PDA

Bekijk Volledige Versie : FC Barcelona

BB-BOY
18/09/2011, 11:28
Mijn eerste carriere, ik hoop dat jullie het wat vinden.

http://i52.tinypic.com/2b3z7q.jpg

bovenin: augut, is natuurlijk augutus. Stomme fout, mijn excuses.

Luuk,
18/09/2011, 12:05
Bovenin staat 'Engeland' waar het stukje over Barcelona, dus Spanje gaat.

Tekstueel:

- Catalanen
- Augustus
- De zin van "Cesc Fabregas... versterken" loopt niet echt lekker. Wellicht dat je beter neer had kunnen zetten: Cesc Fabregas en Alexis Sánchez kwamen de gelederen van Josep Guardiola versterken.
- Het is raar dat bij het kopje 'Kampioen' ineens Ibi Afellay aan het woord is.
- Waarom staat er 'Amsterdam' in de inleiding?

Grafisch:

- Mooie screen
- Mooie layout
- Ik weet niet of die dubbele border er hoort?

Patrick
18/09/2011, 15:14
Luuk zegt voldoende over tekstueel.
Qua lay-out vind ik t goed verzorgd.

Volgertje erbij!

Begiristain
18/09/2011, 15:50
Ziet er goed uit, goed plaatje ook.
Mooi dat je met de mooiste club begint :praise:

Luuk,
18/09/2011, 21:13
Je hebt de layout dus van FV, vandaar dat er staat 'Engeland' en die screen heb je dus waarschijnlijk ook niet zelf verzonnen.

Jordi
18/09/2011, 21:15
BB-BOY kun je mij de PSD van dit artikel via een privé bericht sturen aub?

Joostvans
18/09/2011, 22:50
De fouten zijn al genoemd. Ik vind het altijd leuk dat er weer een Barca story komt, ik ben namelijk een fan van die club.

BB-BOY
19/09/2011, 08:51
Klopt, uit de Manchester United story van Juwa en Arne. Ook is het zo dat ik Arne ben, vandaar. Jordi, wil je hem na deze verklaring nog steeds hebben. Geen probleem je hebt hem zo in je inbox.

BB-BOY
19/09/2011, 18:32
http://i56.tinypic.com/2z824y0.jpg

thysj
19/09/2011, 18:41
Eerste stukje is alles al over gezegd.
2e Stukje:
- Ik mis een datum....
- 3e zin: Lionel Messi nam twee treffers voor zijn rekening.
Ik vind ook dat het veel korte zinnen zijn, zoals dit: Ook Alexis Sanchez en Ibrahim Afellay troffen het doel. In het begin heb ik dit ook een paar keer.
- 'Barcelona domineerde de hele wedstrijd, al bleek de.....

Verder is het een prima stukje, al vind ik het tekstueel nog wel slordig voor zo'n klein stukje.

Succes :).

Jeremy
19/09/2011, 18:45
Aangezien dubbelaccounts niet zijn toegestaan zijn de accounts BB-Boy & atothemaat verwijderd. Het overgebleven account van hem is Arne'. Hoe dit verder geregeld gaat worden met zijn manager story, mag hij zelf bepalen. Dus voor de duidelijkheid BB-Boy a.k.a. atothemaat a.k.a. Arne' waren een en dezelfde user.

Chavanel
19/09/2011, 19:01
Waarom maakten hij dubbelaccounts?

Jeremy
19/09/2011, 19:02
Geen idee.

Chavanel
19/09/2011, 19:04
Hij wou zeker dat z'n 'maatjes' op FV niet erachter kwamen dat hij ook op FB zut of zo.. :xd:

Maargoed, dit laten we voor wat het is.

Archibald
19/09/2011, 19:38
Ben het met thysj eens. Tekstueel is het goed, maar het leest niet echt zo vlot. Ik heb story's van jou gezien waar het veel beter ging.

KEIZBABY
19/09/2011, 19:48
Ben niet te spreken over de handelswijze van de crew. Ik heb aangegeven dat ik wou dat mijn andere accounts verwijderd werden. Jammer dat dit niet gebeurd is.Ook gewoon ronduit slecht te noemen dat Jeremy hier mijn topic aan het verpesten is door een reactie met 'ik heb geen idee'. Ik neem niet aan dat mensen van jou verwachten dat je dat weet, dus waarom zou je het zeggen? Ik wou graag met een schone lei beginnen, dat is dus helaas niet gelukt. Nouja, ik het dit stukje klaar staan:

http://i55.tinypic.com/330u06e.png

Jeremy
19/09/2011, 20:01
Kerel...ik heb precies gedaan wat je hebt gezegd, namelijk je andere twee accounts verwijderd. Jij ben degene hier die 3 accounts had, laat dat even duidelijk zijn. Nog meer commentaar? Graag ontvang ik dan een privébericht.

Damian'
20/09/2011, 14:49
Allereerst, welkom back Arne.

Grafisch
Foto lijkt bij mij een beetje lelijk, alsof er een waas doorheen zit.

Tekstueel
Weggespeed -> Weggespeeld
Dat dit niet aan de score viel af te lezen lag niet aan de spelers. -> Vindt die zin een beetje krom lopen, misschien ergens een komma, of een punt.
Catelanen -> Catalanen.
Nodig hebben, na nog geen twee minuten... -> Na hebben moet een punt, geen komma.
Argentein -> Argentijn.
De ploeg van Messi pas echt. -> Ploeg van Messi? Van Josep Guardiola lijkt mij.
'Ons spel was goed,' . -> Qua leestekens klopt dit van geen kant.

Van jou, ben ik betere stukjes gewend. Sommige tekstuele fouten zijn gewoon echt kinderachtig. Bijna iedereen weet dat je Argentijn niet met 'ei' schrijft. Probeer wat met deze comment te doen!