PDA

Bekijk Volledige Versie : Spelersdossier: Yanic Wildschut

Marius
24/10/2012, 17:42
Het eerste spelersdossier voor FIFA13. Vanwege een nieuwe lay-out voor dossiers, is het aan te raden om er even op te klikken voor optimaal leesgemak. De uitlijning van het forum moet hier nog op aangepast worden.
http://imageshack.us/a/img854/2527/25kh174.png (http://imageshack.us/photo/my-images/854/25kh174.png/)

Milano'99
24/10/2012, 21:37
Ziet er erg slecht nagemaakt van Luc (novelle JW en Aluarth op FIFAVoetbal) uit. Daarbij is dit een ongelofelijk domme spelerskeuze; iedereen kent hem.

Joa
24/10/2012, 21:46
Lol slecht, hoor je eens spreken. Je bent zelf niet eens in staat om een site ala VI na te maken. Daarbij is hij niet nagemaakt, maar is alles op eigen houtje gedaan. Mag ik daarbij nog de kanttekening maken dat de versies van JW en Aluarth afkomstig is van Luces en die versie zelf niet perfect is? Tuurlijk is deze .PSD niet perfect, onmogelijk om zo'n magazine perfect weer te geven. ;)

Noverca
24/10/2012, 21:57
Ziet er erg slecht nagemaakt van Luc (novelle JW en Aluarth op FIFAVoetbal) uit. Daarbij is dit een ongelofelijk domme spelerskeuze; iedereen kent hem.
Mag ik erop wijzen dat deze lay-out enkel bedoeld is om het geheel wat aan te kleden, zodat het aantrekkelijker wordt om te lezen? In tegenstelling tot de dossiers, die door FV worden uitgebracht, wordt er bij de dossiers van FB wel gekeken naar het uiterlijk. Daarbij is het, zoals Joa al opmerkte, niet nagemaakt van FV en heeft de maker hier gewoon zijn eigen draai aangegeven.

Dan over de spelerskeuze: ik kan je vertellen dat menig Belg op dit forum voor dit dossier geen weet had van Yanic Wildschut, speler van VVV. Aangezien ook de Belgen in grote getallen aanwezig zijn op dit forum, is dit eveneens een doelgroep voor ons. Tevens staat er in dit dossier vast nog wel wat informatie, die jij, als gerenommeerd voetbalkenner, waarschijnlijk nog niet in jouw hersenpan had opgeslagen.

Verder vind ik het vreemd dat je geen enkel positief punt weet te noemen over dit dossier, als je het dan toch aan het evalueren bent, hoewel dat eigenlijk helemaal niet nodig is, gezien de crew daar zelf wel een oordeel over kan vellen. Daar hebben we Matthijs niet bij nodig, hoewel we jou natuurlijk vereren als grote doorzetter.

Ik vind het een mooi dossier, met veel interessante informatie en daarbij is het goed geschreven. Lekker gedaan, Marius! :)

Milano'99
24/10/2012, 21:59
Lol slecht, hoor je eens spreken. 1) Je bent zelf niet eens in staat om een site ala VI na te maken. 2) Daarbij is hij niet nagemaakt, maar is alles op eigen houtje gedaan. 3) Mag ik daarbij nog de kanttekening maken dat de versies van JW en Aluarth afkomstig is van Luces en die versie zelf niet perfect is? 4) Tuurlijk is deze .PSD niet perfect, onmogelijk om zo'n magazine perfect weer te geven. ;)
1) - Dat zeg ik niet
- Ik kom verder met zo'n krant
2) Natuurlijk is er wel naar gekeken/nagemaakt. De achtergrond, het warpen, etc.
3) AJAX 2-1! Nee, hetzelfde als 4.
4) Luces heeft het toch nagenoeg perfect gedaan.
David: Ik, als gerenommeerd voetbalkenner, had de mening van Marius inderdaad nog niet in mijn kleine hersenpannetje opgeslagen. Blijkbaar tillen jullie toch zwaar aan m'n mening, aangezien de overhitte reacties.

MB45
24/10/2012, 22:25
Leest erg fijn weg, goed geschreven.
Ook leuk dat je een lay-out erbij hebt gemaakt!:)

Noverca
24/10/2012, 22:44
1) - Dat zeg ik niet
- Ik kom verder met zo'n krant
2) Natuurlijk is er wel naar gekeken/nagemaakt. De achtergrond, het warpen, etc.
3) AJAX 2-1! Nee, hetzelfde als 4.
4) Luces heeft het toch nagenoeg perfect gedaan.
David: Ik, als gerenommeerd voetbalkenner, had de mening van Marius inderdaad nog niet in mijn kleine hersenpannetje opgeslagen. Blijkbaar tillen jullie toch zwaar aan m'n mening, aangezien de overhitte reacties.
Je interpretatie-skills laten weer eens te wensen over. Jouw mening vind ik totaal onbelangrijk, daar je niet de persoon bent om kritiek te hebben op iemand anders' teksten.

On-topic nu.

Frank'
25/10/2012, 01:07
Leuk stukje , alleen kan ik niet alles van je mening lezen omdat sommige woorden wegvallen.

Marius
25/10/2012, 09:18
Leuk stukje , alleen kan ik niet alles van je mening lezen omdat sommige woorden wegvallen.
Dat staat erboven uitgelegd ;). Even erop klikken should solve the problem.

Zeebaars
25/10/2012, 11:06
Best goed dossier. Enige info die ik mis is zijn transfersom en zijn salaris eisen. Zou je die er nog bij kunnen zetten :)?

Archibald
25/10/2012, 11:52
Hmm... Goed opgemerkt man. ;)