FIFA Benelux

FIFA Benelux
Chris
@fifabenelux

Chris van Deuren runt al sinds 1998 de FIFA Benelux site. Sinds dat jaar is Chris al bezig met het schrijven van artikelen omtrent de FIFA-serie, vele events in zowel binnen- als buitenland werden bezocht om de community te voorzien van het laatste nieuws en indrukken van speelsessies. Chris is verantwoordelijk voor de technische en inhoudelijke aspecten van FIFA Benelux

Zoals je inmiddels van ons gewend bent blikken wij in december terug op het afgelopen FIFA jaar. 2002 was een top jaar voor FIFA Benelux, 2003 was iets minder, in 2004 waren we weer volop actief. 2004 was het jaar van de opening van de vernieuwde FIFA Benelux site, na 2 jaar trouwe dienst namen we afscheid van het groengrijze design. In de zomer hadden we natuurlijk EURO 2004 met de daarbij behorende game. In het najaar verscheen FIFA Football 2005. Electronic Arts maakt in 2004 bekend dat ze begin 2005 met FIFA Street en UEFA Champions League gaan komen. 2004 was ook het jaar van de eerste FIFA Interactive World Cup. In dit jaaroverzicht blikken we terug op alle gebeurtenissen in de FIFA Community van het afgelopen jaar.

FIFA Benelux Jaaroverzicht 2004

Meer in FIFA Benelux

Prettige feestdagen & een gelukkig 2019!

Jordi25 december 2018

FIFA Benelux lanceert nieuwe forum

Jordi7 september 2018

Prettige kerstdagen & een gelukkig 2018!

Jordi25 december 2017