft een akkoord met Inter om de nieuwe coach te assisteren.

Onder Pioli zette Inter vanaf begin november juist de weg omhoog in met tot eind januari onder meer een reeks van zeven overwinningen. Sindsdien werd er 2 keer gewonnen, 2 keer gelijkgespeeld en 6 keer verloren. Het bestuur van Inter wil een coach met naam naar Milaan halen. De nieuwe coach moet Inter opnieuw een woordje laten meespreken in binnen- en buitenland. De Milanese topclub pakte in 2010 onder trainer Jose Mourinho de treble, maar gleed daarna af naar de middenmoot in de Serie A.

Wie zal het worden?

Jesse
03/07/2017, 13:14
Leuk, weer een MS! Ben benieuwd wie je trainer wordt

Wat is de Calcio A on track man, wauw..

itsblurb
03/07/2017, 13:42
Nog een MS. Dit is al de 4e Milanese ploeg :D.
Succes i.i.g

Matthias~
03/07/2017, 14:50
Nog iemand die het met Inter gaat proberen. Leuk, benieuwd welke weg jij gaat inslaan en welke trainer het zal worden.
Veel succes!

Begiristain
03/07/2017, 18:04
benieuwd welke weg jij gaat inslaan en welke trainer het zal worden.
Veel succes!

Dit inderdaad. Interessant welke route jij gaat belopen.

RJ_MikiFan
03/07/2017, 18:54
De Milanese clubs zijn populair, succes!

Robinho89
04/07/2017, 12:50
Droomhuwelijk tussen Simeone en Inter

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2016/11/sport-preview-diego-simeone.jpg?strip=all&w=1200&h=800&crop=1

Diego Simeone verlaat Atletico Madrid en wordt de nieuwe coach van Inter. De Nerazzurri heeft Simeone een driejarig contract aangeboden met een salaris in de regio van €6 miljoen netto per seizoen.
De trainer, die bij Catania eerder werkzaam was in Italië, zou de meerderheid van de controle over het transferbeleid van de club in handen nemen.

De Argentijn heeft nooit onder stoelen of banken geschoven dat hij op een bepaald moment tijdens zijn carrière Inter wou coachen. Tijdens zijn spelerscarrière was hij een publiekslieveling van de Inter-aanhang toen hij er tussen 1997 en 1999 speelde.
Simeone is een grote vriend met Inter-vice-voorzitter en clubicoon Javier Zanetti, die de sleutel had bij het aantrekken van zijn voormalige teamgenoot.

Internazionale (https://www.google.com/url?q=http://www.goal.com/nl/teams/itali%25C3%25AB/internazionale/1244&sa=U&ved=0ahUKEwjtma3T_LDUAhVIIVAKHfERAQo4ChAWCAowAg&client=internal-uds-cse&usg=AFQjCNF_OsqB5gnEkFlFWRp-7eKktHUT9g) is toe aan de vierde trainer in amper een jaar tijd. Roberto Mancini werd op straat gezet, waarna Frank de Boer het roer overnam in Milaan. Ook de Nederlander hield het niet lang vol bij Inter. Stefano Pioli was zijn opvolger maar werd op het einde van het seizoen ontslagen na tegenvallende resultaten.

Simeone reageerde emotioneel: 'Dit is een droom die uitkomt, ik ben hier als speler weggegaan en wou altijd deze ploeg leiden. Nu is het zover en kijk ik uit naar deze uitdaging. Inter zit al een paar seizoenen in een dipje maar ik ben er zeker van dat we er samen gaan uitkomen'. Simeone kreeg de vraag of hij spelers van Atletico zou willen meenemen naar zijn nieuwe ploeg: 'Willen wel, of dat gaat lukken zal van de beide clubs afhangen, maar ja ik zou wel 2 à 3 spelers willen meenemen'. Onmiddellijk werden er namen gevraagd: 'ik ga nog geen namen noemen, dit zou negatief kunnen werken bij de onderhandelingen'.

Inter heeft zijn eerste bouwsteen vast met één van de beste coaches op dit moment. Benieuwd hoe dit verder zal verlopen.

Jesse
04/07/2017, 13:07
Toptrainer. Hopelijk zet hij bij Inter net zo'n goed team neer als bij Atlético Madrid. In mijn ogen DE aangewezen trainer om Inter weer terug naar de top te halen.

Matthias~
04/07/2017, 15:19
Geweldige coach voor Inter. Bij Atlético is hij jaren een groot succes geweest. Hopelijk kan hij hetzelfde brengen aan Inter als wat hij allemaal in Madrid gegeven heeft

Juventino
04/07/2017, 16:05
Leuke trainer voor Inter, ben benieuwd naar je aankopen. Succes!

Ryanajax
04/07/2017, 17:45
Goede trainer, de eerste stap terug naar de top lijkt daarmee gezet te moeten worden. Zou mooi zijn al je ooit in je carrière zijn zoon, Giovanni Simeone, weet binnen te halen.

RJ_MikiFan
04/07/2017, 21:03
Giovanni Simeone lijkt mij inderdaad aan gave aankoop in deze situatie. Hopelijk kan de trainer dit team naar zijn hand zetten!

Spoon0612
04/07/2017, 22:17
Simeone bij Inter, mooi verhaal en hopelijk net zo'n succes als bij Atletico!

Robinho89
05/07/2017, 08:52
Ryanajax RJ_MikiFan bedankt voor de tip mannen, is inderdaad een mooie transfer ergens in deze MS

Daniël.
05/07/2017, 11:21
Dit is toch wel een toptrainer die Inter zeker naar een hoger niveau kan tillen. Ik ben benieuwd welke aankopen je gaat doen. Succes!

Robinho89
05/07/2017, 12:35
Simeone vindt Inter-selectie te groot en wil inkrimpen

De kans is groot dat Inter, naast Ever Banega die voor negen miljoen terug naar Sevilla vertrok, op korte termijn afscheid neemt van meer spelers. Trainer Diego Simeone vindt zijn selectie te ruim en wil deze tijdens de transferperiode inkrimpen. Een vertrek van Stefan Jovetic, ligt het meest voor de hand.

'De selectie is te groot', laat Simeone weten aan La Gazzetta dello Sport. 'We zullen wat in moeten krimpen. Met zo'n grote selectie moet je ook elke wedstrijd veel spelers teleurstellen. En ik wil elke speler een perspectief kunnen bieden, wie het ook is. Maar met een groep van veertig man, kan je weinig bieden aan sommige spelers. Dat moet anders en daar gaan we ook mee bezig zijn.'

Naast het verkopen en/of verhuren van spelers, gaat Inter ook op zoek naar versterking. Een extra linksback, centrale verdediger en middenvelder staan hoog op het verlanglijstje van Simeone.

Matthias~
05/07/2017, 13:28
De selectie van Inter is inderdaad erg ruim. Uitdunnen kan zeker geen kwaad denk ik, zo maak je plaats voor andere spelers die je in je ploeg wel prima zou kunnen gebruiken.

Jesse
06/07/2017, 09:25
Het is inderdaad een grote groep. Veertig vind ik, net als Simeone, ook veel te veel. Ik 25 man altijd wel goed. Ben benieuwd wie er bij jou allemaal weggaan en waar ze heen gaan.

Ryanajax
06/07/2017, 13:38
Lekker doorselecteren want hoewel je groep groot is zullen er niet heel veel genoeg kwaliteit hebben zoals je dat graag ziet.

RJ_MikiFan
06/07/2017, 19:30
Veertig spelers is wel erg veel inderdaad, dan kun je weinig anders dan een 'kleedkamer' B in het leven roepen.

Wat vindt men hier trouwens het ideale aantal? Zonder Europees voetbal vind ik 23 (met 3 keepers) de max, met Europees probeer ik er zeker niet meer dan 26 te hebben. Soms ontkom je er niet aan om spelers maar op de leenlijst te zetten om zo blessures te kunnen opvangen...

Begiristain
07/07/2017, 11:20
Ik maak zelf meestal een A- en B-team. In het B-team zitten al wat jeugdspelers of die reken ik er nog los bij.

Begiristain
30/07/2017, 20:23
Ga je verder met je story Robinho89?

Begiristain
03/08/2017, 16:03
Wegens inactiviteit is deze story naar het gesloten manager story gedeelte (https://fifabenelux.com/forum/forumdisplay.php?201-Gesloten-Manager-Stories) verplaatst.
Mocht je verder willen gaan, PM de crew.

Robinho89