PDA

Bekijk Volledige Versie : PS4 Champions League toernooi

Naudi
27/09/2014, 12:18
Zoals ik al aangekondigd heb zal ik bij deze het toernooi starten. Het zal een toernooi zijn met een knock-out systeem, zoals de Champions League. Hieronder zijn alle regels beschikbaar. Spelers die willen meedoen kunnen zich hier inschrijven. Het enige wat ik nodig heb zijn je psn en het team waarmee je gaat spelen. Ik hoop aan toch zeker 20 ploegen te geraken.

Regels:
*De ploegen worden verdeeld in poules van vier ploegen. Er wordt geprobeerd om geen twee ploegen van hetzelfde land in een poule te steken
*De speeltijd bedraagt vier minuten per speelhelft (indien beide spelers het overeenkomen kunnen jullie dat aanpassen)
*Doelpuntenmakers en clean sheets worden bijgehouden, evenals de beoordelingen (zo wordt er op het einde van het toernooi een top elftal gemaakt met de beste spelers van het toernooi)
*Na drie gele kaarten volgt 1 wedstrijd schorsing, met uitstel. Na vijf gele kaarten wordt de spelers direct geschorst (geldt ook voor een rode kaart)
*De ploegen moeten Champions League waardig zijn (dus enkel vier sterren of meer, of ploegen die in het echt CL spelen)
*De eerste twee van de groep gaan door en worden dan in een knock-out systeem gestoken
*Net zoals in de Cl en de El zullen de groepswinnaars mekaar ontlopen in de eerste ronde na de groepsfase
*Blessures worden ook meegerekend
*De finale zal gespeeld worden in het Olympiastadion van Hertha Berlin

Indien vragen kan je mij altijd contacteren. Ikzelf zal spelen met Real Madrid.

misterlucky96
27/09/2014, 17:19
Doe graag mee, maar denk niet dat er veel mensen gaan reageren:
Misterlucky96 - PSG

mona-pudding
28/09/2014, 14:18
Als er genoeg interesse is doe ik wel mee. Ik kies voor Bayern

Remorio
28/09/2014, 14:56
Ik wil ook wel graag meedoen, als ik kan spelen op het moment dat er te spelen is.
Borussia Dortmund graag voor mij, PSN: Remorioken

Sandman
29/09/2014, 15:11
Ik doe eventueel ook wel mee dan :)
Hoe werkt het eigenlijk, want kan niet op alle momenten spelen ..

Doe mij Real Madrid maar dan. PSN: sanderkuyken

WLMNL
29/09/2014, 15:17
Ik wil ook meedoen, graag met Lazio. Ik weet, het is geen CL team, maar het is wel een 4 / 4,5 ster team.
PSN: WLMNL

dirkfifa1997
29/09/2014, 15:33
DsteenD - Chelsea

roy001
29/09/2014, 15:39
Moha88 had toch al real madrid gekozen?
En ik had Bayern München was al besloten in het vorige topic dacht ik.

Moha88
29/09/2014, 15:46

Dus dat. Ik vertrouw erop dat Naudi dit netjes regelt.

En zoniet, dan wil ik Inter Milan.

Wel echt onzin, want in het eerste topic gaf ik al als 1e mijn psn en club. En dat was Real Madrid.

Naudi, don't act like you don't know.

Psn : Mordecai046

roy001
29/09/2014, 15:52
Naudi had real al gekozen.. maar in het vorige topic waar mensen al een keuze hadden gemaakt had Moha88 real madrid gekozen.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Laatste bericht was een reactie op Sandman

Naudi
29/09/2014, 15:55
Dus dat. Ik vertrouw erop dat Naudi dit netjes regelt.

En zoniet, dan wil ik Inter Milan.

Wel echt onzin, want in het eerste topic gaf ik al als 1e mijn psn en club. En dat was Real Madrid.

Naudi, don't act like you don't know.

Was het vergeten sorry. En mag ik als organisator niet kiezen welke ploeg ik neem? Mooi is dat...

Ik had enkel de eerste pagina gelezen, waarin stond dat jullie een toernooi wilden. H

roy001
29/09/2014, 15:55
voetbalerken doet ook mee.
PSN: Str3v3rk1991
Manchester United

En ik zelf:
PSN: RoyBoy001
Bayern München (zie "fifa nieuw leven in blazen" topic)

Naudi
29/09/2014, 15:56

En sorry makker, maar Bayern is in dit topic al gekozen, dus zal je ander team moeten nemen. Ik ga hier niet alles veranderen omdat er paar mensen klagen dat ze in een vorig topic al een team gekozen hadden hoor. Dit is een nieuw topic, dus zal je een ander team moeten kiezen. Je gaat hiervoor je deelname toch niet laten vallen zeker?

Moha88
29/09/2014, 16:02

Manchester City.

roy001
29/09/2014, 16:05
En sorry makker, maar Bayern is in dit topic al gekozen, dus zal je ander team moeten nemen. Ik ga hier niet alles veranderen omdat er paar mensen klagen dat ze in een vorig topic al een team gekozen hadden hoor. Dit is een nieuw topic, dus zal je een ander team moeten kiezen. Je gaat hiervoor je deelname toch niet laten vallen zeker?

Nou ik heb er wel aan gedacht om niet mee te doen.. aangezien je donders goed weet wat Moha88 ook al gezegd heeft dat van dat vorige topic..waren al heel veel reacties op.
Maarja ik hoop dat wij bij jou in de poule komen.. echt waar.
Ik dacht aan Barcelona maar aangezien ik jou (@Naudi) dan ontloop en moha88 city kiest.. Neem ik Juventus beide graag bij jou in de poule..;)

Naudi
29/09/2014, 16:46
Ik zal wel veranderen van team, zodat de weners content gesteld worden :) . In plaats van Real neem ik Chelsea. Blij kindjes?

RamonB10
29/09/2014, 16:57
rbeens -- AS Roma

roy001
29/09/2014, 17:09
Ik zal wel veranderen van team, zodat de weners content gesteld worden :) . In plaats van Real neem ik Chelsea. Blij kindjes?

Ouwe.. dirkfifa1997 koos in dit (jou)topic al voor chelsea.. maar volgens mij houd Moha88 het gewoon bij man.city
En ik bij Juventus.. maar dan kunnen we beide wel bij jou in de CL poule toch Naudi?

Psn: RoyBoy001
Juventus

En Moha88:
PSN: Mordecai046
Manchester City

En jij mag Real Madrid blijven Naudi..jij maakt het toernooi tenslotte. ;)

Moha88
29/09/2014, 21:39
Naudi,

ik kies voor Man City, plaats mij in jou poul met Roy.

WLMNL
30/09/2014, 11:14
Naudi,

ik kies voor Man City, plaats mij in jou poul met Roy.

Wat een stelletje kleuters hierzo. "Ik wil met jou in de poule". Laat het allemaal lekker aan Naudi over en ga gewoon lekker spelen wanneer het toernooi op poten is.

Moet het toernooi ook overdag worden gespeeld voordat Sesamstraat begint?

Maurice079
30/09/2014, 11:40
Present!
FifaBenelux: Maurice079
PSN: iRoyalFlushh
Club: FC Barcelona

roy001
30/09/2014, 13:45
Wat een stelletje kleuters hierzo. "Ik wil met jou in de poule". Laat het allemaal lekker aan Naudi over en ga gewoon lekker spelen wanneer het toernooi op poten is.

Moet het toernooi ook overdag worden gespeeld voordat Sesamstraat begint?

Waar bemoei jij je mee dan lampie.. We hadden al teams gemaakt en hier beginnen ze gewoon weer opnieuw zonder dat wij het weten. Real madrid was vergeven en Bayern aan mij. Maargoed als het niet kan prima dan straffen we het in de poule wel af.
Dus kom niet praten..Wij doen het met daden.

dirkfifa1997
30/09/2014, 13:50
Wat een baasjes ook... man, man, man! Ga lekker spelen, 't is voor de lol, mocht je verliezen pak je diegene die wint de volgende keer dubbel zo hard aan. Wat is nou de ramp dat je Bayern of Real niet mag/kan zijn? Wees een man en neem je verlies.

Alex
30/09/2014, 14:28
Graag een beetje rustig blijven, Het organiseren van een toernooi is prima, maar het is nergens voor nodig om ruzie met elkaar te zoeken. Welke teams er in het andere topic zijn gekozen doet er niet toe, dit is een ander toernooi georganiseerd door een ander lid. Teams worden opnieuw gekozen, en ook worden er nieuwe poules ingedeeld. Kies een team, wacht je poule af en ga wedstrijden spelen.

Moha88
30/09/2014, 15:58
Cheaters!

Als je een nieuw topic maakt, geef dat dan aan in de oude topic dat vanaf dan er in een nieuw topic wordt verder gesproken. Over hoe en wat.

En niet zomaar, onzin verspreiden. Het gaat mij niet om Real Madrid, maar de manier waarop. Is disrespectloos.
En wie niet respecteert krijgt ook geen respect.

Is niet mijn verlies, is een verlies voor het toernooi.

Zeiken Blatter af, terwijl sommige voor mini Blatter op deze forum spelen.

Veel plezier met jullie toernooi.

Thank God for online seasons.

WLMNL
30/09/2014, 16:03
Waar bemoei jij je mee dan lampie.. We hadden al teams gemaakt en hier beginnen ze gewoon weer opnieuw zonder dat wij het weten. Real madrid was vergeven en Bayern aan mij. Maargoed als het niet kan prima dan straffen we het in de poule wel af.
Dus kom niet praten..Wij doen het met daden.

Wat loop je dan te zeuren als je het toch wel gaat afstraffen? Dan maakt het toch niet uit met welk team je speelt?
Ik reageerde alleen omdat jullie je gedroegen als kleuters die ruzie maken om de kleur van een snoepje. Dit is niet nodig.

Alex
30/09/2014, 16:12
Moha88 Er is nergens gezegd dat dit toernooi betrekking heeft op het toernooi dat georganiseerd werd in het andere topic. Het is dus totaal onnodig om weer uit je slof te schieten en weer met allerlei beschuldigingen te komen. Als je niet mee wilt doen, schrijf je je niet in en reageer je niet in dit topic.

Vanaf nu graag weer alleen discussies m.b.t. het inschrijven voor het toernooi e.d, andere reacties zullen vanaf nu worden verwijdert.

WLMNL
30/09/2014, 16:26
Naudi Misschien je in een post laten weten wie tot nu toe welk team heeft gekozen. Zo blijft het overzichtelijk.
Nieuwe inschrijvers kunnen dan zien welke teams er zijn gekozen. Anders krijg je namelijk weer allemaal azijnzeikers over je heen.

Sandman
06/10/2014, 12:10
na een weekje kom ik ook nog eens op dit forum.... blijkt er dat er een hoop gedoe is omdat ik Real gekozen heb? haha :)

ik kom pas op dit forum, ik zie een topic "cl toernooi", is lees dit, je mag een team kiezen, ik zie dat Real niet gekozen is, dus ik kies Real :)
maar plots komt er een hoop commotie dat iemand anders Real al gekozen heeft in een ander topic? hahahaha
shit, als er zoveel omgedaan word kies ik wel een andere ploeg hoor... wat maakt mij het uit.. of mss doe ik wel niet mee, aangezien hier praat is over "terugpakken" enzoverder..

WLMNL
06/10/2014, 15:27
na een weekje kom ik ook nog eens op dit forum.... blijkt er dat er een hoop gedoe is omdat ik Real gekozen heb? haha :)

ik kom pas op dit forum, ik zie een topic "cl toernooi", is lees dit, je mag een team kiezen, ik zie dat Real niet gekozen is, dus ik kies Real :)
maar plots komt er een hoop commotie dat iemand anders Real al gekozen heeft in een ander topic? hahahaha
shit, als er zoveel omgedaan word kies ik wel een andere ploeg hoor... wat maakt mij het uit.. of mss doe ik wel niet mee, aangezien hier praat is over "terugpakken" enzoverder..

Er waren 2 interhooligans van waarschijnlijk 13 en 14 jaar bezig om hun zin te krijgen.

ON: Naudi kun je een update geven met de stand van zaken?

wboxem
08/10/2014, 12:03
Gaat dit toernooi nog van start? Wil graag ook deelnemen mocht dat nog kunnen. Ik speel PS4

Forumnaam: wboxem
PSN: wboxem

Naudi
08/10/2014, 15:13
Ga vanmiddag een update zetten met de gekozen ploegen. Sorry jongens, had het wat druk met het werk, maar het toernooi komt er !

Hier komt de update jongens. Ik weet niet of roy001 en Moha88 meedoen, hun antwoord laat ik in het midden dus dit is een update zonder deze twee.

Naudi: Real Madrid misterlucky96 : Paris Saint-Germain
@mona-puddaing : FC Bayern Remorio : Borussia Dortmund Sandman : Ik had eigenlijk al Real gekozen, dus jij zou nog je team moeten doorgeven WLMNL : Lazio dirkfifa199 : Chelsea voetbalerken : Manchester United RamonB10 : AS Roma Maurice079 : FC Barcelona wboxem : jij moet je team nog doorgeven

Zoals de kaarten er nu voorliggen zijn we met elf spelers, veel te weinig eigenlijk en het topic is al enkele weken open.

wboxem
08/10/2014, 15:22
Naudi Juventus als team

Naudi
08/10/2014, 15:37
Naudi Juventus als team

Volgens mij had roy001 dat al gekozen. Als hij laat blijken dat hij geen zin meer heeft om mee te doen na de heise, dan is juventus vn jou :) .

wboxem
08/10/2014, 15:41
Man City als 2e keus Naudi

Naudi
08/10/2014, 15:57
Man City als 2e keus Naudi

wboxem, komt inorde.

mona-pudding
09/10/2014, 10:30
Hoe staat het er voor?

Naudi
09/10/2014, 12:07
Hoe staat het er voor?

Zoals het nu is zijn we met 11 deelnemers (zonder roy001 meegeteld) Indien hij nog meedoet kunnen we misschien een competitieverband doen waarin we twee keer thuis en twee keer uit doen? Ik wil tegen woensdag van iedereen duidelijkheid of ze meedoen of niet.

Hoe staat het er voor?

Zoals het nu is zijn we met 11 deelnemers (zonder roy001 meegeteld) Indien hij nog meedoet kunnen we misschien een competitieverband doen waarin we twee keer thuis en twee keer uit doen? Ik wil tegen woensdag van iedereen duidelijkheid of ze meedoen of niet.

misterlucky96
09/10/2014, 16:57
Als we nou 12 deelnemers hadden dan konden we poules van 3 man doen...

Naudi
11/10/2014, 11:49
Als we nou 12 deelnemers hadden dan konden we poules van 3 man doen...

Hmmm, had zo ver nog niet gedacht. Maar ik moet eerst weten of roy001 meedoet?

misterlucky96
11/10/2014, 15:04
Alweer een tijd geleden dat je bent begonnen met toernooi, dus denk niet dat veel deelnemers actief zijn.

Naudi
11/10/2014, 22:06
Denk dat ik er ook beter mee stop. Niemand die reageert over deelname of geen deelname, Raindog of andere moderator, hier kan een slotje op.

roy001
12/10/2014, 12:01
Juventus uiteraard.
en toernooi kan van start.

vamossevilla074
12/10/2014, 16:19
Ik ben ook van de partij heren. Doe mij maar de club die nog over is..

Shit, laat maar. Ik heb een PS3 dus kan helaas niet. Dacht PS3 toernooi

wboxem
13/10/2014, 13:51
Anders doen we een poule van 8/10?

Naudi
13/10/2014, 17:45
Anders doen we een poule van 8/10?

Hoe wil je zeggen 8/10 ? En mijn competitieformule van 2x uit en thuis klinkt dat goed? Anders kunnen we 1x thuis en uit en dan via play offs de rest van de competitie regelen?

wboxem
14/10/2014, 00:35
Hoe wil je zeggen 8/10 ? En mijn competitieformule van 2x uit en thuis klinkt dat goed? Anders kunnen we 1x thuis en uit en dan via play offs de rest van de competitie regelen?

Een poule van 8 of 10 teams aanmaken en dan idd 2 keer tegen elkaar. Weet alleen niet of je online een toernooi kan aanmaken of via 'aftrap' de wedstrijden moet spelen. Play offs de 1ste 4 teams door?

Oogvandepanter
14/10/2014, 08:20
ik wil ook meedoen
fifabenelux: oogvandepanter
psn: oogvandepanter
team: rsc anderlecht

RemcoM
14/10/2014, 10:40
Ik wil meedoen! Geef mij maar Liverpool!

PSN: RemcoMievis

xkrystiano
14/10/2014, 12:24
Ik wil ook wel meedoen met Schalke.

wboxem
14/10/2014, 22:56
Naudi, dit toernooi vindt doorgang toch?

roy001
14/10/2014, 23:03
Misschien een schema wie wie is.
en dan ook wanneer we van start kunnen. Lijkt me handigste voor een ieder de avonden en weekenden?

(& wat te doen als je geen verbinding kan maken met iemand i.v.m het nat type van je internetm)

wboxem
14/10/2014, 23:58
Misschien een schema wie wie is.
en dan ook wanneer we van start kunnen. Lijkt me handigste voor een ieder de avonden en weekenden?

(& wat te doen als je geen verbinding kan maken met iemand i.v.m het nat type van je internetm)
roy001 zal ik een schema maken?

Overzicht
Naudi - PSN: - Real Madrid misterlucky96 - Misterlucky96 - PSG
@monapudding - PSN: - Bayern München Remorio - Remorioken - Borussia Dortmund Sandman - sanderkuyken - Real Madrid (is al bezet) WLMNL - WLMNL - Lazio Roma dirkfifa1997 - DsteenD - Chelsea Moha88 - Mordecai046 - Manchester City voetbalerken - Str3v3rk1991 - Manchester United roy001 - RoyBoy001 - Juventus RamonB10 - rbeens - As Roma Maurice079 - iRoyalFlushh - Fc Barcelona Oogvandepanter - oogvandepanter - Anderlecht RemcoM - RemcoMieris - Liverpool xkrystiano - krystargas - Schalke 04

Daarnaast zie ik dat zowel Juventus als Manchester City 'nog bezet' zijn, dan wordt de keuze op een andere club: Arsenal Naudi

Naudi
15/10/2014, 19:24
In de weekends kan ik niet, dan werk ik. In de week kan ik op elk moment. wboxem gaan we dan ook de toernooivorm bespreken? Competitieformule of groepsfase met knock-out?

wboxem
15/10/2014, 19:36
In de weekends kan ik niet, dan werk ik. In de week kan ik op elk moment. wboxem gaan we dan ook de toernooivorm bespreken? Competitieformule of groepsfase met knock-out?

Naudi competitie kan iedereen blijven spelen, wel zo eerlijk toch?

Naudi
16/10/2014, 16:06
Naudi competitie kan iedereen blijven spelen, wel zo eerlijk toch?

Ja da's waar. Anders doen we competitie met play offs erbij om het wat langer te maken?

Tielske
16/10/2014, 18:50
Ik wil ook wel meedoen, welke teams zijn momenteel bezet? En welke zijn nog beschikbaar?

Sgt_Kenji
16/10/2014, 21:29
Ik wil ook wel een team, als er nog 1tje over is.

Grtz
Sgt_Kenji

wboxem
16/10/2014, 23:25
roy001 zal ik een schema maken?

Overzicht
Naudi - PSN: - Real Madrid misterlucky96 - Misterlucky96 - PSG
@monapudding - PSN: - Bayern München Remorio - Remorioken - Borussia Dortmund Sandman - sanderkuyken - Real Madrid (is al bezet) WLMNL - WLMNL - Lazio Roma dirkfifa1997 - DsteenD - Chelsea Moha88 - Mordecai046 - Manchester City voetbalerken - Str3v3rk1991 - Manchester United roy001 - RoyBoy001 - Juventus RamonB10 - rbeens - As Roma Maurice079 - iRoyalFlushh - Fc Barcelona Oogvandepanter - oogvandepanter - Anderlecht RemcoM - RemcoMieris - Liverpool xkrystiano - krystargas - Schalke 04

Daarnaast zie ik dat zowel Juventus als Manchester City 'nog bezet' zijn, dan wordt de keuze op een andere club: Arsenal Naudi

Wanneer Tielske en Sgt_Kenji erbij komen zitten we op 20 deelnemers. Een mooi aantal lijkt me. Dan moeten jullie nog een team kiezen die hierboven nog niet vermeld staat. Bv Ajax, Napoli, AC Milan. Daarnaast moeten Naudi en SANDERkuyken uitmaken wie Real Madrid neemt en de ander een overige team.

Tielske
17/10/2014, 21:31
Ik wil wel Atletico Madrid, als dat goed is tenminste.

wboxem
17/10/2014, 23:49
Ik wil wel Atletico Madrid, als dat goed is tenminste. Tielske, genoteerd, wat is je PSN account?

Tielske
19/10/2014, 08:18
Tielske, genoteerd, wat is je PSN account?Tielske

wboxem
19/10/2014, 21:23
Wordt deze nog actief?