PDA

Bekijk Volledige Versie : PS4 Interactive league maken

Wazakii
30/09/2014, 22:16
Hallo,

Ik heb een interessant idee wat ik graag zou willen uitwerken met de hulp van jullie.
Het lijkt mij leuk om een toernooi te organiseren waarbij we (ik zat te denken aan) de premier league of de eredivisie naspelen.

Voor elk team is er een deelnemer nodig. Er vindt een loting plaats waarbij iedereen aan een team gekoppeld wordt en daar een seizoen lang mee moet spelen (uit en thuis dus). Voor elke speelronde zou er een deadline zijn van 3 dagen. Hierdoor gaat het snel en de teams die laatste worden degraderen en daar komt een nieuw lid voor terug. Er zou dan na elke speelronde een update komen met de stand en de uitslagen.

Het is niet mijn idee, ik las het op het forum van EA, maar het leek mij erg leuk om dit ook in Nederland te doen. Omdat ik nog nooit een toernooi heb georganiseerd dacht ik dat, voor iemand die er geÔnteresseerd in is, de organisatie op zich zou willen nemen (evt. met de hulp van mij).

Het is nog maar een idee, dus iedereen kan leuke dingen aanvullen.

Dit lijkt me erg cool en ik wilde het graag delen, laat even weten of je er interesse in zou hebben en of je verdere opmerkingen hebt.

Moha88
01/10/2014, 18:17
Wazakii, heel mooi concept.

Dit speelde ik zo op een ander sport spel. Nba2k14.

Mij kan je erbij tellen.

Psn ps4 - Mordecai046

1) Er moeten 1 of 2 mensen zijn die dit leiden.
2) De mensen die meedoen moeten een garantie zijn dat ze het seizoen afmaken. Anders mogen ze niet meer meedoen de volgende keer.En noteren we de naam op een lijst. Een soort blacklist.
3) Na elke wedstrijd eerlijk informeren hoeveel de stand is geworden. Wie heeft gescoord, wie geel of rood heeft en wie geblesseerd is.
Dit neem je mee na de volgende wedstrijd.
4) Uit en thuis wordt er gespeeld.
5) Cheaters worden verbannen, is iemand die cheat dan moet je de wedstrijd streamen op twitch of ustream zodat andere deelnemers mee kijken en kunnen zien of er daadwerkelijk wordt gesjoemeld. Wat eigenlijk al heel moeilijk is met fifa.
6) Winnaar beslist welke competitie of Beker structuur we gaan spelen na het 1e seizoen.

Zijn enkele richtlijnen, welke je nuttig vindt. Mag je hanteren.

Wazakii
02/10/2014, 10:44
Wazakii, heel mooi concept.

Dit speelde ik zo op een ander sport spel. Nba2k14.

Mij kan je erbij tellen.

Psn ps4 - Mordecai046

1) Er moeten 1 of 2 mensen zijn die dit leiden.
2) De mensen die meedoen moeten een garantie zijn dat ze het seizoen afmaken. Anders mogen ze niet meer meedoen de volgende keer.En noteren we de naam op een lijst. Een soort blacklist.
3) Na elke wedstrijd eerlijk informeren hoeveel de stand is geworden. Wie heeft gescoord, wie geel of rood heeft en wie geblesseerd is.
Dit neem je mee na de volgende wedstrijd.
4) Uit en thuis wordt er gespeeld.
5) Cheaters worden verbannen, is iemand die cheat dan moet je de wedstrijd streamen op twitch of ustream zodat andere deelnemers mee kijken en kunnen zien of er daadwerkelijk wordt gesjoemeld. Wat eigenlijk al heel moeilijk is met fifa.
6) Winnaar beslist welke competitie of Beker structuur we gaan spelen na het 1e seizoen.

Zijn enkele richtlijnen, welke je nuttig vindt. Mag je hanteren.

Leuk!

Ik ben het helemaal eens met jouw richtlijnen!
Mijn broer en ik doen allebei mee(andere PS4), dus hebben we nu 3 deelnemers.
Hopelijk reageren er snel meer mensen die ook mee willen doen!

Maurice079
02/10/2014, 12:09
Leuk plan! Count me in:)
PSN: iRoyalFlushh

RamonB10
02/10/2014, 12:20
Ik doe mee!

PSN: rbeens

roy001
04/10/2014, 14:07
Ik doe ook mee!

PSN: RoyBoy001

misterlucky96
04/10/2014, 15:38
Ik doe ook mee:
Misterlucky96

Moha88
04/10/2014, 18:05
Jongens, fijn dat jullie meedoen.

Mijn advies om dit sneller te realiseren is, het woord verspreiden.

We hebben circa tussen de 10 en 18 spelers nodig. Serieuze spelers heet dat.

Dus ken je een fifa benelux member die graag mee zou willen doen maar deze topic nog niet heeft gezien.

Tag hem, of bericht hem.

Wazakii
04/10/2014, 19:37
Jongens, fijn dat jullie meedoen.

Mijn advies om dit sneller te realiseren is, het woord verspreiden.

We hebben circa tussen de 10 en 18 spelers nodig. Serieuze spelers heet dat.

Dus ken je een fifa benelux member die graag mee zou willen doen maar deze topic nog niet heeft gezien.

Tag hem, of bericht hem.

Precies. We hebben meer deelnemers nodig!

Hoe meer hoe beter en leuker!

Remorio
05/10/2014, 13:47
Ik heb zeker interesse maar ik weet niet of ik de tijdspanne telkens kan halen waardoor ik twijfel me in te schrijven...

wboxem
08/10/2014, 12:04
Wazakii op hoeveel deelnemers zit je?

+1

Wazakii
08/10/2014, 17:22
@Wazakii (http://www.fifabenelux.com/forum/member.php?u=23853) op hoeveel deelnemers zit je?

+1

Met jou erbij 9.

mona-pudding
09/10/2014, 10:29
Ik doe ook graag mee.

Fratelli
09/10/2014, 13:27
Ik doe graag mee, al ideeŽn voor een competitie/land?

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Ik doe graag mee, al ideeŽn voor een competitie/land?

Wazakii
09/10/2014, 17:59
Ik zat zelf te denken aan Nederland of Engeland.

Voor NL hebben we nog zeven deelnemers nodig. In Engeland zijn 20 teams, dus dat zijn weer meer deelnemers.

Maar Duitsland kan bijvoorbeeld ook.

mona-pudding
10/10/2014, 22:46
Als er niet meer interesse is kan je toch ook met minder doen? :)

Naudi
11/10/2014, 11:48
Als het Duitsland wordt doe ik zeer graag mee :) . Nederland is ook goed :p . Mij mag je inschrijven .

Wazakii
11/10/2014, 17:45
Als er niet meer interesse is kan je toch ook met minder doen? :)

Jaa je hebt gelijk.

Er zijn nu 12 deelnemers. Wat mij betreft is dat genoeg en kan ik bijna gaan beginnen met loten. Ik weet alleen nog niet welke competitie precies. Nederland, Engeland of Duitsland? Ik haal de slechtste teams uit de competitie, zodat er 12 teams overblijven.

Maurice079
11/10/2014, 22:50
Wat mij betreft Engeland. Leuke teams, waarmee je allemaal wel iets kan klaarspelen. +de authentieke stadions:)

roy001
12/10/2014, 12:04
Nederland of Engeland lijkt mij het beste.

GamingKillz
12/10/2014, 14:27
Hey,

Ik zou ook graag meedoen.
Ben al een tijdje opzoek naar Nederlandse fifa spelers met ps4 :p
Competitie maakt mij niet uit.

psn: GamingKillzNL

Fratelli
12/10/2014, 23:55
Engeland lijkt me wel goed, leuke teams als je met 12 man doet.

Psn: FratelliNiek

JjochemJ
13/10/2014, 01:05
Lijkt mij ook wel een leuk idee :).

psn: PrO_Jochem16

Wel een eerlijke loting hoe de teams verdeeld worden?

Johanuss
13/10/2014, 15:19
Leuk idee!! Ik doe graag mee

PSN: Djuhen

Sprangershof
13/10/2014, 15:27
Super idee!!! ik doe graag mee:

PSN: sprangershof

NielisMano
13/10/2014, 16:39
Geniaal plan! Hieraan zou ik graag willen deelnemen.

PSN: NielisMano

wboxem
14/10/2014, 00:37
Op hoeveel deelnemers zitten we?

Oogvandepanter
14/10/2014, 08:21
ik wil ook meedoen

psn: oogvandepanter

RemcoM
14/10/2014, 10:38
Ik wil graag meedoen, maar dan liefst clubs uit de Premier League.

PSN: RemcoMievis

Wazakii
14/10/2014, 17:29
Ik heb zeker interesse maar ik weet niet of ik de tijdspanne telkens kan halen waardoor ik twijfel me in te schrijven...

Hoi,
Ik zou graag willen weten of je wel of niet meedoet. Doordat er nu 18(met jou 19) deelnemers zijn, lijkt het me beter als de richtlijn 1 wedstrijd in 3 dagen is. Anders duurt het erg lang.

Ik hoor het wel!

Okee,

Er zijn nu 18(miss 19) deelnemers. Ik ga de loting starten en daarna kunnen we wat mij betreft beginnen met speelronde 1. Er komt zo een bestandje met de regels, de loting en het speelschema. Verdere hulp en vragen zijn altijd welkom.

Ik heb elke deelnemer een nummer gegeven en elk BPL team ook, vervolgens gebruik ik de site random.org om ze aan elkaar te koppelen.

Hierbij de loting en de namen van de deelnemers. Er zijn nog 3 mensen waarvan de PSN niet bekend is. Laat dat even zo snel mogelijk weten!

Loting:

Forum naam:
PSN:
Team:

Wazakii
Wazakii
Hull City

Wazakii
TheWazakiis
Arsenal

Moha88
Mordecai046
Chelsea

Maurice079
iRoyalFlushh
Swansea

RabonB10
rbeens
Sunderland

roy001
RoyBoy001
West Brom

misterlucky96
Misterlucky96
Liverpool

wboxem
wboxem
Everton

mona-pudding
Niet bekend
Man City

Fratelli
FratelliNiek
QPR

Naudi
Niet bekend
Newcastle

GamingKillz
GamingKillzNL
Man Utd

JjochemJ
PrO_Jochem16
Stoke City

Johanuss
Djuhen
Spurs

Sprangershof
sprangershof
Aston Villa

NielisMano
NielisMano
Southampton

Oogvandepanter
oogvandepanter
West Ham

RemcoM
RemcoMievis
Crystal Palace

DunDeeF92
DunDeeF92
Burnley

Remorio

Remorioken
Leicester City

RemcoM
14/10/2014, 17:56
Zeker dat de loting fair is gelopen? Wacht mss wel nog ff met de start? Ik heb namelijk nog geen PlaystationPlus

Wazakii
14/10/2014, 18:20
Zeker dat de loting fair is gelopen? Wacht mss wel nog ff met de start? Ik heb namelijk nog geen PlaystationPlus

Jaa, ik heb het zo eerlijk mogelijk gedaan. Wist alleen niet echt precies hoe, als jij mij kan uitleggen hoe het (beter) moet, wil ik het best nog een keer doen. En ik wacht idd nog even.

misterlucky96
14/10/2014, 18:26
Tja zou ik ook zeggen als je een slechte team krijgt, zo kunnen we wel door blijven gaan :)
Het enige waarmee je iemand kan geloven dat het goed is verlopen dat is het opnemen van de loting maar dat is ook zo'n gedoe.
Ik zou zeggen gewoon zo laten en beginnen!
Komen de speelronde's er nog op te staan?

Wazakii
14/10/2014, 18:31
Tja zou ik ook zeggen als je een slechte team krijgt, zo kunnen we wel door blijven gaan :)
Het enige waarmee je iemand kan geloven dat het goed is verlopen dat is het opnemen van de loting maar dat is ook zo'n gedoe.
Ik zou zeggen gewoon zo laten en beginnen!
Komen de speelronde's er nog op te staan?

Jaa idd,

we volgen eigenlijk gewoon het echte speelschema van dit jaar uit engeland. Ik ben nog bezig met het aanpassen ervan. Hij komt er zo op!

Johanuss
14/10/2014, 20:35
Ik heb nog iemand die mee wil doen. Die wil wel met burnly spelen.

Psn naam: DunDeeF92

wboxem
14/10/2014, 22:45
PSN van mij: wboxem 😃 kan je een excelbestand maken met de premier league programma?

roy001
14/10/2014, 23:00
Ik ben West Brom.. natuurlijk had ik liever een top team gehad maar okť ik denk maar zo als je weet welk je team je heb oefen er een paar keer mee en je weet hoe je beste spelen kan. En gewoon van je eigen krachten uitgaan.

Ik heb er in ieder geval zin in!
Hoop snel van start te kunnen.

(Alleen heb ik al gehoord en zelf meegemaakt dat niet iedere speler met elkaar verbinding kan maken. Ligt aan of je NAT type open/gemiddeld of strict is.)
Wat te doen mocht het niet werken?

wboxem
14/10/2014, 23:09
Even melden bij welke tegenstander het problemen gaat opleveren.

Wazakii
14/10/2014, 23:13
Hierbij het speelschema voor speelronde 1

Speelronde 1 (15 oktober tot 18 oktober):

Arsenal(Wazakii) v Crystal Palace(RemcoM)
Burnley(DundeeF92) v Chelsea(Moha88)
Leicester City(Remorio) v Everton(wboxem)
Liverpool(misterlucky96) v Southampton(NielisMano)
Manchester United(GamingKillz) v Swansea City(Maurice079)
Newcastle United(Naudi) v Manchester City(mona-pudding)
Queens Park Rangers(Fratelli) v Hull City(Wazakii)
Stoke City(JjochemJ) v Aston Villa(Sprangershof)
West Bromwich Albion(roy001) v Sunderland(RabonB10)
West Ham United(Oogvandepanter) v Tottenham Hotspur(Johanuss)

Zoals je ziet is het gewoon het officiele speelschema van de BPL 2014/15.

Regels:

1. Het is jouw taak om je tegenstander te contacten en de wedstrijd tijdig af te spelen. Als het echt niet lukt, moet je mij en je tegenstander PM'en voor een andere datum. Elke speelronde duurt 3 dagen. De deadline voor elke speelronde is 21:00 op de derde dag.
2. Als je meedoet, doe je ook echt mee!
3. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen wedstrijden. Cheaters en mensen die niet spelen worden verwijderd!
4. Het resultaat moet van beide kanten gemeld worden. Anders weten
we niet of het resultaat wel klopt.
5.Na de wedstrijd moeten beide spelers een pm naar mij sturen met:

De uitslag
Wie gescoord heeft
Gele, rode kaarten
Blessures

6. Voor rode kaarten geldt 1 wedstrijd schorsing, blessures ook
1 wedstrijd. Bij 5 gele kaarten volgt er ook 1 wedstrijd schorsing.
7.Wij kunnen natuurlijk niet controleren of een geschorste speler
toch wordt opgesteld, het is dus je eigen verantwoordelijkheid.
Het is de bedoeling dat het voor iedereen leuk is, dus hou je gewoon
Aan de regels en stel die speler dan gewoon niet op!
8. Na elke speelronde volgt er een update met de stand, volgende wedstrijden, goals etc.
9. Elk team speelt uit en thuis tegen elkaar. Een wedstrijd duurt 6 minuten en verder normale instellingen.

Voorbeeld van de informatie de we nodig hebben:
Swansea 2 -1 Man Utd
Bony 54’ Van Persie 66’
Gomis 86’
Gele kaarten:
Dyer 22’
Rode kaarten:
Rooney 69’
Blessures:
Falcao 70’

NB: Als ik belangrijke dingen mis, laat het aub weten. we doen dit met ze allen en we doen het allemaal voor de lol. Laten we het gezellig voor iedereen houden.

wboxem
14/10/2014, 23:21
Hierbij het speelschema voor speelronde 1

Speelronde 1 (15 oktober tot 18 oktober):

Arsenal(Wazakii) v Crystal Palace(RemcoM)
Burnley(Johanuss) v Chelsea(Moha88)
Leicester City(Remorio) v Everton(wboxem)
Liverpool(misterlucky96) v Southampton(NielisMano)
Manchester United(GamingKillz) v Swansea City(Maurice079)
Newcastle United(Naudi) v Manchester City(mona-pudding)
Queens Park Rangers(Fratelli) v Hull City(Wazakii)
Stoke City(JjochemJ) v Aston Villa(Sprangershof)
West Bromwich Albion(roy001) v Sunderland(RabonB10)

Zoals je ziet is het gewoon het officiele speelschema van de BPL 2014/15.
Als Remorio (leicester) niet meedoet is de tegenstander daarvan dus vrij voor die speelronde.

Regels:

1. Het is jouw taak om je tegenstander te contacten en de wedstrijd tijdig af te spelen. Als het echt niet lukt, moet je mij en je tegenstander PM'en voor een andere datum. Elke speelronde duurt 3 dagen. De deadline voor elke speelronde is 21:00 op de derde dag.
2. Als je meedoet, doe je ook echt mee!
3. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen wedstrijden. Cheaters en mensen die niet spelen worden verwijderd!
4. Het resultaat moet van beide kanten gemeld worden. Anders weten
we niet of het resultaat wel klopt.
5.Na de wedstrijd moeten beide spelers een pm naar mij sturen met:

De uitslag
Wie gescoord heeft
Gele, rode kaarten
Blessures

6. Voor rode kaarten geldt 1 wedstrijd schorsing, blessures ook
1 wedstrijd. Bij 5 gele kaarten volgt er ook 1 wedstrijd schorsing.
7.Wij kunnen natuurlijk niet controleren of een geschorste speler
toch wordt opgesteld, het is dus je eigen verantwoordelijkheid.
Het is de bedoeling dat het voor iedereen leuk is, dus hou je gewoon
Aan de regels en stel die speler dan gewoon niet op!
8. Na elke speelronde volgt er een update met de stand, volgende wedstrijden, goals etc.
9. Elk team speelt uit en thuis tegen elkaar. Een wedstrijd duurt 6 minuten en verder normale instellingen.

Voorbeeld van de informatie de we nodig hebben:
Swansea 2 -1 Man Utd
Bony 54’ Van Persie 66’
Gomis 86’
Gele kaarten:
Dyer 22’
Rode kaarten:
Rooney 69’
Blessures:
Falcao 70’

NB: Als ik belangrijke dingen mis, laat het aub weten. we doen dit met ze allen en we doen het allemaal voor de lol. Laten we het gezellig voor iedereen houden.

Is het handig dat de tegenstander akkoord geeft op de wedstrijdinformatie. Wat nou als een tegenstander de wedstrijd door drukt?

Ps de minuten zijn niet nodig lijk me?

Wazakii
14/10/2014, 23:29
Is het handig dat de tegenstander akkoord geeft op de wedstrijdinformatie. Wat nou als een tegenstander de wedstrijd door drukt?

Ps de minuten zijn niet nodig lijk me?

Ten eerste Ps de minuten zijn niet nodig lijk me?
Nee, het was een voorbeeld en een richtlijn. Het is alleen leuk om te weten als iemand er een stukje over wil schrijven, als een soort van nieuwsupdate.

En ik snap niet precies wat je bedoelt met eerste vraag.

wboxem
15/10/2014, 00:06
Ten eerste Ps de minuten zijn niet nodig lijk me?
Nee, het was een voorbeeld en een richtlijn. Het is alleen leuk om te weten als iemand er een stukje over wil schrijven, als een soort van nieuwsupdate.

En ik snap niet precies wat je bedoelt met eerste vraag.

Nou vrij eenvoudig, als je de statistieken in deze topic post, hij ook aangeeft dat het klopt.

DunDeeF92
15/10/2014, 08:43
Hey Wazakii,

Zoals Johanuss gezegd heeft wil ik wel meedoen met Burnley!

Mijn PSN: DunDeeF92

Zou je in het wedstrijdschema mijn naam willen toevoegen? Anders moet Johanuss al mijn PM's forwarden ;)

De regels zijn duidelijk, have fun allemaal!

roy001
15/10/2014, 10:19
Wazakii netjes! Vanaf vandaag van start?

Heb bijna iedereen als vriend toegevoegd maar nog lang niet allemaal hebben ze geaccepteerd zelfs sommige niet na al bijna een week.. waaronder @RabonB10 (psn rbeens) mijn 1e tegenstander

Johanuss
15/10/2014, 10:42
De eerste wedstrijd is gespeeld.

Uitslag: 1-2

Doelpuntenmakers:
Demel 20'
Soldado 75'
Eriksen 89'

Kaarten:
Geen

Blessures:
Geen

Goede wedstrijd Oogvandepanter!!

Wazakii
15/10/2014, 11:07
Nou vrij eenvoudig, als je de statistieken in deze topic post, hij ook aangeeft dat het klopt.

Ja, daarom had ik ook dat beiden mij een pm moeten sturen, zodat ik het kan controleren.

@Wazakii (http://www.fifabenelux.com/forum/member.php?u=23853) netjes! Vanaf vandaag van start?

Heb bijna iedereen als vriend toegevoegd maar nog lang niet allemaal hebben ze geaccepteerd zelfs sommige niet na al bijna een week.. waaronder @RabonB10 (psn rbeens) mijn 1e tegenstander

Ja, vandaag starten is de bedoeling!

Ik ga elke deelnemer nog even pm'en om te zeggen dat we zijn begonnen.
Hopelijk reageert hij snel.

JjochemJ
15/10/2014, 11:46
Stoke City hmm.. < Dat dacht ik voor dat ik er eens mee speelde. Nu net een oefenmatch gespeeld tegen Roy001 en zeer verrassend gewonnen met 6-1 tegen Real Madrid... dus zeer blij met dit team! Regels zijn voor mij ook helemaal duidelijk, hoop dus vandaag de 1e wedstrijd te kunnen spelen.

Wazakii
15/10/2014, 12:04
Ik heb het volledige speelschema gemaakt met excel, maar dat mag ik niet uploaden omdat het een excelbestand is.

Kan iemand helpen?

Sprangershof
15/10/2014, 12:17
Wazakii, in google drive zetten, en dan hier de link plaatsen?
zorg wel dat je drive bestand open staat voor iedereen, maar dat alleen jij hem kan bewerken. dan kun je die steeds bijwerken en kan iedereen in die link kijken.

Wazakii
15/10/2014, 12:19
@Wazakii (http://www.fifabenelux.com/forum/member.php?u=23853), in google drive zetten, en dan hier de link plaatsen?
zorg wel dat je drive bestand open staat voor iedereen, maar dat alleen jij hem kan bewerken. dan kun je die steeds bijwerken en kan iedereen in die link kijken.

Jaa, ga ik doen.

Thanks!!

JjochemJ
15/10/2014, 12:22
@Wazakii (http://www.fifabenelux.com/forum/member.php?u=23853), in google drive zetten, en dan hier de link plaatsen?
Wanneer vandaag zou je tijd hebben om te kunnen spelen?

Remorio
15/10/2014, 15:35
Halllo iedereen.

Ik zal mijn deelname besvestigen.

Mijn PSN is Remorioken.

Als ik eventueel niet kan is dit een easy overwinning voor mijn tegenstander ;-)

JjochemJ
15/10/2014, 16:02
Halllo iedereen.

Ik zal mijn deelname besvestigen.

Mijn PSN is Remorioken.

Als ik eventueel niet kan is dit een easy overwinning voor mijn tegenstander ;-)
Dit zou reglementair dan waarschijnlijk een 3-0 overwinning wezen voor de gene die (dan) tegen jou speelt. Maar dit is dan niet fair voor de gene die erna tegen jou moet? Want dat kan die gene ook gewoon verliezen dan... Ik zelf vind meedoen; spelen, kan je deze garantie niet bieden, vind ik dat je gewoon niet moet meespelen. Zo krijg je geen competitie vervalsing & krijgt iedereen de eerlijke kans om van elkaar punten te winnen.

Iets anders: Waarom speelt Wazakii met zowel Arsenal als met Hull City? Lijkt me ook geen eerlijke oplossing... < Kan wezen dat ik hierin iets heb gemist, mocht dit zo wezen mijn excuses vooraf dan alvast.

Remorio
15/10/2014, 16:07
Onze eerste match is ook gespeeld:
Leicester City (Remorioken) - Everton (@wboxem) 1 - 6
Wedstrijdevenementen:
K. Mirallas 0-1
J. Vardy 1-1
M. Upson gele kaart
M. Upson tweede gele kaart => Rode kaart.
R. Lukaku 1-2
R. Barkley 1-3
R. Mahrez gele kaart
R Lukaku 1-4
D. Drinkwater gele kaart
C. Atsu 1-5
E. Cambiasso blessure
P. Jagielka 1-6

wboxem
15/10/2014, 16:11
Onze eerste match is ook gespeeld:
Leicester City (Remorioken) - Everton (@wboxem) 1 - 6
Wedstrijdevenementen:
K. Mirallas 0-1
J. Vardy 1-1
M. Upson gele kaart
M. Upson tweede gele kaart => Rode kaart.
R. Lukaku 1-2
R. Barkley 1-3
R. Mahrez gele kaart
R Lukaku 1-4
D. Drinkwater gele kaart
C. Atsu 1-5
E. Cambiasso blessure
P. Jagielka 1-6

Was geen wedstrijd meer na je snelle 2e geel dus rode kaart. Mooi stadion en veld van Leicester (Y)

Wazakii
15/10/2014, 17:15
Dit zou reglementair dan waarschijnlijk een 3-0 overwinning wezen voor de gene die (dan) tegen jou speelt. Maar dit is dan niet fair voor de gene die erna tegen jou moet? Want dat kan die gene ook gewoon verliezen dan... Ik zelf vind meedoen; spelen, kan je deze garantie niet bieden, vind ik dat je gewoon niet moet meespelen. Zo krijg je geen competitie vervalsing & krijgt iedereen de eerlijke kans om van elkaar punten te winnen.

Iets anders: Waarom speelt Wazakii met zowel Arsenal als met Hull City? Lijkt me ook geen eerlijke oplossing... < Kan wezen dat ik hierin iets heb gemist, mocht dit zo wezen mijn excuses vooraf dan alvast.

Mijn broer speelt met Hull en zelf speel ik met Arsenal. Alleen hij zit niet op het op het forum, vandaar dat het onder 1 account is.

En als iemand echt niet kan spelen, dan moet hij dat laten weten en kunnen we een inhaalmoment zoeken. Dat is eerlijker dan 3-0.

Remorio
15/10/2014, 17:35
Mijn broer speelt met Hull en zelf speel ik met Arsenal. Alleen hij zit niet op het op het forum, vandaar dat het onder 1 account is.

En als iemand echt niet kan spelen, dan moet hij dat laten weten en kunnen we een inhaalmoment zoeken. Dat is eerlijker dan 3-0.

Voor een inhaalmoment stem ik zeker.
Normaal lukt het wel binnen de drie dagen te spelen maar je weet natuurlijk nooit...
Bedankt voor het ruimdenken :-)

Moha88
15/10/2014, 17:40
Wazaki,

Dit wordt zo een hele puinhoop om eerlijk te zijn. Waarom zeg ik dat omdat ik ervaring heb.

Om alles bij te houden op een overzichtelijke menu. Raad ik aan om ipv hele tijd te typen wat elke wedstrijd gebeurd is. Maak een printscreen met jou ps4 controller en stuur dit gewoon naar Wazaki zijn psn zodat hij het via fotos ziet. Veel overzichtelijker.

Dus je maakt een printscreen van de uitslag en de kaarten.

Balbezit gegevens en shoten op doel hoeven we niet te weten.

Enkel, de uitslag op foto. De kaarten en eventueel blessures.

Wazaki, ik raad jou ook aan om eerst iedereen elkaar te laten toevoegen.

Wanneer dit is gebeurd allemaal in psn in een groupchat doen. Zodat iedereen daarin zit. En de fotos droppen we dan in de groupchat op de ps4.

Want het is heel lastig om telkens terug naar deze topic te komen.

1) Verzamel alle deelnemers in een gezamenlijke psn chat.
2) Maak een betere schema, veel overzichtelijker. Ook de spaties etc.
3) Load die up naar je ps4 en gooi de schema in de groupchat.
4) Regels officieel maken. Hoeveel minuten etc etc etc.

Jongens, willen jullie mij aub toevoegen.

Psn - Mordecai046

club chelsea.

Wazaki als je hulp nodig hebt, stuur je me een psn invite, en praten we even via de audio chat.

Wazaki,

Dit wordt zo een hele puinhoop om eerlijk te zijn. Waarom zeg ik dat omdat ik ervaring heb.

Om alles bij te houden op een overzichtelijke menu. Raad ik aan om ipv hele tijd te typen wat elke wedstrijd gebeurd is. Maak een printscreen met jou ps4 controller en stuur dit gewoon naar Wazaki zijn psn zodat hij het via fotos ziet. Veel overzichtelijker.

Wanneer dit is gebeurd allemaal in psn in een groupchat doen. Zodat iedereen daarin zit. En de fotos droppen we dan in de groupchat op de ps4.

Psn - Mordecai046

club chelsea.

Wazaki als je hulp nodig hebt, stuur je me een psn invite, en praten we even via de audio chat.

Het is de bedoeling dat we gezamenlijk het toernooi benaderen zodat iedereen op schema is. Voor elke pot heb je 2 dagen de tijd max!

Maurice079
15/10/2014, 18:50
De volgende wedstrijd is ook gespeeld! De wedstrijd tussen GamingKillz en mij(Maurice079, PSN: iRoyallFlushh). In een wedstrijd die erg gelijk op ging werd het uiteindelijk 1-1 tussen Swansea City en Man Utd. Van Persie en Dyer waren de doelpuntenmakers! Misschien handig om een tussentijds overzichtje te plaatsen met de tot nu toe gespeelde wedstrijden?

GamingKillz
15/10/2014, 18:55
De volgende wedstrijd is ook gespeeld! De wedstrijd tussen @GamingKillz (http://www.fifabenelux.com/forum/member.php?u=23938) en mij(Maurice079, PSN: iRoyallFlushh). In een wedstrijd die erg gelijk op ging werd het uiteindelijk 1-1 tussen Swansea City en Man Utd. Van Persie en Dyer waren de doelpuntenmakers! Misschien handig om een tussentijds overzichtje te plaatsen met de tot nu toe gespeelde wedstrijden?

Leuke wedstrijd idd.
Score en doelpuntenmakers zijn akkoord

Wazakii
15/10/2014, 18:56
De volgende wedstrijd is ook gespeeld! De wedstrijd tussen @GamingKillz (http://www.fifabenelux.com/forum/member.php?u=23938) en mij(Maurice079, PSN: iRoyallFlushh). In een wedstrijd die erg gelijk op ging werd het uiteindelijk 1-1 tussen Swansea City en Man Utd. Van Persie en Dyer waren de doelpuntenmakers! Misschien handig om een tussentijds overzichtje te plaatsen met de tot nu toe gespeelde wedstrijden?

Dankjee voor de info, kan je het volgende keer pm'en? zo blijft het overzichtelijk en komen er niet al te veel berichten.

Vervolgens post ik na elke speelronde een verslag over de wedstrijden en het schema voor de volgende wedstrijd.

Maurice079
15/10/2014, 18:58
Dankjee voor de info, kan je het volgende keer pm'en? zo blijft het overzichtelijk en komen er niet al te veel berichten.

Vervolgens post ik na elke speelronde een verslag over de wedstrijden en het schema voor de volgende wedstrijd.

Prima! Weet ik dat voor de volgende keer:)

Wazakii
15/10/2014, 20:06
Wazaki,

Psn - Mordecai046

club chelsea.

Het is de bedoeling dat we gezamenlijk het toernooi benaderen zodat iedereen op schema is. Voor elke pot heb je 2 dagen de tijd max!

Ten eerste,

Dank voor je kritiek

Maar 2 dagen is net te kort, soms komt dat niet uit. Daarom is het 3 dagen.
Ik vind ook dat het handiger is om via psn groupschat te praten, maar het maakt niet echt uit of mensen een printscreen moeten maken of mensen mij PM'en wat de uitslag was. Vervolgens post ik na elke speelronde een update met verslagen en info en het schema voor de nieuwe speelronde. Hierdoor blijft dit topic overzichtelijk en komen er niet al te veel posts. Ik heb nu een schema gemaakt op excel en die zet ik nu op docs. Maar het is dus moeilijk om lange berichten te typen op psn.

Hierbij de link naar een google docs map:

https://drive.google.com/a/cygy.nl/folderview?id=0Bzn2_TITQDNDbEJPQnpTWVI2MVU&usp=drive_web

Ik heb besloten om alles hier in te maken, zodat het wat overzichtelijker wordt. Ik ben de enige die het kan aanpassen, dus als er dingen missen of iets klopt niet kun je het naar mij PM'en.

In deze map staan de volgende dingen:

1. Reglement
2. wedstrijduitslagen en updates
3. complete speelschema met data

JjochemJ
15/10/2014, 21:46
Stoke City - Aston Vila (2-0)

Doelp:
V. Moses '57 (P)
M. Diouf '72

Verder was het een heerlijke wedstrijd, geen gekheden, mooi fatsoenlijk.

Wazakii
15/10/2014, 21:50
Stoke City - Aston Vila (2-0)

Doelp:
V. Moses '57 (P)
M. Diouf '72

Verder was het een heerlijke wedstrijd, geen gekheden, mooi fatsoenlijk.

Thanks voor de info!

Maar zou je het volgende keer kunnen pm'en? dan wordt het topic niet zo onoverzichtelijk. :)

JjochemJ
15/10/2014, 21:51
Thanks voor de info!

Maar zou je het volgende keer kunnen pm'en? dan wordt het topic niet zo onoverzichtelijk. :)
Zal erop letten volgende keer.

Fratelli
16/10/2014, 10:26
Jo mensen,

Ik heb een vraag, doen wij eigenlijk ook aan doelstellingen? Want het lijkt me vanzelfsprekend dat Chelsea niet dezelfde doelstelling heeft als bijvoorbeeld Southampton.
En dat je dan punten kan verdienen als je je doelstelling hebt gehaald of juist niet, en dan kunnen we daar eventueel ook een klassement van bijhouden na ieder seizoen?

Hieronder een voorbeeld:

1.
Manchester City
1

2.
Manchester United
1

3.
Arsenal
3

4.
Chelsea
3

5.
Liverpool
3

6.
Spurs
5

7.
Everton
6

8.
Newcastle United
7

9.
Southampton
7

10.
Stoke City
7

11.
Aston Villa
10

12.
Sunderland
10

13.
Swansea City
10

14.
West Bromwich Albion
10

15.
West Ham United
10

16.
Crystal Palace
13

17.
Hull City
13

18.
QPR
13

19.
Burnley
16

20.
Leicester City
16

Ik hoor het wel wat jullie er van vinden, ik zelf vind het wat realistischer en misschien uitdagender om ook daadwerkelijk je doelstelling te behalen.. Het laatste kolommetje is de doelstelling

Wazakii
16/10/2014, 11:47
Jo mensen,

Ik heb een vraag, doen wij eigenlijk ook aan doelstellingen? Want het lijkt me vanzelfsprekend dat Chelsea niet dezelfde doelstelling heeft als bijvoorbeeld Southampton.
En dat je dan punten kan verdienen als je je doelstelling hebt gehaald of juist niet, en dan kunnen we daar eventueel ook een klassement van bijhouden na ieder seizoen?

Hieronder een voorbeeld:

1.
Manchester City
1

2.
Manchester United
1

3.
Arsenal
3

4.
Chelsea
3

5.
Liverpool
3

6.
Spurs
5

7.
Everton
6

8.
Newcastle United
7

9.
Southampton
7

10.
Stoke City
7

11.
Aston Villa
10

12.
Sunderland
10

13.
Swansea City
10

14.
West Bromwich Albion
10

15.
West Ham United
10

16.
Crystal Palace
13

17.
Hull City
13

18.
QPR
13

19.
Burnley
16

20.
Leicester City
16

Ik hoor het wel wat jullie er van vinden, ik zelf vind het wat realistischer en misschien uitdagender om ook daadwerkelijk je doelstelling te behalen.. Het laatste kolommetje is de doelstelling

Goed idee! We zouden dan kunnen doen dat degene die zn doelstelling het beste heeft behaald, het volgende seizoen mag de winnaar dan zijn team kiezen, waardoor je dus een extra uitdaging hebt om de doelstelling te behalen.

De meeste doelstellingen kloppen wel, maar bijv. Chelsea zou 1 moeten zijn vind ik en united misschien iets lager.

Fratelli
16/10/2014, 11:53
Inderdaad Wazakii, goed idee om dan diegene die de doelstelling het beste heeft gehaald een team mag kiezen..
En ik zie het inderdaad nu pas dat de doelstelling van Chelsea is: 3e worden. Dit heb ik hieronder aangepast naar 1e.

1.
Manchester City
1

2.
Manchester United
1

3.
Chelsea
1

4.
Arsenal
3

5.
Liverpool
3

6.
Spurs
5

7.
Everton
6

8.
Newcastle United
7

9.
Southampton
7

10.
Stoke City
7

11.
Aston Villa
10

12.
Sunderland
10

13.
Swansea City
10

14.
West Bromwich Albion
10

15.
West Ham United
10

16.
Crystal Palace
13

17.
Hull City
13

18.
QPR
13

19.
Burnley
16

20.
Leicester City
16

Als er nog meer wijzigingen moeten plaats vinden dan hoor ik het wel wat de overige leden er van vinden over dit concept.

Wazakii
16/10/2014, 11:54
Als er mensen zijn die problemen hebben met het spelen van hun eerste wedstrijd, moeten zij mij even PM'en.

Ik zelf heb nog niks gehoord van Naudi en mona-pudding
Hun PSN's zijn ook nog niet bekend. Kan iemand die deze mensen miss kent contacten?

JjochemJ
16/10/2014, 12:07
Ik zelf vind het niet echt een geweldig idee met doelstelling.. Ik bedoel je krijgt dan altijd onenigheid over het feit van ''Ja maar ik ben kampioen geworden, terwijl mijn doelstelling 3e was'' < maar ondertussen speel je dan wel met bijvoorbeeld een Arsenal of Liverpool (even een voorbeeld). Ik bedoel dan zou het een knappere prestatie wezen, als je bijvoorbeeld met een Aston Villa 4e word. Hier gaan gewoon onenigheden overkomen. Word ook teveel werk, het is nu al een redelijke chaos in dit topic met veel onnodige post's. Ik vind zelf gewoon lekker zo houden, iedereen heeft er plezier in en voorkom meer onnodig werk.

Fratelli
16/10/2014, 12:39
Ik zelf vind het niet echt een geweldig idee met doelstelling.. Ik bedoel je krijgt dan altijd onenigheid over het feit van ''Ja maar ik ben kampioen geworden, terwijl mijn doelstelling 3e was'' < maar ondertussen speel je dan wel met bijvoorbeeld een Arsenal of Liverpool (even een voorbeeld). Ik bedoel dan zou het een knappere prestatie wezen, als je bijvoorbeeld met een Aston Villa 4e word. Hier gaan gewoon onenigheden overkomen. Word ook teveel werk, het is nu al een redelijke chaos in dit topic met veel onnodige post's. Ik vind zelf gewoon lekker zo houden, iedereen heeft er plezier in en voorkom meer onnodig werk.

Ik ben het met je eens dat er onenigheid kan ontstaan. Maar als je er goede afspraken over maakt niet. Zo is het wel leuker om te 'strijden' voor een beter team.. Denk dat iedereen graag wel eens een beter team heeft. Mensen met een slechter team kunnen zo proberen om volgend seizoen een beter team te bemachtigen.

Maar als je met Arsenal bijvoorbeeld 2e word en je krijgt het jaar erna een iets minder team zal dit toch niet erg moeten zijn omdat je nou eenmaal al een 'top'team hebt gehad. Dat is leuker dan dat je 2 seizoenen achter elkaar bijvoorbeeld Burnley en Leicester bent..

En zo is het misschien ook leuk om voor je eigen doelstelling te strijden ongeacht je een ander team mag kiezen volgend seizoen.. Zo kan je er bijvoorbeeld wel punten aan hangen als je bijvoorbeeld een aantal plaatsen boven je doelstelling bent geŽindigd of gewoon je doelstelling hebt behaald.. Want ik ben bijvoorbeeld QPR maar waar strijd ik voor? het kampioenschap?

Maarja kijk maar, we zijn met genoeg mensen, even kijken wat de meningen zijn.

Maurice079
16/10/2014, 12:44
Leuk idee met die doelstellingen. Maar je zou ze wel moeten groeperen denk ik. Net als bij OSM. Nu is er voor de laatste plaats niets aan de hand natuurlijk, die heeft niets te verliezen. Terwijl City,Chelsea en United alle drie voor het kampioenschap zouden moeten strijden toch?

JjochemJ
16/10/2014, 13:06
Leuk idee met die doelstellingen. Maar je zou ze wel moeten groeperen denk ik. Net als bij OSM. Nu is er voor de laatste plaats niets aan de hand natuurlijk, die heeft niets te verliezen. Terwijl City,Chelsea en United alle drie voor het kampioenschap zouden moeten strijden toch?
Zie op dit moment nog eerder Tottenham kampioen worden dan Manchester United.. Ik denk dat de gene met Manchester United gewoon geluk heb, want zij willen CL voetbal halen (beter gezegd) 4e plaats dus. Zelfde geldt voor Tottenham & Liverpool.

Ik zal wel even alle (echte) doelstellingen opzoeken & even een klassering er van maken, zo komt het niet in de knoop & blijft het zo realistisch mogelijk. Of Wazakii deze doelstelling lijst dan ook gaat gebruiken mag die uiteraard zelf weten.

Fratelli
16/10/2014, 14:10
Zie op dit moment nog eerder Tottenham kampioen worden dan Manchester United.. Ik denk dat de gene met Manchester United gewoon geluk heb, want zij willen CL voetbal halen (beter gezegd) 4e plaats dus. Zelfde geldt voor Tottenham & Liverpool.

Ik zal wel even alle (echte) doelstellingen opzoeken & even een klassering er van maken, zo komt het niet in de knoop & blijft het zo realistisch mogelijk. Of Wazakii deze doelstelling lijst dan ook gaat gebruiken mag die uiteraard zelf weten.

Inderdaad wel slim om een klassering te maken ja! En eerlijk gezegd heb ik deze doelstellingen ook van OSM ik wou snel een voorbeeld hebben. Mijn inziens maakt het voor je zelf voornamelijk gewoon leuker om een doelstelling aan te houden

De lijst is een beetje aangepast met doelstellingen:

Team naam
Doelstelling

1.
Manchester City
1

2.
Chelsea
1

3.
Arsenal
2

4.
Manchester United
3

5.
Liverpool
3

6.
Spurs
5

7.
Everton
6

8.
Newcastle United
7

9.
Southampton
7

10.
Swansea City
7

11.
Aston Villa
10

12.
Sunderland
10

13.
Stoke City
10

14.
West Bromwich Albion
10

15.
West Ham United
10

16.
Crystal Palace
13

17.
Hull City
13

18.
QPR
14

19.
Burnley
16

20.
Leicester City
16

Zijn mensen het hier mee eens? Aanpassingen hoor ik graag, we hebben het zo realistisch mogelijk gemaakt.

Remorio
16/10/2014, 14:24
Ik speel met Leicester en mijn doelstelling is perfect voor me, meer hoef ik niet voor ogen te hebben... :-)
Verder wou ik nog even terugkomen op het feit dat ik niet altijd kan spelen, de reden hiervoor is dat ik in ploegen werk, een week vroege shift (05:00 - 13:00) en een week late shift (13:00 - 21:00). Ook heb ik de afspraak gemaakt met mijn vriendin, in het begin als ik men PS4 kocht, niet te spelen als zij thuis is. Ik snap dat ik hiervoor op een beetje goede wil van jullie moet rekenen om mijn matchen op tijd te spelen. Hopelijk begrijpen jullie dit ^^.
Verder had ik nog een vraag. Is het mogelijk om je volgende wedstrijd al te spelen wanneer de eerste dag van de driedagenperiode voor die bepaalde match nog niet bereikt is, maar beide spelers wel al alle matchen gespeeld hebben? (Zou het voor mij ook iets makkelijker maken om alles op tijd te spelen ^^).

JjochemJ
16/10/2014, 15:20
Het zou na mijn mening toch geen groot probleem moeten wezen om een wedstrijd een keer eerder te spelen. In het echt werk het ook zo & staat soms een Engelse ploeg (door het drukke speel schema), ook wel is 3 wedstrijden in meerheid. We moeten er natuurlijk geen dagelijks werk van gaan maken, dan zou de competitie wat te snel afgelopen wezen. Mochten misschien beide partijen een keer krap zitten & mag een nieuwe datum ook niet schikken vind ik dat Wazakii gewoon moet simuleren.

Wazakii
16/10/2014, 15:35
Het zou na mijn mening toch geen groot probleem moeten wezen om een wedstrijd een keer eerder te spelen. In het echt werk het ook zo & staat soms een Engelse ploeg (door het drukke speel schema), ook wel is 3 wedstrijden in meerheid. We moeten er natuurlijk geen dagelijks werk van gaan maken, dan zou de competitie wat te snel afgelopen wezen. Mochten misschien beide partijen een keer krap zitten & mag een nieuwe datum ook niet schikken vind ik dat Wazakii gewoon moet simuleren.

Mee eens,

Wat mij betreft mag je de wedstrijd voor de eerst volgende ronde al spelen, maar niet verder. Vermeld wel bij de stand door geven dat het om speelronde 2 (in dit geval) gaat!

Naudi
16/10/2014, 16:05
Als er mensen zijn die problemen hebben met het spelen van hun eerste wedstrijd, moeten zij mij even PM'en.

Ik zelf heb nog niks gehoord van Naudi en mona-pudding
Hun PSN's zijn ook nog niet bekend. Kan iemand die deze mensen miss kent contacten?

Welk team ben ik eigenlijk?

Maurice079
16/10/2014, 16:15
Welk team ben ik eigenlijk?

Newcastle United, zie overzicht op pagina 3.

JjochemJ
16/10/2014, 16:53
Word een mooi gevecht om plek 10 zo te zien haha. Mag ik iedereen overigens nog even succes wensen!

wboxem
16/10/2014, 18:04
He boys, wordt er onderling nog wedstrijden gespeeld? Kunnen we naar speelronde 2 toe 👌

JjochemJ
16/10/2014, 19:53
He boys, wordt er onderling nog wedstrijden gespeeld? Kunnen we naar speelronde 2 toe 
Ja het lijkt mij ook wel wat beter om gewoon de speelronde uit te spelen & dan door te beunen naar speelronde 2. Zo voorkom je ook een beetje dat het toernooi ongeveer zeer lang duurt, nu duurt het ongeveer 114 dagen.

misterlucky96
16/10/2014, 22:26
Kan alles niet naar de eerste pagina gezet worden zoals bijvoorbeeld de stand en deelnemers en speelschema's en uitslagen?
Want vind dit niet echt overzichtelijk.

JjochemJ
16/10/2014, 23:11
Ben ik het helemaal mee eens. Verder vind ik het zelf wel jammer dat morgen laatste dag van de speelronde is & gewoon de helft nog niet gespeeld heeft... Morgen avond zullen er waarschijnlijk al wedstrijden van ronde 2 gespeeld gaan worden, terwijl ronde 1 dan nog niet eens afgerond is..

misterlucky96
16/10/2014, 23:29
Correctie: zaterdag is laatste speelronde
Morgen speel ik me eerste wedstrijd

wboxem
16/10/2014, 23:33
Ben ik het helemaal mee eens. Verder vind ik het zelf wel jammer dat morgen laatste dag van de speelronde is & gewoon de helft nog niet gespeeld heeft... Morgen avond zullen er waarschijnlijk al wedstrijden van ronde 2 gespeeld gaan worden, terwijl ronde 1 dan nog niet eens afgerond is..

Kunnen we speelronde 1 niet verlengen zodat het gelijk loopt. Dus bijvoorbeeld tot zaterdag. Als men niet online kan komen punt in mindering? Mag aannemen dat je elkaar wel een bericht stuurt om te spelen.

misterlucky96
17/10/2014, 06:43
Lees eens goed:bigsmile:
Speelronde 1 (15 oktober tot 18 oktober)

Maurice079
17/10/2014, 09:55
Lees eens goed:bigsmile:
Speelronde 1 (15 oktober tot 18 oktober)

"Tot" ja. Geen "tot en met" 18 telt dus niet mee.

Fratelli
17/10/2014, 10:14
"Tot" ja. Geen "tot en met" 18 telt dus niet mee.

Nou als je op het programma kijkt van de Google Drive staat duidelijk tm 18-10-2014 dus zaterdag mag nog degelijk gespeeld worden

Edit: Ik zie in het eerdere bericht staan tot 18 oktober idd, maar op het volledige programma staat dus tm 18 oktober...

roy001
17/10/2014, 11:00
Hallo jongens.

Gisteren in een party gezeten met een paar van ons en gevraagd of @RabonB10 (PSN: rbeens) al geaccepteerd had maar niemand had hem nog. En dat is mijn tegenstander van Sunderland. Maar hij accepteert dus niet dus ik neem aan dat de 3 punten naar mij gaan met 3-0 (zelfde als iemand weggaat bij een wedstrijd)

Ik hoor het wel en ik ga me opmaken voor wedstrijd 2 maar denk ik.

JjochemJ
17/10/2014, 12:09
Dan zouden we 4 dagen er over gedaan hebben, aangezien we al 2 dagen bezig zijn... Er is duidelijk aangegeven 3 dagen maximaal per speelronde, anders overleg voor nieuwe datum. Dan zal het progamma toch even aangepast moeten gaan worden vrees ik... 4 Dagen voor 1 speelronde is wel erg lang & nog altijd zijn niet alle wedstrijden gespeeld.
roy001
Hij heeft officieel gezien nog tot vanavond 23:59, mocht die dan nog niet gereageerd hebben denk ik zelf dat het simuleren zal worden.. Zomaar een overwinning is niet echt fair, want voor zelfde geld is er wat ernstigs aan de hand in z'n leef situatie.

Wazakii
17/10/2014, 13:11
Dan zouden we 4 dagen er over gedaan hebben, aangezien we al 2 dagen bezig zijn... Er is duidelijk aangegeven 3 dagen maximaal per speelronde, anders overleg voor nieuwe datum. Dan zal het progamma toch even aangepast moeten gaan worden vrees ik... 4 Dagen voor 1 speelronde is wel erg lang & nog altijd zijn niet alle wedstrijden gespeeld.
@roy001 (http://www.fifabenelux.com/forum/member.php?u=9187)
Hij heeft officieel gezien nog tot vanavond 23:59, mocht die dan nog niet gereageerd hebben denk ik zelf dat het simuleren zal worden.. Zomaar een overwinning is niet echt fair, want voor zelfde geld is er wat ernstigs aan de hand in z'n leef situatie.

Jongens,

speelronde 1 duurt 1 dag langer dan de rest. Dit was een fout van mijn kant. Maar voor alle duidelijkheid:
speelronde 1 duurt tot en met zaterdag, maar speelronde 2 mag van mijn part morgen wel beginnen.
@RabonB10 (http://www.fifabenelux.com/forum/member.php?u=22421) had mij laten weten dat hij tentamenweek heeft en daarom niet kan spelen. Dit is wel jammer, maar als hij niet met jou wil overleggen voor het spelen denk ik dat de winst naar jou gaat.

Verder ben ik nu in het buitenland, maar als ik thuis kom ga ik een nieuw topic maken en alles organiseren want het is nu echt een chaos.

Natuurlijk heb ik ook liever dat het toernooi sneller loopt dan 3 dagen, maar nu zijn we drie dagen bezig en zijn nog niet eens alle wedstrijden gespeeld, bijvoorbeeld.

Fratelli
17/10/2014, 13:12
Daar heb je gelijk in! Ik moet mijn eerste wedstrijd tegen Wazakii, in het programma staat ook normaal 3 wedstrijddagen per speelronde, maar de eerste ronde is 4 dagen. Dus ik denk dat het wel gewoon klopt, en dus de eerste speelronde 1 dag langer is.. Want ik heb met Wazakii afgesproken om zaterdag de eerste match af te werken omdat ik door omstandigheden niet kon voor zaterdag, normaliter moet ik gewoon elke dag kunnen spelen dus dat is geen probleem. Nog iedereen succes btw ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Excuses, had het bericht boven mij niet gezien maar dat bevestigd het dus

mona-pudding
17/10/2014, 13:35
Sorry dat ik niet reageerde, was op vakantie. Mijn psn is NDL92
Naudi ik kan vanmiddag en morgenmiddag

Wazakii
17/10/2014, 13:48
Sorry dat ik niet reageerde, was op vakantie. Mijn psn is NDL92
@Naudi (http://www.fifabenelux.com/forum/member.php?u=14907) ik kan vanmiddag en morgenmiddag

Maakt niet uit! Mooi dat je mee doet :)

Moha88
17/10/2014, 17:31
Waza maak even een groupchat via psn en voeg even alle leden die meedoen in de toernooi in die groupchat. En vanaf dan praten we alleen daar nog over het toernooi veel beter. En overzichtelijker.
En directer om meteen te wedstrijden te spelen.

misterlucky96
17/10/2014, 17:59
Hoe kan ik de stand bekijken? Hoe heet die website?

wboxem
17/10/2014, 23:46
Hoe kan ik de stand bekijken? Hoe heet die website?

Pagina 7, (kan helaas niet kopiŽren die link)

roy001
18/10/2014, 11:20
Wazakii ja maar vandaag is dus de officiŽle deadline of was die afgelopen nacht?
Heb nog niks van @RabonB10 vernomen op de zaterdag dus hoe word dit nu erin gezet als 3-0 winst voor mij?

Zet de evt doelpunten maar op naam van Anchiebe of Sessegnon.

Ben benieuwd naar wedstrijd ronde 2.. Hopelijk kan ik dan mijn 1e wedstrijd spelen!!

misterlucky96
18/10/2014, 11:32
Oefenmatch doen Roy001?

JjochemJ
18/10/2014, 11:51
@Wazakii (http://www.fifabenelux.com/forum/member.php?u=23853) ja maar vandaag is dus de officiŽle deadline of was die afgelopen nacht?
Heb nog niks van @RabonB10 vernomen op de zaterdag dus hoe word dit nu erin gezet als 3-0 winst voor mij?

Zet de evt doelpunten maar op naam van Anchiebe of Sessegnon.

Ben benieuwd naar wedstrijd ronde 2.. Hopelijk kan ik dan mijn 1e wedstrijd spelen!!
Vandaag is inderdaad deadline dag, houd dus ook in dat die officieel gezien nog tot 23:59 heeft.. Vandaag is het Zaterdag en hebben de meeste mensen vast wel even tijd, ook hij zal vandaag ergens wel een gaatje hebben. Vind alleen wel dat als die zich opgeeft & dat geldt trouwens voor iedereen die zich opgegeven heeft en nog steeds niet gespeeld heeft, dat die wel wat sneller hierin mogen wezen..

Naudi
18/10/2014, 12:00
Vanmiddag en morgen moet ik werken xs . Hoe gaan we dat dan oplossen? En welk team heb ik nu eigenlijk?

mona-pudding
18/10/2014, 12:47
Ooh dan wordt het wel lastig inderdaad. Miss kunnen we uitstel krijgen?

JjochemJ
18/10/2014, 12:50
Vanmiddag en morgen moet ik werken xs . Hoe gaan we dat dan oplossen? En welk team heb ik nu eigenlijk?
Hmm.. Je goed 4 dagen is erg veel voor 1 wedstrijd, als je hem dan nog niet hebben kunnen spelen vind ik dat je gewoon reglementair moet verliezen. Het kan niet zo wezen dat je gewoon in 4 dagen echt geen 15 minuten tijd hebt om 1 potje FIFA te spelen. Ik vind dat mensen die wel actief zijn gewoon al aan speel ronde 2 kunnen beginnen (mits Wazakii) het hier mee eens is.

Wazakii
18/10/2014, 14:04
Ooh dan wordt het wel lastig inderdaad. Miss kunnen we uitstel krijgen?
Naudi en mona-pudding

Als er geen enkele mogelijkheid is om vandaag te spelen, kunnen jullie een inhaaldatum samen bedenken, wel zo snel mogelijk.

In dit geval vind ik dat ze wel uitstel mogen krijgen, omdat ze allebei wel geprobeerd hebben het af te spreken en het lieten weten.
Laat die inhaaldatum wel even weten, het liefst via PM en niet in dit topic.

Ik heb een nieuw topic gemaakt, om het overzichtelijk te maken, dit topic wordt dus niet meer gebruikt en plaats hier dus niets meer!

misterlucky96
18/10/2014, 14:42
Naudi en mona-pudding

Als er geen enkele mogelijkheid is om vandaag te spelen, kunnen jullie een inhaaldatum samen bedenken, wel zo snel mogelijk.

In dit geval vind ik dat ze wel uitstel mogen krijgen, omdat ze allebei wel geprobeerd hebben het af te spreken en het lieten weten.
Laat die inhaaldatum wel even weten, het liefst via PM en niet in dit topic.

Ik heb een nieuw topic gemaakt, om het overzichtelijk te maken, dit topic wordt dus niet meer gebruikt en plaats hier dus niets meer!

En waar kunnen we die topic vinden?

Wazakii
18/10/2014, 15:08
En waar kunnen we die topic vinden?

http://www.fifabenelux.com/forum/showthread.php?19021-PS4-Interactive-League

roy001
18/10/2014, 22:48
Raindog zou jij of 1 van je mede moderators dit topic willen sluiten?

Naudi
18/10/2014, 22:48
http://www.fifabenelux.com/forum/showthread.php?19021-PS4-Interactive-League

Indien mogelijk kan ik morgenmiddag potje spelen anders? Heb gedaan rond drie uur, dus tegen drie uur 30 kan ik spelen normaal. En nogmaals: met welke club speel ik eigenlijk?

roy001
18/10/2014, 22:51
Naudi staat in het topic van de laatste reactie van Wazakii

Maar je bent Newcastle United Naudi

mona-pudding
19/10/2014, 10:04
Mij lukt vandaag ook moeilijk naudi, evt vanavond anders morgen?

Geldt ook voor liverpool

misterlucky96
19/10/2014, 10:26
Hoelaat kan je vanavond of morgenavond

Naudi
19/10/2014, 17:36
Hoelaat kan je vanavond of morgenavond

Als je wil kan ik nu spelen?

misterlucky96
19/10/2014, 17:53
Moet niet tegen jouw :)

Moha88
19/10/2014, 18:15
Psn - Mordecai046

Chelsea.

Wie al zijn wedstrijd tegen mij wilt spelen kan me toevoegen en een bericht sturen via psn.

Ik ben niet van plan om dagelijks hier te komen kijken. Daarom hoort er een groupchat in psn te zijn.

Dus als ik niet reageer op fifabenelux dan weet je alvast waarom.

wboxem
19/10/2014, 22:12
Eindstand Everton - Arsenal @TheWazakiis 2-1
59' Welbeck 0-1
68' Barry 1-1
70' Atsu 2-1

Geen gele kaarten en blessures

JjochemJ
19/10/2014, 22:19
Psn - Mordecai046

Chelsea.

Wie al zijn wedstrijd tegen mij wilt spelen kan me toevoegen en een bericht sturen via psn.

Ik ben niet van plan om dagelijks hier te komen kijken. Daarom hoort er een groupchat in psn te zijn.

Dus als ik niet reageer op fifabenelux dan weet je alvast waarom.
Als jou tegenstander jou dus gewoon toevoegt, kan er gespeeld worden.

mona-pudding
19/10/2014, 22:22
Zou nu eventueel kunnen Naudi en misterlucky96

mona-pudding
21/10/2014, 12:02
Het heeft even geduurd maar naudi en ik spelen vanavond onze inhaalduel!

Wazakii
21/10/2014, 17:18
Het heeft even geduurd maar naudi en ik spelen vanavond onze inhaalduel!

Mooi!

FoxMulder2014
10/01/2015, 18:11
Zeer leuk idee, maar toch niet echt fair ten opzichte van spelers die een degradatie kandidaat trekken?

Ik zou er (in het vervolg) een BeNe League of zelfs Atlantic (lees + Celtic) van maken zodat het niveau verschil veel kleiner is.

Tenslotte heet deze site FIFA BeNeLux :)

sandeeer1991
21/01/2015, 20:35
Bestaat dit ondertussen nog?