PDA

Bekijk Volledige Versie : De ultieme misser van de maand!

Damian'
10/09/2011, 19:21
Aangezien er al een 'Doelpunt van de Maand' is op FB, organiseer ik nu de 'Misser van de Maand.' Stuur hier je grootste, domste, slechtste, mooiste of wat dan ook misser in, en misschien komt hij in de maandelijkse top-tien!

Succes!

Ik organiseer dit zelf ;) dus de crew hoeft niks te doen:P

Inzendingen:
Arometix - http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91482669

'Max
10/09/2011, 19:23
Nu er ook een doelpunt van de maand is op FIFA Benelux, wou ik eens eventjes een redding van de maand organiseren. Stuur je beste redding in die je keeper (of je hebt hem zelf bestuurd) in FIFA heeft gemaakt. Elke 30ste van de maand sluiten de inschrijvingen, en er is een inschrijving per persoon mogelijk.

Succes!

1. Dit moet door de crew georganiseerd worden.
2. Je zadelt de crew met extra werk op.
3. Er spelen niet veel mensen als doelman.
4. De doelmannen in FIFA maken altijd dezelfde reddingen.

Chavanel
10/09/2011, 19:25
Zie niet het nut hiervan in.. Wat is er nou leuk aan een redding van de maand? Je kan geen eens zelf een redding maken..

Dirkeltje
10/09/2011, 19:40
Ik vind het wel een leuk idee! Maar 'Max ik snap je punten niet helemaal, damiankale doet dit zelf, dus zadelt de crew er toch niet mee op. Anders moet je me dit even uitleggen. Hij mag dit toch ook zelf organiseren, denk ik, hij toont gewoon initiatief en dat wordt volgens mij zeer gewaardeerd door de crew. Je hoeft niet als doelman te spelen en er zitten soms ook zeer leuke reddingen tussen.

Leuk idee, maar ik weet niet of het ook echt goed gaat lopen. Ik denk dat de mensen liever een mooi doelpunt posten, dan een mooie redding. Maar we zullen zien!

'Max
10/09/2011, 19:50
Ik vind het wel een leuk idee! Maar 'Max ik snap je punten niet helemaal, damiankale doet dit zelf, dus zadelt de crew er toch niet mee op. Anders moet je me dit even uitleggen. Hij mag dit toch ook zelf organiseren, denk ik, hij toont gewoon initiatief en dat wordt volgens mij zeer gewaardeerd door de crew. Je hoeft niet als doelman te spelen en er zitten soms ook zeer leuke reddingen tussen.

Leuk idee, maar ik weet niet of het ook echt goed gaat lopen. Ik denk dat de mensen liever een mooi doelpunt posten, dan een mooie redding. Maar we zullen zien!

Dirkeltje, als je iets als dit organiseert, moet het goed gedaan worden. Dit soort dingen representeren FIFABenelux en als je dan met een mager en slecht gemonteerd filmpje komt, is dat allesbehalve goed voor het imago van de site.

Dirkeltje
10/09/2011, 19:54
Dirkeltje, als je iets als dit organiseert, moet het goed gedaan worden. Dit soort dingen representeren FIFABenelux en als je dan met een mager en slecht gemonteerd filmpje komt, is dat allesbehalve goed voor het imago van de site.

Je hebt gelijk, maar volgens mij kan damiankale zeer aardig monteren! Maar we zullen zien, of niet;)

Jordi
10/09/2011, 20:05
Persoonlijk ben ik het met 'Max en Kevin. aangezien je zelf amper invloed hebt op een redding. Namens de crew zullen wij dit daarom ook niet organiseren of bemoeien met de organisatie hiervan.

Raindog
10/09/2011, 21:31
Is het geen beter plan om met 'misser van de maand' aan te komen, dan?

Van Percy
11/09/2011, 02:40
Is het geen beter plan om met 'misser van de maand' aan te komen, dan?

Ja, inderdaad.

Dirkeltje
11/09/2011, 09:47
Haha, dat kan ook. Maar we dwalen een beetje af en laten dit topic gewoon gebruiken voor waar die voor is bedoeld!

Chavanel
11/09/2011, 09:49
Maar als dit nou een onnodig topic is, waarom zouden we dan erover moeten praten? Verander het topic anders zoals Raindog al zei in 'misser van de maand'.. Dat kan je tenminste nog zelf doen.

Damian'
11/09/2011, 09:51
Kan een van de Mod's de naam veranderen in: De ultieme misser van de maand! ?

BvD

Archibald
11/09/2011, 10:01
Even voor je aangepast damiankale.;)

Chavanel
11/09/2011, 10:06
Beter, alleen is er wel één nadeel.. Je kan ook gewoon 'expres' de bal voor open doel naast schieten of zo.

Damian'
11/09/2011, 10:18
Dat is dus niet de bedoeling eh...Als jij het flikt om drie keer achter elkaar in een aanval op de paal te schieten, is dat een van de ultieme missers:P

Arometix
11/09/2011, 13:22
mijn inzending: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91482669

Chavanel
11/09/2011, 13:26
mijn inzending: http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/91482669

Dit is geen misser hoor. Als je van zo'n afstand een vrije trap op doel weet te plaatsen, is dat juist positief.

Arometix
11/09/2011, 13:36
Hij was mis, en dat vind ik niet echt positief ;)

Damian'
11/09/2011, 14:38
Als je vanaf +/- 50 meter zo'n bal op de lat schiet, is het wel een misser :)

Je staat erbij Arometix

Chavanel
11/09/2011, 15:41
Als ik me een misser voorstel, zie ik iemand voor open doel missen... 'De grootste misser', zou dus zijn dat een speler voor open doel 20 meter naast schiet of zo.

Een vrije trap vanaf de middenlijn, die er nog bijna ingaat ook, is geen 'grote misser'.. Maarja, je moet het zelf weten.