PDA

Bekijk Volledige Versie : Regels m.b.t. zelf dossiers maken

Sycofant
27/10/2012, 19:25
Beste leden,

Naast de dossierschrijvers kunnen ook andere leden dossiers maken voor FIFA Benelux. Als je dit wil doen, moet je wel rekening houden met de volgende voorwaarden.

* Je maakt een dossier aan de hand van een eerder verworven dossier (Dat kun je dus als voorbeeld nemen). Er moeten wel dezelfde punten in voor komen!
Inleiding
Geef een korte inleiding over de club. Vertel een beetje over de geschiedenis.

Rivaliteit
Wat zijn de rivalen van de club?

De financiŽle situatie van de club
Hoe zit het met het budget binnen de club? Hoe is de club aan dit budget geraakt? Vergelijk kort het budget met de realiteit.
Tansferbudget:
Salarisbudget:

Opstelling
Wat is de opstelling van de club? Leg kort uit hoe het eruit ziet.

Spelersselectie
Hoe ziet de spelerskern eruit? Hebben ze een brede kwalitatieve kern? Hoe zit de kern eruit tegenover de andere ploegen in de competitie?

Keepers
Wie speelt er in de basis en wat zijn hun kwaliteiten? Vertel ook iets over de back-ups!
Verdedigers
Wie speelt er in de basis en wat zijn hun kwaliteiten? Vertel ook iets over de back-ups!
Middenvelders
Aanvallers

Sterkste opstelling
Geef de beste opstelling weer met behulp van www.footballuser.com (http://www.footballuser.com/)

Sterkste krachten
Wie zijn de grote sterren in het team en waarom?

Grootste talenten
Wie zijn de drie grootse talenten? Waarom is hij zo'n groot talent?

Beoogde versterkingen
Voor welke posities heeft de club nog versterking nodig?

Scoutnetwerk
Vanuit welk land komen de nieuwkomers vooral?

Spelplezier
Hoe lekker spelen ze volgens jou in FIFA 12? Leg uit en zeg wat vooral de uitdaging is met de club.

Algemene informatie
Uitleg over de spreler. Wie is hij? Gewoon even kort uitleggen.
Vorige clubs
Wat waren zijn vorige clubs en wat heeft hij daar bereikt?
Huidige club
Hoe doet ie het binnen zijn club? Hoe goed presteert hij?
Kwaliteiten en gebreken
Wat zijn zijn sterkste punten en wat zijn zijn zwakste punten?
Positie
Wat is zijn favoriete positie en op welke posities kan ie nog spelen. Link dit met zijn kwaliteiten.
Groeimarge\Toekomst
Hoe goed stijgt hij qua algemeen en hoe ziet zijn toekomst eruit? Bij welke clubs zou hij later kunnen spelen.

* Als je een dossier klaar hebt, stuur je het in een PB naar Sycofant. Sycofant zal het dan in het crew forum presenteren en wij, als crew, verzorgen dan de rest.
* Eventuele toevoegingen kun je mee sturen in het privť bericht, dat hoeft niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk wordt opgenomen.
* Mocht jouw dossier worden goed gekeurd en gebruikt op FIFA Benelux, dan zullen de rechten van het artikel ook bij FIFA Benelux zullen vallen. Dit betekent dat je het artikel zonder toestemming niet op een ander fora of site mag posten. Dit is alleen om verwarring te voorkomen tussen andere fora's en FIFA Benelux. Dus geen echtheid copyright of dergelijke.
* Tot slot, je naam komt altijd onder het artikel te staan.

Namens de crew van FIFA Benelux

Eventuele vragen via PM.

Pieter94
03/06/2013, 12:25
Waarom is mijn dossier weggehaald?

Alex
03/06/2013, 12:28
Omdat je schijnbaar het dossier regelrecht van FV hebt gehaald. Om verdere problemen te vermijden heb ik het dus verwijderd, totdat je zelf een dossier schrijft, inclusief grafische gedeelten.

Brosnan
03/06/2013, 15:20
Inclusief grafische gedeelten? Er is toch gewoon een standaardlayout vanuit de crew?

Archibald
03/06/2013, 16:56
Ach, een standaardlay-out is wel overdreven hoor.:P Hou het maar bij een header (toch voor clubdossiers). Echter is dit inderdaad de taak van de crew.

Jordi
03/06/2013, 17:59
Wanneer een dossier niet gemaakt is door een crewlid zie ik niet in waarom het nodig zou wezen om iemand te verplichten een header van FIFA Benelux te gebruiken. Op dit moment is er, bij mijn weten, geen header beschikbaar, dus kan de schrijver gewoon zelf een header maken.

Brosnan
03/06/2013, 18:04
Maar de schrijver stuurt het dossier wel eerst in naar de crew om het te laten controleren enzo? Lijkt me dat het dan ook wel degelijk namens FIFA Benelux geplaatst wordt, dus logisch dat die header erbij zit. Anders kan je net zo goed iedereen vrij laten zijn dossiertjes te posten. Bovendien staat er in de (ietwat verouderde) regels dat de crew na het insturen van het dossier de rest verzorgd.

Bovendien heb je het over verplichting de header van FIFA Benelux te gebruiken? Vreemd, daar heb ik het niet over. Alex geeft net het tegenovergestelde aan, namelijk dat je die niet zou mogen gebruiken. Nochtans, daar komt het op neer. Lijkt me dat je dan daarin vrije keuze zou moeten hebben.

Jordi
03/06/2013, 19:46
Dat is vanaf nu ook de bedoeling. Dat iedereen zijn dossier vrij mag posten.

Brosnan
03/06/2013, 20:09
Is het dan misschien een idee om de regels te updaten?