PDA

Bekijk Volledige Versie : FIFA street BUG

Martijntje92
29/03/2012, 23:21
GROTE BUG

Ik zat net fifa street te spelen, toen mijn keeper de bal kreeg kon ik de bal niet laten vallen of weggooien dus ik probeer te gaan lopen en dat lukt wel, dus ik ga met de keeper lopen blijkt dat hij helemaal naar het andere goal kon lopen met de bal in zijn hand. Als je een beetje goed hard loopt richting goal van tegenstander kan de keeper de bal er zo in lopen. en dan is het gewoon een doelpunt.

heb er helaas geen video van kunnen maken want na de wedstrijd kan je geen doelpunten terug kijken helaas. (het was een online wedstrijd)

Jordi
30/03/2012, 00:18
Helaas is dit niet de enigste bug in FIFA Street, dus hopelijk komt er snel een update.

Martijntje92
30/03/2012, 00:19
Helaas is dit niet de enigste bug in FIFA Street, dus hopelijk komt er snel een update.

zoals wat nog meer dan ?

Jordi
30/03/2012, 00:40
Ik had in een wedstrijd tegen Damian' dat ik een vrijetrap wilde nemen maar dat de animatie niet goed was en daardoor de bal niet werd aangeraakt, daarna bleef de speler stappen opzij zetten en proberen de bal te raken. Uiteindelijk, terwijl de speler al aan de andere kant van het veld stond, werd de bal ineens automatisch (zonder speler in de buurt) weggeschoten.

Martijntje92
30/03/2012, 00:48
Ik had in een wedstrijd tegen Damian' dat ik een vrijetrap wilde nemen maar dat de animatie niet goed was en daardoor de bal niet werd aangeraakt, daarna bleef de speler stappen opzij zetten en proberen de bal te raken. Uiteindelijk, terwijl de speler al aan de andere kant van het veld stond, werd de bal ineens automatisch (zonder speler in de buurt) weggeschoten.

haha dat is idd ook vaag ja :weird:

Damian'
30/03/2012, 07:25
Haha, ik vond het wel grappig :xd:.

Nee, maar dit hoort natuurlijk niet in de uiteindelijke game, hopen op een snelle update.

jadinho
31/03/2012, 19:04
Dit heb ik nog niet gehad.

Wel dat de doelman de bal zonder ook maar op een knop te drukken, de bal in eigen doel schiet en dat de doelman met de bal in de handen het eigen doel in loopt...

rickagovv
31/03/2012, 20:24
Ik heb nog geen last gehad van bugs.

Jordi
31/03/2012, 20:31
rickagovv daar zijn we heel blij mee, maar moet je dat nou hier zetten?
Dat is hetzelfde in het topic van nieuwe aanwinsten zou zetten wat je allemaal nou net niet gekocht hebt.

Sportingboy
05/04/2012, 17:25
ook is er een enorme bug online, altijd als je aan het winnen bent quitten de andere en je mag de match altijd opnieuw spelen, nu speelde ik de finale, kwas gewonnen, er was afgefloten, krijg mijn beker en al, mijn tegenstander quitte en nu ik keer terug en er staat dat ik weeral de finale moet spelen, het is echt enerverend, ben al heel de namiddag bezig met 1 tornooi!!

jadinho
17/04/2012, 17:41
ook is er een enorme bug online, altijd als je aan het winnen bent quitten de andere en je mag de match altijd opnieuw spelen, nu speelde ik de finale, kwas gewonnen, er was afgefloten, krijg mijn beker en al, mijn tegenstander quitte en nu ik keer terug en er staat dat ik weeral de finale moet spelen, het is echt enerverend, ben al heel de namiddag bezig met 1 tornooi!!

Dat heb ik ook gehad en irriteer me hier ook gigantisch aan!
Enige optie om niet de hele middag met één toernooi bezig te zijn; tijdens het laden van een tegenstander, dit weg te drukken. Je krijgt hierdoor de keuze de finale offline te spelen.

Basr
21/06/2012, 17:12
Ik heb iets anders gehad, ik logde in weer in en heel me team was leeg? ik zat divisie 5 met allemaal spelers van lvl 70. iemand dit ook gehad & hoe veder?