PDA

Bekijk Volledige Versie : Meerdere spelniveau's

eckmaster89
03/09/2010, 00:27
Hoi allemaal,

Ik heb een idee omtrent FIFA. Ik vind dat er gekeken moet worden in het speltype coach en ook in andere speltypes, naar het niveau per team. De moeilijkheidsgraad kun je nu zelf instellen op amateur, semi-prof, professional, wereldklasse en legendarisch. Het lijk mij leuk om hier nu een extra niveau bij te zetten wat dit allen combineert. Dat werkt dan als volgt.

Speel jij nu tegen VVV of nog lager een 1 of een half ster team, en je stelt het niveau in op wereldklasse of legendarisch dan spelen ook deze clubs de sterren van de hemel of krijg je het in iedere geval heel erg moeilijk, ook in deze wedstrijden. Het maakt ook opzich niet echt veel uit tegen wie je speelt. Stel je het spelniveau in op amateur krijg je hetzelfde verhaal alleen dan omgekeerd. Dus speel je tegen Barcelona of Chelsea, dan win je met 10-0 of meer.

Als EA deze feature er nu instopt (Fifa 12 of 13):

Alle ploegen met een halve, 1 of anderhalve ster worden automatisch op amateur ingesteld als je tegen deze ploegen speelt.
Teams met 2 of 2 en een halve ster worden op semi-prof ingesteld.
Teams met 3 of 3 en een halve ster worden op professional ingesteld.
Teams met 4 of 4 en een halve ster worden op wereldklasse ingesteld.
Teams met 5 sterren worden op legendarisch ingesteld.

Dit zou fantastisch zijn!

Dan krijg je ook echt een beetje niveau verschil tijdens je wedstrijden. Als je dan eerst tegen Hull city speelt en daarna tegen Chelsea of Manchester United, dan is het niveau ook echt hoger en dus moeilijker.

Ze kunnen dit gewoon erbij zetten bij het kiezen van een niveau. Dat word dan zeg maar Random genoemd of Variety of iets in die trend.

Wat vinden jullie hiervan?

Max
03/09/2010, 07:39
Dan wordt het onrealistischer, Sparta wint toch ook wel eens Feyenoord. Dan zou dit in principe op FIFA bijna nooit gebeuren.

Raindog
03/09/2010, 11:06
Inderdaad. En het is nu toch al zo dat Barcelona een veel sterkere tegenstander is dan VVV? Ik zie het nut van je idee niet echt in.

eckmaster89
03/09/2010, 13:57
Nee de sims moeten gewoon hetzelfde blijven. Maar dat lijkt me logisch. Het is toch alleen als je zelf speelt.

Lensois
05/09/2010, 15:58
Een hoger niveau dan Legendarisch mag voor mij er wel bij. Ik vind zelfs legendarisch wat te gemakkelijk. :smile1:

Jordi
05/09/2010, 16:03
Lensois dan moet je een team nemen dat minder goed is, bijvoorbeeld met een degradatie kandidaat.

Archibald
07/01/2011, 17:21
Niet bumpen jongen. ;)