PDA

Bekijk Volledige Versie : Crystal Palace - Ryan Giggs

Overmars
09/10/2016, 23:57
Welkom bij mijn nieuwe carriere, zoals jullie van mij gewend zijn ben ik erg van de lange carrières en post ik daar ook regelmatig updates van op FB. Dit jaar wil ik het nog meer uitbreiden, tot een soort manager story. Er zullen op sommige dagen meerdere updates komen, maar op sommige dagen ook niks. Nu volgt de introductie:

Crystal Palace:

Ik begin met Ryan Giggs als hoofdtrainer, ik wil hem zijn trainerscarrière laten starten bij een leuke middenmoter als Crystal Palace. Met Giggs wil ik leuk aanvallend voetbal spelen, maar ook met veel druk en mannenvoetbal, een beetje het type voetbal wat Klopp speelt met Liverpool. Ik wil een Engelse kern bouwen, met daarom heen goede buitenlandse voetballers en talentjes. Binnen 5 jaar wil ik met Crystal Palace echt een gooi gaan doen naar de titel, en ook in Europa een rol gaan spelen.

Verwachtingen bestuur:

Eindig middenmoot, binnen twee jaar Europa League voetbal.
FA CUP: laatste 16

Contracteer 1 jeugdspeler die op het middenveld uit de voeten kan.

Minimaal 85 % bezoekers in 6 opeenvolgende wedstrijden (Hoe is dit te behalen?)

Sluit het seizoen af met €25.000.000 niet uitgegeven financiële middelen (transferbudget en salaris) (Wat bedoelen ze hier precies mee? )

Selectie:

Doelmannen:

1: Mandanda 85 31 jr
2: Hennessey 75 29 jr
3: Speroni 73 37 jr

Hier zal natuurlijk Mandanda de nummer 1 worden, in de Capital One Cup zal Hennessey gaan keepen.

Rechtsbacks:

1: Ward 76 26 jr
2: Kelly 74 26 jr

Twee ervaren Engelse rechtsbacks, zit voor de komende jaren goed.

Linksbacks:

1: Souaré 76 26 jr
2: Fryers 66 23 jr

Centrale verdedigers:

1: Dann 79 29 jr
1: Tomkins 76 27 jr
2: Delaney 74 34 jr
3: Wynter 57 18 jr
4: O'Dwyer 57 19 jr

Met Dann en Tomkins staat er een stabiel duo, daarachter is de spoeling erg dun. Ik wil in de komende transferperiode(s) sowieso 1 of 2 CV's aantrekken.

CVM/CM:

1: Cabaye 81 30 jr
1: McArthur 77 28 jr
2: Flamini 77 32 jr
3: Ledley 75 29 jr
4: Mutch 72 24 jr
5: Dreher 59 17 jr

Ik ga met 2 CVM's spelen, waardoor Ledley buiten de boot valt. Ik wil graag nog een breker halen, die het vuile werk kan opknappen, dat mis ik nog in dit elftal.

CAM:

1: Puncheon 76 30 jr
2: Chung Yong 73 28 jr

Puncheon word oud, en Chung Yong heeft niet het gewenste niveau. Wellicht word er binnen een paar jaar een vervanger aangetrokken.

Buitenspelers:

1: Townsend 78 25 jr
1: Zaha 79 23 jr
2: Sako 74 29 jr
4: Bissaka 59 18 jr
5: Lumeka 57 17 jr

We hebben natuurlijk heerlijke vleugels met Townsend en Zaha, alleen is de spoeling daarachter erg dun. 1 of 2 buitenspelers zijn noodzakelijk.

Spitsen:

1: Benteke 81 25 jr
2: Remy 81 29 jr
3: Wickham 74 23 jr
4: Campbell 71 28 jr
5: Appiah 66 25 jr
6: Benteke 63 21 jr

Met Benteke en Remy hebben we natuurlijke 2 topspitsen in huis, zeker geen versterkingen nodig.

Transfer targets:

CV: Talentje die binnen afzienbare tijd een basisspeler kan worden
LCV: Linkercentrale verdediger die het niet erg vind om op de bank te zitte
CVM: Breker op het middenveld, type Wanyama.
LM/RM: vleugelspeler die als back-up moet dienen van Zaha of Townsend.

LAAT HIERVOOR ZEKER JULLIE AANKOPEN ACHTER

Laat zeker even een reactie achter wat jullie hiervan vinden, en wat ik nog kan verbeteren. Dan zal er waarschijnlijk morgen weer een stukje verschijnen!

HSP
10/10/2016, 19:39
Crystal Palace lijkt mij een zeer leuk team. Ik denk dat je aan je doelstellingen voldoet als je goed presteert en aan het einde van het seizoen bij bij budget €25.000.000 overhoudt.

Transfermogelijkheden:

Mbemba (CV)
Tiote (CVM)
Seri (CM)
Sanson (CM)
N'Doye (CM)
Ngbakato (LM)

Ik denk dat je vooral in de Ligue 1 en Championship moet kijken voor aankopen, tot dat je in de top 6 eindigt.

Overmars
11/10/2016, 00:03
Aankopen & pre-season tournament:

Laten we beginnen met de resultaten in het pre-season tournament:

Crystal Palace - Sporting CP 1-1
Galatasaray - Crystal Palace 1-1
Crystal Palace - Schalke 2-0

Halve finale:

Crystal Palace - Fiorentina 1-0

FInale:

Crystal Palace - AS Roma 1-2

Wat mij betreft prima resultaten geboekt, wat vertrouwen geeft voor de competitiestart!

Aankopen:

Ryan Fraser (€2.500.000) : De beoogde extra vleugelspeler, zal veel minuten maken dit seizoen.

Sandro (€10.000.000) : Een breker op het middenveld, die in mijn inziens erg nodig was.

Engels (€9.000.000) : zocht een talentvolle CV, gescout met het WTN. Ken hem niet, misschien kan @Raindog (https://fifabenelux.com/forum/member.php?u=7331) me iets over hem vertellen?

We zitten nu op 6 augustus dus wellicht zullen er nog wat transfers worden toegepast.

Opstelling:

http://www.footballuser.com/formations/2016/10/1517990_Crystal_Palace.jpg

Aron1997
11/10/2016, 00:53
Bjorn Engels van club Brugge? Mistte het afgelopen Ek met België wegens een blessure. Stond afgelopen zomer in de belangstelling van Arsenal en Dortmund maar club Brugge wou hun kampioenenploeg bijeenhouden en wees de Boden af.

Raindog
11/10/2016, 18:36
Bij Arsenal en Dortmund zou hij echter nog geen basisplaats hebben. Je kan hem alleen halen bij Palace voor de basis, anders vertrekt hij niet bij Brugge. Hij is groot en sterk, maar kan ook goed meevoetballen en heeft een neus voor goals, vooral bij corners.

Aron1997
11/10/2016, 19:38
Wat raindog verteld klopt precies, je hebt ook goede prijs betaalt. Dortmund had 12m voor hem over Arsenal zelfs 15m.

RJ_MikiFan
11/10/2016, 21:28
Gezien je selectie zou ik persoonlijk altijd met twee spitsen spelen.

In ieder geval veel succes!

(Zit zelf te twijfelen om een topic te maken over mijn carrière, ik vind je opzet tof. Dit weekend zelf maar aan de slag).

Overmars
12/10/2016, 15:57
Bij Arsenal en Dortmund zou hij echter nog geen basisplaats hebben. Je kan hem alleen halen bij Palace voor de basis, anders vertrekt hij niet bij Brugge. Hij is groot en sterk, maar kan ook goed meevoetballen en heeft een neus voor goals, vooral bij corners.

Heeft in de voorbereiding een prima indruk achtergelaten, zal voorlopig in de basis blijven staan.

Gezien je selectie zou ik persoonlijk altijd met twee spitsen spelen.

In ieder geval veel succes!

(Zit zelf te twijfelen om een topic te maken over mijn carrière, ik vind je opzet tof. Dit weekend zelf maar aan de slag).

Dankjewel voor je reactie, ben benieuwd naar jouw carriere!

robbytjes1990
13/10/2016, 10:33
Mooie carrière en ziet er goed uit.

Overmars
21/10/2016, 14:39
Helaas met een andere carrière over deze save heen gespeeld, weet iemand of ik hem eventueel nog ergens op de PS4 kan vinden? Anders heb ik 2 opties:

1. Opnieuw beginnen met Crystal Palace
2. Beginnen met een andere club in de BPL. ik dacht dan aan West Ham United.

Graag jullie mening.

Overmars
23/10/2016, 13:34
Raindog

Hey,
zoals je weet is mijn Crystal Palace carrière weg, en daarom zou ik graag i.p.v met Crystal Palace een carrière starten met Everton , met dezelfde opzet als ik had met de Crystal Palace carrière. Zou jij de titel kunnen aanpassen, want mij lukt het niet. Anders zou ik een nieuw topic kunnen beginnen, maar misschien word het dan wat rommelig in jouw ogen.

Wilde je eerst een PB sturen, maar dat kon om een of andere reden niet

Raindog
23/10/2016, 14:42
Mij lukt het ook niet. Hopelijk kan Jordi helpen.

Overmars
26/10/2016, 12:54
Toch besloten om opnieuw te beginnen met Crystal Palace, ik heb dezelfde transfers doorgevoerd (helaas wel €3.000.000 meer moeten betalen) , zojuist de eerste wedstrijden van het nieuwe seizoen gespeeld:

Wedstrijden:

Crystal Palace - WBA 1-3

4' Rondon 0-1
30' Zaha 1-1
45' Gardner 1-2
78' Rondon 1-3

Sandro viel meteen uit met een enkelbreuk en ligt er voor 3 maanden uit. Duidelijk was dat het team nog erg moest wennen aan de nieuwe speelstijl.

Tottenham - Crystal Palace 1-2

7' Townsend 0-1
23' Dier 1-1
39' McArthur 1-2

Ook Ledley ligt er 4 weken uit met een verstuikte enkel, waardoor we op het middenveld nu al 2 spelers voor een lange tijd moeten missen. Natuurlijk wel een knap resultaat door te winnen van Tottenham. We waren de gehele wedstrijd de bovenliggende partij en speelde een verrassend goede wedstrijd na de deceptie van vorige week.

Nieuwe aankoop:

Ik zocht nog een linkercentrale verdediger, daarom is Borja Lopes overgenomen van Barcelona, een echte bikkelharde verdediger die in mijn ogen goed past in het Engelse voetbal. Hij kwam over voor €3.000.000 .

Door het uitvallen van Sandro en Ledley word het nu wel erg dunnetjes op het middenveld, ik zou daarom graag nog een CM/CVM willen huren. Hebben jullie een goede optie?

falonso
26/10/2016, 13:23
Fosu-Mensah of Van Ginkel?

Overmars
28/10/2016, 12:54
Einde transferperiode:

Nadat óók Fryers uit is gevallen met (jawel..) en gebroken enkel, was een extra linksback noodzakelijk. Hiervoor is Bryan aangetrokken van Bristol , ik heb hem gescout via het WTN omdat ik in deze carrière geen gebruik wil maken van sites zoals sofifa.com . Hij is overgekomen voor €1.800.000 .

Ook werd Fosu-Mensah gehuurd voor een seizoen (@falonso bedankt voor de tip) , door de vele blessures op het middenveld.

Jesse
29/10/2016, 12:33
Mooie aanwinst die Bryan! Kan mede door zijn vier sterren weak foot ook op de rechterkant!