PDA

Bekijk Volledige Versie : [PS3] gezichten

daviddt
29/04/2010, 20:52
trainers hun gezichten zijn gemaakt maar van spelers bijna niets
Rossi
Upson
Lescott
Green
Heskey
Johnson
Albiol
Negredo
Cazorla
Pique
Pienaar
Mokoena
Ozil
Trochovski
Diarra
Gignac

Is te weinig

Beaucaron
30/04/2010, 11:41
Wat bedoel je nu? Er zijn voldoende faces, ook Nederland heeft er een aantal. De lijst die je noemt is niet de volledige lijst hoor.

Pascal
30/04/2010, 13:07
Spelers die in FIFA 10 een Face hebben zullen zeer waarschijnlijk ook een face hebben in FIFA WC 2010. Dus Van Persie, Robben, Ballack, Rooney, enz.....
Deze faces zullen niet opnieuw gemaakt zijn maar zullen wel verbeterd zijn.
Ik denk dat daviddt hier probeert te zeggen dat er niet genoeg compleet nieuwe faces zijn. Ik vind dat niet erg, in totaal zijn er ontzettend veel spelers die een face hebben.

daviddt
30/04/2010, 16:47
Spelers die in FIFA 10 een Face hebben zullen zeer waarschijnlijk ook een face hebben in FIFA WC 2010. Dus Van Persie, Robben, Ballack, Rooney, enz.....
Deze faces zullen niet opnieuw gemaakt zijn maar zullen wel verbeterd zijn.
Ik denk dat daviddt hier probeert te zeggen dat er niet genoeg compleet nieuwe faces zijn. Ik vind dat niet erg, in totaal zijn er ontzettend veel spelers die een face hebben.

Ik bedoel spelers die op het WK aanwezig gaan zijn
Hamsik, Skarel van Slovakije
Bendtner en Kjaer van Denemarken
Moutinho en Veloso van Portugal
ENZ....

Ik vind dit super belangrijk.
Als ik dan FIFA 11 koop zijn er weer maar een 30 nieuwe spelers bij
En ik speel met gewone ploegen en koop jonge talenten maar de spelers
met echte gezichten zijn vooral oude spelers

MysticFire
05/05/2010, 22:45
hoe meer beter lijkende gezichten is natuurlijk een pluspunt, maar ik zit er niet zo heel erg mee.
Vind het natuurlijk wel een goed punt van je, om te zeggen dat het wel vrij weinig is als ze er maar een aantal nieuwe gezichten bijdoen.