PDA

Bekijk Volledige Versie : champions league fout !!

joostschipper
17/10/2010, 18:45
ik heb egt een klote fout in het spel ondekt alsik in de champions leauge speel (ECC)

als ik geel krijg is normaal gesproken de regel volgende wedstrijd niet meer meedoen maar bij mij blijfen deze kaarte dus staan :S ik heb half ajax nu op de reservebank zitte omdat ze niet mogen spelen please help voordat ik niet meer verder kan :suspicious:

mvdw1995
19/10/2010, 16:58
ik heb egt een klote fout in het spel ondekt alsik in de champions leauge speel (ECC)

als ik geel krijg is normaal gesproken de regel volgende wedstrijd niet meer meedoen maar bij mij blijfen deze kaarte dus staan :S ik heb half ajax nu op de reservebank zitte omdat ze niet mogen spelen please help voordat ik niet meer verder kan :suspicious:

Ik zou zeggen ga eerst langs een psychiater, post dan het zelfde stukje nog een keer maar dan duidelijk, en als wij je dan niet kunnen helpen mail je naar EA.

GumbootjeAFCA
10/11/2010, 18:59
Ik zou zeggen ga eerst langs een psychiater, post dan het zelfde stukje nog een keer maar dan duidelijk, en als wij je dan niet kunnen helpen mail je naar EA.
Volgens mij snap ik hem een klein beetje! Had dat pas namelijk zelf ook.
Kreeg in champions cup wedstrijd een rode kaart met van der wiel en deze was de eerstvolgende wedstrijd geschorst vanplaats de return in de chamions cup! En ook kreeg ik met enoh zijn zoveelste kaart zodat hij ook geschorst was.
Dus ze tellen de kaarten niet apart maar elke gele kaart telt nu mee!

Jensiehh
10/11/2010, 19:59
dat is nog steeds niet duidelijk, wat is het toch moeilijk he

GumbootjeAFCA
10/11/2010, 20:40
dat is nog steeds niet duidelijk, wat is het toch moeilijk he

Volgens mij snap ik hem een klein beetje! Had dat pas namelijk zelf ook.
Kreeg in champions cup wedstrijd een rode kaart met van der wiel en deze was de eerstvolgende wedstrijd geschorst in de competitie tegen utrecht vanplaats de return in de chamions cup! En ook kreeg ik met enoh zijn zoveelste kaart zodat hij ook geschorst was.
Dus ze tellen de kaarten niet apart maar elke gele kaart telt nu mee
dus als je in competieverband gele kaart krijgt en je krijgt in champions cup nog een kaart heb je 2 kaarten staan! Terwijl je normaal dan 1 kaart in competitie hebt en 1 kaart in champions cup! Maar ze tellen ze bij elkaar op! Dus al had je nog geen gekregen in champions cup maar wel al 3 kaarten in competitie kan je geschorst worden als je in de champions cup je 1e geel pakt! Klopt toch niet?

Maarja hopelijk is dat opgelost met de patch vrijdag!