PDA

Bekijk Volledige Versie : Manager Story - West Ham United

db1512
01/07/2017, 17:17
Hoewel ik m'n Milan story nog gewoon doorzet ga ik een beetje variëren. Ik merk dat ik een carrière veel leuker vind als ik er een verhaal omheen uitwerk, vandaar dus ook deze nieuwe story. Ik heb het eerste seizoen gesimuleerd, waardoor de onderstaande stand 'mijn' eindstand van seizoen 2016/2017 is geworden.

1. Manchester United
2. Arsenal
3. Chelsea
4. Spurs
5. Liverpool
6. Stoke City
7. Manchester City
8. Everton
9. Southampton
10. Leicester City
11. Crystal Palace
12. West Ham United
13. Middlesbrough
14. Sunderland
15. Burnley
16. Bournemouth
17. West Bromwich Albion
18. Swansea City
19. Watford
20. Hull City

Newcastle United, Norwich City en Derby County zijn gepromoveerd. Swansea, Watford en Hull vliegen er bij mij uit. Zij waren niet de enigen die eruit vlogen, zoals hieronder te lezen is.

http://i.imgur.com/YdhmRYr.png

Wie o wie wordt de nieuwe trainer voor West Ham? De komende dagen volgt meer nieuws.
Suggesties over mogelijke aankopen zijn natuurlijk altijd welkom ;)

itsblurb
01/07/2017, 17:41
Ik hoop dat Davids terugkeert als trainer. Maar ik zou Iheanacho halen.

Lompekop.
01/07/2017, 17:54
Waarschijnlijk dus Di Matteo. In mijn ogen een prima coach. Als hij het niet is, dan hoop ik op Jaap Stam die een kans krijgt in de Premier League.

Matthias~
01/07/2017, 20:10
Leuk om te zien dat je aan een tweede carrière begint. Benieuwd of je beiden draaiende kan houden.

Veel kans dat het Di Matteo gaat worden inderdaad. Zeker geen slechte voor West Ham denk ik. Als hij het niet wordt, dan ben ik benieuwd wie je gaat nemen. Davids kan ook altijd natuurlijk.

RJ_MikiFan
01/07/2017, 22:04
Mocht het Di Matteo worden, dan hoop ik niet dat hij zijn betonvoetbal meeneemt van bij zijn vorige clubs...

Ik denk dat het een verrassing wordt: Leonid Slutsky

Daniël.
02/07/2017, 00:26
Leuk dat je aan nog een story begint. West Ham is ook een ploeg waar zeker nog veek werk aan de winkel is. Mocht het Di Matteo worden, dan hoop ik dat hij iets heeft geleerd van zijn mislukte avonturen bij Schalke en Villa.

db1512
02/07/2017, 12:35
Bedankt voor de reacties!
Er komt geen Nederlander aan het roer te staan en ook Slutsky is niet in beeld.

http://i.imgur.com/OfIIQcl.png

Morgen volgt de aanstelling van de hoofdtrainer.

Daniël.
02/07/2017, 12:53
Goed stuk weer. Di Matteos aanstelling bleek dus te gaan om de rol als assistent. Als assistent lijkt hij mij ook geschikter dan als hoofdtrainer. Nu ben ik wel erg benieuwd wie dan de hoofdtrainer zal worden.

Spoon0612
02/07/2017, 13:45
West ham is een interessante club maar op een of andere manier weerhoud mij steeds weer om met hun te gaan spelen. Benieuwd naar dit verhaal/carrière. Ik zou alles inzetten op een nieuwe spits. Gray van Burnley bijvoorbeeld of Ings van Liverpool, Iheanacho huren bijv.

RJ_MikiFan
02/07/2017, 18:24
Ik gok nu op Frank Lampard...

Ryanajax
02/07/2017, 20:39
Ben benieuwd wie de nieuwe trainer wordt. Verder denk ik dat je met West Ham veel kanten op kan en dat maakt het ook leuk natuurlijk.

db1512
03/07/2017, 20:14
RJ_MikiFan goed gegokt, het is inderdaad Frank Lampard geworden!

http://i.imgur.com/2kMPymE.png

RJ_MikiFan
03/07/2017, 20:43
Excellente keuze, de man schijnt een bijzonder hoog IQ te hebben en zal dus vast een goed idee over voetbal hebben. Benieuwd of hij dit ook over kan brengen op zijn team!

Matthias~
03/07/2017, 21:03
Dat is interessant. Lampard bij West Ham, heeft er ooit zelf gespeeld. Ooit heb ik geweten wat zijn IQ was en dat was inderdaad zeer hoog. Plus het is altijd een geweldige middenvelder geweest die een groot stuk van het denkwerk deed voor Chelsea in de ploeg. Zeker geen slecht idee denk ik. Hopelijk komt zijn intelligentie ook bij West Ham uit de verf en zet dat hem om in verbetering van het spel, plus de daarbij behorende resultaten.

Spoon0612
03/07/2017, 21:05
Schitterende uitdaging voor Lampard. Hopelijk krijgt hij er een beetje voetbal in. Een aantal leuke talenten maar ook een aantal goede routiniers.

Daniël.
03/07/2017, 21:50
Leuke keuze om Lampard aan te stellen als trainer. Hij is misschien niet al te ervaren als hoofdtrainer, maar laten we hopen dat hij het goed zal doen.

Jesse
04/07/2017, 10:17
Mooie keuze voor Lampard. Meteen mooie ambities ook, ik zie het wel zitten :)

db1512
04/07/2017, 11:22
Lampard schijnt inderdaad een man met een heel hoog IQ te zijn. Dat dit niet altijd blijkt uit zijn acties ten spijt. Zo kwam hij ooit in opspraak doordat er een sekstape met wat mannen van de nationale ploeg verscheen, het kleineren van Amerikaanse toeristen vlak na 9/11 en hij zou na de scheiding van de moeder van zijn dochters zijn huis omgetoverd hebben tot bachelor party paleis. Hopelijk houdt hij zich als manager wat rustiger en kunnen we onze doelstellingen bereiken. De eerste nieuwe aanwinst voor het nieuwe seizoen is bekend, al zal het voor velen geen verrassing zijn dat deze man naar West Ham United komt.

http://i.imgur.com/sqzJ9Sk.png

Vanavond volgt wie de rechterhand van Lampard gaat worden.

Juventino
04/07/2017, 16:09
Wie word je basisspeler Zabalata of Byram? Ben benieuwd naar je rechterhand.

RJ_MikiFan
04/07/2017, 20:57
Lampard bewijst dus dat wanneer de natuur zijn gang gaat het verstand stilstaat :)

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van oudere spelers, hopelijk kan Zabaleta verrassen!

Spoon0612
04/07/2017, 22:03
Benieuwd naar de rol van Zabaleta. Hopelijk staat hij Byram niet in de weg.

Matthias~
04/07/2017, 23:58
Leuke aankoop, zeker dat Zabaleta iets kan toevoegen aan deze ploeg. Hoop nu wel alleen dat Byram hem niet voor de voeten zal lopen.

db1512
05/07/2017, 00:09
Zabaleta en Byram zullen beide voldoende aan spelen toe komen. Zabaleta voegt natuurlijk wel wat ervaring toe, de volgende aankoop heeft ook voldoende ervaring. Hij zal tevens als rechterhand van Lampard gaan fungeren.

http://i.imgur.com/PRcy0DZ.png

Ik had John Terry al vastgelegd voordat het nieuws dat hij bij Aston Villa had getekend gisteren bekend werd. Ik heb al een bepaald verhaal in m'n hoofd, waardoor er af en toe transfers kunnen zijn die snel door de realiteit worden of al zijn ingehaald. Ik probeer een realistisch verhaal neer te zetten, al zal het af en toe wat geromantiseert worden.

Spoon0612
05/07/2017, 06:38
Op een gegeven ogenblik kun je het ook amper nog realistisch houden aangezien je bijv. In 2020 bent en irl is het voorlopig nog 2017. Leuk verhaal tot nu toe met Lampard, Terry en Zabaleta. Je moet iig niet te hoog spelen met je verdediging.

RJ_MikiFan
05/07/2017, 09:28
Op een gegeven ogenblik kun je het ook amper nog realistisch houden aangezien je bijv. In 2020 bent en irl is het voorlopig nog 2017. Leuk verhaal tot nu toe met Lampard, Terry en Zabaleta. Je moet iig niet te hoog spelen met je verdediging.

Realistisch is natuurlijk niet gelijk aan de realiteit... In dit geval acht ik het zeker mogelijk, dus is het realistisch.

Begiristain
05/07/2017, 11:07
Je story begint mooie vormen aan te nemen! Mooie combinatie van namen en een toffe club. Ook je stukjes zien er steeds weer beter uit.

Je moet iig niet te hoog spelen met je verdediging.

Gewoon doen, joh. Haha.

Daniël.
05/07/2017, 11:13
Als ervaren kracht is Zabaleta een prima aanwinst, maar ik ben benieuwd of hij ook basisspeler kan worden. Verder lijkt Terry mij een goede assistent.

Matthias~
05/07/2017, 12:50
Topduo! Kennen elkaar al jaren van bij Chelsea en dus denk ik dat dit niet mag teleurstellen.
En inderdaad, soms kun je niet andes dan het realisme ontlopen als je een totaal andere weg wil gaan inslaan of iets onverwachts wilt doen. Al is zeker een combinatie die niet onrealistisch zou zijn.

db1512
05/07/2017, 17:11
Bedankt voor de reacties jongens, wellicht komt er nog een ex-Chelseaspeler naar het London Stadium.

http://i.imgur.com/uOidsQA.png

itsblurb
05/07/2017, 17:51
Dat zou wel een geweldige optie zijn voor beide partijen. Ik denk dat ik ook een career ga doen met West Ham.

Matthias~
05/07/2017, 18:22
Moest je Sturridge kunnen binnenhalen zou dat wel mooi zijn. Een hereniging met Lampard en Terry, plus hij komt weer aan spelen toe.

Eén foutje gezien: West-Londen i.p.v. Oost-Londen moet het worden. West Ham ligt net zoals Chelsea en Fulham in West-Londen.

RJ_MikiFan
05/07/2017, 19:00
Goed stukje! €40M is wel veel voor een blessuregevoelige speler... Wellicht is Bakambu een optie als die andere opties niet haalbaar blijken?

Daniël.
05/07/2017, 20:48
Sturridge zou een geweldige aankoop zijn voor een club als West Ham. Ik ben alleen benieuwd of hij wel haalbaar blijkt.

Jesse
06/07/2017, 09:01
Hij lijkt me zeker wel haalbaar, het punt (voor mij) is zijn blessuregevoeligheid. Zoals RJ_MikiFan al zegt is veertig miljoen een behoorlijk bedrag, ook voor West Ham begrippen. Qua kwaliteit is het natuurlijk een heerlijke spits en kan hij bij jou de concurrentie met Harry Kane in het Engelse elftal weer aan gaan. Hopelijk lukt je (hem) dat! Zou mooi zijn, heb op de een of andere manier veel meer sympatie voor hem dan voor Kane.. haha..

Ryanajax
06/07/2017, 13:32
Sturridge zou een mooie aankoop zijn en van enorme waarde kunnen zijn mits hij niet geblesseerd raakt maar dat risico zou ik wel durven te nemen.

db1512
06/07/2017, 20:25
Het is natuurlijk wel een aardig bedrag voor een blessuregevoelige speler, wordt vervolgd!

http://i.imgur.com/0dirObg.png
Matthias~ zowel het London Stadium (huidige stadion) als Upton Park/Boleyn Ground liggen in Stratford, Oost-Londen.

Daniël.
06/07/2017, 20:54
Sigurdsson zou zeker een topaankoop zijn voor een club als West Ham. Ik denk echter wel dat hij beter kan dan West Ham. Maar als je hem toch binnen weet te halen, zal je er zeker plezier aan beleven.

RJ_MikiFan
06/07/2017, 21:22
Je zou inderdaad zeggen dat de IJslander een kwaliteitsimpuls is. Verstandig om eventuele aankopen pas te doen na de voorbereiding, zodat je precies weet wat het team nog nodig heeft!

Matthias~
06/07/2017, 21:47
db1512 Dan moet ik dat een beetje over het hoofd gezien hebben met dat nieuw stadion. Mijn excuses. :)

Moest je Sigurdsson kunnen binnenhalen zou dat wel mooi zijn. Een goede speler die wel bij West Ham past denk ik. Inderdaad een wijs besluit om pas na de voorbereiding de meeste aankopen te doen.

Begiristain
07/07/2017, 11:19
Nog even over je vorige stukje: Sturridge past er prima :praise:

Spoon0612
10/07/2017, 09:15
Hele leuke aankopen tot nu toe. Ben benieuwd hoe je nu gaat spelen voorin. Lanzini, Sigurdsson, Antonio en dan Sturridge op kop.

Jesse
10/07/2017, 10:19
Heerlijke aankopen man, met een lekkere aanval. Sigurdsson vind ik ook precies iemand die ertussen past, evenals Sturridge. KIU! :)

db1512
11/07/2017, 00:52
Dan nu de eerste aankoop van het seizoen, de andere twee berichten waren nog slechts geruchten maar Daniel Sturridge maakt nu echt onderdeel uit van onze selectie!

http://i.imgur.com/7J5iNrP.png

Volgende keer de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Matthias~
11/07/2017, 00:55
Een topspits voor West Ham die hopelijk zal gaan overtuigen en jouw ploeg richting successen kan gidsen met zijn doelpunten.

Daniël.
11/07/2017, 11:38
Mooi dat je Sturridge binnen hebt. Is toch een topspits voor West Ham-begrippen. Opvallend trouwens dat hij slechts 89 wedstrijden heeft gespeeld voor Liverpool. Hopelijk valt zijn blessureleed voor jouw team wel mee.

Jesse
11/07/2017, 11:58
Heerlijke aankoop!

RJ_MikiFan
11/07/2017, 20:00
Dit wordt erop of eronder voor Sturridge. Via Chelsea en Liverpool naar West Ham is toch telkens een stapje terug en dat gecombineerd met de flinke transfersom zal hij het nu echt moeten laten zien. Maar desalniettemin een prima aankoop!

Ryanajax
12/07/2017, 18:58
Mooie aankoop! Ben benieuwd wat hij voor je team kan betekenen.

db1512
12/07/2017, 20:49
Wederom bedankt voor alle reacties! Sturridge sloot pas na de groepsfase van het voorbereidende toernooi in Duitsland aan, maar liet zich direct zien. Hoe de voorbereiding verliep lees je hieronder!

http://i.imgur.com/WIO9YKP.jpg

Voor het overzicht nog even de gespeelde wedstrijden

West Ham United - Watford 3-0
(goal) 31' 1-0 Kouyaté (Lanzini)
(redcard) 43' Kabasele
(penaltymiss) 44' Noble
(goal) 61' 2-0 Obiang (Antonio)
(goal) 79' 3-0 Fernandes

Sporting CP - West Ham United 1-1
(goal) 24' 1-0 Gelson Dala
(goal) 90' 1-1 Calleri (Ogbonna)

West Ham United - Hertha BSC 2-3
(goal) 22' 0-1 Haraguchi
(goal) 51' 1-1 Carroll (Calleri)
(goal) 63' 1-2 Schieber
(goal) 75' 2-2 Calleri (Carroll)
(goal) 78' 2-3 Stark

SF RCD Espanyol - West Ham United 1-3
(goal) 6' 0-1 Lanzini
(goal) 25' 0-2 Sturridge (Calleri)
(goal) 57' 1-2 Victor Alavarez
(goal) 67' 1-3 Antonio (Lanzini)

F West Ham United - Hertha BSC 1-1 Hertha w.n.s. 5-6
(goal) 26' 1-0 Sturridge (Lanzini)
(goal) 71' 1-1 Weiser

Spoon0612
12/07/2017, 22:31
Lekker toernooitje, nu weet je aardig hoe je team speelt en of je eventueel nog versterkingen nodig hebt.

Damian'
12/07/2017, 22:54
Jammerlijk verlies na strafschoppen. Echter wel een aantal tegenstanders waar je je aan kan meten. Ziet er goed uit!

RJ_MikiFan
13/07/2017, 09:45
Zo te zien heb je veel scorend vermogen in de ploeg, dat is een goed teken!

Daniël.
13/07/2017, 10:06
Mooi stuk weer. Jammer dat je de finale na strafschoppen verliest. Wel mooi dat Sturridge zich meteen laat zien.

Jesse
13/07/2017, 10:13
Goed om te zien dat Daniel Sturridge meteen trefzeker is. Goed voor z'n zelfvertrouwen ook. Als ie lang moet wachten op zijn eerste goal doet dat hem natuurlijk niet veel goeds.
Jammer dat je verloor met penalties, maar het is niet anders. Zitten een paar goede teams tussen dus alsnog een goed toernooi achter de rug. Heb je je basiselftal getest of je hele selectie goed bekeken?

db1512
13/07/2017, 12:14
Jesse ik heb zowel mijn beoogde basiselftal als de overige spelers kunnen testen. Ik ben er dus ook achter gekomen dat een aantal spelers absoluut geen toekomst meer hebben bij de club. Zodra de transferperiode is afgelopen zal ik wat meer info over de selectie en opstelling geven.

De volgende aankoop is binnen!

http://i.imgur.com/IAOVOOl.png

Ik ga morgen een week op vakantie, de komende week hoeven jullie dus geen updates te verwachten. Waarschijnlijk komt er volgend weekend weer een update!

Matthias~
13/07/2017, 14:56
Topaankoop voor West Ham. Aan deze speler ga je hopelijk veel plezier beleven. Vind het ook mooi dat hij in Groot-Brittannië kan blijven. Goed bezig met je ploeg te versterken.

Veel plezier op vakantie! Waar gaat de reis naartoe als ik vragen mag?

Daniël.
13/07/2017, 17:26
Uitstekende aankoop! Sigurdsson lijkt me een speler die jouw team naar een hoger niveau kan tillen. Fijne vakantie!

db1512
13/07/2017, 18:00
Matthias~ naast fanatiek voetbalfan ben ik ook verknocht aan zeilen, ik ga een weekje met de boot op pad.

RJ_MikiFan
13/07/2017, 18:48
Wederom een geweldige aankoop. Fijne vakantie!

Ryanajax
14/07/2017, 16:49
Opnieuw een mooie aankoop. Fijne vakantie!

db1512
22/07/2017, 14:02
Het volgende stuk in het verhaal, het afscheid van een aantal overbodige spelers.

http://i.imgur.com/rexeZ4t.png

Het openingsduel tegen Leicester staat voor de deur, de volgende keer verslag van het eerste officiële duel van Frank Lampard als manager.

Daniël.
22/07/2017, 15:18
Goed dat je afscheid hebt genomen van de "net niet-"spelers. Hun vertrek levert zelfs nog een mooi bedrag op dat je nog kunt spenderen aan een of twee goede spelers. Succes tegen Leicester.

Begiristain
23/07/2017, 12:20
Keeper en vleugelspeler kunnen we denk ik wel inkoppen ;) Joe en Marko.

Tips:
- Titel zou ik anders formuleren. Nu klinkt het als een soort fansite, wat Goal.com niet is.
- Zeven miljoen. Euro bij vermelden.
- Eerste twee seizoen. +en, klein foutje.
- Ik zou tussen je alinea's een witregel minder maken.
- De balk van Goal.com had ik zelf naar rechts verplaatst, zodat je je stuk beter kan afsnijden.
- Let op dat je niet in herhaling valt met je alinea's. Drie lijken aardig op elkaar. Stuk bij Nordtveit wel goed, met zijn uitspraak erbij.

RJ_MikiFan
23/07/2017, 14:39
Jammer dat je Enner Valencia hebt verkocht. Aan die speler heb ik goede herinneringen, werd in een HSV carrière bij mij topscorer van de Bundesliga! Wel lekker gecashed...

Ryanajax
23/07/2017, 19:10
Geen verkeerd bedrag voor spelers die je toch niet zou gebruiken. Ben benieuwd of en aan wie je ze gaat investeren.

Matthias~
24/07/2017, 01:14
Goed om te zien dat je deze spelers laat vertrekken. Spelers die toch niet gebruikt zullen worden uiteindelijk kun je maar beter verkopen zodat je er nog wat aan over hebt, en zo kun je weer verder kijken naar nieuwe versterkingen voor je team.

db1512
25/07/2017, 21:19
Bedankt voor de feedback jongens! De eerste wedstrijd van het seizoen is gespeeld, hoe dat verliep lees je hieronder.

http://i.imgur.com/GvArEvm.jpg

De tweede wedstrijd van het seizoen, thuis tegen Newcastle, is ook gespeeld. De doelpuntenmakers en uitslagen van beide wedstrijden lees je hieronder.

Leicester City - West Ham United 1-3
(goal) 13' 0-1 Sigurdsson (Antonio)
(goal) 17' 1-1 Albrighton
(goal) 20' 1-2 Kouyaté (Antonio)
(goal) 85' 1-3 Obiang (Lanzini)

West Ham United - Newcastle United 0-2
(goal) 8' 0-1 Thauvin
(goal) 89' 0-2 Mitrovic

Ik verwacht snel de laatste twee aankopen te presenteren!

RJ_MikiFan
25/07/2017, 21:26
Goed begin, lekker ook dat Sigurdsson scoort! Jammer van de nederlaag tegen Newcastle...

Matthias~
26/07/2017, 00:14
Lekker gestart aan de competitie. Mooi om te zien dat Sigurdsson direct zijn doelpunt meepikt. Enkel spijtig dat je verloren hebt van Newcastle.

db1512
26/07/2017, 15:03
Dan nu de door Lampard zo gewenste nieuwe keeper.

http://i.imgur.com/1SFUJ4z.jpg

Hart komt voor €15.000.000 over van Manchester City, waar hij geen uitzicht had op speeltijd. De 71-voudig international kwam afgelopen jaar al niet in de plannen van Pep Guardiola voor en toog naar Italië. Bij Torino werd hij de eerste Engelse doelman in de Serie A sinds 1929 en wekte hij de interesse van verschillende (top)clubs. De 30-jarige doelman kiest echter voor West Ham United, waar hij onder andere oud-ploeggenoot Pablo Zabaleta tegen komt. Hart tekent voor twee jaar en gaat met rugnummer één spelen.

De komst van Hart zagen jullie wellicht wel aankomen doordat hij IRL ook is aangetrokken, ik kan alvast verklappen dat de nieuwe buitenspeler niet ook IRL is aangetrokken. Arnautovic komt in mijn carrière dus niet naar Oost-Londen. Wie het wel wordt lezen jullie in de volgende update.

Daniël.
26/07/2017, 16:21
Mooi start van de competitie tegen de voormalig Engels kampioen. Wel jammer dat je daarna verliest van Newcastle. Hart is een goede keeper voor West Ham, dus mooi dat je hem binnen hebt gehaald. Arnautovic komt dus niet. Ik ben benieuwd wie het dan wel wordt.

db1512
27/07/2017, 18:59
De, zeer waarschijnlijk, laatste aankoop van deze transferperiode is binnen. Wel zou het zo kunnen zijn dat er nog enkele spelers met weinig perspectief mogen vertrekken, maar qua aankopen verwacht ik weinig vuurwerk van onze kant meer.

http://i.imgur.com/I5rl3Uh.png

De eerste bekerwedstrijd van het seizoen is ook gespeeld, uit tegen Fulham om de Capital One Cup. In deze wedstrijd kregen ook enkele reservespelers een kans om indruk te maken, maar de grote man tijdens dit treffen was één van onze aankopen. In een aantal wedstrijden heeft hij direct laten zien erg belangrijk voor ons te zijn en hij speelt ook nog eens heerlijk.

Fulham - West Ham United 1-3
(redcard) 5' Ragnar Sigurdsson
(goal) 6' 0-1 Gylfi Sigurdsson (vrije trap)
(goal) 10' 1-1 Jozabed
(goal) 60' 1-2 Carroll (Fletcher)
(goal) 76' 1-3 Sigurdsson (Carroll)

De transferperiode zit er bijna op, in de volgende update volgt een selectie update zodat jullie een beeld hebben hoe de selectie er nu uit ziet en wat de mogelijkheden qua opstelling zijn.

itsblurb
27/07/2017, 19:50
Sigurdsson is (tot nu toe) een top aankoop gebleken. Zaha is trouwens ook een mooie transfer.

Ryanajax
28/07/2017, 00:16
Mooie aankopen en goede resultaten op Newcastle na dan. Zaha vindt ik, vanwege mijn Crystal Palace MS, een leuke aankoop. Ben benieuwd hoe hij bij jou gaat presteren.

Begiristain
28/07/2017, 11:22
Goede aankoop. Was helemaal vergeten dat hij ook opgeleid was bij Palace. Sterk stukje!

RJ_MikiFan
28/07/2017, 12:12
Toffe aankoop alweer! Zeker een stap omhoog voor hem.

Benieuwd naar het overzicht van je selectie.

Daniël.
28/07/2017, 18:24
Goede aankoop weer. Ik denk dat Zaha zeker iets kan toevoegen. Sigurdsson is trouwens ook goed begonnen. Ik denk dat West Ham dit seizoen zeker een verrassing kan worden.

Matthias~
29/07/2017, 00:35
Leuke aankoop met Zaha. Hopelijk kan hij een beetje zijn stempel drukken op dit team.

Ook mooi dat je hebt weten winnen tegen Fulham, al was dat wel een must denk ik. Kan West Ham de revelatie van het seizoen worden? Hopelijk wel.

db1512
29/07/2017, 14:07
Een redelijk volle update deze keer. De transferperiode zit erop dus in het stuk hieronder de belangrijkste transfers van de afgelopen tijd. Er zitten zeker een aantal verrassende overgangen tussen! Daarnaast de update van de selectie met de mogelijkheden qua opstelling, tussendoor werd er ook een bezoek gebracht aan het Vitality Stadium waar we tegen Bournemouth speelden.

http://i.imgur.com/TyHiQE3.png

Dan nu de selectie waar we in elk geval tot aan januari mee gaan werken. Er zitten nog enkele spelers tussen die ik helaas niet heb kunnen slijten, zij staan onderaan het selectie overzicht en mogen in januari proberen een andere club te vinden.

http://i.imgur.com/0flJkLA.png

In de volgende opstellingen kan met deze selectie gespeeld worden.

4-2-3-1:
http://www.footballuser.com/formations/2017/07/1611939_West_Ham_United.jpg

4-4-2:
http://www.footballuser.com/formations/2017/07/1611941_West_Ham_United.jpg

Afhankelijk van de tegenstander spelen we in een van deze twee opstellingen. De selectie heeft geen echte linksbuiten, maar Gylfi en Lanzini spelen beide vaak in een vrije rol vanaf links. Zaha zou ook samen met Antonio kunnen spelen, Zaha zou dan naar links verhuizen.

Bournemouth - West Ham United 1-1
(goal) 7' 1-0 Arter
(goal) 9' 1-1 Carroll (Zabaleta)

Ryanajax
30/07/2017, 13:08
Je hebt een mooie selectie, ik denk dat je het de topploegen wel lastig kunt gaan maken in onderlinge duels maar over het hele seizoen zul je nog te kort komen verwacht ik. Dat is ook geen schande natuurlijk als Manchester United zomaar 200 miljoen euro voor twee spitsen neer legt.

Daniël.
30/07/2017, 17:08
Je hebt toch wel een aardig teampje zo. Ik ben benieuwd of je nog meer kan verrassen dit seizoen. Manchester United gaat weer eens door met het kopen van alle spitsen. Hopelijk fixen ze dit in FIFA 18. Verder opvallend dat Warmerdam naar Liverpool vertrekt.

db1512
31/07/2017, 23:33
De eerste derby van het seizoen is gespeeld.

http://i.imgur.com/SIGI7Pz.png

Ook is er tegen Southampton en Barnsley (COC) gespeeld.

West Ham United - Arsenal 0-0

Southampton - West Ham United 2-1
(goal) 12' 0-1 Kouyaté (Sigurdsson)
(goal) 19' 1-1 Natcho
(goal) 49' 2-1 Redmond

West Ham United - Barnsley 5-0 (COC)
(goal) 27' 1-0 Sturridge (Zaha)
(goal) 57' 2-0 Fernandes (Sigurdsson)
(goal) 67' 3-0 Fletcher (Zaha)
(goal) 69' 4-0 Fletcher (Calleri)
(goal) 86' 5-0 Fletcher (Calleri)

De komende weken staat de thuiswedstrijd tegen Liverpool op het programma en gaan we op bezoek bij Everton.

Matthias~
01/08/2017, 00:34
Over je vorige stukjes: je hebt een knappe ploeg opgebouwd met Sturridge en Lanzini als spelers die er bovenuit steken, nette selectie met West Ham.
Ook leuk om te zien dat je de grote transfers bij je story betrekt, zo zien we ook eens wat er gebeurt bij de andere teams.

Over de matchen tegen Arsenal en Barnsley: Gelijkspelen tegen Arsenal is mooi en je hebt een punt behaald tegen een stadsgenoot, Hart doet zijn werk goed. Barnsley leg je dan weer helemaal over de knie. Lekkere overwinning.

db1512
01/08/2017, 17:13
Waar eerder Eidur Gudjohnsen ons al een beetje hielp door zijn landgenoot Gylfi Sigurdsson te adviseren naar ons over te stappen krijgen Lampard en Terry nu wederom hulp bij het aantrekken van een speler. Een oud teamgenoot uit hun Chelsea tijd helpt het duo namelijk aan een groot talent uit diens voetbalschool.

http://i.imgur.com/4qlLfgn.png

Nadat Drogba en Lampard koffie hebben gedronken besluit Lampard de jeugdspeler in kwestie aan te nemen. Yves Cissé gaat meetrainen met het eerste elftal en zal in de bekerwedstrijden een kans krijgen zich te bewijzen. Cissé is een 18-jarige Ivoriaan die het best uit de voeten kan als centrale verdedigende middenvelder. Voor zijn leeftijd beschikt hij al over een aardig fysiek en een goed linkerbeen.

Yves Cissé - CVM - 18 jaar - 68 algemeen - potentie 88-93

Volgende keer weer een wedstrijdverslag.

Matthias~
01/08/2017, 23:29
Leuk dat je mede dankzij Drogba aan zo een talent bent kunt komen. De nieuwe Yaya Touré? De tijd zal het leren denk ik.

Wel één klein foutje gezien in het eerste bericht van Lampard naar Drogba. Voetbalschoen? Dat moet voetbalschool zijn veronderstel ik. Voor de rest prima natuurlijk.

Begiristain
02/08/2017, 10:09
Beste potentie. Leuk gemaakt met dit WhatsApp-bericht! Goede afwisseling van je berichten.

itsblurb
02/08/2017, 11:53
Matthias~ waarschijnlijk die rot autospelling weer :)

Ryanajax
02/08/2017, 12:51
Leuk stukje! Ben benieuwd hoe de jeugdspeler zich zal gaan ontwikkelen.

db1512
02/08/2017, 23:36
Zal inderdaad de autocorrect zijn geweest ;)

Dan nu het verslag van de wedstrijd tegen Liverpool.

http://i.imgur.com/VpR4tZb.png

Ook de wedstrijd op Goodison Park tegen Everton en de thuiswedstrijd tegen West Bromwich Albion zijn gespeeld.

West Ham United - Liverpool 3-0
(goal) 14' 1-0 Sturridge (Carroll)
(goal) 17' 2-0 Carroll (Sturridge)
(goal) 24' 3-0 Sturridge (Reid)

Everton - West Ham United 1-1
(goal) 38' 0-1 Kouyaté (Zaha)
(goal) 44' 1-1 Barkley

West Ham United - West Bromwich Albion 2-0
(goal) 16' 1-0 Lanzini (Cresswell)
(goal) 48' 2-0 Sigurdsson (vrije trap)

Ik ben vanaf morgen zo'n anderhalve week met de boot op vakantie, dus waarschijnlijk zal de volgende update volgend weekend ergens verschijnen.

Matthias~
03/08/2017, 23:12
Goede resultaten. Vooral mooi om zo overtuigend van Liverpool te winnen. 7 op 9 is zeer niet slecht en gelijkspelen tegen Everton is ook geen schande natuurlijk. Benieuwd naar de volgende wedstrijden.

Veel plezier op vakantie!

JLAV
04/08/2017, 00:53
Even om terug te komen op post #82.

Het ziet er allemaal heel best uit, heb even je novelle doorgebladerd en ik ben fan van novelle-makers die grafisch ook nog wat kunnen laten zien. Om even de puntjes op de i te zetten heb ik een tip die je in het vervolg misschien kunt gebruiken of kunt toepassen.

Komt die: De foto met Hart, daar kan in werkelijkheid nooit een foto van genomen worden. (of er moest een cameraman op de doellijn staan ;p) Mocht je mooiere en realistische screens willen maken; wacht op de herhalingen tussendoor of aan het einde van de wedstrijd. Die herhalingen geven vaak beelden gefilmd vanaf de zijkant waardoor je een realistische positie voor je screen te pakken hebt.

Leuke club, leuke novelle.. GZD ;).

RJ_MikiFan
05/08/2017, 13:13
Heel goed bezig db1512

Mooi ook dat stukje met WhatsApp bericht, inclusief autocorrect! :)

db1512
19/08/2017, 13:33
Begiristain ook hier mag een slotje op. Heb de tijd er niet voor de komende weken om stukjes te schrijven. Iedereen die in dit topic heeft gereageerd, bedankt daarvoor! Deze story heeft helaas niet zo lang geduurd, maar ik hoop dat jullie het toch met plezier gelezen hebben. Als Fifa 18 uit komt hoop ik weer een langere story te kunnen schrijven.