PDA

Bekijk Volledige Versie : Spelerdossier: Omar El Kaddouri

Sycofant
09/07/2012, 16:52
Dit dossier is van de pen van Jelle, maar aangezien hij mijn baas is, doet hij mij het posten :worried:.

http://www.fifabenelux.com/forum/attachment.php?attachmentid=2027&d=1341845646

Omar El Kaddouri

Inleiding
Omar El Kaddouri is een Marokkaanse Belg, die geboren is in Brussel op 21 augustus 1990. Sinds 2008 speelt hij bij de Italiaanse tweedeklasser Brescia Calcio.

http://i49.tinypic.com/5vagsy.png

Vorige clubs
El Kaddouri begon zijn voetbalcarrière bij een derde provincialer genaamd Diegem. Reeds op zijn vijftiende werd de Brusselaar ontdekt door het grote Anderlecht. Nadat hij er twee jaar opleiding gekregen had, verhuisde hij in 2008 naar Brescia, aangezien hij ontdekt werd op het prestigieuze toernooi van Viareggio. In de eerste twee jaar kreeg de 21-jarige middenvelder weinig speelkansen, waardoor hij het jaar nadien werd uitgeleend aan FC Südtirol. Door zijn goede prestaties kreeg hij in het seizoen 2011-2012 zijn kans om zich te bewijzen. De Marokkaanse Belg pakte deze kans met beide handen en zit zo al aan zeven goals en vijf assists in 38 wedstrijden. Zo wordt hij tot het heden als sterkhouder omschreven.

Positie en kwaliteiten
El Kaddouri functioneert het best op de positie van centrale middenvelder, hoewel hij op FIFA als centaal aanvallende middenvelder wordt gezien. Als centraal aanvallende middenvelder en hangende spits zal hij zijn mannetje ook wel kunnen staan.

El Kaddouri is een perfect voorbeeld van een heerser op het middenveld. Zijn passing (Korte pass - 76, lange pass – 72), zijn visie (73) en zijn balcontrole (78) tonen dit goed aan. Zoals eerder gezegd kan hij ook als centraal aanvallende middenvelder goed uit de voeten met zijn goede passing en dribbelen (74). Ook zijn vrije trappen zijn goed (72), waardoor hij binnen enkele jaren zeker een aanrader is als vrije trapnemer. Als laatste is zijn uithoudingsvermogen (80) vrij hoog, wat

De Marokkaanse international is meer een aanvallend ingestelde speler, waardoor zijn verdedigende kwaliteiten zwakker zijn. Met zijn dekking (58) en takeling (58) zou ik hem dus niet op een verdedigende positie plaatsen. Ook bij een hoekschop moet je hem niet in de rechthoek plaatsen. Zijn kopbal accuraatheid (49) is zeer laag, derhalve zullen er niet veel ballen in het net vliegen via zijn hoofd.

http://i50.tinypic.com/33uy7f7.png

Beste eigenschappen van Omar El Kaddouri:
20 jaar oud piekt op 85
3*zwakke been, 2* skillmoves

Uithoudingsvermogen: 80
Balcontrole: 78
Korte pass: 76
Dribbelen: 74
Kracht: 74
Voorzetten: 74
Sprintsnelheid: 73
Visie: 73
Lange pass: 72
Reactie: 72
Schietkracht: 72
Vrije trap: 72

http://i50.tinypic.com/1zgepkz.png

Toekomst
De Brusselaar heeft maar liefst een potentieel van 13 punten. In het eerste seizoen heeft hij een algemeen van slechts 72, maar is hiermee wel de sterkhouder van Brescia. Na enkele jaren komt zijn algemeen zo op 85 te staan, wat hem zeer aantrekkelijk maakt voor Italiaanse topclubs. Onlangs hebben zowel Parma als Juventus verregaande interesse in de speler geuit. Onzekerheid troef, maar een zaak staat wel al vast. Hoewel hij in België geboren is, heeft El Kaddouri er voor gekozen om niet voor de Rode Duivels, maar voor het Marokkaanse nationale voetbalelftal uit te komen. Een betreurenswaardige keuze, aldus vele Belgische voetbalkenners.

nickyenzoe
10/07/2012, 14:58
gewoon goed , ,maar de foto's doen het niet

Archibald
10/07/2012, 15:06
nickyenzoe: Heb ze even voor je gefixed.;)

Michelangelo
10/07/2012, 15:38
Prima stukje, leuk ^^

Joa
10/07/2012, 15:40
Mis een inleiding en slot. Vind het ook wat kort, maar wat je zegt, is prima.

Zeebaars
10/07/2012, 16:33
Ik zie deze nu ook op FV staan, door Jelle ingestuurd daar en dat Jelle volgens deze regel niet: * Mocht jouw dossier worden goed gekeurd en gebruikt op FIFA Benelux, dan zullen de rechten van het artikel ook bij FIFA Benelux zullen vallen. Dit betekent dat je het artikel zonder toestemming niet op een ander fora of site mag posten. Dit is alleen om verwarring te voorkomen tussen andere fora's en FIFA Benelux. Dus geen echtheid copyright of dergelijke.

Grote fout van een supervisor.

Chavanel
10/07/2012, 20:39
Dit dossier is ontstaan op FV, in de crewtijd van Jelle. En daar hanteren wij niet een regel als dat, volgens mij.

xCil
11/07/2012, 13:30
Zeebaars 'dat je het artikel zonder toestemming niet op een ander fora of site mag posten.' Wie zegt dat Jelle geen toestemming heeft?

Zeebaars
11/07/2012, 13:52
Als je het op FB post staat er duidelijk in de regels dat de rechten vanaf dan bij FB horen. Beter lezen de volgende keer.

Chavanel
11/07/2012, 14:01
Maar het dossier was gemaakt en ontstaan op FV, in zijn crewperiode. Het is dan zo dat het wat later gepost is, maar in principe heeft Jelle dat dossier gemaakt in dienst van FV.

Sycofant
11/07/2012, 14:11
Wel, ik denk dat dit een discussie is om binnenskamers te houden. Ik heb Jelle al een PM gestuurd en waarschijnlijk zal jij ook nog iets van me horen, Kevin.