PDA

Bekijk Volledige Versie : Zou jij een FIFA 11 toernooi willen spelen???

FIFA Divisie
20/03/2011, 21:00
Gaat het bij toernooien op locatie om de geldprijzen alleen of doen FIFA gamers er ook aan mee voor de sociale contacten en waardering van hun spel/kwaliteit? Met welke reden spelen wij toernooien op locatie?

thysj
20/03/2011, 23:09
Er worden veel online toernooien gespeeld hoor. Kijk daarvoor in het FIFA 11 toernooien topic :). Maar wat is nu eigenlijk je doel van dit topic?

FIFA Divisie
21/03/2011, 13:41
Er worden veel online toernooien gespeeld hoor. Kijk daarvoor in het FIFA 11 toernooien topic :). Maar wat is nu eigenlijk je doel van dit topic?

We willen graag weten met welke reden mensen kiezen om online toernooi te spelen en met welke reden mensen kiezen op locatie toernooien te spelen.

Wij organiseren namelijk toernooien op locatie.

Galatasaray1905
21/03/2011, 14:39
Ik zou liever op locatie spelen, want dan kun je vaak iets winnen en met online kan je tegenstander liegen, bijvoorbeeld als ik 2-0 gaar hij zeggen dat hij heeft gewonnen.

Dus liever locatie;)

Noverca
21/03/2011, 14:55
We willen graag weten met welke reden mensen kiezen om online toernooi te spelen en met welke reden mensen kiezen op locatie toernooien te spelen.

Wij organiseren namelijk toernooien op locatie.

Wie zijn 'we'? Waarom willen jullie dat weten? Lijkt me namelijk een vrij nutteloos 'onderzoek'.....

'Joost
21/03/2011, 15:05
Wie zijn 'we'? Waarom willen jullie dat weten? Lijkt me namelijk een vrij nutteloos 'onderzoek'.....

Haha inderdaad :P Maar mij maakt het in ieder geval niet veel uit

Raindog
21/03/2011, 15:15
Drie vraagtekens in de topic-titel zetten komt ook uiterst professioneel over. Graag een degelijke uitleg, of het topic gaat dicht.

FIFA Divisie
21/03/2011, 15:50
@YOUR_NOVERCA; Wij zijn FIFA Divisie en organiseren toernooien op locatie. Dus voor ons is deze topic interessant.

@Raindog; wat een uiterst vriendelijk bericht. En dan heb ik het nog niet over de proffesionaliteit ervan. Maargoed. We hoeven ons gelijk hierin niet te hebben. Wij zijn nieuw hier en wellicht dat er dingen niet geheel gaan zoals ze horen. We zullen het aanpassen.

thysj
21/03/2011, 15:53
Ik weet niet hoor, is dit wel de juiste plek voor zo'n soort onderzoek? Oké het is idd een Fifa forum enzo. Maar toernooi op locatie is meestal voor een prijs en online gewoon voor de lol, lijkt me vrij logisch toch?

FIFA Divisie
21/03/2011, 15:58
Jouw mening hierin is meer dan duidelijk. Dank daarvoor. Wellicht is het niet de juiste plek. Ik zal overleggen met RAINDOG of we het eraf halen.

Chris
21/03/2011, 16:40
Ik doe hier een slotje op. Lijkt me niet de juiste plek om hier over te discussiëren. Verder contact kan via de mail.