PDA

Bekijk Volledige Versie : Gillingham FC

Lompekop.
01/06/2017, 17:48
Hallo allemaal,

hier is het begin van mijn Gillingham carrière. Er komen nog heel veel updates aan in de toekomst, maar laten we eerst maar eens beginnen met de introductie.

Veel lees plezier!

Gillingham vindt nieuwe trainer
Aan de vooravond van een nieuw voetbalseizoen is er bij Gillingham FC een nieuwe trainer gepresenteerd. Afgelopen seizoen nam Justin Edinburgh afscheid na een dienstverband van één jaar en zijn werkzaamheden zullen worden overgenomen door Ben Haines. De 42-jarige Haines was de voorgaande 18 jaar werkzaam als assistent van Engeland U-19 en heeft daarom ook menig talent de revue zien passeren. Volgens Haines is het nu de tijd om op eigen benen te staan. ‘Ik werd benaderd door voorzitter Paul Scally en ben daarna met de club gaan praten. Het waren fijne gesprekken die voor mij heel goed voelde. Ik ben heel blij met deze kans en ga met veel enthousiasme en zorgvuldigheid deze uitdaging aan.’

Op 1 juli 2016 was de eerste persconferentie. Hierin liet Haines blijken dat hij binnen een aantal jaar een team wil managen dat mee kan doen om promotie naar de Championship. ‘Er zal de komende tijd veel moeten gebeuren. De selectie ziet er goed uit, maar er moeten nog wat puntjes op de i gezet worden. Om deze reden spelen we geen toernooi als voorbereiding, maar zullen wij ons volledig focussen op de aankomende trainingen, om ons goed voor te bereiden op de eerst volgende wedstrijden.’

Nadat Ben Haines zijn tijd erop zat, kwam voorzitter Paul Scally aan het woord. Hij vertelde dat komend seizoen de focus ligt op lijfsbehoud in The League One. ‘Het is aan Ben om te zorgen dat we dit seizoen handhaven in deze competitie. Als dat lukt, kunnen we volgend seizoen misschien verder kijken dan dat we nu kunnen.’

Vrijdag 1 juli 2016 | Selectie-update

https://s7.postimg.org/yfs7ar86z/Selectie_per_1_juli_2016.png (https://postimg.org/image/i4s3efvp3/)how do i print screen (https://postimage.io/app.php)

Dit was het begin van dit verhaal. Binnenkort komt het volgende stuk. Alvast bedankt voor het lezen en tips & andere comments zijn van harte welkom. Hopelijk tot de volgende keer!

NiekGunst1
01/06/2017, 18:26
Goed stukje! Originele club, succes ermee!

Begiristain
01/06/2017, 19:06
Ben benieuwd hoe je verhaal gaat lopen!

RJ_MikiFan
01/06/2017, 20:22
Lijkt een mooie uitdaging te worden om met deze club op te klimmen! Je geeft aan dat er nog veel updates zullen komen, mag ik vragen in welk seizoen je al zit in-game?

Lompekop.
01/06/2017, 20:28
Lijkt een mooie uitdaging te worden om met deze club op te klimmen! Je geeft aan dat er nog veel updates zullen komen, mag ik vragen in welk seizoen je al zit in-game?

Ik ben op dit moment ben ik net bezig met mijn tweede seizoen. Dus heel ver ben ik nog niet, maar ik kan wel zeggen dat m'n updates wel heel uitgebreid zijn. Mijn upload tempo zal ik niet al te hoog gooien, want dan gaat m'n voorsprong wel snel slinken. Ik houdt het op zo'n 2 á 3 keer per week.

Begiristain
02/06/2017, 10:38
Denk dat je dan een mooi gemiddelde aanhoudt. Te snel is ook niet goed.

Lompekop.
04/06/2017, 20:52
Hallo allemaal,

hier is de volgende update van mijn carrière, hierin wordt een deel van de maand juli behandeld en gaan jullie wat transfernieuwtjes te weten komen. Voordat ik hier een te groot en uitgebreid verhaal van maak, kap ik mezelf maar gewoon af zodat jullie kunnen gaan lezen.

Veel lees plezier!

Zaterdag 2 juli 2016 | Transfernieuws
Via de site van Gillingham FC zijn er een aantal transfernieuwtjes naar buiten gekomen. Het gaat om zeven gevallen die de club definitief óf een bepaalde tijd moeten verlaten. Om welke spelers het gaat wil de club niet zeggen, wel zei Ben Haines het volgende: ‘Er is niet voor iedereen speeltijd in het vooruitzicht en voor die spelers is het zonde om weg te rotten op de bank. Daar worden wij en zij niet beter van. Vandaar dat we onderling met de spelers hebben bekeken hoe het aankomende seizoen er voor hun uitziet.’ Het is dus afwachten wie er van Haines de club moet verlaten.

Dinsdag 12 juli 2016 | Transfernieuws
Charlton Athletic heeft een bod neergelegd bij competitiegenoot Gillingham FC. De Londenaren willen de diensten overnemen van Aaron Morris voor een bedrag van 190.000 euro. ‘The Gills’ hebben direct het bod afgeslagen met als verklaring: ‘Aaron is een speler die we dit seizoen hard nodig hebben. We kunnen ons daarom niet veroorloven om deze speler kwijt te raken.’ Of Charlton manager Karl Robinson nog een bod gaat uitbrengen is nog maar de vraag.

Ander nieuws is dat Ethan Davies de nieuwe jeugdscout wordt van Gillingham FC. De 52-jarige Davies heeft al voor verschillende clubs gewerkt, maar was al een aantal maanden werkeloos. Ben Haines maakte een plekje vrij voor de scout, die op 1 augustus zal beginnen aan zijn zoektocht in Engeland die 6 maanden gaat duren.

Donderdag 14 juli 2016 | Transfernieuws
Noel Mbo is de eerste speler die Gillingham verlaat. De 17-jarige Congolees zal één jaar te zien zijn in het tenue van Peterborough United. ‘Noel zal daar meer speelminuten krijgen dan wij hem hier kunnen bieden. Dit is beter voor hem en voor ons. Ik verwacht dat hij daar heel gretig is en dat hij op veel gebieden sterker zal worden’ zei voorzitter Paul Scally.

Dinsdag 19 juli 2016 | Transfernieuws
Leeds United heeft een bod aanvaard van Gillingham FC op Tyler Denton. De 20-jarige linksback, die bij Leeds plaats moet nemen op de bank, zal nu samen met zijn zaakwaarnemer, met ‘The Gills’ gaan onderhandelen over een toekomstig contract. Het transferbedrag is volgens geruchten rond de 500.000 euro.

Woensdag 20 juli 2016 | Transfernieuws
Vandaag is de volgende speler van het team van Ben Haines vertrokken. Oliver Muldoon zal komend seizoen te volgen zijn op een niveautje onder The League One. Stevenage heeft de jonge Engelsman voor de komende twaalf maanden in zijn bezit. ‘Ik ben blij dat ik komend seizoen aan spelen toekom. Het is misschien een niveau lager, maar misschien kan ik dan juist laten zien wat mijn kwaliteiten zijn’ aldus Muldoon.

Zaterdag 23 juli 2016 | Transfernieuws
De volgende transfer is misschien al snel aanstaande. Gillingham heeft bij verschillende clubs gelobbyd om Elliot List kwijt te kunnen. De rechter middenvelder die ooit van Crystal Palace werd overgenomen komt niet voor in de plannen van Haines. De eerste club die zich heeft gemeld voor List is Barnet. De club probeert het minimale eruit te halen, door een bod te plaatsen van 110.000 euro. Dat is 40.000 euro onder zijn marktwaarde, waardoor Haines en Scally een tegenbod hebben teruggestuurd. Ze willen de marktwaarde van de speler. Het is dus aan Barnet om de volgende stap te zetten.

Dit was nummero twee van mijn updates. Het volgende stuk komt er alweer snel aan. Alvast bedankt voor het lezen en tips & andere comments zijn van harte welkom. Hopelijk tot de volgende keer!

Begiristain
05/06/2017, 11:52
Tijd voor een goede analyse van je selectie dus. Ben benieuwd! Goed je informatie verwerkt in je stukken.

Lompekop.
08/06/2017, 15:45
Hallo allemaal,

vandaag de derde update alweer en hierin kunnen jullie de eerste aanwinsten aanschouwen. Verder wordt ook de eerste wedstrijd van het seizoen gespeeld. Van alles wat.

Veel lees plezier!

Maandag 25 juli 2016 | Transfernieuws
De eerste aankoop van Haines is een feit. Tyler Denton is aan de selectie toegevoegd. De afgelopen dagen heeft de club uitgebreid onderhandeld met de speler van Leeds United en zijn ze tot een overeenkomst gekomen. De linksback is de komende vier jaar te bewonderen in het Priestfield Stadium. ‘Tyler is een geweldige aankoop voor ons, zowel in de breedte, maar ook in kwaliteit’ zei Scally bij de presentatie van Denton. ‘Ik ben heel blij dat ik hier mag spelen. Ik zal de strijd aangaan met Bradley en we zullen zien wie er wint’ zei een lacherige Denton. Hij zal per week 3.850 euro opstrijken en zijn rugnummer wordt nummer 18.

Woensdag 27 juli 2016 | Transfernieuws
Twee dagen na de eerste aankoop heeft Gillingham FC de smaak te pakken. Ze zijn het eens geworden met Reading over het bedrag dat Tennai Watson moet gaan kosten. De verdere onderhandelingen zullen de komende dagen plaatsvinden. Hoeveel de jonge rechtsback moet gaan kosten is nog niet duidelijk.

Ander nieuws is het tegenbod in de zaak Elliot List, niet is geaccepteerd. Barnet wil niet meer betalen de al eerder geboden 110.000 euro. Haines en Scally houden vol en willen meer hebben en gaan nu voor de 130.000 euro. ‘Lager gaan we niet. Het is nu of niet voor Martin Allen.’

Vrijdag 29 juli 2016 | Transfernieuws
Voor vele supporters een schok, maar Lee Martin is op huurbasis vertrokken. Oldham Athletic kon zich vinden in de voorwaarde voor een verhuur en heeft dus tot 31 juni 2017 beschikking van de linker middenvelder. De speler zelf zei het volgende erover: ‘De manager en ik hebben hier goed over gesproken. In het eerste gesprek kwam naar voren dat hij geen plek had voor mij en dat ik moest nadenken over een verhuur periode. Die keus was voor mij snel gemaakt aangezien ik graag wil spelen. Oldham is voor mij een mooie aangelegenheid om die gewilde minuten te maken.’

Zaterdag 30 juli 2016 | Transfernieuws
Uiteindelijk is ook de eerste verkoop van Haines een feit. Elliot List is na enig wat onderhandelen speler van Barnet geworden. Martin Allen vond een bod van 130.000 reëel en ging er mee akkoord. De 19-jarige List zelf vindt het fijn dat de zaak rond is, zodat hij zich nu weer volledig kan focussen op het voetballen. Zijn salaris wordt overgenomen door de club. Hij tekent een verbintenis van 4 jaar.

Zondag 31 juli 2016 | Transfernieuws
Jaap Stam is een speler kwijt. Tennai Watson en Paul Scally zijn het eens geworden over het contractuele gedeelte. De tiener komt over voor 350.000 euro, dat zal worden overgemaakt naar de bankrekening van ‘The Royals’. Jaap Stam is blij dat een jeugdproduct toch een paar ton oplevert: ‘Ik heb Tennai niet in mijn plannen voor komend seizoen staan, het is dus fijn voor hem en voor ons dat dit zo gelopen is. Ik wens hem het beste en misschien komen we elkaar ooit nog tegen.’ De kersverse aanwinst komt over voor vier jaar voor een salaris van 2.050 euro per week.

EFL League One - Speeldag 1

Zaterdag 6 augustus 2016 - 15:00, Glanford Park, Scunthorpe | Scunthorpe United FC - Gillingham FC 0-1 (0-1)
Opstelling Scunthorpe United FC (4-4-2): 1. Daniels; 33. Clarke, 6. Mirfin ©, 5. Wallace, 22. Townsend; 19. Holmes, 17. Mantom (66’ > 12. Bishop), 30. Crooks (65’ > 8. Dawson), 11. Morris; 9. Madden (85’ > 24. Toney), 28. Davies.
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson (85’ > 38. Rehman), 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston (85’ > 18. Denton); 4. Herd (66’ > 15. Morris), 44. Wright, 33. Byrne, 23. Dack; 9. Donnelly, 10. McDonald.
Goals: (goal) 45’ 23. Dack 0-1 (pen.)
Kaarten: (yellowcard) 44’ 22. Townsend (SCU)

Dit was het weer voor deze keer. Alvast bedankt voor het lezen en tips & andere comments zijn van harte welkom. Hopelijk tot de volgende keer!

NiekGunst1
08/06/2017, 16:23
Lekker je eerste overwinning! Misschien dat je iets meer informatie kan geven over de wedstrijd door er een verhaaltje bij te maken, net zoals bij je transfers.

RJ_MikiFan
08/06/2017, 19:04
Eerste wedstrijd winnen is altijd lekker!

Mooi om te zien dat je toch versterkingen weet binnen te halen met een zeer beperkt budget.

Begiristain
08/06/2017, 21:29
Creatief bezig op de markt! Heb je het idee dat je basiself nu sterk genoeg is?

Qua tips: ik zou salarissen lekker achterwege laten. Staat niet heel journalistiek en wordt alleen bij enorme bedragen eens vermeld.

db1512
08/06/2017, 22:34
Creatief aankoopbeleid, binnenkort even een vernieuwd selectieoverzicht met daarbij ook de opstelling en speelstijl zou ik wel prettig vinden. Daarnaast is het misschien leuk om met wat meer beeldmateriaal te gaan werken. Bijvoorbeeld een afbeelding erbij van je nieuwe aankoop of de maker van een belangrijke goal.

Daniël.
09/06/2017, 09:54
Ziet er goed uit. Je leest er lekker doorheen en dat is altijd fijn. Verder is het leuk dat je niet van die standaard aankopen doet, maar wat onbekende, talentvolle spelers binnenhaald. Ten slotte, lekker dat die eerste overwinning al meteen binnen is. Laten we hopen dat je deze vorm kan doortrekken.

Lompekop.
12/06/2017, 17:12
- NiekGunst1; Helaas heb ik alle wedstrijden al een tijd geleden gespeeld. Ik heb toen de keuze gemaakt om het op deze manier in beeld te brengen. Ik kan me de wedstrijden niet meer voor me halen, dus kan ik er ook, helaas, geen verhaaltje bij schrijven. Wel bedankt!

- Begiristain; Zal het voortaan achterwegen laten. Bedankt!

- db1512; Die foto's zijn een leuk idee. Een selectieupdate komt volgende update weer aan bod. Ik wacht daar even mee totdat de transfermarkt gesloten is. Vanaf dan zal er elke maand een update zijn. Daarnaast zal ik de opstelling en speelstijl wel in mijn verhaal gaan werken. Bedankt!

Hallo allemaal,

vandaag weer een nieuwe update. Hierin spelen we een aantal wedstrijden en er vinden nog een aantal transfers plaats. Kortom, lezen maar!

Zondag 7 augustus 2016 | Transfernieuws
Er is bekend geworden dat er onderhandelingen gaande zijn tussen Morecambe FC en Gillingham FC. Het gaat om aanvallende middenvelder Antony Evans, die voor ongeveer 350.000 euro kan overstappen naar ‘The Gills’. De aanvallende middenvelder, die ooit ontdekt werd door Everton FC, zal de aankomende dagen gaan praten met voorzitter Paul Scally, over een toekomstig contract.

EFL Cup - 1e ronde

Dinsdag 9 augustus 2016 - 20.00, DW Stadium, Wigan | Wigan Athletic FC - Gillingham FC 0-1 (0-0)
Opstelling Wigan Athletic FC (5-2-3): 22. Jääskeläinen; 12. Connelly, 33. Burn, 3. Baxton ©, 21. Bruce, 2. James; 16. MacDonald (45’ > 25. Powell), 7. Gilbey (61’ > 8. Morsy); 17. Jacobs, 9. Grigg, 11. Obertan.
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 13. Hadler; 14. Watson, 38. Rehman ©, 22. Dickenson, 18. Denton (89’ > 3. Garmston); 15. Morris (69’ > 4. Herd), 20. Oldaker, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 17. Quigley, 19. Parker.
Goals: (goal) 68’ 23. Dack 0-1.
Kaarten: (yellowcard) 72’ 25. Powell (WIG)

Woensdag 10 augustus 2016 | Nieuwsupdate
Er is vandaag geloot van de 2e ronde van de EFL Cup. De ploeg van Ben Haines mag aantreden tegen een club uit de hoogste klasse, West Ham United. Paul Scally liet direct weten uit te kijken naar de wedstrijd tegen ‘The Hammers’ in eigen huis.

Donderdag 11 augustus 2016 | Transfernieuws
Antony Evans is er uitgekomen met Gillingham FC, zo laat zijn zaakwaarnemer weten. De 17-jarige Engelsman komt per direct over en tekent een contract tot medio 2020, waarbij Morecambe FC 350.000 euro overgemaakt krijgt van ‘The Gills’. Manager Haines liet al weten heel blij te zijn om deze speler bij de selectie te krijgen. ‘Antony heeft iets in zijn spel wat het team kan gebruiken op sommige momenten. Daarbij is hij nog maar zeventien en kan die nog beter worden dan die al is.’

Zaterdag 13 augustus 2016 | Transfernieuws
Weer een onverwachte beslissing van het bestuur van Gillingham FC. In dit geval mag de verwachte sterkhouder Scott Wagstaff verkassen. Welliswaar op huurbasis, maar toch is dit een verrassing voor de supporters. De rechtervleugel verdediger zal zijn seizoen verblijven in Doncaster. ‘The Rovers’ zijn heel blij met deze aanwinst. Manager Darren Ferguson zei: ‘Scott is zeer welkom bij de club. We willen na de afgelopen degradatie direct terug naar The League One. Dit kan alleen met goed materiaal en dat is hij zeker.’

EFL League One - Speeldag 2

Zaterdag 13 augustus 2016 - 15.00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - Coventry City FC 1-0 (0-0)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston (85’ > 18. Denton); 4. Herd (71’ > 15. Morris), 44. Wright, 33. Byrne, 23. Dack (79’ > 24. Evans); 9. Donnelly, 10. McDonald.
Opstelling Coventry City FC (4-4-2): 15. Soriano; 21. Foley, 2. Willis ©, 7. Clarke, 3. Stokes; 10. Jones, 13. Gadzhev (73’ > 5. Bigirimana), 12. Reilly (79’ > 6. Rose), 11. Reid; 22. Yakubu (70’ > 18. Harold), 16. Beavon.
Goals: (goal) 52’ 10. McDonald 1-0.
Kaarten: (yellowcard) 70’ 33. Byrne (GIL), (yellowcard) 73’ 13. Gadzhev (COV).

Zondag 14 augustus 2016 | Transfernieuws
Centrale middenvelder Ben Chapman zal het aankomende jaar in de Zweedse Allsvenskan spelen. Het 17-jarige jeugdproduct van ‘The Gills’ vindt het een hele uitdaging. ‘Een super leuke ervaring, waaraan ik veel zal hebben in de toekomst. Het is een andere cultuur, speelstijl en mentaliteit. Ik ga er met een lege tas heen en zal terugkomen met volle tassen aan bagage’ zei de enthousiaste tiener bij vertrek van de club.

EFL League One – Speeldag 3

Zaterdag 20 augustus 2016 - 15:00, Boundary Park, Oldham | Oldham Athletic AFC - Gillingham FC 0-2 (0-1)
Opstelling Oldham Athletic AFC (4-4-2): 1. Ripley; 4. Wilson (77’ > 22. Hunt), 26. Clarke ©, 5. Gerrard, 3. Reckord; 12. Taylor (69’ 7. Flynn), 8. Banks, 24. Fane, 17. Martin; 19. Erwin (66’ > 9. Krizanovic), 14. Ngoo.
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston (66’ > 18. Denton); 4. Herd (71’ > 15. Morris), 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 9. Donnelly, 10. McDonald (77’ > 19. Parker).
Goals: (goal) 9’ 23. Dack 0-1 (pen.), (goal) 88’ 19. Parker 0-2.
Kaarten: (yellowcard) 8’ 5. Gerrard (OLD)

Zondag 21 augustus 2016 | Transfernieuws
Haines heeft zijn laatste deal afgesloten, zo zegt de manager zelf tegen de pers. Emmanuel Osadebe speelt komend seizoen op huurbasis bij Hartlepool United FC in The League Two. Haines zei het volgende tegen de lokale pers: ‘Emmanuel zal komend seizoen moeten laten zien wat hij waard is. Hij zal zijn kansen krijgen en die moet hij dan ook echt pakken. Hij is een van de zes verhuurde spelers. Hij is daarbij ook de laatste speler die zal vertrekken. De selectie is compleet. Voor mij is de transfermarkt gesloten!’

We zijn weer een stapje dichter bij het sluiten van de transfermarkt. Dit was het voor nu. Bedankt voor het lezen en tot snel!

RJ_MikiFan
12/06/2017, 20:40
Mooie loting in de League Cup! Benieuwd of je dan weerstand kan bieden op dat niveau, je verdediging zit in ieder geval goed in elkaar :)

Jesse
13/06/2017, 10:23
Aan de ene kant mooie loting, aan de andere kant, jammer dat je een club van dit kaliber nu al krijgt. Zoals RJ_MikiFan al zegt, staat je verdediging als een huis! En Evans, mooie aankoop hoor. Ik dacht dat die geleend was van Everton?

Begiristain
13/06/2017, 13:25
Direct West Ham op je dak, fijn. Benieuwd of er een stunt in zit.

Daniël.
13/06/2017, 14:01
Goede resultaten. West Ham zal een mooi affiche worden, maar het zal wel erg lastig worden. Laten we hopen op een stuntje.

Lompekop.
15/06/2017, 16:07
- Jesse; Antony Evans is dit seizoen, in het echt, verhuurd aan Morecambe. Dit is ingame niet het geval. Ik had een aantal opties, maar vond hem toch de beste keus.

Hallo allemaal,

vandaag weer een leuke update. West Ham United op bezoek en nog wat meer interessante dingetjes. Als kers op de taart een selectie update.

Veel plezier met lezen!

EFL Cup - 2e ronde

Woensdag 24 augustus 2016 - 20.00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - West Ham United FC 1-0 (1-0)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 13. Hadler; 14. Watson, 38. Rehman ©, 22. Dickenson, 18. Denton (81’ > 3. Garmston); 15. Morris (81’ > 44. Wright), 20. Oldaker, 33. Byrne, 23. Dack; 17. Quigley, 19. Parker.
Opstelling West Ham United FC (4-5-1): 34. Spiegel; 22. Byram, 25. Henry, 4. Nordtveit, 3. Cresswell; 14. Obiang (57’ > 16. Noble), 8. Kouyaté ©, 20. Ayew, 31. Fernandes (86’ > 28. Calleri), 55. Diangana; 30. Antonio (81’ > 9. Carroll).
Goals: (goal) 32’ 17. Quigley 1-0 (pen.)
Kaarten: (yellowcard) 21’ 18. Denton (GIL), (yellowcard) 60’ 22. Dickenson (GIL)

Donderdag 25 augustus 2016 | Nieuwsupdate
Een dag na de verrassende overwinning van ‘The Gills’ op West Ham United, wordt er geloot voor de 3de ronde in de EFL Cup. Daarbij komt opnieuw een Premier League club uit de koker. Dit keer andere Londenaren, Crystal Palace. De ploeg van manager Sam Allardyce ontvangt Haines en zijn mannen op 20 september.

EFL League One - Speeldag 4

Zaterdag 27 augustus 2016 - 15.00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - Rochdale AFC 1-0 (0-0)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston (85’ > 18. Denton); 4. Herd, 44. Wright (58’ > 15. Morris), 8. Hessenthaler, 23. Dack (69’ > 24. Evans); 9. Donnelly, 10. McDonald (15’ > 19. Parker).
Opstelling Rochdale AFC (4-5-1): 25. Logan; 2. Rafferty, 4. McNulty, 5. Canavan, 39. Bunney (77’ > 30. Taylor); 24. Allen, 8. Lund ©, 11. Mndez-Laing (69’ > 15. Thompson), 40. Henderson (58’ > 12. McDermott), 10. Camps; 19. Davies.
Goals: (goal) 79’ 19. Parker 1-0.
Kaarten: -

Zondag 28 augustus 2016 | Blessurenieuws
Gister in de wedstrijd tegen Rochdale liep aanvaller Cody McDonald een blessure op. De aanvaller moest gewisseld worden en werd voor onderzoek direct naar het ziekenhuis gebracht. De diagnose is een ontwrichte schouder. Hiermee staat de 30-jarige Engelsman de komende twee maanden aan de kant. ‘Dit is gewoon kloten. Ik speel goed en dan kom je na een mannelijk duel, verkeerd terecht, ja, dat is gewoon echt balen.’ zei de aangeslagen goaltjesdief.

Toch bleef het daar niet bij voor de ploeg van Ben Haines. Bradley Dack raakte ook vlak na rust lichtelijk geblesseerd. De topscoorder probeerde aanvankelijk nog door te voetballen, maar dat ging na een korte tijd ook niet meer. Hij werd vervangen door nieuwkomer Evans. Dack werd na de wedstrijd onderzocht door clubarts Joe Carter, die een gekneusde schouder constateerde. Hiermee kan de middenvelder de komende week niet intensief sporten. Hij zal zijn rust moeten pakken en de komende wedstrijd tegen Hartlepool United moeten laten gaan.

Checkatrade Trophy - 1e ronde

Woensdag 30 augustus 2016 - 20.00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - Hartlepool United FC 2-1 (1-0)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 13. Hadler; 14. Watson, 38. Rehman ©, 22. Dickenson, 18. Denton (78’ > 3. Garmston); 15. Morris (78’ > 44. Wright), 20. Oldaker, 33. Byrne, 24. Evans; 17. Quigley, 19. Parker.
Opstelling Hartlepool United FC (4-3-3): 1. Carson; 2. Magnay, 26. Harrison, 5. Jones ©, 39. Kavanagh; 4. Featherstone (56’ > 17. Deverdics), 13. Osadebe, 14. Woods; 15. Alessandra, 10. Paynter (65’ > 9. Amond), 7. Thomas.
Goals: (goal) 40’ 17. Quigley 1-0, (goal) 77’ 24. Evans 2-0, (goal) 90’ 9. Amond 2-1.
Kaarten: (yellowcard) 36’ 13. Osadebe (HAR), (yellowcard) 45’ 39. Kavanagh (HAR)

Donderdag 1 september 2016 | Nieuwsupdate
Vannacht om 00:00 is de transfermarkt in vele landen gesloten. Hierbij is het dus niet meer mogelijk spelers te kopen en te verkopen. Er zijn een aantal mooie transfers tot stand gekomen in de afgelopen twee maanden waarvan de transfer van Mesut Özil het meest in nieuws is gekomen. De Duitser speelt de komende seizoenen voor FC Barcelona. De Catalanen hebben 73,5 miljoen euro overgemaakt naar de bankrekening van ‘The Gunners’. Verder was Christian Eriksen een veelbesproken onderwerp. De middenvelder was gewild en koos uiteindelijk voor FC Bayern. De Deen kwam over voor een bedrag van 51,5 miljoen euro. En als laatst was ook Dries Mertens hoofdrolspeler in een transfersoap. ‘Driesje’ heeft het blauw van Napoli ingeruild voor een andere kleur blauw. Namelijk het blauw van Manchester City. Bij deze transfer was 38 miljoen euro gemoeid.

Donderdag 1 september 2016 | Nieuwsupdate
Nadat de eerste ronde van de Checkatrade Trophy is afgewerkt, gaan we door naar de volgende ronde. In die volgende ronde spelen de mannen van Haines tegen het laaggeplaatste Plymouth Argyle. De formatie van manager Derek Adams staat 18de in de League Two, maar dat zegt niks zo laat Ben Haines weten: ‘We spelen tegen een mindere tegenstander, maar het blijft bekervoetbal. We doen het goed op dit moment, maar dit vind ik wel de gevaarlijkere wedstrijden. Gelukkig spelen we thuis, dus dat is in ieder geval in ons voordeel. We moeten gewoon gefocust deze wedstrijd benaderen en niet denken dat we dit al hebben gewonnen.’ De wedstrijd wordt gespeeld op 4 oktober.

Donderdag 1 september 2016 | Selectie-update

https://s11.postimg.org/5u5jkk48j/Selectie_per_1_september_2016.png

De transfermarkt is gesloten. De eerste wedstrijden zijn gespeeld. Op naar het vervolg. Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Daniël.
15/06/2017, 19:22
Knap dat je hebt weten te stunten tegen West Ham. Hopelijk kun je hetzelfde doen tegen Crystal Palace. Het valt me wel op dat je weinig scoort, dus misschien is dat een puntje waar je aan kunt werken. Je selectie ziet er ook goed uit. Je selectie is vrij jong, dus er zitten zeker veel groeimogelijkheden in. Ga zo door!

RJ_MikiFan
15/06/2017, 20:31
Erg knappe winst op West Ham inderdaad en dan als gevolg een heerlijke wedstrijd tegen Crystal Palace :)

Weinig doelpunten, maar ook weinig tegengoals. Speel je erg behoudend of worden de kansen nog niet optimaal benut?

Begiristain
15/06/2017, 21:12
Even los van zijn blessure, maar hoe vind je Dack spelen? Kan me nog herinneren dat veel mensen hem vorige editie kochten.

Heb overigens je afbeelding zichtbaar gemaakt. Dit kan je doen door op 'insert image' te klikken.

Lompekop.
18/06/2017, 13:51
- Daniël; Ben wel bezig om de doelpuntenmachine op gang te laten komen, maar het wil nog niet echt vlotten. Thanks!

- RJ_MikiFan; Ik speel redelijk verdedigend, maar probeer wel in de wedstrijd de bovenliggende ploeg te zijn. Ik creëer daarom niet super veel kansen, maar af en toe zit er ook wel een wedstrijd tussen waarin we wel kansen krijgen. In dat geval hebben we er een handje van dat we ze gewoon missen.

- Begiristain; Dack speelt heel fijn. Ik snap dat mensen hem kopen. Het is een dribbelaar met nog aardig wat fysiek. Hij weet makkelijk te scoren voor een aanvallende middenvelder. Daarbij is hij natuurlijk vrij jong en groeit hij daarom ook wel goed. Thanks!

Hallo allemaal,

vandaag weer aantal wedstrijdjes, waaronder het bezoekje aan Selhurst Park. Verder krijgen we ook nog een stand update te zien. Laten we maar gaan beginnen.

Veel plezier met lezen!

EFL League One - Speeldag 5

Zaterdag 3 september 2016 - 15:00, London Road Stadium, Peterborough | Peterborough United FC - Gillingham FC 1-0 (1-0)
Opstelling Peterborough United FC (4-1-2-1-2): 1. McGee; 2. Smith (57’ > 3. Hughes), 5. Tafazolli (63’ > 6. Baldwin), 4. Bostwick ©, 29. Binnom-Williams; 42. Grant, 23. Chettle, 8. Forrester, 36. Samuelson; 21. Nichols (72’ > 13. Mackail-Smith), 22. Nabi.
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston (78’ > 18. Denton); 4. Herd (78’ > 19. Parker), 44. Wright, 8. Hessenthaler (45’ > 24. Evans), 23. Dack; 17. Quigley, 9. Donnelly.
Goals: (goal) 35’ 22. Nabi 1-0.
Kaarten: (yellowcard) 56’ 29. Binnom-Williams (PET), (yellowcard) 78’ 2. Jackson (GIL)

EFL League One - Speeldag 6

Zaterdag 10 september 2016 - 15:00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - Walsall FC 2-1 (2-0)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson (76’ > 18. Denton), 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston; 4. Herd (76’ > 14. Watson), 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 17. Quigley (83’ > 19. Parker), 9. Donnelly.
Opstelling Walsall FC (4-4-1-1): 1. Etheridge; 5. McCarthy, 16. Preston, 4. O’Connor ©, 2. Edwards; 11. Morris, 8. Cuvelier (83’ > 14. Osbourne), 6. Dobson (62’ > 7. Chambers), 44. Moussa; 10. Oztumer (90’ > 20. Bakayoko); 9. Jackson.
Goals: (goal) 7’ 44. Wright 1-0, (goal) 15’ 17. Quigley 2-0, (goal) 76’ 9. Jackson 2-1.
Kaarten: (yellowcard) 40’ 8. Hessenthaler (GIL), (yellowcard) 90’ 44. Wright (GIL)

Zondag 11 september 2016 | Standupdate

https://s17.postimg.org/e76e9ov4v/Tussenstand_6_W_2016-2017.png

EFL League One - Speeldag 7

Woensdag 13 september 2016 - 20:00, Vale Park, Stoke-on-Trent | Port Vale FC - Gillingham FC 0-2 (0-2)
Opstelling Port Vale FC (4-4-2): 17. Brattberg; 6. Taylor (72’ > 3. Yates), 24. Smith, 39. Bikey, 19. Tanser; 44. Eagles, 12. Pugh © (52’ > 11. Foley), 8. Tavares, 7. Kelly; 10. Hooper, 9. Cicilia (90’ > 15. Forrester).
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 13. Hadler; 14. Watson, 38. Rehman ©, 22. Dickenson (55’ > 5. Ehmer), 18. Denton (79’ > 3. Garmston); 15. Morris, 20. Oldaker, 33. Byrne, 24. Evans; 17. Quigley (52’ > 9. Donnelly), 19. Parker.
Goals: (goal) 6’ 24. Evans 0-1, (goal) 21’ 24. Evans 0-2.

Donderdag 14 september 2016 | Blessurenieuws
De ziekenboeg is na de wedstrijd van gisteravond aangevuld. Het gaat om Mitchell Dickenson, die na een schouder aan schouder duel ten val kwam en bij de landing totaal verkeerd terecht was gekomen. De jonge verdediger is voor de komende twee maanden niet inzetbaar, want na een kort onderzoek werd vastgesteld dat hij zijn elleboog had gebroken.

EFL League One - Speeldag 8

Zaterdag 17 september 2016 - 15:00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - Bury FC 1-0 (1-0)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston (80’ > 18. Denton); 4. Herd (80’ > 15. Morris), 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 17. Quigley (83’ > 19. Parker), 9. Donnelly.
Opstelling Bury FC (5-3-2): 1. Cajtoft; 44. Caddis (70’ > 22. Maher), 6. Kay ©, 33. Brown, 27. Cameron, 3. Leigh (58’ > 2. Jones); 5. Burgess, 18. Mellis, 17. Bryan; 11. Pope, 12. Vaughan (70’ > 29. Miller).
Goals: (goal) 21’ 17. Quigley 1-0.
Kaarten: (yellowcard) 70’ 33. Brown (BUR)

EFL Cup - 3e ronde

Dinsdag 20 september 2016 - 20.00, Selhurst Park, Londen | Crystal Palace FC - Gillingham FC 2-1 (0-1)
Opstelling Crystal Palace FC (4-1-4-1): 1. Speroni; 34. Kelly, 27. Delaney, 5. Tomkins, 3. van Aanholt; 28. Milivojevic (60’ > 18. McArthur); 11. Zaha, 16. Ledley (64’ > 7. Cabaye), 20. Bradley ©, 14. Chung Yong; 9. Campbell (60’ > 17. Benteke).
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 13. Hadler; 14. Watson, 38. Rehman ©, 22. Dickenson, 18. Denton (7’ > 3. Garmston); 15. Morris, 20. Oldaker, 33. Byrne, 24. Evans; 17. Quigley (74’ > 9. Donnelly), 19. Parker.
Goals: (goal) 36’ 24. Evans 0-1, (goal) 70’ 11. Zaha 1-1, (goal) 79’ 11. Zaha 2-1 (pen.)
Kaarten: (yellowcard) 87’ 38. Rehman (GIL)

Woensdag 21 september 2016 | Blessurenieuws
Gillingham FC is de laatste weken niet gelukkig in het opzicht van blessures. Na de beker wedstrijd tegen het Londense Crystal Palace heeft Tyler Denton een ernstige blessure opgelopen. De linksback, die afgelopen zomer overkwam van Leeds United, heeft een gebroken enkel. Dit kan Palace-verdediger Martin Kelly zich aanrekenen. De Engelsman kwam van achter op Denton ingegleden en raakte de enkels in plaats van de bal. De scheids beoordeelde het als ongelukkig, dus kwam Kelly er goed weg. Daar is Denton niet blij, want hij zal de komende drie maanden moeten revalideren.

Weer bedankt voor het lezen. Tips en tops zijn altijd welkom. Tot de volgende keer!

Daniël.
18/06/2017, 17:11
Goede resultaten weer, alleen wel jammer van de nederlagen tegen Petersborough en Crystal Palace. Balen dat je door een penalty wordt uitgeschakeld in de EFL Cup. Verder kan ik de afbeelding van de tussenstand niet zien, dus misschien kun je die er opnieuw proberen op te zetten. Succes verder!

RJ_MikiFan
18/06/2017, 22:27
Goede resultaten weer, alleen wel jammer van de nederlagen tegen Petersborough en Crystal Palace. Balen dat je door een penalty wordt uitgeschakeld in de EFL Cup. Verder kan ik de afbeelding van de tussenstand niet zien, dus misschien kun je die er opnieuw proberen op te zetten. Succes verder!

Hierbij de link naar de stand: https://s17.postimg.org/e76e9ov4v/Tussenstand_6_W_2016-2017.png

Helaas uitgeschakeld in de League Cup, dus nu (als koploper) kan de focus op de competitie. Ga zo door!

Begiristain
19/06/2017, 21:40
Heb je afbeelding weer aangepast. Wat een pech heb je met die blessures man. Zonde.

Lompekop.
21/06/2017, 13:20
- Daniël; Door wat hulp, kan je nu waarschijnlijk wel de afbeelding bekijken. Het was inderdaad jammer van de nederlaag tegen Palace, maar het was geen schande. We hadden immers al WHU uitgeschakeld. Verder was de nederlaag tegen Peterborough niet nodig. Thanks!

- RJ_MikFan; Bedankt voor het helpen!

- Begiristain; De blessure zijn niet echt fijn. Helaas blijft het hier niet bij. Verder zet ik mijn afbeeldingen altijd in dit verslag en kan ik ze gewoon openen. Ben niet zo'n held op gebied van computers. Snap dus niet helemaal wat ik fout doe. Bedankt voor het helpen!

Hallo allemaal,

alweer het zoveelste verslag! Ik moet zeggen dat ik het steeds leuker vindt worden, nu er steeds meer mensen actief zijn. Mijn complimenten. Laten we doorgaan naar de update.

Veel lees plezier!

EFL League One - Speeldag 9

Zaterdag 24 september 2016 - 15:00, Sixfields Stadium, Northampton | Northampton Town FC - Gillingham FC 0-2 (0-1)
Opstelling Northampton Town FC (4-4-2): 1. Smith; 2. Moloney, 22. Nyatanga, 5. Diamond ©, 3. Buchanan; 4. Anderson, 12. McCourt (66’ > 35. Williams), 31. Taylor, 11. Wylde (68’ > 14. Hoskins); 9. Richards, 7. Anderson.
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston (89’ > 14. Watson); 4. Herd (68’ > 15. Morris), 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 17. Quigley (89’ > 19. Parker), 9. Donnelly.
Goals: (goal) 18’ 23. Dack 0-1, (goal) 89’ 17. Quigley 0-2.
Kaarten: (yellowcard) 52’ 8. Hessenthaler (GIL), (yellowcard) 52’ 9. Donnelly (GIL), (yellowcard) 89’ 44. Wright (GIL)

Zaterdag 1 oktober 2016 | Selectie-update

https://s11.postimg.org/nviwxrj8j/Selectie_per_1_oktober_2016.png

EFL League One - Speeldag 10

Zaterdag 1 oktober 2016 - 15:00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - Millwall FC 1-1 (0-0)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston (82’ > 14. Watson); 4. Herd (82’ > 15. Morris), 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 17. Quigley (83’ > 19. Parker), 9. Donnelly (82’ > 19. Parker).
Opstelling Millwall FC (4-4-2): 1. Archer; 2. Cummings (86’ > 12. Romeo), 4. Hutchinson, 24. Cooper, 3. Martin; 14. Wallace, 26. Abdou ©, 6. Williams, 18. Ferguson; 13. Curth (66’ > 15. Agger), 9. Gregory.
Goals: (goal) 71’ 15. Agger 0-1, (goal) 80’ 23. Dack 1-1.
Kaarten: (yellowcard) 35’ 5. Ehmer (GIL)

Checkatrade Trophy - 2e ronde

Dinsdag 4 oktober 2016 - 20.00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - Plymouth Argyle FC 1-0 (0-0)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 13. Hadler; 14. Watson, 38. Rehman ©, 5. Ehmer, 3. Garmston (64’ > 2. Jackson); 15. Morris (64’ > 4. Herd), 20. Oldaker, 33. Byrne, 24. Evans; 17. Quigley, 19. Parker.
Opstelling Plymouth Argyle FC (4-5-1): 23. McCormick ©, 18. Threlkeld (64’ > 2. Miller), 31. Sokolik, 5. Bulvitis, 3. Sawyer; 4. Songo’o (59’ > 7. Sarcevic), 24. Fox, 16. Kennedy, 11. Donaldson, 10. Carey (90’ > 17 Brunt); 19. Taylor.
Goals: (goal) 75’ 20. Oldaker 1-0.
Kaarten: (yellowcard) 15’ 11. Donaldson (PLY), (yellowcard) 27’ 20. Oldaker (GIL)

Woensdag 3 oktober 2016 | Nieuwsupdate
De 2e ronde van de Checkatrade Trophy is gespeeld en de loting heeft zich ook al afgespeeld. Gillingham FC heeft wederom een club uit The League Two getroffen. Ditmaal is het Notts County. Manager Kevin Nolan denkt misschien wel te kunnen stunten. ‘Zij staan eerste, maar wij ook. Een klasse lager dat wel, maar we hebben een goede teamspirit en we weten wat winnen is. Ik denk dat het heel spannend kan worden op Meadow Lane.'

Vrijdag 7 oktober 2016 | Nieuwsupdate
Aanvaller Cody McDonald is weer op het trainingsveld te vinden. De 30-jarige aanvaller kan na een herstelperiode van anderhalve maand weer zijn voetbalschoenen aan trekken. Hij zal de komende twee weken nog een speciaal schema afwerken voordat hij weer volledig mee kan trainen met de selectie.

EFL League One - Speeldag 11

Zaterdag 8 oktober 2016 - 15:00, Kassam Stadium, Oxford| Oxford United FC - Gillingham FC 0-1 (0-1)
Opstelling Oxford United FC (4-4-2): 13. Büchel, 2. Ribeiro (66’ > 33. Dunkley), 5. Nelson, 25. Raglan, 3. Skarz; 19. Hall, 18. Rothwell, 14. Ruffels (60’ > 8. Sercombe), 28. Johnson; 9. Thomas, 7. Martínez (71’ > 15. Hemmings).
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston (61’ > 14. Watson); 4. Herd (71’ > 15. Morris), 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 17. Quigley (89’ > 19. Parker), 9. Donnelly.
Goals: (goal) 45’ 23. Dack 0-1.

Zondag 9 oktober 2016 | Blessurenieuws
Linksback Bradley Garmston heeft in de wedstrijd tegen Oxford United een verstuikte enkel opgelopen. Heel ongelukkig, maar de herstelperiode bedraagt gelukkig maar drie weken. De back mist dus maar een klein aantal wedstrijden. Voor manager Haines is het iets erger. Beide linksbacks zijn uit de roulatie. ‘Ik zal dit moeten opvangen met andere spelers. Er zal de komende wedstrijden flink gepuzzeld gaan worden binnen de opstelling. Het is even lastig, maar we zullen hier sterker uitkomen.’

Dit was het alweer. Er komen nu nog een aantal updates aan, waarin we de wedstrijden zullen behandelen. We werken toe naar de transferperiode. Daarvoor zullen we nog even moeten wachten. Bedankt voor het lezen!

Begiristain
21/06/2017, 14:02
Prima resultaten. Lastig dat beide backs afwezig zijn. Heb je een linksbenige centrale verdediger die het kan oplossen? Vaak is dat de meest gekozen optie. Of anders een middenvelder of vleugelspeler.

Over de afbeelding. Je had nu bijvoorbeeld [URL] ipv [IMG] gebruikt. Heb dit aangepast. Mocht het niet lukken, zou ik aanraden om een andere website te gebruiken voor het uploaden van je afbeelding. Deze lijkt het niet continue goed op te pakken. Via 'Insert Image' in het menu boven je nieuwe bericht kan je dan de url plakken en toevoegen.

db1512
21/06/2017, 19:45
Achterin houd je het bijna altijd dicht en je maakt eigenlijk altijd wel een goal, dit lijkt de basis voor promotie te worden! Ga zo door!

RJ_MikiFan
21/06/2017, 20:52
Ik wist niet dat er in de lagere divisies nóg een bekertoernooi gespeeld wordt. Enorm aantal wedstrijden dus en dan ook nog de pech met die blessures...

Matthias~
21/06/2017, 23:07
Ziet er allemaal top uit, hoor. :) Spijtig dat je je twee linksbacks moet missen inderdaad. Daar vind je hopelijk wel een oplossing voor. Desnoods met een linksmidden die ook verdedigend sterk genoeg is of een centrale verdediger die op de linksachter uit de voeten zou kunnen? Ook een verdedigende middenvelder kan een oplossing zijn.

Zoals db1512 zegt, je scoort praktisch altijd, wat positief is voor de promotie naar de volgende klasse.

Daniël.
22/06/2017, 11:37
Goede resultaten weer. Je lijkt op promotie af te stevenen. Wel balen van die blessures. Hopelijk kun je het goed opvangen.

Lompekop.
24/06/2017, 14:48
- Begiristain; Ik heb geen linksbenige centrale verdediger, dus heb het opgelost door de rechtsback van de bank op linksback te zetten. Hij kon op beide kanten terecht, dus dat kwam uitermate goed uit. Thanks!

- RJ_MikiFan; Ja, de Checkatrade Trophy wordt gespeeld met de ploegen van The League One en The League Two.

Hallo allemaal,

bijna zijn we bij de transferperiode, maar eerst moeten er nog wat wedstrijden gespeeld worden. Gillingham doet verrassend mee voor de titel, maar houden we dat ook vol?

Veel lees plezier!

EFL League One - Speeldag 12

Zaterdag 15 oktober 2016 - 15:00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - Bolton Wanderers FC 0-0 (0-0)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson (87’ > 38. Rehman), 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 14. Watson (87’ > 15. Morris); 4. Herd (87’ > 33. Byrne), 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 17. Quigley (83’ > 19. Parker), 9. Donnelly.
Opstelling Bolton Wanderers FC (5-3-2): 33. Howard; 23. Wilson (82’ > 2. Buxton), 4. Dervite, 15. Osede, 5. Beevers, 3. Moxey; 17. Trotter (60’ > 16. Davies), 8. Spearing ©, 21. Pratley; 14. Madine (87’ > 35. Wilkinson), 9. Cibiki.
Goals: -
Kaarten: (yellowcard) 42’ 4. Herd (GIL), (yellowcard) 45’ 44. Wright (GIL)

Zondag 16 oktober 2016 | Standupdate

https://s13.postimg.org/ofygjmozb/Tussenstand_12_W_2016-2017.png

EFL League One - Speeldag 13

Dinsdag 18 oktober 2016 - 20:00, Valley Parade, Bradford| Bradford City AFC - Gillingham FC 2-1 (0-1)
Opstelling Bradford City AFC (4-4-2): 12. Sattelmaier; 29. McMahon (45’ > 2. Darby), 23. McArdle ©, 26. Kilgallon, 3. Meredith; 19. Jones (68’ > 7. Marshall), 14. Cullen, 6. Vincelot, 4. Law; 11. Hiwula (66’ > 25. Webb-Foster), 10. Clarke.
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 13. Hadler; 2. Jackson (66’ > 4. Herd), 38. Rehman ©, 5. Ehmer, 14. Watson (45’ > 6. Oshilaja); 15. Morris, 20. Oldaker, 33. Byrne, 24. Evans; 17. Quigley (87’ > 10. McDonald), 19. Parker.
Goals: (goal) 36’ 33. Byrne 0-1, (goal) 48’ 10. Clarke 1-1, (goal) 87’ 10. Clarke 2-1.
Kaarten: (yellowcard) 10’ 5. Ehmer (GIL), (yellowcard) 30’ 14. Cullen (BRA), (yellowcard) 36’ 26. Kilgallon (BRA)

Vrijdag 21 oktober 2016 | Nieuwsupdate
Bradley Garmston traint weer mee met de groep. De verdediger hersteld zich van een verstuikte enkel en hoopt voor november zijn rentree gemaakt te hebben. ‘Het zou heel fijn zijn als ik weer snel mijn wedstrijden kan spelen. Stil zitten is niks voor mij en daarbij heb ik ook het gevoel dat ik goed herstel.’

EFL League One - Speeldag 14

Zaterdag 22 oktober 2016 - 15:00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - Swindon Town FC 0-0 (0-0)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 14. Watson; 4. Herd (75’ > 15. Morris), 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 9. Donnelly, 10. McDonald.
Opstelling Swindon Town FC (5-3-2): 1. Vigouroux; 27. Barry, 28. Jones, 29. Branco, 2. Thompson ©, 3. Ormonde-Ottewill; 4. Thomas, 8. Kasim (75’ > 13. Flanagan), 7. Gladwin; 9. Obika (62’ > 24. Hylton), 33. Norris 54’ > 17. Feruz).

EFL League One - Speeldag 15

Zaterdag 29 oktober 2016 - 15:00, Highbury Stadium, Fleetwood | Fleetwood Town FC - Gillingham FC 1-1 (1-0)
Opstelling Fleetwood Town FC (5-3-2): 1. Neal; 2. McLaughlir, 6. Pond ©, 12. Bolger, 5. Eastham, 3. Bell (69’ > 37. Davies); 34. Dempsey (61’ > 11. Grant), 4. Brannagan, 8. Ryan; 9. Burns (62’ > 24. Hylton), 44. Cole (65’ > 22. Hunter).
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 14. Watson (65’ > 38. Rehman); 4. Herd (65’ > 15. Morris), 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 9. Donnelly (65’ > 19. Parker) 10. McDonald.
Goals: (goal) 15’ 34. Dempsey 1-0, (goal) 84’ 19. Parker 1-1.
Kaarten: (yellowcard) 81’ 6. Oshilaja (GIL)

Dinsdag 1 november 2016 | Jeugdupdate
Ethan Davies heeft beet. De scout heeft een talentvolle middenvelder gevonden. De naam van het 15-jarige talent is Charles Cox. De aanvallende middenvelder werd onder meer gevolgd door Wolverhampton en Leeds United. Toch koos het talent voor de underdog. ‘Het is een hele talentvolle jongen. Hij kan zeker nog veel leren, maar zijn potentie is buitensporig hoog. Ik verwacht dat deze jongen wel naam gaat maken, maar alleen als hij alles op alles zet. We zullen het zien’ zei Davies.

Dinsdag 1 november 2016 | Selectie-update

https://s16.postimg.org/ayn7imur9/Selectie_per_1_november_2016.png

Dit was de update. Een selectie & standupdate. Tips en tops zijn altijd welkom. Tot de volgende keer!

RJ_MikiFan
24/06/2017, 18:45
Oei, een iets mindere maand. Maar ach, er komen nog ontzettend veel competitiewedstrijden aan en je staat er goed voor!

Tip: als je de link van het plaatje tussen plakt dan wordt ie zichtbaar.

Matthias~
24/06/2017, 22:43
Dit is inderdaad geen al te beste maand geweest, al is er nog helemaal niks verloren. De weg is nog lang en in de problemen zit je absoluut nog niet voor de promotie.

Jesse
25/06/2017, 08:05
Oei, geen een keer gewonnen in de hele maand. Jammer zeg, Hopelijk weet je het volgende maand recht te zetten.

Daniël.
25/06/2017, 10:54
Jammer dat het deze maand wat minder ging. Hopelijk kun je je volgende maand herpakken.

db1512
25/06/2017, 12:14
Januari komt dichtbij, al enig idee of je versterkingen wil halen en op welke plekken?

Lompekop.
28/06/2017, 15:39
- db1512; Er staan geen transfers op de planning, maar het is en blijft de voetballerij. Er kan van alles gebeuren, dus zeg nooit nooit, haha!

- RJ_MikiFan; Heb het geprobeerd, maar het lukt me echt niet. Tot nu toe kan ik nog steeds de foto bekijken als ik op de link druk. Dank!

Hallo allemaal,

vandaag de update waarin een deel van november is verwerkt. We gaan zo langzamerhand naar de helft van de competitie toe en de bekerrondes die we nog spelen zullen moeilijker worden.

Veel plezier!

Maandag 7 november 2016 | Nieuwsupdate
De ziekenboeg loopt zo langzamerhand leeg. Mitchell Dickenson traint ook weer mee met de selectie. De centrale verdediger is terug na twee maanden revalideren. ‘Een en al blijheid. Dat is het enige wat ik hierop kan zeggen’ zei Dickenson met een brede glimlach.

Checkatrade Trophy - 3e ronde

Dinsdag 8 november 2016 - 20.00, Meadow Lane, Notthingham | Notts County FC - Gillingham FC 1-0 (0-0)
Opstelling Plymouth Argyle FC (4-4-2): 13. Loach; 18. Hewitt, 5. Duffy, 6. Hollis © (89’ > 37. Edwards), 3. Dickinson; 17. Grant, 12. Milsom (58’ > 44. Nolan), 8. O’Connor, 10. Yeates; 9. Ameobi (68’ > 30. Stead), 11. Forte.
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson, 38. Rehman ©, 5. Ehmer, 3. Garmston (89’ > 14. Watson); 15. Morris (89’ > 23. Dack), 20. Oldaker, 33. Byrne, 24. Evans; 17. Quigley (89’ > 44. Wright), 19. Parker.
Goals: (goal) 63’ 11. Forte 1-0.
Kaarten: (yellowcard) 10’ 18. Hewitt (NOT)

EFL League One - Speeldag 16

Zaterdag 12 november 2016 - 15:00, Roots Hall, Prittlewell| Southend United FC - Gillingham FC 0-0 (0-0)
Opstelling Southend United FC (4-4-2): 22. Smith; 24. Demetriou, 16. Amos, 33. Inniss (61’ > 7. O’Neill), 3. Coker; 12. Atkinson, 4. Wordsworth, 18. Leonard © (88’ > 8. Timlin), 23. Hines (54’ > 11. McLaughlin); 14. Fortuné, 10. Cox.
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 13. Hadler; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston (88’ > 14. Watson); 4. Herd (88’ > 8. Oldaker), 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 9. Donnelly, 10. McDonald.

EFL League One - Speeldag 17

Zaterdag 19 november 2016 - 15:00, Priestfield Stadium, Gillingham | Gillingham FC - AFC Wimbledon 1-1 (1-1)
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 13. Hadler; 2. Jackson, 6. Oshilaja, 5. Ehmer ©, 3. Garmston; 4. Herd, 44. Wright, 8. Hessenthaler, 23. Dack; 9. Donnelly, 10. McDonald.
Opstelling AFC Wimbledon (4-4-2): 1. Shea; 2. Fuller ©, 32. Charles, 6. Robinson, 3. Meades; 11. Whelpdale (63’ > 7. Francomb), 13. Cabrera (45’ > 8. Reeves), 18. Parrett, 17. Barcham; 9. Elliot, 33. Taylor.
Goals: (goal) 8’ 23. Dack 1-0, (goal) 27’ 11. Whelpdale 1-1.

EFL League One - Speeldag 18

Dinsdag 22 november 2016 - 20:00, Memorial Stadium, Bristol| Bristol Rovers FC - Gillingham FC 1-2 (0-0)
Opstelling Bristol Rovers FC (4-4-2): 1. Mildenhall; 2. Leadbitter, 34. Partington, 6. Hartley ©, 3. Brown; 23. Bodin (56’ > 22. Moore), 8. Clarke (45’ > 24. Sinclair), 14. Lines, 21. Montano; 17. Easter (64’ > 9. Harrison), 29. James.
Opstelling Gillingham FC (4-1-2-1-2): 1. Nelson; 2. Jackson (60’ > 6. Oshilaja), 38. Rehman ©, 22. Dickenson, 14. Watson (69’ > 5. Ehmer); 15. Morris (80’ > 44. Wright), 20. Oldaker, 33. Byrne, 24. Evans; 17. Quigley, 19. Parker.
Goals: (goal) 52’ 17. Quigley 0-1, (goal) 79’ 24. Evans 0-2, (goal) 89’ 34. Partington 1-2.
Kaarten: (yellowcard) 13’ 6. Hartley (BRI), (yellowcard) 22’ 3. Brown (BRI), (yellowcard) 35’ 20. Oldaker (GIL)

Woensdag 23 november 2016 | Standupdate

https://s21.postimg.org/b1g831947/Tussenstand_18_W_2016-2017.png

Donderdag 24 november 2016 | Nieuwsupdate
De 1e ronde van de FA Cup is volledig afgewerkt en deze avond is de loting voor ronde twee. Gillingham komt hierin wederom Hartlepool tegen. De ploeg van Ben Haines speelde in de eerste ronde van de Checkatrade Trophy ook al tegen ‘The Monkey Hangers’. ‘Weer Hartlepool, maar dat vind ik niet zo erg. We weten meer over deze tegenstander dan over de andere teams. Dat is ons voordeel.’ Ook de aan Hartlepool verhuurde Osadebe is zeer te spreken over de loting. ‘Alweer Gillingham, haha. Ik zal ze laten zien dat ze een hele grote fout hebben gemaakt door mij te verhuren’ grapte Osadebe nadat de loting was afgelopen. De wedstrijd wordt afgewerkt in het Priestfield Stadium op 3 december.

Dit was de update. De resultaten gaan weer een beetje de goede kant op. Tips en tops zijn altijd welkom. Tot de volgende keer!

Matthias~
28/06/2017, 18:26
Mooi verslag weer. En inderdaad, de resultaten beginnen te verbeteren, al is het nog niet helemaal wat het moet zijn. Probeer om een zo goed mogelijke vorm te halen. Enkel jammer van de nederlaag tegen Notts County in het bekertoernooi. Voor de rest niks meer verloren, dat is ook al goed.

RJ_MikiFan
28/06/2017, 19:30
Gunstige loting in de FA Cup. Hopelijk kun je hier een paar rondes overleven, zodat je wellicht een grote club treft uit de PL! En nog steeds bovenaan in de competitie, prima!

En over het plaatje, er staat nu en dit moet zijn.

Daniël.
29/06/2017, 02:00
Het gaat de laatste tijd wat moeizamer, waardoor de concurrentie toch wel in de buurt komt. Hopelijk begin je snel weer met winnen.

Begiristain
07/07/2017, 11:21
Lukt het met je carrière Lompekop.?

Begiristain
03/08/2017, 16:01
Wegens inactiviteit is deze story naar het gesloten manager story gedeelte (https://fifabenelux.com/forum/forumdisplay.php?201-Gesloten-Manager-Stories) verplaatst.
Mocht je verder willen gaan, PM de crew.

Lompekop.