PDA

Bekijk Volledige Versie : Ajax - Louis van Gaal

itsblurb
22/06/2017, 12:59
Dit is voor de duidelijkheid een korte introductie. Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden net zoals ik.

Nieuwe competitie in Europa
De UEFA kondigde plotseling een persconferentie aan. Journalisten haastte zich naar het hoofdkantoor om bij deze persconferentie aanwezig te zijn. De UEFA zei dat het om groot nieuws gaat wat de voetbalwereld in de landen Nederland,BelgiŽ,Zwitserland,Denemarken,Polen en Noorwegen zal veranderen.

De Nederlander Michael van Praag vertelde dat er een nieuwe competitie gaat komen met alle topclubs van de kleinere competities. 'We hebben dit idee voorgesteld aan de clubs en 75% stemde voor en 25% tegen. Voor de kleinere clubs uit de mindere competities is dit natuurlijk ook geweldig zij hebben nu serieuze kansen op de landstitel. Kijk maar naar ploegen als FC Utrecht of Standard Luik. We hebben besloten de competitie de volgende naam te geven: UEFA Mega League. Wij kijken ernaar uit hopelijk de fans en de spelers ook'.

http://imgserv1.tcdn.nl/v1/bOTZpCzkmNa6yl4SwHNxquAfFA0=/616x356/smart/filters:format(jpeg):quality(35)/http%3A%2F%2Fimages.api.telegraaf.nl/restapi/v1/tools/imageio/img-24068764%3Fwidth%3D2048%26height%3D1536%26cq%3D0.9 %26action%3DcropMi
Michael van Praag tijdens de persconferentie.

De competitie zal bestaan uit de volgende ploegen:
1. AZ
2. Ajax
3. BSC Young Boys
4. Club Brugge
5. FC Basel
6. FC Kopenhagen
7. FC Midtjylland
8. Feyenoord
9. KAA Gent
10. KRC Genk
11. Lech Poznan
12. Legia Warschau
13. MalmŲ FF
14. PSV
15. RSC Anderlecht
16. Rosenborg BK

De competitie werkt als volgt: na 30 wedstrijden is de reguliere competitie afgelopen. De nummers 1 tot 6 hebben dan nog wel een paar wedstrijden voor de boeg want die gaan dan spelen voor het kampioenschap door nogmaals tegen elkaar te spelen.

Lompekop.
22/06/2017, 13:10
Origineel idee. Waarschijnlijk zijn Ajax en PSV de sterkste teams naar mijn idee. Veel succes!

Jesse
22/06/2017, 13:12
Leuk! Nog een MS! Leuk idee ook! Vraag me af of die top 6 nog een playoffs nodig hebben, denk dat 30 wedstrijden gewoon leuker is.

Leuk ook dat je met Ajax begint. Ga je het doen zonder Klaassen, Traorť? Ben benieuwd!

Begiristain
22/06/2017, 13:49
Ben benieuwd wat je gaat doen!

Matthias~
22/06/2017, 14:15
Leuk concept. Benieuwd hoe je dit verder gaat uitwerken. :) Ajax en PSV, maar ook Anderlecht zullen tot de sterkste ploegen behoren van deze competitie mijn inziens.

Veel succes met Ajax!

db1512
22/06/2017, 15:05
Denk dat je FC Basel ook zeker niet uit mag vlakken, hebben ook een prima ploegje waar de laatste jaren voldoende talent voor een prima bedrag is verkocht.

itsblurb
22/06/2017, 17:40
Louis van Gaal naar Ajax
Het hing al een tijdje in de lucht maar het is dan nu echt bevestigd; Louis van Gaal is de nieuwe trainer van Ajax. Marcel Keizer is teruggezet naar Jong Ajax wegens een fikse ruzie met de selectie van Ajax 1. Louis van Gaal verteld in een interview met de Telegraaf dat zijn doelen dit jaar zijn om alles te winnen wat mogelijk is. Hij doelt hier mee op de Mega League, Mega Cup en de Europa League.

Louis van Gaal had een tijdje geleden aangekondigd te stoppen met het coachen, maar gaat toch weer verder. Louis van Gaal zelf zegt erover 'Op het moment dat ik aankondigde dat ik zou stoppen met coachen had ik nooit verwacht dat ik een aanbod van zo'n mooie club als Ajax zou krijgen. Het is een voorstel die je niet kan weigeren'.

https://i.ytimg.com/vi/TpgVkC4eX4I/maxresdefault.jpg

Dit is de tweede keer dat van Gaal hoofdtrainer is bij Ajax. In 1991 was hij ook al hoofdtrainer. In die periode won hij de Champions League met Ajax. In zijn trainerscarriŤre is hij ook actief geweest bij clubs als Bayern, Barcelona en Manchester United.

RJ_MikiFan
23/06/2017, 10:18
Zeer originele opzet en ook een originele keuze wat betreft de trainer. Succes!

Jesse
23/06/2017, 10:20
Ik had hem alleen wel aangesteld als vervanger van Peter Bosz, en niet zoals nu Marcel Keizer met een ruzie weg laten gaan, naar een jonger team waar hij alsnog de helft van de spelers tot zijn beschikking heeft..

DaniŽl.
23/06/2017, 11:26
Leuk concept en ook een goede trainer voor Ajax. Ik had Van Gaal zelf gewoon aangesteld als vervanger van Bosz in plaats van Keizer, wat Jesse ook al zei. Ik ben benieuwd naar het vervolg.

Matthias~
23/06/2017, 14:03
Van Gaal als coach is eens iets anders, een goede trainer voor Ajax, dat is zeker. Zoals mijn voorgangers zeggen, je had hem beter kunnen voorstellen als opvolger voor Peter Bosz. Veel succes er mee. :)

Lompekop.
24/06/2017, 14:04
Leuke keuze. Zal verder niets herhalen wat al eerder gezegd is, maar dat is ook mijn mening. Het is afwachten of Louis weer een meesterlijke tactiek kan verzinnen om ook deze competitie op zijn naam te kunnen schrijven.

itsblurb
26/06/2017, 19:27
Ik heb besloten om met een nieuwe club te gaan beginnen daarom vraag ik of een mod mijn stuk kan verwijderen. Ik begin binnenkort opnieuw sorry hiervoor :(

Jesse
27/06/2017, 11:21
Jammer, was een leuk idee. Succes met je nieuwe club.

itsblurb
27/06/2017, 12:50
Jesse klopt alleen het werkt niet goed voor mij en als ik fifa speel wil ik altijd realistisch houden en dat was zo niet 100% mogelijk. Ik denk dat ik beter nog even 2x had moeten nadenken.

db1512
27/06/2017, 13:35
Jammer, maar goed om te horen dat je het nog een keer wil proberen! Wat ik zelf altijd doe is vooraf al een beetje een verhaal bedenken wat ik wil gaan volgen. Denk hierbij aan een bepaald beleid, enkele aankopen enzo. Als je een beetje weet wat je wil bereiken houd je het makkelijker vol om door te gaan.

itsblurb
27/06/2017, 17:54
Ja dat is ook veel verstandiger. Ben daar ook mee bezig nu. Ik ga spelen met een mooie Spaanse ploeg waar ik mooie ideeŽn voor heb.

Begiristain
27/06/2017, 22:31
Goed dat er nog even nagepraat is, dan sluit ik het topic bij deze. Succes met je nieuwe start!