PDA

Bekijk Volledige Versie : [PS4] FIFA 15 Benelux Toernooi

ICI
11/05/2015, 21:47
Hoe kan ik meedoen aan dit toernooi?
Er zijn in totaal 18 teams, alle eredivisie teams. Alle teams loot ik en daar komt een team uit en dan stop ik al jullie namen in een pot( jullie benelux naam) en dan pak ik daar een naam uit en die word gekoppeld aan het team die geloot is.
Daarnaast moet je 0,5 k(futcoins) betalen en dit bedrag wordt in een ''potje'' gestopt. Dit hoef je niet te betalen aan mij maar je hebt dit ingezet. De winnaar van het toernooi krijgt alle ingezette coins(totaal 75 k), al het geld dat jij hebt ingezet(Tel de wedstrijden op die je hebt gespeeld en dan doe je dat door de helft en dat is het aantal coins)moet je aan de winnaar betalen. En de nummer 2 krijgt in totaal 5 k.

Hoe schrijf ik me in?

Je kunt je inschrijven door je gebruikersnaam tussen haakjes te zetten en daarachter een pijltje met je PSN.

Voorbeeld:

[Pietjetenhove54]>Gangstergamer13<

Regels.
1. In de knock-outfase speel je 2 tegen elkaar.

2. Als een speler een rode kaart heeft mag de speler de volgende wedstrijd niet
MEEDOEN!

3. Alle kaarten van de wedstrijd en alle doelpuntmakers moeten hier gemeld worden.

4. Je moet binnen 4 dagen de de wedstrijd spelen en als je niet kan moet je de wedstrijd inhalen, binnen 2 dagen.

5. Je moet onderling afspreken wanneer je tegen elkaar speelt.

7. Er is een prijs voor speler die de meeste goals maakt, dus meldt de doelpuntenmakers! De prijs bedraagt 5 k, dit betaal ik.
8. Er zijn 2 poules van 9 man, daarvan gaan 4 man door bij beide poules. Uitdoelpunt in de knock-outfase tellen niet mee en doelsaldo in de groepsfase tellen wel mee.
De deadline is over 4 dagen en met veel inschrijvingen over 2 dagen en als er weinig mensen inschrijven verleng ik de deadline.

[ICI]>sukked<