PDA

Bekijk Volledige Versie : New Castle United story

poptown
26/07/2010, 16:35
Hier ga ik mijn eerste managerstories plaatsen. Ik zit al in het 5e seizoen dus de datum is dus al is 2013. graag opbouwende kritiek voor verbeterpunten!
http://i27.tinypic.com/2hd753l.png

Dewey
26/07/2010, 16:41
Goed begin, maar zoals het nu staat is Raul in 2010 al weg bij Madrid....

Jordi
26/07/2010, 17:01
Ik zal eerlijk zijn, na de eerste zin ben ik al opgehouden met lezen. Het is namelijk Newcastle United (Football Club). Vind dit een erg domme fout, daarom besloot ik niet verder te lezen.

cassana
26/07/2010, 17:11
Je weet niet eens hoe je de naam van je club moet schrijven.

Chris
26/07/2010, 17:12
Even wat feedback.

New Castle dat moet zijn Newcastle
Aan de rechter kan zie ik veel Real Madrid, Raul en Primera division nieuws, ik zou hier eerder nieuws over Newcastle en de Engelse competitie verwachten
In de linkeronderhoek zie ik een soort van gum wat over het grijze vlak is gegaan
In de persconferentie zegt .... in de persconferentie zei
Gebruik de feedback die de leden hier geven en zorg dat je volgende stuk nog beter is.

poptown
26/07/2010, 17:56
Even wat feedback.

New Castle dat moet zijn Newcastle
Aan de rechter kan zie ik veel Real Madrid, Raul en Primera division nieuws, ik zou hier eerder nieuws over Newcastle en de Engelse competitie verwachten
In de linkeronderhoek zie ik een soort van gum wat over het grijze vlak is gegaan
In de persconferentie zegt .... in de persconferentie zei
Gebruik de feedback die de leden hier geven en zorg dat je volgende stuk nog beter is.
Die linker onderhoek hoort zo. Moet je maar eens kijken op fcupdate:notrust:

Archibald
26/07/2010, 20:00
Die linker onderhoek hoort zo. Moet je maar eens kijken op fcupdate:notrust:

Dan ligt er iets aan je pc hoor. Ik heb dit niet op die site.

Chris
26/07/2010, 22:07
Nee die linkerkant die is op fcupdate niet exact hetzelfde. Er gaat bij jou zeg maar een soort van wit door de grijze zijkant heen.

Het kan zijn dat je dat niet ziet door je monitor. Als je daar het contrast een keer van verandert dan zal het wellicht opvallen.

poptown
26/07/2010, 23:00
Nee die linkerkant die is op fcupdate niet exact hetzelfde. Er gaat bij jou zeg maar een soort van wit door de grijze zijkant heen.

Het kan zijn dat je dat niet ziet door je monitor. Als je daar het contrast een keer van verandert dan zal het wellicht opvallen.
Oke sorry zal eens kijken.

Keizer
27/07/2010, 08:55
Tja, wat moet ik hier nou over zeggen. Dit is zo slecht, dat ik eigenlijk niet eens zo'n zin heb om een comment te geven. Maar vooruit. Allereerst moet je leren hoe je de clubnaam moet schrijven, het goed schrijven van namen is het makkelijkste wat er is. Verder is het komma gebruik om te janken. Om even wat voorbeelden aan te halen:

-Hij komt over van het Duitse 1.FC Köln waarmee hij kampioen van de 2.Bundesliga is geworden => Hij komt over van het Duitse 1.FC Köln , waarmee hij kampioen van de 2.Bundesliga is geworden.
-De fans waren blij met de komst van de Nederlander zo bleek bij aankomst van Jansen... => De fans waren blij met de komst van de Nederlander, zo bleek bij aankomst van Jansen...

Verder barst het nog van de domme fouten:

-In de persconferentie => Op de persconferentie
-Jansen:'Van de clubs die zich meldde bij mij waren waren New Castle en FC Groningen voor mij de beste opties => Jansen: 'Van de clubs die zich meldde bij mij waren waren Newcastle en FC Groningen voor mij de beste opties. Daarnaast gebruik je twee keer een voor van 'mij' en dat is dubbelop.
-2 jarig => twee-jarig.

En je moet synoniemen gebruiken! Het is ongekend hoe vaak jij Jansen gebruikt. Daarnaast is het gewoon matig, aangezien je ook niet verdere (belangrijke) informatie geeft zoals bijvoorbeeld zijn leeftijd. De titel slaat ook nergens op, aangezien het een artikel is en Jansen dan iedere club wel naar promotie kan proberen te leiden. Dat moet dan zoiets als: 'Jansen moet Newcastle naar promotie leiden'

Grafisch is het zowaar nog slechter. Ik mis een border en links komt er in een keer een lelijke witte vaag door het grijze. De tekst is lelijk (lijkt wel of je op smooth of zo gezet hebt) en het rechter deel hoort helemaal niet bij je carričre en heb je regelrecht overgenomen van de site. Daarnaast is het ook nog waardeloos uitgewerkt, want het heeft niks te maken met Spaanse competittie/Real Madrid/Raúl en is de datum die van gisteravond (het moment dat je het stukje plaatste) en een coach zou nooit zo laat nog aangesteld worden.

Als ik hier op een schaal van 1 tot 10 een cijfer moest geven, zou je van mij een dikke 1 krijgen.