PDA

Bekijk Volledige Versie : [PS4] FIFA15 Tornooitje

RemcoM
14/10/2014, 18:05
Yow gasten,

Het leek me vet om eens een tornooitje te organiseren. Liefst doe ik het wel met 2, dus iemand dat wil helpen/ervaring heeft?

Nu over het tornooi; we beginnen met de poulefase. Er ziten vier spelers in 1 poule. Liefst heb ik 32 spelers, zodat het geen probleem wordt qua knock-out fase. En anders er 16.

Hoe en wanneer het plaatst gaat vinden, weet ik nog niet. Ikzelf heb namelijk nog geen PlaystationPlus gekocht, als ik dat heb, kan ik zeggen wanneer alles plaatst vindt.

Iedereen speelt 1keer tegen zijn tegenstanders uit de poule. De mensen die na die 3 wedstrijden, 1ste en 2de staan, gaan door. Als er een bepaald aantal deelnamers zijn, en het niet goed uitkomt qua knouck-out fases, kunnen de mensen op de 3de plaats ook nog kans maken, door een onderling duel.

Als jij wilt meedoen, moet je je forumnaam en je PSN achterlaten.
Ik loot ploegen, en de poules ook. Ik doe dat samen bij een vriend.
Omdat ik een youtube kanaal heb, kan ik alles filmen, zodat er geen ruzie van komt.

Je moet ook 1 ploeg achterlaten die in de pot komt. Er is kleine kans dat je die ploeg krijgt, of iemand anders.
Maar verdere informatie van wanneer het plaats vindt en hoe het in zijn werking zal gaan, geef ik jullie later. ik trap af:

Forumnaam: RemcoM
PSN: RemcoMievis
Team voor in pot: Real Madrid!

misterlucky96
14/10/2014, 18:22
Hallo,

Doe graag mee maar vind het loten apart...
Waarom mag iemand kiezen welke team hij het liefst wilt en dan ga je nog loten? vind ik een beetje apart.
Doe dan gewoon alle teams in pot en dan loot je wie welke team krijgt.

En 16 deelnemers gaat denk moeilijk worden als je de andere toernooien ziet :)

Forumnaam: Misterlucky96
PSN: Misterlucky96

Oogvandepanter
14/10/2014, 18:27
forumnaam: oogvandepanter
psn: oogvandepanter
team voor in pot: chelsea

RemcoM
14/10/2014, 22:03
Hallo,

Doe graag mee maar vind het loten apart...
Waarom mag iemand kiezen welke team hij het liefst wilt en dan ga je nog loten? vind ik een beetje apart.
Doe dan gewoon alle teams in pot en dan loot je wie welke team krijgt.

En 16 deelnemers gaat denk moeilijk worden als je de andere toernooien ziet :)

Forumnaam: Misterlucky96
PSN: Misterlucky96

Ja ik zal zien.. En welke club voor pot?

roy001
14/10/2014, 22:44
Psn: RoyBoy001
Team voor in pot: Bayern München

wboxem
14/10/2014, 22:53
Psn: wboxem
Club: Bor Dortmund

roy001
14/10/2014, 23:05
wboxem heb je zojuist een vriendenverzoek gestuurd op de ps4 en nog wat andere van andere toernooi forums.

Remorio
15/10/2014, 15:20
Ik wil ook wel.
Team: Man United
PSN: Remorioken

JjochemJ
15/10/2014, 16:07
Hmm beetje vreemd dat dit zo opgelost word.. Ik zou bijvoorbeeld graag een toernooi spelen met een Tottenham of Leverkussen,maar dan heb ik bij voor baad al bijna verloren als ik een team als Bayern Munchen of Barcelona tegen zou komen.. Beetje rare regeling dus. Maar goed ik zal zeker van de partij wezen.

Team: Liverpool
psn: PrO_Jochem16

PS: Vind ook wel dat de organisator als laatste een team hoort te kiezen, als je een regeling als deze hebt. Hierdoor voorkom je dat iemand op een valse manier eerste keus heeft.

wboxem
15/10/2014, 16:13
Kan men ook niet de opgegeven teams via een loting aan de deelnemers toewijzen?

misterlucky96
15/10/2014, 19:34
Ja ik zal zien.. En welke club voor pot?

Ik wil graag PSG

RemcoM
15/10/2014, 21:59
Hmm beetje vreemd dat dit zo opgelost word.. Ik zou bijvoorbeeld graag een toernooi spelen met een Tottenham of Leverkussen,maar dan heb ik bij voor baad al bijna verloren als ik een team als Bayern Munchen of Barcelona tegen zou komen.. Beetje rare regeling dus. Maar goed ik zal zeker van de partij wezen.

Team: Liverpool
psn: PrO_Jochem16

PS: Vind ook wel dat de organisator als laatste een team hoort te kiezen, als je een regeling als deze hebt. Hierdoor voorkom je dat iemand op een valse manier eerste keus heeft.

Ik trek kaartjes waar spelersnamen opstaan, zo weet ik zelf ooknie wie eerst is

wboxem
15/10/2014, 22:49
Wanneer ben je dat van plan?

Fratelli
16/10/2014, 10:38
Ik doe ook wel mee

Team voor in de pot: Manchester City
PSN: FratelliNiek

Dus als ik het goed begrijp; iedereen kiest een team voor in de pot, en hieruit worden de teams getrokken ?

Sgt_Kenji
16/10/2014, 21:35
Ik doe ook wel mee.

PSN: Sgt_Kenji

Club voor in de pot: Napoli

wboxem
18/10/2014, 00:01
Yow gasten,

Het leek me vet om eens een tornooitje te organiseren. Liefst doe ik het wel met 2, dus iemand dat wil helpen/ervaring heeft?

Nu over het tornooi; we beginnen met de poulefase. Er ziten vier spelers in 1 poule. Liefst heb ik 32 spelers, zodat het geen probleem wordt qua knock-out fase. En anders er 16.

Hoe en wanneer het plaatst gaat vinden, weet ik nog niet. Ikzelf heb namelijk nog geen PlaystationPlus gekocht, als ik dat heb, kan ik zeggen wanneer alles plaatst vindt.

Iedereen speelt 1keer tegen zijn tegenstanders uit de poule. De mensen die na die 3 wedstrijden, 1ste en 2de staan, gaan door. Als er een bepaald aantal deelnamers zijn, en het niet goed uitkomt qua knouck-out fases, kunnen de mensen op de 3de plaats ook nog kans maken, door een onderling duel.

Als jij wilt meedoen, moet je je forumnaam en je PSN achterlaten.
Ik loot ploegen, en de poules ook. Ik doe dat samen bij een vriend.
Omdat ik een youtube kanaal heb, kan ik alles filmen, zodat er geen ruzie van komt.

Je moet ook 1 ploeg achterlaten die in de pot komt. Er is kleine kans dat je die ploeg krijgt, of iemand anders.
Maar verdere informatie van wanneer het plaats vindt en hoe het in zijn werking zal gaan, geef ik jullie later. ik trap af:

Forumnaam: RemcoM
PSN: RemcoMievis
Team voor in pot: Real Madrid!
RemcoM is er al een vervolg voor het toernooi?

Remorio
19/10/2014, 13:24
Hallo iedereen

Hierbij wil ik me weer uitschrijven voor dit tornooi. Anders zal het voor mij te chaotisch en mss voor te veel forfaits zorgen.
Sorry hiervoor en hopelijk heb ik nog niet te veel werk van jullie kapot gemaakt. :-)