PDA

Bekijk Volledige Versie : Celta Vigo: de trots van West-Spanje

itsblurb
28/06/2017, 15:13
Celta Vigo

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/pt/3/3d/Celta_de_Vigo.png
De trots van West-Spanje had een nieuwe trainer nodig nadat Eduardo Berizzo ontslagen was. De nieuwe trainer was niemand minder dan Louis van Gaal die speciaal voor Celta Vigo weer aan het werk ging. Louis van Gaal zijn droom is om talloze bekers te halen met deze mooie Spaanse club. Vorige jaar belandde de club namelijk in de halve-finale van de Europa League. In de halve-finale was Manchester United net iets te groot. Herkansing zal in ieder geval volgend jaar niet komen. De club eindigde vorig jaar op een roemloze 13e plek. Tijd voor een nieuw begin met een nieuwe trainer dus.

In deze carrière stap ik in de schoenen van de nieuwe coach van Celta Vigo: Louis van Gaal. Zal het van Gaal lukken om met Celta Vigo prijzen te winnen of wordt het Louis van Gaan?

Lompekop.
28/06/2017, 15:30
Weer Louis van Gaal, maar ditmaal met een zeer verassende keuze voor Celta. Succes!

Matthias~
28/06/2017, 16:30
Opnieuw Van Gaal inderdaad. Celta is een originele keuze. Succes er mee!

RJ_MikiFan
28/06/2017, 19:20
Leuke club met vooral een interessante selectie.

Van Gaal vind ik een verrassende naam voor deze club, maar wellicht dat het heel goed kan uitpakken. Veel succes in ieder geval!

itsblurb
29/06/2017, 10:27
Juli 2016

Voorbeschouwing
Celta Vigo doet mee aan de Champions Trophy. Ditmaal wordt het voorseizoentoernooi gehouden in Nederland. We zullen samen gaan strijden om de beker met Feyenoord, Club Brugge, Newcastle United, SM Caen, Atalanta, PSV en VFB Stuttgart. We zitten ingedeeld in de groepfase met Feyenoord, Club Brugge en Newcastle United. De clubs zijn ongeveer van het zelfde niveau als ons, dus het zal heel spannend worden. Overigens is het ook juli dat betekent dat het ook transferperiode is. Op de spits positie en de linksmidden positie is het mager. Daar zullen ook versterkingen gehaald moeten worden.

Champions Trophy speelronde 1:
Celta Vigo – Club Brugge 2-3
43’ Aspas
53’ Vormer
57’ Bongonda
81’ Refaelov
90’ de Bock

Champions Trophy, speelronde 2
Newcastle United – Celta Vigo 0-0

Champions Trophy, speelronde 3
Celta Vigo – Feyenoord 3-1
20’ Rossi
76’ Vente
79’ Mallo
90’ Aspas

Uitslag poule A:
1. Feyenoord (6)
2. Celta Vigo (4)
3. Club Brugge (4)
4. Newcastle United (2)

Champions Trophy, halve finale 2-0
Celta Vigo – Atalanta 2-0
31’ Jozabed
70’ Guidetti

Champions Trophy, finale 1-0
Celta Vigo – Feyenoord
70’ Guidetti

Transfers:

Naam
Van
Naar
Prijs

Riera
Celta Vigo
Barnet
lenen

Medina
Celta Vigo
Elche CF
lenen

Alenda
Celta Vigo
Rayo Vallecano
lenen

Diaz
Celta Vigo
Valencia
€12.500.000

Ontiveros
Malaga CF
Celta Vigo
€2.500.000

Lozano
CD Tenerife
Celta Vigo
€2.750.000

Nabeschouwing
Met veel geluk hebben we in de Champions Trophy de groepsfase overleefd na een onterecht verlies tegen Brugge. Daarna hebben we terecht het toernooi gewonnen. Op de transfermarkt zijn we ook actief geweest. Ik heb een paar talenten uitgeleend zodat ze speeltijd krijgen. Ontiveros en Lozano zullen de bank warm gaan houden het komende seizoen. Diaz is verkocht aan Valencia voor een prima bedrag.

Daniël.
29/06/2017, 11:00
Jammer dat je de zege weggaf tegen Club Brugge, maar gelukkig ging je toch nog door om vervolgens het toernooi te winnen. Je aankopen ken ik niet echt, maar het is goed om te zien dat je niet van die standaardaankopen doet die iedereen altijd doet. Ik ben benieuwd met wie je je nog meer gaat versterken.

RJ_MikiFan
29/06/2017, 19:49
Prima voorbereiding!

Javi Ontiveros heb je voor een prima prijs weten aan te trekken, maar heeft hij niet een ontzettend laag uithoudingsvermogen?

itsblurb
29/06/2017, 20:00
Prima voorbereiding!

Javi Ontiveros heb je voor een prima prijs weten aan te trekken, maar heeft hij niet een ontzettend laag uithoudingsvermogen?

Klopt ben zijn stamina ook aan het trainen. Zit nu ING winterstop en daar heeft hij al 60 stamina. Dus het is niet een heel erg promleem. Hij zal aan het einde van het seizoen wel 75 stamina hebben.

RJ_MikiFan
29/06/2017, 20:03
Dat valt inderdaad heel erg mee, dacht dat het iets van 40 was ofzo haha...

Maar als je niet Europees speelt (en dus maar één wedstrijd per week) dan is 60 al meer dan genoeg...

Jesse
30/06/2017, 12:33
Je moet de link tussen en zetten

Matthias~
30/06/2017, 12:36
Goede voorbereiding en een mooi verslag. Enkel spijtig van die zege tegen Club. Overigens leuk om eens het lijstje met de versterkingen en vertrekkende spelers te mogen zien. Lozano is een goede voor Celta, net zoals Ontiveros.

itsblurb
30/06/2017, 13:20
Jesse dat werkt dus niet maar met welk progamma maak jij de screenshots ik met Bandicam is dat het probleem soms?

Matthias~
30/06/2017, 13:37
Je kunt ook altidj een printscreen nemen en dan het deel dat je wilt hebben uitsnijden met Photoshop of Paint en dan uploaden met een webiste zoals TinyPic of Mupload.

itsblurb
30/06/2017, 14:15
http://i64.tinypic.com/f0vtop.jpg
Verslag
Augustus was een goede maand. Het begon allemaal met een teleurstellend gelijkspel tegen CD Leganés. Het 4-1-2-1-2 systeem werkte niet meer goed. Na de wedstrijd kregen we ook nog is slecht nieuws te horen. Hugo Mallo had besloten om de club te verlaten. Hij vond dat hij toe was aan een stapje hogerop Er moest dus meteen gezocht worden naar een vervanger. Gelukkig duurde dit niet lang en hadden we meteen een waardige vervanger binnen; Capa. Een week na de 0-0 tegen CD Leganés moesten we tegen de Champions League winnaar. Real Madrid kwam aanzetten met een B-team en daar zullen ze veel spijt van gehad hebben…
http://i64.tinypic.com/15nxefa.jpg
De basis opstelling.

Ryanajax
30/06/2017, 14:50
Mooie overwinning op Real ondanks dat het een B-elftal was. Verder heb je leuke aankopen gedaan die ook realistisch zijn.

Daniël.
01/07/2017, 11:44
Geweldig resultaat tegen Real Madrid. Dat is het risico als je je B-team opstelt. Wel jammer dat Mallo weg wilde, maar je hebt er een goede, realistische speler in zijn plaats gehaald.

Matthias~
01/07/2017, 13:58
Een klinkende zege tegen Real, chapeau ookal speelden ze met een B-ploeg. Spijtig van Mallo, al heb je wel een goede vervanger in huis gehaald, past ook goed binnen het plaatje van Celta.

RJ_MikiFan
01/07/2017, 15:44
Wat was eigenlijk de reden dat Real met een B-ploeg speelde? Heb je wel alle updates geïnstalleerd? Dan zouden de ploegen toch hun sterkste spelers op moeten stellen.

itsblurb
01/07/2017, 17:44
RJ_MikiFan geen idee waarom. Maar de 2e keer dat ik tegen ze speelde op mijn carrière met A team alleen casilla stond op goal. Maar ik denk dat het door Europese super cup of de Spaanse JC-Schaal anders zou ik het ook niet weten.

db1512
01/07/2017, 18:04
Klinkende overwinning op Real, wel bizar dat ze met een B-team speelden. Wat ik zelf vaak doe als ik topwedstrijden speel in carrière is de opstelling van de tegenstander aanpassen. Als ik bijvoorbeeld met Milan de derby tegen Internazionale speel dan wil ik wel tegen de sterkst mogelijke elf spelen. Dit kan je doen als je 2 controllers hebt en dan eentje bij kant kiezen bij de tegenstander te zetten. Opstelling aanpassen, starten en voordat de wedstrijd begint even pauzeren en de 2e controller in het midden zetten.

itsblurb
01/07/2017, 18:15
http://i67.tinypic.com/ok7me9.jpg
Verslag
September was een geweldige maand voor Celta Vigo waarin maar één nederlaag geleden werd. Dit was tevens de enige nederlaag tot nu toe in het seizoen. Op dit moment staan we op een knappe 2e plaats op de ranglijst achter Barcelona. Aspas was deze maand ook lekker in vorm door 1 doelpunt te maken en 3 keer een assist te geven. Hopelijk volgen nog meer maanden als September...

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Klinkende overwinning op Real, wel bizar dat ze met een B-team speelden. Wat ik zelf vaak doe als ik topwedstrijden speel in carrière is de opstelling van de tegenstander aanpassen. Als ik bijvoorbeeld met Milan de derby tegen Internazionale speel dan wil ik wel tegen de sterkst mogelijke elf spelen. Dit kan je doen als je 2 controllers hebt en dan eentje bij kant kiezen bij de tegenstander te zetten. Opstelling aanpassen, starten en voordat de wedstrijd begint even pauzeren en de 2e controller in het midden zetten.

Bedankt voor de tip die ga ik zeker gebruiken!

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Trouwens Let maar niet op die rode lijntjes onder de woorden ik ben net nieuw en moet nog veel leren haha

db1512
01/07/2017, 18:25
In wat voor programma werk je? Zowel in je internetbrowser als programma's als Word kan je spellingscontrole uit zetten, ik doe dit altijd nadat ik m'n stuk af heb. Dan voorkom je spellingfouten maar krijg je achteraf niet die rode lijntjes bij namen e.d.

Qua resultaten gaat het erg goed, 9 punten uit 4 wedstrijden is lang niet gek. Knappe overwinning uit bij Atletico ook!

RJ_MikiFan
01/07/2017, 21:54
Bij Atlético winnen is heel erg knap! Verliezen van Espanyol kan gebeuren, in mijn periode bij Valencia vond ik het altijd een lastige / nare tegenstander. Met een beetje geluk haal je misschien wel kwalificatie voor de Champions League!

itsblurb
01/07/2017, 21:58
Bij Atlético winnen is heel erg knap! Verliezen van Espanyol kan gebeuren, in mijn periode bij Valencia vond ik het altijd een lastige / nare tegenstander. Met een beetje geluk haal je misschien wel kwalificatie voor de Champions League!

Klopt lastige ploeg heb dit probleem ook telkens bij Leganés. Had jij dat ook bij Leganés?

RJ_MikiFan
01/07/2017, 22:17
Klopt lastige ploeg heb dit probleem ook telkens bij Leganés. Had jij dat ook bij Leganés?

Jep, Leganés stond bij mij vaak tijdens de winterstop in de top 4, waarna het na de winter volledig in elkaar stortte en dan in de middenmoot eindigde.

Daniël.
02/07/2017, 00:18
Goede resultaten. Knap dat je in Madrid Atlético hebt weten te verslaan. Die tweede plaats is knap, ook al is de competitie net bezig. Hopelijk trek je deze goede vorm door.

Matthias~
02/07/2017, 02:20
Ziet er goed uit deze maand. Mooi om te zien dat je gewonnen hebt op het veld van Atlético. Je staat knap tweede met deze vorm en resultaten. Ik hoop dat je dit kan volhouden.

itsblurb
05/07/2017, 10:27
http://i65.tinypic.com/309ssjs.jpg

Daniël.
05/07/2017, 11:15
Deze maand ging het wat moeizamer, maar verliezen van Barcelona is geen schande en verliezen van Las Palams kan gebeuren. Wat een spektakelstuk trouwens tegen Villarreal met maar liefst 8(!) goals. Hoeveelste sta je nu?

itsblurb
05/07/2017, 12:31
Deze maand ging het wat moeizamer, maar verliezen van Barcelona is geen schande en verliezen van Las Palams kan gebeuren. Wat een spektakelstuk trouwens tegen Villarreal met maar liefst 8(!) goals. Hoeveelste sta je nu?

Uit me hoofd 3e.

RJ_MikiFan
05/07/2017, 18:54
Voor de supporters kan het seizoen niet meer stuk: winst in de derby!

itsblurb
05/07/2017, 19:39
Voor de supporters kan het seizoen niet meer stuk: winst in de derby!

Ik volg LaLiga niet. Ik kijk alleen EL Classico maar wint Celta bijna nooit tegen Deportivo?

Matthias~
05/07/2017, 22:00
Van Barça verleizen is neit erg wat mij betreft en ook Las Palmas is geen slechte ploeg. Tegen Villarreal is het wel spannend geweest blijkbaar.

Jesse
06/07/2017, 09:12
Zoals al gezegd wordt is verliezen van Barcelona totaal geen schande. Vind alleen dat je wel veel tegengoals krijgt. Misschien toch je verdediging even een boost geven?

itsblurb
06/07/2017, 09:48
Zoals al gezegd wordt is verliezen van Barcelona totaal geen schande. Vind alleen dat je wel veel tegengoals krijgt. Misschien toch je verdediging even een boost geven?

Dat komt omdat ik me sliders hier voor pas de 2e keer ofzo gebruikte. Maar ik heb schoten cpu op 25 en vaardigheid keeper ook op 25. Dus ik heb vaak dat hun 1 Schot hebben en ik 9. Maar in de winter haal ik een ex barca keeper die niet wist de slagen bij zijn huidige club. Die zal zeer zeker vaker zijn doel schoon houden.

Jesse
06/07/2017, 10:01
Oe, spoiler alert. Bravo? Valdés misschien?

Begiristain
07/07/2017, 11:12
Valdés is los van degradatie, aardig geslaagd. Dus ik denk aan Bravo dan inderdaad.

itsblurb
07/07/2017, 21:11
Jongens ik wil even melden dat er 10 dagen GEEN verslag komt. Ik ga lekker genieten van de bergen in Oostenrijk! Ik zal wel via me mobiel actief blijven op het forum.

NiekGunst1
07/07/2017, 21:23
Prima, geniet van je vakantie!

Jesse
08/07/2017, 10:02
Fijne vakantie man!

Begiristain
08/07/2017, 10:47
Fijne vakantie!

Ryanajax
08/07/2017, 15:20
Veel plezier in Oostenrijk