PDA

Bekijk Volledige Versie : PS3 Fifa 11 moeilijkheidsgraad? klassement?

sveneu
07/07/2011, 15:16
Ik heb sinds kort een PS3 met het spelletje FIFA 11.
Aangezien ik nog niet zo bekend ben met de PS3 en zijn controllers is het best nog wel pittig.

Wanneer ik een nieuwe carrière start dan kan ik kiezen in welke moeilijkheidsgraad ik wil. (Amateur, Semi-Pro, Professioneel, Legendarisch)
Omdat ik dus de controllers nog niet zo goed ken zou ik eigenlijk willen beginnen in de amateur-moeilijkheidsgraad.
Maar dan krijg ik een melding: Deze moeilijkheidsgraad telt niet mee voor het klassement.

Kan iemand mij antwoord geven op de volgende vragen;

-Wat het klassement eigenlijk is?
-Kan ik moeilijkheidsgraad van het bestuur wel op amateur zetten?
-En zijn de moeilijkheidsgraden achteraf te verzetten wanneer ik beter ben geworden in het spel? En telt het dan weer mee met het klassement?

Groeten Sven :bigsmile:

Milano'99
07/07/2011, 15:20
Ik heb sinds kort een PS3 met het spelletje FIFA 11.
Aangezien ik nog niet zo bekend ben met de PS3 en zijn controllers is het best nog wel pittig.

Wanneer ik een nieuwe carrière start dan kan ik kiezen in welke moeilijkheidsgraad ik wil. (Amateur, Semi-Pro, Professioneel, Legendarisch)
Omdat ik dus de controllers nog niet zo goed ken zou ik eigenlijk willen beginnen in de amateur-moeilijkheidsgraad.
Maar dan krijg ik een melding: Deze moeilijkheidsgraad telt niet mee voor het klassement.

Kan iemand mij antwoord geven op de volgende vragen;

-Wat het klassement eigenlijk is?Dat is dat bord in dat hoofdmenu, niks bijzonders.;)
-Kan ik moeilijkheidsgraad van het bestuur wel op amateur zetten?Als je klassement ook wilt? Volgens mij wel.
-En zijn de moeilijkheidsgraden achteraf te verzetten wanneer ik beter ben geworden in het spel?Ja.;) En telt het dan weer mee met het klassement?Nee, volgens mij niet.

Groeten Sven :bigsmile:

Alsje.;)

sveneu
07/07/2011, 15:46
Alsje.;)

Bedankt