PDA

Bekijk Volledige Versie : BlueWings en verder

'Prince
22/09/2010, 16:17
Ik begon bij de Bluewings omdat ik wel eens wat anders wou dan aleen maar Europese ploegen het beviel me erg goed in het 1ste seizoen. Ik werd kampioen maar ik schrok wel een beetje toen ik geen beker kreeg, in korea spelen de beste 4 van de competitie tegen elkaar voor de beker. het was echt een spannende strijd ik moest tegen FC seoul in de finale die ik met 1-1 gelijkspeelde in de strafschoppenreeks verloor ik helaas.
uiteindelijk bleef ik 7 jaar lang bij de bluewings omdat ik steeds niet een gewenste club uit europa kon kiezen. Ik werd in die 7 jaar 7x kampioen en 4x won ik de beker.

Ik kwam terecht bij Villareal B waar ik 1 seizoen coach geweest ben.
Ik speelde niet een heel sterk seizoen. Vooral de start ging niet goed.
In het eind van het seizoen liep het erg lekker. Uiteindelijk werd ik 4e en vertrok ik het jaar daarna.

Ik kwam aan in de Eredivisie bij de club Sparta Rotterdam. Inmiddels kon je Sparta
bij de nederlandse top rekenen ik speelde dat jaar ook champ league waar ik in de kwart finales werd uitgeschakelt door PSV Eindhoven.

Mijn basis 11.

Bluewings:

GK:Krul
RB:Pisano
CV:Thiago (scout)
CV:Ni Woon Lee
LB:Thiago Carletto

RM:Edu
CVM:Gilerto Silva
LM:Tae Goon Park
CAM:Lee Moon Jung

SP:Reinaldo
SP:Dos Santos Leita (scout)

Mijn opstelling bij villareal B weet ik niet meer.

Sparta.

GK:Groenman (scout)
RB:Vischer
CV:Elvajs (scout)
CV:Gudhardsun (Scout)
LB:Daley Blind (ajax)

RM:Mundersóné (scout)
CM:Van der Speijk (gekocht van vitesse)
LM:Emanuelson (ajax)

RV:Arouna Koné (gekocht van sevilla) (36 jaar)
SP:Van wolfswinkel (gekocht van utrecht)
LV:Nacer Chadli (gekocht van twente) (34 jaar dacht ik)

Joost
22/09/2010, 16:24
Volgens mij snap je het fenomeen FIFA Manager Story nog niet helemaal. Ik raad je aan naar wat andere verhalen te kijken, misschien ga je het dan wat beter snappen.

http://www.fifabenelux.com/forum/showthread.php?t=11907