PDA

Bekijk Volledige Versie : 2014 FIFA World Cup Algemene Discussie

Alex
12/04/2014, 16:17
Nog een paar dagen en hij komt uit: de 2014 FIFA World Cup game. Deel hier wat je van de game verwacht, wat je van de game vind, jouw resultaten en meer!

Brosnan
12/04/2014, 16:29
Krijg hem dus bij mijn abonnement op VI. De demo was ik zeer over te spreken (ondanks dat ik geen fan ben van wk/ek-games), dus denk dat ik van dit toch ook wel ga genieten.

Kalax03
13/04/2014, 20:38
Krijg hem dus bij mijn abonnement op VI. De demo was ik zeer over te spreken (ondanks dat ik geen fan ben van wk/ek-games), dus denk dat ik van dit toch ook wel ga genieten.

Als ik eerlijk ben vind ik het meer op een 'fixed' FIFA 14 lijken met gerecyclede elementen van WC 2010 dan een spel wat 60 euro waard is, ik vind het atmosfeer in de omgevingen tegenvallen, ik hoor weinig samba, geen slierten op de grond(weet niet of dat hoort), 1 nieuwe skillmove, wat nieuwe animaties en vooral weinig nieuwe celebrations, terwijl ze juist daarop hadden moeten focussen omdat BraziliŽ in het teken staat van flair en samba.

Los van dat, vind ik het er echt netjes uitzien, die mooie avondzonnetje maakt het af, het speelt ook 'iets' vloeiender.

We zullen het volgende week zien, ik verwacht uiteraard geen wow momenten, die gaan we hopelijk op 9 juni (E3 2014) te zien krijgen(FIFA 15).

Raindog
13/04/2014, 23:01
'k Vind de demo wel okť, en in vergelijking met de PC-versie van FIFA14 vind ik de sfeer er enorm op vooruitgegaan. Die close-ups van het publiek zijn bijvoorbeeld erg leuk gedaan. Heb nog maar ťťn of twee matchen gespeeld, maar de gameplay vond ik toch ook ietsje realistischer, al kan ik nog niet zeggen waar dat juist aan ligt. Ondanks dat haal ik de game sowieso niet binnen, €60 is enorm veel voor zo'n beperkte game. En ik heb de hele wereldbeker natuurlijk al in mijn FIFA op pc dankzij de patch van moddingway.

Saffire
15/04/2014, 22:44
Hoe ik de demo ervaar valt de sfeer wel tegen. Ik krijg nou niet bepaald die wk feeling zoals ik dat wel had bij de wk 2010 game.
Ik denk dat het een redelijk spel gaat worden. 6.5/10
Maar waarom is dit spel zo gigantisch prijzig tov Fifa 14?

Jordi
17/04/2014, 23:37
Morgen een artikel op FIFA Benelux, nu al op het forum ;)

https://www.youtube.com/watch?v=z4ZhRdWKa7I

BrannieJ
18/04/2014, 11:56
Ik was eerst een beetje verbaast dat de WK game niet naar de next-gen kwam.
Maar achteraf nadat ik wat gameplay gezien heb en wat reviews heb gelezen, zou ik het die €60,- niet waard vinden.

Kijkend naar het filmpje van Jordi, gewoon dezelfde faces als in Fifa 14. Voor die €60,- zou je op z'n minst wel verwachten dat de "grotere" landen een beetje lijkende faces hebben. Jammer dat EA niet de WK game van 2010 kan evenaren, die ik met veel plezier heb gespeeld.

Daadaaf
18/04/2014, 12:19
Vraagje voor de mensen die het spel ook al hebben gespeeld.
Ben begonnen met "road to the world cup". Ik heb me eerste twee oefenwedstrijden er op zitten maar ik heb nog niet mijn eigen selectie mogen samen stellen. Kan dit pas bij je eerste kwalificatie wedstrijd ofzo?

Laat maar heb al gelezen dat het niet mogelijk is, beetje jammer.

Jordi
18/04/2014, 16:29
Naast de faces van het Nederlands Elftal hebben wij inmiddels ook een video gemaakt met de Belgische faces. Beide video's kun je bekijken in ons artikel op de homepage (http://www.fifabenelux.com/2014-fifa-world-cup/video-met-nederland-en-belgie-2014-fifa-world-cup/).

Yassin045
18/04/2014, 16:34
Het is echt een vette spel!

Een aanrader.
60euro is die zeker waard.

Cazorlagunner
18/04/2014, 20:24
Ik heb hem vandaag binnengekregen en ik ben er heel positief over! De spelmodi zijn leuk, de gameplay speelt lekker en de sfeer is echt een WK sfeer! Of ik er zelf 60 euro voor zou betalen weet ik niet, want ik heb hem zelf gekregen bij een VI-abbonement.

Kalax03
18/04/2014, 22:40
leuke goals vandaag gemaakt:

https://www.youtube.com/watch?v=h1tvO_ynKBQ

hakkes
19/04/2014, 00:45
Wel gek, als ik zo online die wereldbeker speel, dan maak ik mijn selectie met mijn basiself, en dan de reserves voor op de bank.

Wanneer ik echter tijdens de wedstrijd een wissel doe dan zijn de meeste van de mensen die ik op de bank heb gezet niet beschikbaar, er staan andere spelers die ik niet gekozen heb.. iemand nog dit probleem en enig idee hoe je dat kan verhelpen?

feyenoorder14
19/04/2014, 17:20
Is dit spel de 49 euro waard? Ik heb namelijk geen FIFA 14 omdat ik destijds GTA V verslaafd was. De World Cup 2010 versie heb ik helemaal kapot gespeeld. Altijd leuk om met de Nederlandse Antillen naar het WK te gaan :amuse:

hakkes
19/04/2014, 19:46
Wel gek, als ik zo online die wereldbeker speel, dan maak ik mijn selectie met mijn basiself, en dan de reserves voor op de bank.

Wanneer ik echter tijdens de wedstrijd een wissel doe dan zijn de meeste van de mensen die ik op de bank heb gezet niet beschikbaar, er staan andere spelers die ik niet gekozen heb.. iemand nog dit probleem en enig idee hoe je dat kan verhelpen?

Iemand een antwoord op bovenstaand?

Cazorlagunner
19/04/2014, 20:15
Is dit spel de 49 euro waard? Ik heb namelijk geen FIFA 14 omdat ik destijds GTA V verslaafd was. De World Cup 2010 versie heb ik helemaal kapot gespeeld. Altijd leuk om met de Nederlandse Antillen naar het WK te gaan :amuse:

Als je geen FIFA 14 hebt zal ik het zeker overwegen. De echte sfeer van een WK heeft EA goed nagebootst en met alle online en offline spelmodi hoef je je zeker niet te vervelen.

Abel'
19/04/2014, 21:18
Mis deze game toch heel erg. Kijk sinds 2010 al uit naar dit spel maar nadat ik mijn PS3 had verkocht werd bekend dat hij niet op de next-gen zou komen :(

Saffire
19/04/2014, 22:29
Hoi,

Ik ben begonnen aan een road to -modus, waar je de gehele kwalificatie, vriendschappelijke en eindronde speelt.
Nu heeft mijn team zich gekwalificeerd, maar naar nu krijg ik het probleem dat het selecteren van de 23 spelers gebugged is.
Ik kan geen spelers verplaatsen naar wie ik mee wil nemen.
en ik heb geen internet op m'n xbox, dus eventuele updates/bugfixes kan ik niet downloaden/

Brosnan
20/04/2014, 13:54
Enorme misser van EA dat je niet je eigen selectie kan samenstellen. Zo mis ik bij het NL Elftal toch echt Van der Wiel en zou ik zelf toch Veltman willen selecteren boven Bruma. Daarbij is het ook gewoon leuk om je eigen selectie samen te stellen en spelers de kans te geven in oefenwedstrijden.
Saffire, kan je (zonder bugs nochtans) wel je eigen selectie samenstellen bij de eindronde?

Saffire
20/04/2014, 14:04
Enorme misser van EA dat je niet je eigen selectie kan samenstellen. Zo mis ik bij het NL Elftal toch echt Van der Wiel en zou ik zelf toch Veltman willen selecteren boven Bruma. Daarbij is het ook gewoon leuk om je eigen selectie samen te stellen en spelers de kans te geven in oefenwedstrijden.
Saffire, kan je (zonder bugs nochtans) wel je eigen selectie samenstellen bij de eindronde?

Nee, je kunt geen spelers zoals denswil en vdwiel meenemen, die zitten gewoon niet in het spel. Misschien is er een optie om zelf spelers te creŽren?

Cazorlagunner
20/04/2014, 16:28
Ik heb zelf Van der Wiel, Anita, Rekik, BŁttner en Wijnaldum gemaakt voor het Nederlands elftal. Raar van EA dat je bij het bondscoachschap in FIFA 14 wel iedereen kan selecteren en bij deze game niet.

Brosnan
20/04/2014, 17:41
Op zich is dat nog wel te bevatten, omdat daarin wťl alle spelers ivm clubvoetbal, wat hier natuurlijk niet is. Maar nog steeds krom van EA. En als ze het dan al zo doen, zorg dan wel dat de juiste spelers erbij zitten.

Cazorlagunner
20/04/2014, 18:20
Inderdaad, ik zocht in het begin vier keer naar Van der Wiel maar kon hem nergens vinden. In mijn ogen toch de beste rechtsback die we hebben.

hakkes
20/04/2014, 19:21

Iemand?

Kalax03
20/04/2014, 23:08
Iemand?

Heb dit probleem ook ondervonden, het is bij mij 1x voorgekomen dat die wel mijn bank goed opslaat, maar ik zou niet weten hoe..

Gewoon aan EA melden als bug, spel zitten nog kleine bugs in.

Saffire
21/04/2014, 09:17
De sfeer tijdens de wedstrijd valt behoorlijk tegen.
De rest van het spel is erg goed gedaan. Veel betere gameplay dan FIFA 14 toch.
Als ik het een prijs zou moeten geven, dan zou ik het 30 euro waard vinden. Max.

hakkes
21/04/2014, 21:48
Heb dit probleem ook ondervonden, het is bij mij 1x voorgekomen dat die wel mijn bank goed opslaat, maar ik zou niet weten hoe..

Gewoon aan EA melden als bug, spel zitten nog kleine bugs in.

Waar kan je dat juist melden?

Jordi
21/04/2014, 23:54
Voor de mensen die nog twijfelen of ze de game willen kopen of gewoon een indruk van de game willen hebben wij een video review (http://www.fifabenelux.com/2014-fifa-world-cup/2014-fifa-world-cup-review/) gemaakt.

Kalax03
22/04/2014, 00:10
Waar kan je dat juist melden?

http://answers.ea.com/t5/FIFA-14/INFO-REQUEST-Bug-Reports/td-p/1573737

Even met je ea account inloggen en die formulier overnemen en submitten.

Daadaaf
22/04/2014, 16:04
Ook ik speel road to the world cup. Ik vind het inderdaad al erg tegenvallen dat je niet eens je eigen spelers kan selecteren. Ook vind ik het jammer dat je datum met 400km per uur door het menu gaat, geen verhaaltjes tussendoor over kwalificatie wedstrijden, geen krantenkopjes helemaal niets. Geen info over andere wedstrijden in je poule. Je gaat gewoon van training naar wedstrijd enz.

kevanovic99
22/04/2014, 18:14
Ik zit ernorm te twijfelen. WK 2010 heb ik helemaal kapot gespeeld. Serieus wel 20x met die beker gestaan als het niet meer is. Dat spel was zoooo goed. Alleen heb ik nu de demo gespeeld. Ik hoor mensen zeggen dat ze het ''grafisch'' mooi vinden. Ik vind het om te huilen. Dat buiten het stadion voor een wedstrijd.... Het ziet er niet uit. Dat logo van het WK als je een wedstrijd begint wat zo door je beeld gaat... het lijkt wel alsof er een kleuter zich heeft zitten vervelen en een logo heeft uitgeknipt.

Maar toch is het een fifa, ik heb ze allemaal. Maar nu twijfel ik enorm... is het 49 euro waard + de moeite om me PS3 weer uit de kelder te halen ;-p?

Saffire
24/04/2014, 06:59
Ik zit ernorm te twijfelen. WK 2010 heb ik helemaal kapot gespeeld. Serieus wel 20x met die beker gestaan als het niet meer is. Dat spel was zoooo goed. Alleen heb ik nu de demo gespeeld. Ik hoor mensen zeggen dat ze het ''grafisch'' mooi vinden. Ik vind het om te huilen. Dat buiten het stadion voor een wedstrijd.... Het ziet er niet uit. Dat logo van het WK als je een wedstrijd begint wat zo door je beeld gaat... het lijkt wel alsof er een kleuter zich heeft zitten vervelen en een logo heeft uitgeknipt.

Maar toch is het een fifa, ik heb ze allemaal. Maar nu twijfel ik enorm... is het 49 euro waard + de moeite om me PS3 weer uit de kelder te halen ;-p?

Je kunt de video preview bekijken op de voorpagina van fifabenelux. ;)

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, ook mijn verwachtingen waren hoog en zeker als ze 50-60 euro vragen mag ook wat verwachten.
De sfeer vind ik de grootste tegenvaller. Want er is amper sfeer. Het belangrijkste aspect hebben ze gewoon in teleurgesteld.

Kalax03
02/05/2014, 11:19
Je kunt de video preview bekijken op de voorpagina van fifabenelux. ;)

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, ook mijn verwachtingen waren hoog en zeker als ze 50-60 euro vragen mag ook wat verwachten.
De sfeer vind ik de grootste tegenvaller. Want er is amper sfeer. Het belangrijkste aspect hebben ze gewoon in teleurgesteld.

Sterker nog.. Ik hoor niet eens samba geluiden als ik een potje speel, gewoon normale FIFA 14 geluiden in het stadion.

Luuk'
03/05/2014, 23:25
Vind deze game een stuk fijner spelen dan FIFA 14, FIFA-gevoel is weer terug bij mij! :)

Wat ik alleen nogal apart vind zijn sommige ratings en de selecties, Lens is bijv. 80 ALG (78 in FIFA 14 en zo geweldig is hij ook weer niet...) en Hazard is ook teruggezet naar 86, terwijl hij 88 is in 14. Snap ook niet waarom een Van Ginkel en Elia bij de selectie zitten en niet BoŽtius, Klaassen etc.

Kalax03
04/05/2014, 12:02
Vind deze game een stuk fijner spelen dan FIFA 14, FIFA-gevoel is weer terug bij mij! :)
Snap ook niet waarom een Van Ginkel en Elia bij de selectie zitten en niet BoŽtius, Klaassen etc.

Dit vind ik juist leuk dat ze de hele rits erbij gooien, kun je eindelijk weer eens met Ronaldinho spelen en niet met zo'n beperkte selectie.

Luuk'
04/05/2014, 13:03
Ja, maar Van Ginkel, Ola John, Elia en Van Wolfswinkel etc. zijn de laatste tijd nooit meer in aanmerking geweest, en Ronaldinho volgens mij wel. Dan vind ik het toch wel leuk om BoŽtius, Promes, Klaassen en Veltman erbij te hebben, aangezien zij de laatste tijd wel vaak in aanmerking zijn geweest.

Brosnan
04/05/2014, 13:56
Dit vind ik juist leuk dat ze de hele rits erbij gooien, kun je eindelijk weer eens met Ronaldinho spelen en niet met zo'n beperkte selectie.

Ze gooien juist niet de hele rits erbij. Er ontbreken simpelweg spelers. Waar is Gregory van der Wiel? Dan is het erg leuk inderdaad dat ze Paul Verhaegh erbij gooien, maar krom dat de beste rechtsachter van Nederland momenteel ontbreekt.

Luuk'
04/05/2014, 14:08
Heb een irritante glitch:

Als ik spelers wil aanmaken die IRL wel bij het team zitten, maar op FIFA World Cup niet, zoals bijv. Taarabt bij Marokko, BoŽtius en Veltman bij Nederland, staat er geen naam bij de speler, ook al heb ik wel gewoon de naam erbij gezet.

Bij de eerste speler die ik aanmaakte stond de naam er wel bij, maar sinds de tweede speler staat er niks bij, het is gewoon 'leeg'. Erg vervelend, iemand een oplossing?

Saffire
04/05/2014, 20:54
Toch jammer dat ze die kleine landjes zo ontiegelijk sterk hebben gemaakt.
De rechtsback van Noord-Ierland die sneller is dan Robben. Echt typisch Fifa weer.

Kalax03
07/05/2014, 11:14
Aanbevolen teams:

KroatiŽ, BosniŽ en Nigeria.

Kroatie is misschien wel een van de fijnste teams uit de hele spel, Mandzukic voor een perfecte afmaker, Eduardo van Shakhtar voor het dribbelen en skills, en dan ga ik het niet hebben over het middenveld, daar mogen jullie zelf achter komen :praise:

Luuk'
07/05/2014, 11:36
Kalax03

Mag ik het alvast verklappen? :P

Vind BosniŽ, KroatiŽ en Nigeria (Emenike is terug!) ook fijn spelen, vind het vooral leuk dat je met BosniŽ echt op balbezit moet gaan spelen en de tijd nemen, aangezien niemand in het team snel is. Maar het koppel Misimovic en Dzeko is dodelijk! :praise:

Zwitserland, BelgiŽ, Ghana, Chili, Colombia en Nederland spelen ook fantastisch, met name Chili en Colombia, had met die landen het WK het makkelijkst gewonnen. :P

Vind het wel opvallend dat er weinig animo is voor deze game.

Kalax03
07/05/2014, 14:46
Luuk' Ga je gang :P

Wel jammer dat Emenike generfed is(los van dat hij nog een mega beest is), maar zijn stats in FIFA 13 klopte ook niet :laugh:

Luuk'
07/05/2014, 16:16
Ik speelde altijd zo op het middenveld:

Perisic-Modric-Rakitic-Srna.

Had dan Vrsjalko op RA, Srna is echt een beest op RM en Perisic kan alles. :)

MisterMarc
09/05/2014, 11:21
maar krom dat de beste rechtsachter van Nederland momenteel ontbreekt.

Janmaat zit er gewoon in.

Brosnan
09/05/2014, 11:52
Enorm grappig. De beste rechtsachter van Nederland op dit moment is uiteraard Gregory van der Wiel.

Cseedorf10
11/05/2014, 20:37
Heren,
Ik ben aan het twijfelen als ik Fifa World Cup ga kopen. Ik hoorde dat je de selecties niet zelf kunt maken war ikzelf heel jammer vindt maar is het spel het geld waard ik heb enig twijfel mijn ervaring met de vorige editie 2010 is me goed bevalen.
Wat vinden jullie ervan is het de 60 euro waard ofniet en is het spel leuk?
Bedankt.

Kalax03
13/05/2014, 15:03
Cseedorf10

Niet kopen tenzij je FIFA 14 al hebt, het is meer een grote update, weliswaar ene leuke update maar vooralsnog never nooit 60 euro waard, hooguit 30. Misschien dat je hem tijdens het WK nog voor een prikkie kunt kopen.

Saffire
28/05/2014, 21:10
Hoi,

Bij wie gaat het uitverdedigen ook zo dra-ma-tisch?
Ipv een bal weg te rossen, neemt mijn speler de bal rustig aan en schiet ik hem vervolgens naar de tegenstander. Dat terwijl B vol is ingedrukt en ik niet eens in een draaiende beweging ben.

Groetjes.

Kalax03
28/05/2014, 23:24
Bij mij valt het gewoon mee hoor, ik merk geen verschil met FIFA 14.

Saffire
04/06/2014, 18:26
Ik erger me echt verschrikkelijk aan iets.
Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat ik altijd doelpunten of een bijna doelpunt tegenkrijg in de 45e en/of 90e minuut?
Altijd altijd altijd..
Wat een gemaakt spel in Fifa toch.
Ik ben echt klaar met Fifa. Wat een bagger fifa jaar was dit zeg.
En er is helemaal geen sfeer in dit spel.

Cazorlagunner
04/06/2014, 18:30
Ik krijg ook wel vaker dan gemiddeld goals tegen in de 45e en 90e minuut, dat is jammer maar met nog geconcentreerder verdedigen vliegen die ballen er niet in hoor. Verder ben ik het niet met je eens, ik vind zowel FIFA 14 als FIFA World Cup een leuke game.

Kalax03
04/06/2014, 20:03
Ik erger me echt verschrikkelijk aan iets.
Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat ik altijd doelpunten of een bijna doelpunt tegenkrijg in de 45e en/of 90e minuut?
Altijd altijd altijd..
Wat een gemaakt spel in Fifa toch.
Ik ben echt klaar met Fifa. Wat een bagger fifa jaar was dit zeg.
En er is helemaal geen sfeer in dit spel.

Dat had ik voornamelijk met FIFA 13, nu iets minder. Maar heb af en toe het gevoel dat het scripted is, sowieso doe ik mijn best om zo goed mogelijk voorzetten te dekken met L2 en kalm te blijven en vooral niet te sprinten want dan kappen ze je eruit, ik stop dan best veel ballen. Voorkomen is natuurlijk beter dan genezen hŤ :)

Enrique
14/06/2014, 18:17
Ik heb een vraagje over positiewisselingen.

Ik heb in mijn UT van de World Cup Cristiano Ronaldo en Neymar als LW.
Maar ik wil ze beide spelen, kan dat ? Want bij consumables op de transfermarkt vind ik niet echt iets denk ik, weet er iemand een oplossing?

Jordi
14/06/2014, 18:31
Je zou 3-4-3 kunnen spelen, maar dan kan je ze denk ik niet allebei naar volledige chemistry krijgen.

Enrique
14/06/2014, 19:34
Je zou 3-4-3 kunnen spelen, maar dan kan je ze denk ik niet allebei naar volledige chemistry krijgen.

Dan maar Neymar op de bank of desnoods als RW.

Kingsls
16/06/2014, 17:05
Kun je in Road To The World Cup(de offline-modus) (oefen)wedstrijden overslaan? Zou iemand die het spel heeft deze simpele vraag kunnen beantwoorden?

Brosnan
16/06/2014, 17:08
Kan je ze niet simuleren?

Kingsls
16/06/2014, 17:11
Ik weet het niet, ik heb het spel nog niet. Ik vond al die oefenwedstrijden in 2010 altijd heel vervelend en toen kon je ze volgens mij simuleren. Ben benieuwd of dat kan, wellicht via de kalender?

Brosnan
16/06/2014, 18:02
Simuleren kan sowieso, voor de rest zou ik het niet weten. Maar 't is geen spel waar je zomaar 60 euro voor moet neerleggen, hoor. Dat is het in mijn ogen niet waard.

Kingsls
16/06/2014, 18:09
Ach, ik geef 't de voordeel van de twijfel. In 2010 dacht ik hetzelfde en die vond ik uiteindelijk ook top. Niks beters als Aanvoerder van je Land met een stel vrienden! ^^

Brosnan
16/06/2014, 18:22
Vind het ook zeker een top-game, hoor, maar alleen geen 60 euro waard. Maar dat is aan jou natuurlijk.

Tatabana073
22/06/2014, 14:19
ik heb 2 vragen

vraag 1 ik speel FIFA wold cup FUT wat je heb bijgekregen in FIFA 14
nou had ik de speler Suarez gekregen met 88 nu is hij veranderd in 92 omdat hij zo goeie wedstrijd had gespeeld tegen engeland
nu is mijn vraag blijft hij nu 92 of veranderd hij straks weer in 88?

vraag 2 Bij elke wedstrijd die je speelt krijg je een extra speler maar je kan ook een pakketje kopen voor 5000 cions
ik krijg steeds slechte spelers bijna niks boven de 75 moet je dan perse pakketjes kopen van 5000 om goeie spelers te krijgen want zo los naar elke wedstrijd krijg ik alleen slechte spelers

Jordi
22/06/2014, 15:55
Tatabana073
Dit subforum gaat over de 2014 FIFA World Cup, niet over de toevoeging van FIFA 14. Maar om toch je vragen te beantwoorden:

Vraag 1: In FUT World Cup blijft hij 92. Ik heb zelf ook het geluk gehad dat ik Suarez heb in FUT World Cup en sinds hij 92 is, is hij daar echt niet meer te stoppen.

Vraag 2: Om andere spelers te krijgen moet je inderdaad pakketjes kopen in FUT World Cup. Hoewel ook die ene speler ťrg goed kan zijn, maar daarvoor heb je veel geluk nodig.

Brosnan
24/06/2014, 21:04
Ben het nu weer aan het spelen, maar erger me meer dan dat ik er plezier aan heb. Wat is er gebeurd met lange passes en voorzetten? De lengte en kracht van deze ballen matcht totaal niet met hoeveel kracht er in de krachtbalk komt. Ook het verdedigen, op niveau legendarisch nochtans, is bijzonder ergerlijk. De ene na de andere loopactie steekpass kan zo aankomen bij een speler die op de een of andere manier de hele verdediging heeft afgeschud. Hoop dat ze de gameplay in FIFA 15 niet baseren op deze.

FifafanGijsje
04/07/2014, 15:29
Ik heb ook een vraag:

Ik heb de Fifa World Cup game gekocht, kun je ook kwalificaties spelen, ik bedoel dan dat je gewoon in een poul komt en dan met bijv Nederland je moet kwalificeren, en dan nog de Fifa World Cup, er is wel een speelmode, maar dan moet je allemaal vriendschappelijke wedstrijden spelen enzovoort, en dat wil ik niet.

Saffire
06/07/2014, 12:39
Je kunt die vriendschappelijke wedstrijd ook 'skippen' :)

batos
06/07/2014, 16:41
Weet iemand hoe dat werkt met spelers trainen. Soms haal ik 2 punten erbij met schieten bv maar dat is volgende wedstrijd al weer weg volgens mij. Verder nog vraag over spele die uit vorm raken. Kun je beste verder spelen tot dieweer in vorm komt of is het beter deze spelers te wisselen?

Marcelo
23/08/2014, 12:25
Kan iemand mij helpen met 2 vragen.
1. Als ik de officiele laatste selecties heg gedownload en de nummers 1-23 kloppen, zitten er toch ineens andere spelers bij als ik start met spelen worldcup. Bijvoorbeeld bij Nederland vallen Krul, Kongolo, verhaegh, de guzman weg en staan Stekelenburg, Vd wiel ed er ineens bij. Hoe kan dat?
2. Als ik mijn opstelling wil maken, kan ik alleen kiezen uit 7 wisselspelers en niet uit de hele selectie van 23 spelers. Moet ik daar nog iets in aanpassen?

smitahh
04/09/2014, 19:15
IK WORD HELEMAAL GEK! stom spel omdat als ik in de halve finale sta al 2x gewonnen in de penaltys dan komt er een melding dat er een fout is opgetreden waardoor ik me geld niet keijg terug word gestuurd naar het fifa 14 hoofdmenu en weer opnieuw moet beginnen hierdoor ben ik nog niet in de finale gekomen